Přesně tak, místní největší fanoušek ASX v Evropě dnes bude mít černý den... Tak rychle obvolej všechny slovenské a české dealery, třeba se někde ještě jeden volný kousek najde! :-)
Já měl ale na mysli někoho jiného, jistého slovenského diskutéra... Ale jinak s tvými názory na ASX samozřejmě souhlasím. Ale přece jenom už je ASX až příliš velký oldschool, že bych si ho vybral místo svého Karoqa si dovedu jen těžko představit... :-)
Nejsem žádný příznivec SUV a ani ASXa. Pravdou ale je to, že když pominu otřesný design vně i uvnitř a mizernou antikorozní ochranu, tak se stále jedná o poctivé auto, které už se dnes nenabízí. :yes: Nepřímovstřikový a jednoduchý MIVEC 2L 110kW se zástavbou LPG je v dnešní době velmi dobrá a ekonomická volba bez rizik do budoucna. A ty archaická tlačítka a točítka skoro na vše jsou pro mnoho lidí další velkou výhodou. Vždy si na to vzpomenu ve chvíli, kdy musím obsluhovat ten zpackaný nedodělek ve služební Octavii..... :no:
Po stránce pokroku není v tomto smyslu o čem diskutovat. Karoq je modernější, hezčí, bezpečnější, ale taky dražší, a to i provozně. Najde se spousta lidí, kteří radši zvolí starší, ale bezproblémovou verzi, než moderní vůz nabitý technologiemi, se kterým budou do pár let pravidelně na servisu. A znovu musím podotknout, že ten atmomotor na LPG je asi to nejpodstatnější. Sice to nijak oslnivě nejede, ale ta úspora po 200tkm na palivu rozhodně není zanedbatelná. Někoho to možná vůbec netrápí, ale pro mne by tohle byl právě ten jazýček na vahách. Jednoduchost ruku v ruce se spolehlivostí a lácí.
Ještě jsi u ASX zapomněl na geniální "sadu na zvětšení (resp. prohloubení) zavazadlového prostoru", kterou vyvinulo české zastopení Mitsubishi! :-):yes:
V článku se píše, že vyvíjel Renault a bude ho i vyrábět, takže vlastně Captur s třemi diamanty ve znaku a pod kapotou 1.0 + 1.33 TCe, 1.6 hybrid, elektrika a žádný diesel… Micina jde ve stopách Nissanu k zapomnění… :-(
Tak hlavne jeho koniec v EU bol jasny uz davno - na papieri ma spotrebu 7 litrov, cize pokuta za emisie kolko, 3000 EUR na auto? To by jeho fanusikovia neuniesli. Ze konkurencia zerie rovnako, len na papieri vyzera lepsie, je ina vec...
Ocakavam zaklad a la captur ale s vlastnym dizajnovym jazykom od mitsu... a kludne nech tam daju aj to 1,3tce.... nebude mi to vadit.... ba mozno to bude len dobre a mitsu sa v eu nakoniec este predajmi preberie... cital som ze mitsu ma tu mat vlastny dizajn... teda nemalo by to byt len prelepene auto ako swace vs corolla ... nakoniec to mozno bude aj fajn ze mitsu tu bude mat model sity specialne pre europanov ... viaceri to tak robia... suzuki kia a pod.. len musi to mat vlastny dizajn... som v tomto optimista... mitsu v eu teda rozhodne nekonci... uz som dokonca cital aj zvesti o moznom prichode noveho outlanderu phev do eu... nakoniec teda este moze but vsetko inak ... len treba drzat palce aby to vyslo
3 facelifty ... 11rokov zivota .... 1,6 miliona majitelov vo svete ... na pomery mitsu je to legenda ( aj mimo komunitu na acz ) ... a vlastne... jeho zivot mimo eu trva dalej... 11tkou sa jeho pribeh este nekonci...... aj ked 2 milionova hranica uz asi nepadne...
To momentalne neprichadza v uvahu... a ked tak asi to bude nakoniec nejaka 3-4 rocna 1,6tka s mensou spotrebou a podstatne nizsou cenovkou .. v lete uvidim... som kludne aj za ine vozy...
Nasiel som este jednu nepredanu predvadzacku v blave.... stale sa nejaky kusok najde.... hoc ano ... uz ich je len ako safranu... taketo auto sa predavalo proste samoa dlho sa u predajcov neohrialo ..
Kusok sa bojim ze nove asx pre europu bude prekabateny captur ale snad sa mylim ( ak ale pride s vlastnym dizajnom tak to mozno aj prezjem ) .. inak v inde vo svete asx este rozhodne nekonci... v amerike ci australii frci nadalej... u nas v eu sa ale jeho koniec uz dal ocakavat vzhladom na rozhodnutie mitsu o jeho buducnost v eu ... co uz...