O modelech Ford s označením Raptor jsme mohli v Evropě dlouho jen snít, nakonec nám ale modrý ovál dopřál aspoň steroidy přepumpovaný Ranger. Od prvních setkání už ale uběhla poměrně dlouhá doba a jeho čas se krátí.
Ale je to auto, které se velké části mužského pokolení prostě líbí i přes nedostatky :D Mne taky, jasné, je škoda, že tam není třeba 2.3Ecoboost, který Ranger má mimo EU, jasně, slušel by mu větší diesel (což bude u další generace jisté), nebo V6 benzín, určitě se o tomhle může polemizovat, ale je to přesně to "MACHO auto", přizpůsobenější na naše silnice, než plnotučné US Pickupy a jeho větší a mnohem silnější příbuzný Raptor 150.
Dost mne překvapilo, kolik derivátů Rangeru jezdí jako osobní auta v rukou mladších řidičů, nejne Raptor, ale i verze Wildtrack a cestují s nimi k moři, Němci, Belgičané či Rakušané... asi se sem natahuje US móda... :yes::-[]
Docela by byl hezký srovnávací test nového Hiluxu s taktéž R4 dieslem podobného výkonu, ale o dost většího objemu (2,8).
Přesně tak, škoda absence zajímavějších pohonných jednotek.
Mj. mě opět pobavil "expert" Mára - prý že tento Raptor má velký motor (2.0) :D
Zvlášť v kategorii vznětových agregátů, kde dnes u osobáků objem začíná na 1.5 litru, jednotky typu 1.2TDI či 1.1CRDI jsou dávnou minulostí.
platí v automobilovém průmyslu ještě pořád. Když dáš dozadu listové pera, nebudeš mít komfort, budeš mít nosnost. Když tam dáš tlumiče od Foxe, budeš mít geniální nástroj, umožňující ti jet na polňačce kilo, ale zase to neuveze tunu. Prostě si musíš vybrat na co to auto máš.
Pro běžné smrtelníky, kteří mají Rangera maximálně na převoz jízdních kol, nebo nákupu z Tesca jsou listové pera utrpení.