A tak... já pravidelně pyskuju, že automobilky nedělají hot verzi v kombíku... tak někdo někde určitě nadával, že není Kona v eNku... a teď má radost. Co? Nikdo? :-)
Bude to stejne brutalne okrajova zalezitost... odahujem 1 predana kona N na 5000 normalnych... a to som este optimista ... T roc R podobne... ale ten ma aspon 4kolku takze dava razom vacsi zmysel... ale ked ide o hyundai.. tak hatch i30 N je v tomto pripade za mna logickejsia aj krajsia volba
Mno ja by som hlavne pri tej cene čakal nadstavbu v podobe 4x4 a potom by to bol hoc nepriamy konkurent pre GLA AMG za polovicu a ľahšie by si aj tú vyššiu cenu obhájil. Takto i30 N 👍
Nooo,to by bolo zaujimave.
Aj ked radsej by som prijal tu 4x4 u i30 N.
Pokial sa nemylim mala by prist na trh Corolla s technikou z Yaris GR,takze bola by to slusna konkurencia pre Corollu. (teda dufam,ze to nebola len kacica)
A H ma odkial brat inspiraciu na techniku,kedze i20 coupe im skvelo jazdi vo WRC.
No vidíš to a já bych si klidně dokázal představit, že po odježdění i30N zkusím tohle. Jen tak, aby se mi líp nastupovalo a mohl zajet až k obrubníku. Je mi to sympatické :yes:
Musím upřímně říct, že tohle se jim vážně povedlo. Nemám na to auto dostatek financí, ale už jsem si na https://www.duofinance.cz/…ver-nebo-leasing zjisťoval jak by se to dalo financovat, protože to auto vypadá vážně božsky a v té garáži ho prostě musím mít ! :D
leasing na ojetinuZrovna si vybírám nové auto, takže jsem to taky pocítil. Měl jsem připravené nějaké peníze, ale ty na standart, který jsem měl namyšlený nebude stačit. Četl jsem si něco málo na https://www.duofinance.cz/…ver-nebo-leasing o leasingu a myslím, že to by mohlo být řešení celého mého problému.
Díval jsem se na https://www.duofinance.cz/…ver-nebo-leasing a úvěr na nový auto by mi dát měli, nevím ale jestli by se vyplatilo. ty peníze rvát zrovna do tohoto auta. Jako jo je to pěkný, ale příjde mi, že ta cena je už trošku moc mimo.
PS: Tak koukám, že duofinance jsou tvoje oblíbený téma.
To auto ale fakt vypadá božsky a musím ho mít v garáži.
Na rozdíl od donla-buznika jsem měl ale štěstí a duofinance nebudu potřebovat, ozval se mi totiž nějaký člověk z Nigerie... budu milionářem. ;-):yes:
Nedavno bylo někde srovnani s pumou a tam tvrdily, že puma je znatelněji kultivovanějši od podvozku.
A už u ni bych měl takhle od stolu obavy, že bude spiš dost tuha až tvrda, ale třeba se pletu.
"Kona N je totiž trochu tučná, jelikož se její provozní hmotnost pohybuje v rozmezí 1 585–1 644 kg, což je poměrně hodně, neb Puma ST provozně váží jen 1 358 kg. Tomu patrně odpovídá nastavení „koňáckého“ podvozku, které je na N režim enormně tuhé a na rozbitých silnicích až nepříjemně uskakující. A ono ani v komfortním módu se nebavíme o rodinném autě, se kterým byste chtěli jezdit každý den po horších cestách.
Pumátor má v tomto ohledu daleko příjemnější nastavení, se kterým se dá celkem obstojně fungovat každý den, rovněž na špatných silnicích. Odpružení je tedy měkčí, nicméně auťák nemá tendence se v ostrých zatáčkách přespřílišně naklánět nebo si dokonce klekat na předek."
Ja už ti ani nevim, ale asi to bude ono. Byl to članek před par dny, ktery na mě vyskočil na hlavni strance a ja ho jen narychlo "sfouknul".
Jinak jasně vyši hmotnost a koukam i par cenťaku na vyšku navic jsou ku škodě, ale určitě se s tim počitalo a jde s tim bojovat. Otazka zda to byl zaměr vyrobce nebo to prostě a jednoduše uplně nedopadlo. Navic ja usuzuji z toho, že jsem běžnou pumu vyzkoušel a proto nějaky ten předpoklad jak by to u toho ST mohlo byt, i když jistě jiny setup zakladny ...takova střelba od boku no.