Novinky
Tak toto sa podarilo. Veľmi pekné kombi. Línia zadných bočných okien a tvar svetiel síce pripomína Golf Variant, ale ten je zrazu oproti tomuto dizajnovo dosť ťažkopádny. Dobrá práca. :yes:
podla mna to je prvoplan, dost tazke na zadok, velmi rychlo to v oku zostarne, interier sa neda nazvat inak ako dizajnersky bordel. Jedine co sa da od oplu kupit momentalne je insignia kombi gsi a zafira life. mam realnu skusenost s 1.6 biturbo cdti a to je masaker. Neviem ci len zly kus, ale sype sa v jednom kuse od nova
Podle mě dělá Opel se zadním sloupkem úplně tu samou chybu jako Golf Variant... tak masivní sloupek je ok u hb, kde "sedí" na zadním kole, ale u kombíku pak působí těžkopádně - a nemám pocit, že by se s tím Opel popasoval nějak líp než VW.
No, já ten pocit mám. Není to zrovna propastný rozdíl, ale o něco lepší než u VW to podle mě je. Ale hlavně je to o asi milion procent lepší než předchozí Astra kombi s tou zhovadilou lištou, takže ve výsledku mi to prostě připadalo jako pick-up s hardtopem.
Nezapomeň, že tohle jsou pořád promo fotky, na velkých kolech, v dvoubarevném laku a tak... on Golf Variant na promo fotkách vypadal taky dobře (a teda ta poslední generace fakt lepší je, ten problém byl spíš u G7 Variant).
Jako celek za mě docela dobrý, ale ten zadek se mi z fotek nezdá, třeba tady
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7360264.jpg?…
Mimochodem, byl jsem měnit olej a okukoval Mokku... stejnej případ jako Corsa, na hezkých kolech a v dvoubarevný verzi cool, v základu o dost slabší.
Jako celek za mě docela dobrý, ale ten zadek se mi z fotek nezdá, třeba tady
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7360264.jpg?…
Mimochodem, byl jsem měnit olej a okukoval Mokku... stejnej případ jako Corsa, na hezkých kolech a v dvoubarevný verzi cool, v základu o dost slabší.
Mno, dizajnovo je to jednoduché, až strohé, ale ako už píšu chalani vyššie, je to ťažké na zadok, a na mňa aj predná časť pôsobí dosť mohutne. Hlavne mi chýba nejaké to odľahčenie, napr. nejaká lišta v spodnej časti, ktorá by plnila aj praktickú funkciu.
Interiér na prvý pohľad OK, ale prístrojový štít vyzerá, ako keby patril do iného auta a sem ho dali na poslednú chvíľu. Ovládanie klímy cez displej sa už prestalo kritizovať, asi si zvykáme, každopádne u mňa to má mínus. Mimochodom, výduchov klímy somnapočítal nejako málo. V strede vyzerá, že je iba jeden, ktorý nenastavíš zvlášť pre vodiča a pre spolujazdca, vodič má vľavo od volantu druhý - a to je tak všetko. Že by spolujazdec utrel hubu? Mohol by byť skrytý v mriežke na palubke, ale že veľmi nenápadne. Ak tam je, jeho možnosti nastavenia budú mizerné.
Interiér na prvý pohľad OK, ale prístrojový štít vyzerá, ako keby patril do iného auta a sem ho dali na poslednú chvíľu. Ovládanie klímy cez displej sa už prestalo kritizovať, asi si zvykáme, každopádne u mňa to má mínus. Mimochodom, výduchov klímy somnapočítal nejako málo. V strede vyzerá, že je iba jeden, ktorý nenastavíš zvlášť pre vodiča a pre spolujazdca, vodič má vľavo od volantu druhý - a to je tak všetko. Že by spolujazdec utrel hubu? Mohol by byť skrytý v mriežke na palubke, ale že veľmi nenápadne. Ak tam je, jeho možnosti nastavenia budú mizerné.
přímý posun do střední třídy. Předpokládám ceny za nějakou normální výbavu a motor budou od 700 tisíc+. Tohle už vážně nemá nic společného s Astrou 1./2.g. a výrazně překonává i Vectru. Co bude s Insigniou, skončí?
Ceny se asi dají odhadnout podle sesterské 308 (o článek vedle), tam to není taková hrůza.
Normální motor, hm... pokud ti nestačí 1.2 96kW, tak máš problém... pokud jo, tak asi dobrý.
O Insignii se v další generaci mluví jako o sesterském modelu 508... v té současné je technicky i prostorově bezpečně nad tím, co nabízí Astra.
Normální motor, hm... pokud ti nestačí 1.2 96kW, tak máš problém... pokud jo, tak asi dobrý.
O Insignii se v další generaci mluví jako o sesterském modelu 508... v té současné je technicky i prostorově bezpečně nad tím, co nabízí Astra.
Koukal jsem na Focusy a připadaly mi velké jako starší Mondea. Nafouknuté, obrovské. Proto Mondeo končí.
Posun do strednej triedy? Kde? 😉
Dĺžka úplne priemerných 4,64m, kufor v triede obvyklých 608 litrov, slovom nič, čo by sa vymykalo z triedy. Stredná je niekde úplne inde (netreba chodiť ďaleko, Insignia kombi meria takmer 5 metrov, presne 4986 mm).
A to radšej pomlčím o motoroch.
Dĺžka úplne priemerných 4,64m, kufor v triede obvyklých 608 litrov, slovom nič, čo by sa vymykalo z triedy. Stredná je niekde úplne inde (netreba chodiť ďaleko, Insignia kombi meria takmer 5 metrov, presne 4986 mm).
A to radšej pomlčím o motoroch.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
..."láká na motorizace do zásuvky." 😒] 😒] 😒] :no:
...nabízí "útulnost" asi jako naše chladnička. Brr! 😲 😒 :no:
Designově přesně to, co čekám od německého auta. Golf by mohl mít problém.
Príde mi trochu paradoxné, že plný objem kufra dostanem len pri trojvalcoch a pri najsilnejších motorizáciách mám kufor menší o 60 litrov. Teda ak mám ten objem a viem preniesť viac záťaže v kufri, mám k dispozícii len slabšie trojvalce a ak mám výkonný motor, tak mám zase obmedzený kufor. ;-\
To som nevedel, že pod kapotu dáva Opel len tri valce a ten štvrtý musí ísť do kufra... 😒]
A kdo ti nakukal, že s výkonným motorem toho uvezeš víc ? 😉 Ještě jsem na stránkách Peugeotu nenašel ceník bratříčka 308 SW ale myslím, že údaje hatchbacku postačí.
PT 110 - užitečná hmotnost 441 kg
PT 130 - 457-487 kg
1.5 HDI - 452-504 kg
Hybrid 180 - 442 kg
Hybrid 225 - 412 kg
Takže to zmenšení kufru má i svojí logiku. 😒]
PT 110 - užitečná hmotnost 441 kg
PT 130 - 457-487 kg
1.5 HDI - 452-504 kg
Hybrid 180 - 442 kg
Hybrid 225 - 412 kg
Takže to zmenšení kufru má i svojí logiku. 😒]
Tak z týchto dvoch za mňa jednoznačne 308.Na Astre sa mi nepáči ani predok a ani prístrojovka / presne ako pri G VIII / použitelný motor je momentálne len štvorválec 1.5 HDI s manuálom pretože nepochopitelne tomu vylepšenému 1.6 THP dopriali kábel pritom v 5008 ho stále ponúkajú ako čistý turbobenzín.Uvidíme či tam neskôr nasadia ten pripravovaný štvorvalcový 1.5 T Firefly MHEV 160k.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
standardní režim je dobrý tak maximálně pro homologaci, musí se jezdit v režimu sport a stejně se to chová divně
AISIN = báječné automaty
testoval jsem 8-stupeň Hyundai v Rextonu, taky báječný
Mozna cekaji na letosni 1.5, vypada, ze bude jeste lepsi.
Ostatne pro novou 208 avizuji "motory s retezem" , coz na svetlusku ukazuje.
zrovna včera to někde uváděli
https😐/www.autozeitung.de/…agen-193522.html
https😐/de.statista.com/…-in-deutschland/
Až bude něco o elektro tak se budeme bavit o elektro ty končící efektivito :no:
A můžeš být v klidu, z principu nejsou elektrozkraty prostě schopny nahradit spalováky, předpoklad je max. 35% v globálu.
Btw. keď sa bavíme o tom priemere, tak tie trojvalce v Astre (pomerne veľkom kombíku) vyzerajú o to horšie. Slušných 608 litrov, k čomu dostaneš maximálne trojvalec. 😒
Není to obří nárůst, je to vytrvalý dlouhodobý nárůst, viz ten druhý odkaz.
Elektro je 6,7% trhu, PHEV 6,9%, HEV 11%... tj. bez elektrifikace je nějakých 75%, 3/4.
Tady je statistika výkonu dle paliva
https😐/www.kba.de/…22/fz22_2020.pdf?…
Podívej se na nejprodávanější značky - VW, Mercedes, BMW, Audi - v tomto pořadí. U D3 asi není takový problém najít motory přes 150kW.
Já ti jen vyvracím tu teorii s tím, že průměrný výkon v Německu je 130k - není, už pár let ne, loni to bylo 165. I bez EV to bylo přes 160. Není potřeba v tom hledat další kličky. Co se Astry týče - já bych třeba zkusil ten PHEV, ale chápu názor, že tam chybí nějakej normální silnější motor - i korejci mají 1.5TGDI a 1.6TGDI, v eNku i dvoulitr... Opel i Peugeot mají jen ten PHEV a je to škoda.
Jo, nejprodávanější je 101-110, to je ta spotřebka... a druhý nejprodávanější je 150+ pro ty, co v tom hledají něco navíc. Já osobně se i v budoucnu hodlám pohybovat výlučně v týhle kategorii... kdo chce jezdit tříválcem, ať klidně jezdí. BTW, nejprodávanější objem je 1800-2000. https😐/www.kba.de/…ng_tabellen.html?…
THP 1.6 nekoupíš... bez hybridu. Jeho konkurent je u Octavie 2.0TSI 140kW a ten bych určitě radši... jen ho zase nekoupíš bez DSG a 4x4 😢 ... a pokud DSG a 4x4 nepotřebuješ, tak už je lepší koupit RS.
1.0TSI je určitě fajn motor, ale 20% objemu navíc by hlavně v tom sbírání z nízkejch otáček bez zátěže mělo bejt znát.
Nevím jaký viz, mně by se dvoulitr líbil. V benzínu... ale třeba i ta podladěná 85kW nafta má svoje kouzlo.
Vyloženě problém s ní nemám, plynulá je... až až... prostě je proti DSG pomalá. Když se podíváš, jak se umí rozjet dvoulitrový Superb a jak dvoulitrová Insignia, tak je to rozdíl třídy... pak při jízdě už to takovej rozdíl není.
Když to bereš jako GTčko, tak je všechno v pořádku.
HDM ti určitě nedá při jízdě víc síly. Komfortu... nevím, to se tak říká, ale já s komfortem u mokrého DSG u benzínu žádnej problém nemám.
Jo, souhlas, 0-100 není tak klíčový a jinak ten rozdíl není až tak velikej, možná je HDM líp servisovatelná... nic dramatickýho to není, ale za sebe bych určitě nenapsal, že je ten Aisin nějaká výhra.
Ale ja nepotrebuju sprintovat, obtezuje me to.
Za to ocenim plynulost, slusnou zivotnost... a parkovani do rady vozidel.
😉
Jo, hele... každýmu dle jeho gusta, já jen píšu, že mě ten Aisin uživatelsky úplně nenadchnul. Žádný drama to není, auto jsem s ním koupil a věděl jsem do čeho jdu, měl jsem to důkladně projetý... ale jsou i lepší převodovky.
Že asi bude líp servisovatelný, to beru... ale při jízdě mi přijde lepší DSG.
Pisu jen za sebe, a pro me je proste klasickej hydromenic prijemnejsi.
A ano, muze to byt i vekem.
😄
Jinak ale jde dvouspojka i HDM udělat dobře i špatně a spíš bych řešil tu kvalitu provedení než technologii.
PS: když už bych teda musel mít automat...