Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus v Tokiu představí hybridní koncept nazvaný LF-Xh

Domácí autosalon bere Lexus velmi vážně.V Detroitu poprvé představil koncept LF-A, pro Tokio si ale přichystal další světovou premiéru: koncept hybridního SUV se jménem LF-Xh.
Zpět na článek
10. 10. 2007 17:45
neregistrovaný "ZZ"
10. 10. 2007 18:26
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
10. 10. 2007 23:00
neregistrovaný "Pavel F."
11. 10. 2007 10:30
neregistrovaný "mackie6"
11. 10. 2007 15:17
neregistrovaný "Coulin"
11. 10. 2007 20:21
neregistrovaný "Novick"
11. 10. 2007 22:17
neregistrovaný "ZZ"
11. 10. 2007 22:14
neregistrovaný "Samuel"
25. 10. 2007 08:17
neregistrovaný "asdgarg"
12. 10. 2007 08:42
neregistrovaný "ZZ"
10. 10. 2007 17:45
RX
Povedený základ pro nástupce velmi populárního RX. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
10. 10. 2007 18:26
zhybridujem, co můžem!
Další kvalitní a luxusní kousek od japonské prémiovky. Jen mi nějak uniká smysl hybridních technologií montovaných do velkých, těžkých a drahých aut, která i tak spolykají nemálo PHM... Už by mne ani nepřekvapil Hummer H2 Hybrid (spotřeba pouhých 15/100) nebo hybridní Touareg...

Tuhle techniku bych se spíš asi snažil nacpat do nejprodávanějších malých aut a do nižší střední nebo střední třídy, která se na produkci emisí a spotřebě podílí nejvíce... 8-s (na druhou stranu je fakt, že hybridní pohon auto patřičně prodražuje a tím znesnadňuje pozici na trhu. Asi těžko by někdo investoval půl míle do Fabie HybHTP nebo Clia...)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Pavel F."
10. 10. 2007 23:00
Re: zhybridujem, co můžem!
Lexus totiž šel jinou cestou. Oni vzali hybridní ústrojí jako doplněk ke klasickému motoru, kde hlavním přínosem není úspora paliva a emisí, ale jako zvýšení požitku z jizdy. To, že se zmenší spotřeba už je jen třešnička na dortu.
Jelikož to cpou do luxusních aut, můžou si za toto vzít takové peníze, kdy jim to vrací hodně peněz do vývoje a proto jsou dneska s mateřskou Toyotou nejdále ze všech automobilek.
Aneb zkráceně, rozmařilí boháči zaplatí svými penězmi vývoj hybridu pro plebs, pro který bude hybrid znamenat hlavně úspory na nákladech. :-)
neregistrovaný "mackie6"
11. 10. 2007 10:30
Re: zhybridujem, co můžem!
Těch důvodů je víc. Peníze jsou nejdůležitější, další jsou váha a prostor. Hybridní technologie se spíše vejde do velkého auta, nejlépe SUV se zvýšenou podlahou. Podívejte se na velikost kufru u lexusních limuzín. S penězi souvisí zase to, že pro optimální využití hybridu je vhodná automatická převodovka CVT. Věřím, ale že všechno časem zlevní a zdokonalí se a časem se dočkáme hybridních pohonů v menších a levnějších vozech.
Avatar - 125S
11. 10. 2007 11:25
Re: zhybridujem, co můžem!
Zatím je nejlevnější hybrid Honda Civic za 650000,-, Prius se dá pořídit už za 750000,-, a moc vočesaný výbavy to nejsou :-) Představoval bych si za pár let Hybrid nižší střední tak za 500000,-, protože vybavenej Diesel stojí obdobně... ;-)
neregistrovaný "Coulin"
11. 10. 2007 15:17
Re: zhybridujem, co můžem!
Prius je už za 739 kolíků ve výbavě SOL a je cenově postavenej proti Octavii TDI včetně výhodného financování... :-! Ale to je zbytečné říkat,tady je hlavní brzdou rozvoje ekologického myšlení a konání stát... :no: v jiných státech jsou tato auta zvýhodněna odpočtem DPH,mohou jezdit a parkovat vyhodně v centrech měst jen u nás :no: :no: :no: Od čeho je tam ten Buzík,pardon Bursík ? Začínaj se objevovat i jako Tága např. v Paříži ale i jinde,jde přece o vzduch nás všech nebo ne? Jeho výhoda je právě v městkým provozu a to někteří zdejší odpůrci ,hlavně Germanofilní zastánci nebo zaostalci nepochopí... Oproti klasickému benzínovému 1,8-2.0 je to ušetřených 1,4 tuny exhalací/20 000km v ovzduší a to nemluvím o klasických TDí na našich TAXI štaflech :no:
neregistrovaný "Novick"
11. 10. 2007 20:21
Re: zhybridujem, co můžem!
Zdravím japonského přisluhovače ;-) No kdyby s priusem začali jezdit i pražští taxikáři, to bych jim snad i uvěřil tu jejich historku, že za 100 Kč za kilák se nedá vyžít >:D Museli by totiž asi tak 3x vyměnit baterky... Ideální auto pro ně je třeba právě ta oktávka v tdi, která se prosazuje nejen v evropských městech, ale třeba i v Izraeli.
Dále nevím proč by měl stát jakýmkoliv způsobem zvýhodňovat natož odpouštět dph autu se spotřebou 6 litrů, navíc zahraničního výrobce. Pochybuju, že by to třeba v tokiu místní vláda udělala. Ať se toyota snaží a udělá auto s výrazně lepší ekonomikou a nespoléhá se na různý podpory. To se pak bude prodávat samo.
neregistrovaný "ZZ"
11. 10. 2007 22:17
Re: zhybridujem, co můžem!
No jo, Coulin to trefil přesně "Germanofilní zastánci nebo zaostalci" - krásně ses ozval, husičko :-)
neregistrovaný "Samuel"
11. 10. 2007 22:14
Re: zhybridujem, co můžem!
lol za 700tisic uz mam poradne auto a ne tu prestrasnou dodavku z vysokou spotrebou 6l!!z max 160kmh,bez kufru a na neekologicke baterky, ktere se musi kazdych 100tisic mil menit za "pouhych" 5tisic dolaru. Vozeni tech baterek pres celou zemekouli spotrebuje tuny co2 a tim dela hybrid min ekologicky jak hummer!Udelali nato peknou studii v kalifornii :-) stejne super neekologicke je ethanol a vodik.

Lide jako Coulin zvelke casti jezdi na starych corolach a neresi problem koupi auta za 700tisic prip. rozhodnout se mezi playmobilem a uzitecnym autem pro celou rodinu. Posli fotky z tvojeho hybridu kdyz tu tak kecas :-)
neregistrovaný "asdgarg"
25. 10. 2007 08:17
Re: zhybridujem, co můžem!
Buzik se realizoval především v zákazu atomovejch el., na nejaký hybridy nemá kdy. 8-s
12. 10. 2007 08:42
HRUZA
Jezdim RXem a toto je HNUS !! Urcite to takto v realu vypadat nebude. Staci se jen podivat na vsechny koncepty ktere LEXUS udelal, ani jeden nerealizoval. VIZ koncept RX pred 12 let, byl to 6 metrovy zralok a zbyla z nej jen maska. Ale kdyby to vyjelo na cesty pred tema 12 roky, byl bylo by to jasne nejvetsi prvni SUV.
Rozbalit vlákno
0