Tak teda nevím. Nedává větší smysl už trať elektrifikovat? Životnost bude zásadně kratší než u dieslu nebo čistě elektrické lokomotivy, samotná lokomotiva bude zásadně dražší než diesel/elektrika, bude nutné udělat další infrastrukturu,...Pokud by byla elektrifikace dražší, tak by mělo nastoupit řešení pomocí syntetického paliva. A cena by mohl být zajímavá:
Když si vezmeš, že auta se přepravují z továrny vlakem, tak bez lokomotivy nebylo co psát. Rusáci nemají dobrá letadla, třeba TU cosi moderního při předvádění to švihl do svahu. Všechno udělali ukrajinci a včil to došlo Putinovi a bude zle, ale Nato s Putinem a Lukašenkem zatočí.
rusové maj moderní letadlo Irkut MC-21 (vyvíjel Jakovlev), jinak samozřejmě pak klasické Ilušiny Il-96 , Suchoj Superjet 100, dokonce už i v luxusní verzi Aurus, menší vrtulové Ijusin 114-300 a pak nákladní Ilujšin Il-76 MD90A
Tupolev je v současné době trošku mimo hru, vyvíjí a vyrábí hlavně modernizovnaé bombardéry Tu-160 a pak vyvíjí novou generaci bombardérů PAK-DA. Civilní program je poněkud v útlumu no.
Jak vyjede z haly, tak to spustí, co ti na tom není jasný a ještě to půjde do itálie.CZ LOKO už hybridy vyrábí a právě největší odběratel je itálie, v hale to jede na baterky a venku nastartuje caterpirella.