Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai Kona N – Tohle je fakt zajímavé auto

Nabídka sportovní divize značky Hyundai se postupně rozrůstá. Najdeme v ní už také první SUV: model Kona N.
Zpět na článek
28. 11. 2021 19:30
28. 11. 2021 19:53
29. 11. 2021 09:34
29. 11. 2021 10:47
28. 11. 2021 20:07
28. 11. 2021 20:36
28. 11. 2021 21:20
1. 12. 2021 09:48
29. 11. 2021 08:12
Avatar - kari.laz
28. 11. 2021 19:30
I30N
Díky bohužel každé podobné auto, nicméně zde mi nějak uniká smysl , protože mě nenapadá jediný důvod, proč si vzít tohle místo i30N
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
28. 11. 2021 19:53
Re: I30N
A tak... já pravidelně pyskuju, že automobilky nedělají hot verzi v kombíku... tak někdo někde určitě nadával, že není Kona v eNku... a teď má radost. Co? Nikdo? :-)
Avatar - 3_diamanty
29. 11. 2021 09:34
Re: I30N
Bude to stejne brutalne okrajova zalezitost... odahujem 1 predana kona N na 5000 normalnych... a to som este optimista ... T roc R podobne... ale ten ma aspon 4kolku takze dava razom vacsi zmysel... ale ked ide o hyundai.. tak hatch i30 N je v tomto pripade za mna logickejsia aj krajsia volba
Avatar - Emel
29. 11. 2021 10:47
Re: I30N
Zase ale to jméno... Konan... :-)
28. 11. 2021 20:07
Re: I30N
Jeden by ma napadol.
Lepsie nasadanie a vysadanie z auta v nasom pokrocilejsom veku :-!

Ale i30N je urcite lepsia varianta pre petrolhead-a :yes:
Avatar - wakantanka
28. 11. 2021 20:36
Re: Re: I30N
Mno ja by som hlavne pri tej cene čakal nadstavbu v podobe 4x4 a potom by to bol hoc nepriamy konkurent pre GLA AMG za polovicu a ľahšie by si aj tú vyššiu cenu obhájil. Takto i30 N 👍
28. 11. 2021 21:20
Re: Re: I30N
Nooo,to by bolo zaujimave.
Aj ked radsej by som prijal tu 4x4 u i30 N.
Pokial sa nemylim mala by prist na trh Corolla s technikou z Yaris GR,takze bola by to slusna konkurencia pre Corollu. (teda dufam,ze to nebola len kacica)
A H ma odkial brat inspiraciu na techniku,kedze i20 coupe im skvelo jazdi vo WRC.
1. 12. 2021 09:48
Re: I30N
No vidíš to a já bych si klidně dokázal představit, že po odježdění i30N zkusím tohle. Jen tak, aby se mi líp nastupovalo a mohl zajet až k obrubníku. Je mi to sympatické :yes:
Avatar - donlabuznik
28. 11. 2021 23:42
auto na úvěr
Musím upřímně říct, že tohle se jim vážně povedlo. Nemám na to auto dostatek financí, ale už jsem si na https://www.duofinance.cz/…ver-nebo-leasing zjisťoval jak by se to dalo financovat, protože to auto vypadá vážně božsky a v té garáži ho prostě musím mít ! :D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - woody-alien
29. 11. 2021 06:36
Re: auto na úvěr
leasing na ojetinuZrovna si vybírám nové auto, takže jsem to taky pocítil. Měl jsem připravené nějaké peníze, ale ty na standart, který jsem měl namyšlený nebude stačit. Četl jsem si něco málo na https://www.duofinance.cz/…ver-nebo-leasing o leasingu a myslím, že to by mohlo být řešení celého mého problému.

Díval jsem se na https://www.duofinance.cz/…ver-nebo-leasing a úvěr na nový auto by mi dát měli, nevím ale jestli by se vyplatilo. ty peníze rvát zrovna do tohoto auta. Jako jo je to pěkný, ale příjde mi, že ta cena je už trošku moc mimo.

PS: Tak koukám, že duofinance jsou tvoje oblíbený téma.
29. 11. 2021 07:15
Re: auto na úvěr
"Tak koukám, že duofinance jsou tvoje oblíbený téma."

Asi je to nekonečný labůžo! :-)
Avatar - Mikesus
29. 11. 2021 07:51
Re: auto na úvěr
Uz i ty? Nejprve jsem se lekl, že to myslíš vážně na ten tvůj zamyšlený povoz. A jak to s tím nakonec dopadlo?
Avatar - Dinar
29. 11. 2021 08:12
Re: auto na úvěr
To auto ale fakt vypadá božsky a musím ho mít v garáži.
Na rozdíl od donla-buznika jsem měl ale štěstí a duofinance nebudu potřebovat, ozval se mi totiž nějaký člověk z Nigerie... budu milionářem. ;-) :yes:
Avatar - KANKUNEN
29. 11. 2021 09:37
Re: auto na úvěr
smažte tu la-buznu. Dělat reklamu a ještě chválit designovou hrůzu.
Avatar - miromen
29. 11. 2021 13:53
Tvrdost či tuhost
Nedavno bylo někde srovnani s pumou a tam tvrdily, že puma je znatelněji kultivovanějši od podvozku.
A už u ni bych měl takhle od stolu obavy, že bude spiš dost tuha až tvrda, ale třeba se pletu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
29. 11. 2021 17:05
Re: Tvrdost či tuhost
Možná myslíš tohle:

"Kona N je totiž trochu tučná, jelikož se její provozní hmotnost pohybuje v rozmezí 1 585–1 644 kg, což je poměrně hodně, neb Puma ST provozně váží jen 1 358 kg. Tomu patrně odpovídá nastavení „koňáckého“ podvozku, které je na N režim enormně tuhé a na rozbitých silnicích až nepříjemně uskakující. A ono ani v komfortním módu se nebavíme o rodinném autě, se kterým byste chtěli jezdit každý den po horších cestách.

Pumátor má v tomto ohledu daleko příjemnější nastavení, se kterým se dá celkem obstojně fungovat každý den, rovněž na špatných silnicích. Odpružení je tedy měkčí, nicméně auťák nemá tendence se v ostrých zatáčkách přespřílišně naklánět nebo si dokonce klekat na předek."
Avatar - miromen
29. 11. 2021 18:06
Re: Tvrdost či tuhost
Ja už ti ani nevim, ale asi to bude ono. Byl to članek před par dny, ktery na mě vyskočil na hlavni strance a ja ho jen narychlo "sfouknul".
Jinak jasně vyši hmotnost a koukam i par cenťaku na vyšku navic jsou ku škodě, ale určitě se s tim počitalo a jde s tim bojovat. Otazka zda to byl zaměr vyrobce nebo to prostě a jednoduše uplně nedopadlo. Navic ja usuzuji z toho, že jsem běžnou pumu vyzkoušel a proto nějaky ten předpoklad jak by to u toho ST mohlo byt, i když jistě jiny setup zakladny ...takova střelba od boku no.