Testy
Zpět na článek
TEST Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV 158 2WD 6MT – Spoustu věcí dělá dobře
144 komentářů
Alfonz666
10
za mega byl ještě nedávno x-trail ne? a koukám že to má torzku no tvl
Přejít do diskuze
cudzinec111
Novy S-Cross alebo tuscon posluzia lepsie a za menej... Nissan asi zabudol, ze uz tu nie je s SUV sam...
lukas13
Upřímně - jdi už s těmahle hláškama o manuálu do háje zeleného.
Jsme na stránkách fandů aut. To znaméná, že někteří z nás rádi řídí. A pro některé z nás (představ si to!) to znamená ovládat vůz třemi pedály, šaltpákou a užívat si meziplyny.
A ano, někteří si to užívají i v SUV. Jsou taková, se kterými to jde.
Já taky nehaním majitele hybrydních Toyot, ač mi jejich ovládání připomíná autíčko z autodromu (když jsem nedávno vybíral auto, pro tuto vlastnost vypadla Corolla hybrid a v mých očích ji převálcoval FoFo 1.0 mhev). To ovšem neznamená, že si neumím představit někoho, komu CVT vyhovuje. A už vůbec nikoho takového nehodlám urážet.
Jsme na stránkách fandů aut. To znaméná, že někteří z nás rádi řídí. A pro některé z nás (představ si to!) to znamená ovládat vůz třemi pedály, šaltpákou a užívat si meziplyny.
A ano, někteří si to užívají i v SUV. Jsou taková, se kterými to jde.
Já taky nehaním majitele hybrydních Toyot, ač mi jejich ovládání připomíná autíčko z autodromu (když jsem nedávno vybíral auto, pro tuto vlastnost vypadla Corolla hybrid a v mých očích ji převálcoval FoFo 1.0 mhev). To ovšem neznamená, že si neumím představit někoho, komu CVT vyhovuje. A už vůbec nikoho takového nehodlám urážet.
Šimpanz
Torzka, malý benzíňáček s manuálem, v předohrabu a za odměnu mizerný podvozek a to všechno skoro za mega. Nezřízený optimismus je evidentně nejvýraznější vlastnost českého zastoupení Nissanu.
Šimpanz
Stačí si přečíst test, fakt skoro za mega:
Testovaný vůz s výbavou 951.000 Kč
K podvozku pohled jiných
Stiffish ride
https://www.topgear.com/…nissan/qashqai-0
Testovaný vůz s výbavou 951.000 Kč
K podvozku pohled jiných
Stiffish ride
https://www.topgear.com/…nissan/qashqai-0
Barrichello
to je krásný, ale těch chybějících 72 koní a pohon předních kol vs awd už tak krásný u SUV/crossoveru není....
Barrichello
konkurence za to má dovulitrové benzíny nebo diesly.
O výkonu 170 resp 230 HP. Benzín navíc AWD (nafta fwd)
https://www.sauto.cz/…lac/xt4/19171264
https://www.sauto.cz/…ac/xt4/147137962
Nekupte si 1,3 R4 s výkonem menší o 72 koní :-):-):-) za skoro stejnou cenu. To se vyplatí :-)
Za 1,2 můžete mít i AWD naftu https://www.sauto.cz/…lac/xt4/19068747
O výkonu 170 resp 230 HP. Benzín navíc AWD (nafta fwd)
https://www.sauto.cz/…lac/xt4/19171264
https://www.sauto.cz/…ac/xt4/147137962
Nekupte si 1,3 R4 s výkonem menší o 72 koní :-):-):-) za skoro stejnou cenu. To se vyplatí :-)
Za 1,2 můžete mít i AWD naftu https://www.sauto.cz/…lac/xt4/19068747
Emel
Do nějaký míry je to daný výbavou... tenhle motor s FWD koupíš od 680 a to je dneska asi normální cena.
Jinak jsou to klasická dilemata moderního automobilisty - chceš 4x4, ber CVT. Chceš multilink, ber (neadekvátní) 20" nebo 4x4 - a tím pádem CVT.
Varianty, který by se líbily mně - manuál s víceprvkem na nějakejch 18"... a pak buď 4x4 nebo FWD dle plánovanýho využití... nejsou.
Jinak jsou to klasická dilemata moderního automobilisty - chceš 4x4, ber CVT. Chceš multilink, ber (neadekvátní) 20" nebo 4x4 - a tím pádem CVT.
Varianty, který by se líbily mně - manuál s víceprvkem na nějakejch 18"... a pak buď 4x4 nebo FWD dle plánovanýho využití... nejsou.
Emel
To se v tom spíš mlátí ten automat... já z toho auta vidím, takže dokážu odhadnout, jestli to bude na 3 nebo na 4... jestli budu chtít zrychlit z vesnice nebo doplachtit ke křižovatce.
miromen
Když se u peugeotu poukazovalo na šišate volanty a opačne otačkoměry tak majitele argumentovali tim, že se mame kouknout jak je to u Aston Martin a Ferrari.
No ty jdeš ještě dal a rovnou tu davaš přirovnani k F1 a odkazuješ na jejich piloty.
No ty jdeš ještě dal a rovnou tu davaš přirovnani k F1 a odkazuješ na jejich piloty.
3_diamanty
ale ta cenovka je fakt brutalna.... za mega je pritom vyse 4,6m dlhe GLB s vyse 2,8m razvorom... a to uz tusim rovno aj v 4kolke... nissan si este asi nevsimol ze v triede suv uz davno nie je na trhu sam... zakaznici mu to ale v tejto generacii uz mozno daju pocitit ze casy sa menia a ludia uz si mozu vyberat aj ine SUV od inych znaciek .... ale inak nepochybujem ze kaskaj bude super auto.... len to chce zrejme nejaku zakladnejsiu kombinacu ktora este dava zmysel a nezasahuje cenou uz tam kde sa da kupit pomaly premiove o triedu vacsie SUV.. lebo takyto kaskaj ozaj moc nedava zmysel....inak mi pride ze mensi juke ma celkom prijemne ceny tak fakt neviem preco kaskaj zrazu poskocil kdesi na uroven skoro az X trailu.... no kazdopadne mu drzim palce.. paci sa mi... ale je jasne ze uz nebude pre kazdeho... zlate casy kaskaja zrejme skoncili.... ale tak snad ho kusok zastupi juke... ktory je razvorom uz defakto na urovni predosleho kaskaja .. uvidime
Emel
Já vím, no, jenže... kdo koupí nový dvacítky na Qashqaie? A ty budeš rovnou shánět ráfky i s gumama?
Emel
Źádný náznak prémie tam nevidím... je to normální mainstream, bez jakéhokoli přesahu. Veškeré prvky výbavy to nemá ani z toho Karoqu, natož z D3 - namátkou adaptivní podvozek, vyhřívané zadní sedačky, automatické parkování, třízónová klima, nezávislé topení atd. Na fotkách nevidím ani průvlak na lyže nebo sklopnou prostřední sedačku (když už jsem to vyčítal Dacii). A technicky už tam vůbec žádný přesah není.
Arese
Ty seš opravdu tak omezený, že si myslíš, že fandové manuálu si nemohou tři pedály a řadící páku užívat i při běžné, tedy nesportovní, jízdě? Tak to je mi tě upřímně líto! :-[]
Barrichello
Většina lidí naftu nechce a proto drtivá většina velkýsch suv se stále prodává v naftě (mimo ty ameriky jako je durango, grandčíro, explorer, tahoe a escalade)
V benzínu jsou jen malé suv a crossovery typu jeep compass, karoq, ateca apod.
A to samé velké luxusní sedany a kombi typu MB E a S-klasse, Bmw 5 a 7, Audi A6, A7 a A8 atd....benzíny sou až v té nejvyšší třídě typu RR Ghost, Bentley Flying Spur, Maserati Quattroporte (bohužel v poslední generaci už sazomet je, ale stále většina lidí kupuje benzín) atd, kam diesly naštěstí nikdy nedorazily.
Takže nevidím že by to nikdo nekupoval, nekupuje se to v malých autech, nebot tam řada výrboců přestala diesly nabízet, nebo stojí nesmysl.
V benzínu jsou jen malé suv a crossovery typu jeep compass, karoq, ateca apod.
A to samé velké luxusní sedany a kombi typu MB E a S-klasse, Bmw 5 a 7, Audi A6, A7 a A8 atd....benzíny sou až v té nejvyšší třídě typu RR Ghost, Bentley Flying Spur, Maserati Quattroporte (bohužel v poslední generaci už sazomet je, ale stále většina lidí kupuje benzín) atd, kam diesly naštěstí nikdy nedorazily.
Takže nevidím že by to nikdo nekupoval, nekupuje se to v malých autech, nebot tam řada výrboců přestala diesly nabízet, nebo stojí nesmysl.
Barrichello
Kvalitu výroby nevím, kvalitu materiálů určitě. Cadillac je prémiová značka, v USA přímá konkurence Bmw, Mercedes, Lincoln. Genesis, Lexus atd
To Nissan není, ten na to má Infiniti. Nissan je tam brán na úrovni fordu, dodge, chevroletu, kia, suzuki, honda atd.
To Nissan není, ten na to má Infiniti. Nissan je tam brán na úrovni fordu, dodge, chevroletu, kia, suzuki, honda atd.
Barrichello
Tak Nissan je fofrklacek, Cadillac 9st. HDM automat
Nissan lze mít jen s úžasným CVT. Kolik pak to baští s CVT. 7 litrů?
Průměrná spotřeba XT4 je 8,7, auto je o 300 kg těžší, protože je trošku větší 4,4 metru vs 4,6 metru a těžší i motor a převodovka.
Kdo řeší spotřebu, koupí si diesel. 6,9 (fwd) resp 7,5 (awd) . Nissan průměr 6,3 (fwd). Fakt mega rozdíl. Máš 16 koní k dobru, větší krouták a automat.
Nissan lze mít jen s úžasným CVT. Kolik pak to baští s CVT. 7 litrů?
Průměrná spotřeba XT4 je 8,7, auto je o 300 kg těžší, protože je trošku větší 4,4 metru vs 4,6 metru a těžší i motor a převodovka.
Kdo řeší spotřebu, koupí si diesel. 6,9 (fwd) resp 7,5 (awd) . Nissan průměr 6,3 (fwd). Fakt mega rozdíl. Máš 16 koní k dobru, větší krouták a automat.
Mikesus
Ale to nerozporuju. Takze fanda sportovní jízdy si pořídí SUV, krabici od bod na chůdách, aby mohl závodit v zatáčkách a užívat si manual. Ještě u klasického C segmentu to chapu, u vikendovek jakbysmet a taky si tam rád použiju 3 pedály. Ale jaký je důvod u SUV? Peněženka.
Vyjmenuj tedy SUV, která se hodí na závody po okreskach?
Pokud žádná nemáš, tak jdi do haje s tím nesmyslem co píšeš.
O eCVT nechápu proč píšeš kdyz není v diskuzi. Jo aha, ty se snažíš utocit a brečíš tu že ti někdo řekl pravdu o tvém idolu? Hybridní Toyoty byly vždy pohodove premistovadlo z A do B a ve městě nejkomfortnejsi, ale to i 90% nehybridnich variant je jen premistovadlo, stejně tak i naprosta většina SUV jsou jen premistovadla, úplně obyčejná, včetně tohohle QQ. Tak nevím co tu plácáš.
Nejdřív se nauč chápat psaný text a pak reaguj. Nemám nic proti manuálu, ale manual v SUV je jen volba peněženky, nic víc.
Vyjmenuj tedy SUV, která se hodí na závody po okreskach?
Pokud žádná nemáš, tak jdi do haje s tím nesmyslem co píšeš.
O eCVT nechápu proč píšeš kdyz není v diskuzi. Jo aha, ty se snažíš utocit a brečíš tu že ti někdo řekl pravdu o tvém idolu? Hybridní Toyoty byly vždy pohodove premistovadlo z A do B a ve městě nejkomfortnejsi, ale to i 90% nehybridnich variant je jen premistovadlo, stejně tak i naprosta většina SUV jsou jen premistovadla, úplně obyčejná, včetně tohohle QQ. Tak nevím co tu plácáš.
Nejdřív se nauč chápat psaný text a pak reaguj. Nemám nic proti manuálu, ale manual v SUV je jen volba peněženky, nic víc.
Emel
Většinou přesně nevíš, do čeho jdeš... snad jednou jsem jel cestou, kde jsem si jistej, že by to bez 4x4 nešlo. Většinou se to s FWD dá... ale je to holt větší stres, s 4x4 se nemusíš bát zastavit když proti jede autobus a tak. A jezdí to líp i na mokru třeba... za cenu větší ceny, váhy a jednou servisní náročnosti.
lukas13
Za prvé - Ty mi píšeš, abych se naučil chápat psaný text, ale sám evidentně nejsi schopen akceptovat (pochopit) gró mého prvního příspěvku, resp. reakci na ten Tvůj. V kostce je to o tom, že lidé jsou různé, řidiči též a řadit fanoušky manuálu (v případě SUV) mezi socky, resp. ty, kteří volí manuál čistě z důvodu peněženky, je poněkud ... krátkozraké (klidně bych i řekl že nablblé, nic ve zlém).
O Toyo, resp. CVT píši proto, že Ty svého oblíbence zmiňuješ ve většině diskuzí, i tam kde je to úplně mimo mísu. Tak jsem si dovolil totéž, jen v menším měřítku.
Důvod SUV, s MT:
- žijeme v širším centru Prahy. Infrastruktura z půlky z roku 1900, půl 1950. Podélně zaparkovat s kombíkem o délce 4.6m byl občas problém. Corolla i FoFo mají 4.7m... Kamarád s Mondeem si to fakt užívá... ;-)
-obrubníky
- máme sice hodně výjimečný byt, za který bychom si kdekoli mimo Prahu postavili velmi nadstandardní dům, ale nemáme garáž
- při našem životním stylu nám bohatě stačí jedno auto
Volba:
Jeep Compass NightEagle 1.33 Firefly, AWD, MT.
Proč:
- plarforma (od Fiatu) s podílem 70% vysokopevnostní oceli - nastudoval jsem to, velké překvápko jak moc je dobrá. Nešizený podvozek oproti AWD - Chapmanova náprava, FSD tlumiče, atd ., vše naddimenzované, zesílené, navrženo pro terén
- tuhost karoserie - to auto se chová jak ingot
- délka 4.4m, přesto si za sebe sednu, na rozdíl od kombíků C segmentu (bolavá záda, v nízkých autech řídím na dlouhé nohy, v Jeepu poloha "normální"). Podélné parkování bez problémů.
- ta mechanika funguje úžasně. Cítím co je pod koly. V "normálních“ rychlostech na typických, rozbitých českých silnicích se chová jako tvrdší nízké auto. Fór je v tom, že pak zrychlíš o 30 i víc a ono to jede úplně stejně - běžné auto by za sebou nechalo půlku podvozku. Jeep se tváří, jakoby ani nezrychlil. Čím rychleji jedeš, tím je to ... úžasnéjší. Odezva řízení jako u FoFo, bonus - vzadu je auto komfortnější než pro lidi vepředu (řidič cítí po čem jede, posádka vzadu má komfort - s malým miminkem pro nás super)
- FoFo i ta Corolla mi na dokonalé okresce ujedou - ne o moc. Na rozbité - zkuste to ;-)
- a to všechno tě opravdu baví, včetně nejlépe nastavené citlivosti spojky and Co, co jsem kdy u běžných aut zažil. A řazení, samozřejmě.
A přeposlední, ale nejdůležitější dúvod, cituji manželku, po prvním usednutí za volant, v showroomu: "a já tu sisinku chci"😉
A ten poslední - vždy, když do něj usednu a vždy, když z něj vystoupím a i v tom mezidobí, se culím jak malej kluk. Doufám a přeji Ti, abys to měl s Highlanderem též. ;-)
O Toyo, resp. CVT píši proto, že Ty svého oblíbence zmiňuješ ve většině diskuzí, i tam kde je to úplně mimo mísu. Tak jsem si dovolil totéž, jen v menším měřítku.
Důvod SUV, s MT:
- žijeme v širším centru Prahy. Infrastruktura z půlky z roku 1900, půl 1950. Podélně zaparkovat s kombíkem o délce 4.6m byl občas problém. Corolla i FoFo mají 4.7m... Kamarád s Mondeem si to fakt užívá... ;-)
-obrubníky
- máme sice hodně výjimečný byt, za který bychom si kdekoli mimo Prahu postavili velmi nadstandardní dům, ale nemáme garáž
- při našem životním stylu nám bohatě stačí jedno auto
Volba:
Jeep Compass NightEagle 1.33 Firefly, AWD, MT.
Proč:
- plarforma (od Fiatu) s podílem 70% vysokopevnostní oceli - nastudoval jsem to, velké překvápko jak moc je dobrá. Nešizený podvozek oproti AWD - Chapmanova náprava, FSD tlumiče, atd ., vše naddimenzované, zesílené, navrženo pro terén
- tuhost karoserie - to auto se chová jak ingot
- délka 4.4m, přesto si za sebe sednu, na rozdíl od kombíků C segmentu (bolavá záda, v nízkých autech řídím na dlouhé nohy, v Jeepu poloha "normální"). Podélné parkování bez problémů.
- ta mechanika funguje úžasně. Cítím co je pod koly. V "normálních“ rychlostech na typických, rozbitých českých silnicích se chová jako tvrdší nízké auto. Fór je v tom, že pak zrychlíš o 30 i víc a ono to jede úplně stejně - běžné auto by za sebou nechalo půlku podvozku. Jeep se tváří, jakoby ani nezrychlil. Čím rychleji jedeš, tím je to ... úžasnéjší. Odezva řízení jako u FoFo, bonus - vzadu je auto komfortnější než pro lidi vepředu (řidič cítí po čem jede, posádka vzadu má komfort - s malým miminkem pro nás super)
- FoFo i ta Corolla mi na dokonalé okresce ujedou - ne o moc. Na rozbité - zkuste to ;-)
- a to všechno tě opravdu baví, včetně nejlépe nastavené citlivosti spojky and Co, co jsem kdy u běžných aut zažil. A řazení, samozřejmě.
A přeposlední, ale nejdůležitější dúvod, cituji manželku, po prvním usednutí za volant, v showroomu: "a já tu sisinku chci"😉
A ten poslední - vždy, když do něj usednu a vždy, když z něj vystoupím a i v tom mezidobí, se culím jak malej kluk. Doufám a přeji Ti, abys to měl s Highlanderem též. ;-)
lukas13
Na autech si nejvíc cením mechaniky. Cítit stroj, cítit skrz něj kde jedu, po čem jedu, jak mám natočená kola. Co dělá podvozek v interakci s povrchem vozovky, jaké mi posílá impulzy. Co dělá motor, jak reaguje na plyn apod. Jak mě stroj (auto) poslouchá.
I v pomalejším autě si tu okresku (ale jízdu obecně) mohu užít víc než v rychlejším.
Ano, ten FoFo - v mých očích, to znovu zdůrazňuji - překonal tu Corollu.
Corolla má výborný podvozek (ale FoFo má ještě lepší). Bohužel, odezva řízení je u Toyoty takřka nulová, u FoFo je, na dnešní dobu, výborná. V přímce cca do 80-100 km/h Corolla ten Ford deklasuje, ve vyšších rychlostech se to překlápí.
O autodromovém syndromu jsem již hovořil...
Objektivně - interiérem Toyota suverénně vítězí. O spotřebě nemá smysl diskutovat. Vzhledově se mi líbí o něco víc než FoFo ST line. Ale nudil bych se...
I v pomalejším autě si tu okresku (ale jízdu obecně) mohu užít víc než v rychlejším.
Ano, ten FoFo - v mých očích, to znovu zdůrazňuji - překonal tu Corollu.
Corolla má výborný podvozek (ale FoFo má ještě lepší). Bohužel, odezva řízení je u Toyoty takřka nulová, u FoFo je, na dnešní dobu, výborná. V přímce cca do 80-100 km/h Corolla ten Ford deklasuje, ve vyšších rychlostech se to překlápí.
O autodromovém syndromu jsem již hovořil...
Objektivně - interiérem Toyota suverénně vítězí. O spotřebě nemá smysl diskutovat. Vzhledově se mi líbí o něco víc než FoFo ST line. Ale nudil bych se...
lukas13
Ano, v mém ano. A moje manželka též.
Obecně - dle mého je to prostě otázka preferencí, toho jak preferuji ovládat své auto. A naprosto nechápu, že tuhle jednoduchou premisu někdo nechápe. Označovat toho, kdo preferuje manuál, že jde o "sociální volbu" resp. "čistě volbu z hlediska peněženky", to mi přijde, jemně řečeno, přes čáru.
Proto jsem na Mikesuse zareagoval. Rozhodně se jako socka ve svém novém Jeepu necítím a pokud bych automat chtěl, tak si ho prostě připlatím. Nechtěl jsem, má (naše) volba a jsem s ní maximálně spokojený. Tu druhou volbu (automat), tomu také rozumím a nikdy bych pro to nikoho nehaněl.
Obecně - dle mého je to prostě otázka preferencí, toho jak preferuji ovládat své auto. A naprosto nechápu, že tuhle jednoduchou premisu někdo nechápe. Označovat toho, kdo preferuje manuál, že jde o "sociální volbu" resp. "čistě volbu z hlediska peněženky", to mi přijde, jemně řečeno, přes čáru.
Proto jsem na Mikesuse zareagoval. Rozhodně se jako socka ve svém novém Jeepu necítím a pokud bych automat chtěl, tak si ho prostě připlatím. Nechtěl jsem, má (naše) volba a jsem s ní maximálně spokojený. Tu druhou volbu (automat), tomu také rozumím a nikdy bych pro to nikoho nehaněl.
miromen
Nikdy bych sebe ani svou rodinu netrapil SUV, ale kdyby to nedej bože muselo byt tak rozhodně budu raději za "socku".
A uplně jednoduše, alespoň slušny manual si vždy užiju vice.
Prostě do řidičskeho hrobu s krabi nohou.
A uplně jednoduše, alespoň slušny manual si vždy užiju vice.
Prostě do řidičskeho hrobu s krabi nohou.
Emel
Ty procenta jsou ošidný. Když z 99% (čeho - kilometrů, cest?) 4x4 nepotřebuješ, tak jednou ze sta uvízneš? :-)
Emel
Rozhodně to vypadá moderně.
Za mě to asi trošku přehnali s těma hranama a prolisama, i ten stříbrnej plast vzadu bych si klidně odpustil...
No... kdybych měl hodnotit čistě vzhled, tak za mě je nejhezčí 3008... a pak nějaká ta Ateca a tak. Na čumák CX-5 jsem si pořád ještě úplně nezvykl.
Za mě to asi trošku přehnali s těma hranama a prolisama, i ten stříbrnej plast vzadu bych si klidně odpustil...
No... kdybych měl hodnotit čistě vzhled, tak za mě je nejhezčí 3008... a pak nějaká ta Ateca a tak. Na čumák CX-5 jsem si pořád ještě úplně nezvykl.
Barrichello
Viz výše. 8,7 vs 6,3 s tím že nissan je fofrklacek a fwd a má menší výkon.
CVT kdyby byla 4x4 tak pojede za 7,5-8 vid....
Kdo řeší spotřebu, koupí si diesel.
Prostě ceny japonců i evropy hodně, hodně špatný.
CVT kdyby byla 4x4 tak pojede za 7,5-8 vid....
Kdo řeší spotřebu, koupí si diesel.
Prostě ceny japonců i evropy hodně, hodně špatný.
Barrichello
má to i slušnou výbavu a podvozek
systém aktivního sportovního odpružení s elektronickou regulací tlumičů a přesným, elektronicky zkalibrovaným řízením, stejně tak jako systém pohonu všech kol (AWD) s dvojicí spojek
LED světla vpředu i vzadu
elektro-hydraulický brzdový systém. Tento systém s kompaktním elektromotorem nahrazuje tradiční konstrukci podtlakového posilovače brzd a nabízí brzdnou sílu na vyžádání ve prospěch co nejlepších brzdných schopností. Rovněž napomáhá snižovat spotřebu XT4, neboť omezuje pasivní zátěž spalovacího motoru.
4 jízdní režimy
atd
systém aktivního sportovního odpružení s elektronickou regulací tlumičů a přesným, elektronicky zkalibrovaným řízením, stejně tak jako systém pohonu všech kol (AWD) s dvojicí spojek
LED světla vpředu i vzadu
elektro-hydraulický brzdový systém. Tento systém s kompaktním elektromotorem nahrazuje tradiční konstrukci podtlakového posilovače brzd a nabízí brzdnou sílu na vyžádání ve prospěch co nejlepších brzdných schopností. Rovněž napomáhá snižovat spotřebu XT4, neboť omezuje pasivní zátěž spalovacího motoru.
4 jízdní režimy
atd
Barrichello
Jasně, XT4 není prímá konkurence vid QQ.
4,4 vs 4,6 metru, 1,3 vs 1,6 tuny, to jsou zásadní rozdíly že.
Cenovky skoro stejný.
Akorát amerika zase jako tradičně lepší cena/výkon/prostor/výbava vid.
Takže snaha o vtip nám nevyšla. BTW ty 30 letý Rollsy za to jde mít dva, stejně jako jetý Chargery, takže seš vedle i v tom vtipu . Dneska ti to nevyšlo, zkus to příště :-)
4,4 vs 4,6 metru, 1,3 vs 1,6 tuny, to jsou zásadní rozdíly že.
Cenovky skoro stejný.
Akorát amerika zase jako tradičně lepší cena/výkon/prostor/výbava vid.
Takže snaha o vtip nám nevyšla. BTW ty 30 letý Rollsy za to jde mít dva, stejně jako jetý Chargery, takže seš vedle i v tom vtipu . Dneska ti to nevyšlo, zkus to příště :-)
lamal
Fakt skoro za mega ?
´´1.3 DIG-T Mild Hybrid 140 2WD 6MT VISIA 604 000 Kč, ACENTA 664 000 Kč´´
Ten podvozok tak mizerny nie je, si myslis ze Karoq ho ma bozsky a Kaskai skutocne mizerny ? Tento test by som moc nebral do uvahy, maju tu najvyssiu vybavu s 19 a torzkou, chce to skusit nizsie vybavy s 18 a potom tu s 20 a multilinkom.
´´1.3 DIG-T Mild Hybrid 140 2WD 6MT VISIA 604 000 Kč, ACENTA 664 000 Kč´´
Ten podvozok tak mizerny nie je, si myslis ze Karoq ho ma bozsky a Kaskai skutocne mizerny ? Tento test by som moc nebral do uvahy, maju tu najvyssiu vybavu s 19 a torzkou, chce to skusit nizsie vybavy s 18 a potom tu s 20 a multilinkom.
miromen
To možna tak pro někoho kdo je automaty ochoten přijmout. Což je něco co u mě nehrozi. Jasně ta doba zřejmě bohužel jednou přijde a ja se ji snažim vzdorovat seč to jde tedy dokud to jde.
Ja zažil dost situaci přesněji obdobi, kdy jsem jezdival v zacpach např několikaměsični pobyvani v praze a nikdy mi ma hlava neřekla...ty v.ole co bych dal za automat. Ano nadaval jsem na danou situaci, ktera neni určitě přijemna pro nikoho bez rozdilu a o uživani se hovořit neda. Jen někoho štve držet permanentně šaltpaku a holt někoho prostě ne.
Ja zažil dost situaci přesněji obdobi, kdy jsem jezdival v zacpach např několikaměsični pobyvani v praze a nikdy mi ma hlava neřekla...ty v.ole co bych dal za automat. Ano nadaval jsem na danou situaci, ktera neni určitě přijemna pro nikoho bez rozdilu a o uživani se hovořit neda. Jen někoho štve držet permanentně šaltpaku a holt někoho prostě ne.
miromen
Vubec nechapu o co se tu pořad snažiš. Viš uplny prd jaky je přesny duvod proč to či ono. Klidně to muže byt tak, že nedame manual do krabice tak aby se mohl dat do nějake "stihačky" kvuli emisim. Klidně to muže byt tak, že klientela krabic jsou v drtive většině blondyny a opravdu se tam manual neoplati. Jenže to nema nic společneho s tim jak si kdo samotne auto užije a jak se celkově vzato diky rozdilnosti v řazeni ovlada.
Ten rozdil v řazeni a tedy jeden ze střipku v tom jak se ovlada samotny stroj je prostě a jednoduše neoddiskutovatelny a to včetně těch krabic.
A ještě uplně jednoduše, když už se tu nahodila ta X5. Pokud budu mit dvě shodne X5 jen jedna v manualu a ta druha v matu tak ja si rozhodně vice užiji tu v manualu. Nic co by bylo těžke k pochopeni.
Ten rozdil v řazeni a tedy jeden ze střipku v tom jak se ovlada samotny stroj je prostě a jednoduše neoddiskutovatelny a to včetně těch krabic.
A ještě uplně jednoduše, když už se tu nahodila ta X5. Pokud budu mit dvě shodne X5 jen jedna v manualu a ta druha v matu tak ja si rozhodně vice užiji tu v manualu. Nic co by bylo těžke k pochopeni.
Emel
Automobilky nedávají manuál ani do aut typu Alpine nebo 4C... a zákazníci mají smůlu.
lukas13
Tak jo, vezmu to po odstavcích, v bodech:
- patříš mezi ty diskutéry, kteří sem cpou svou garáž (a značku) velmi často. To není kritika, to je jen konstatování
- obrubníky jsem myslel ve smyslu příčného a šikmého parkování. Někde jsou tak vysoké, že mi přijde že lidé z TSK mají za referenční vozidlo Defender. Parkovat umíme
- psal jsem širší centrum, nemyslím P1, pro úplnost. Je něco jiného parkovat "občas v centru" a být tam doma. Má to i své výhody - když jedeš do kanclu, který je na vnějším okraji, jedeš proti kolonám, které tvoří obyvatelé pražských satelitů. V kolonách moc času netrávíme
- Já: "FoFo i Corolla mi na dokonalé okresce ujedou - ne o moc. Na rozbité - zkuste to."
Ty: "I když sám píšeš, že C segment v kombíku ti na okreskách v pohodě odjede".
Chceš nějaký příklad řidičského SUV, když ho uvedu - "jedna vlaštovka jaro nedělá"
Tomu se říká demagogie. Hrubá.
- nový Q neznám, nemohu soudit. Bavíme se X příspěvků obecně a já to nezačal
- kolony viz. výše
- a zopakuji - radost z jízdy není o tom, být nejrychlejší
- patříš mezi ty diskutéry, kteří sem cpou svou garáž (a značku) velmi často. To není kritika, to je jen konstatování
- obrubníky jsem myslel ve smyslu příčného a šikmého parkování. Někde jsou tak vysoké, že mi přijde že lidé z TSK mají za referenční vozidlo Defender. Parkovat umíme
- psal jsem širší centrum, nemyslím P1, pro úplnost. Je něco jiného parkovat "občas v centru" a být tam doma. Má to i své výhody - když jedeš do kanclu, který je na vnějším okraji, jedeš proti kolonám, které tvoří obyvatelé pražských satelitů. V kolonách moc času netrávíme
- Já: "FoFo i Corolla mi na dokonalé okresce ujedou - ne o moc. Na rozbité - zkuste to."
Ty: "I když sám píšeš, že C segment v kombíku ti na okreskách v pohodě odjede".
Chceš nějaký příklad řidičského SUV, když ho uvedu - "jedna vlaštovka jaro nedělá"
Tomu se říká demagogie. Hrubá.
- nový Q neznám, nemohu soudit. Bavíme se X příspěvků obecně a já to nezačal
- kolony viz. výše
- a zopakuji - radost z jízdy není o tom, být nejrychlejší
lukas13
... říká Mikesus a proto je to nejvíc nejopravdovější a úplně nejobjektivnější pravda na světě celém. A když se to v diskuzi několikrát zopakuje, je to sichr!
Zkusím to ještě jednou, ač myslím že je to marné. To si vážně myslíš, že tvůj názor je ten jediný správný a co hůř - že je to objektivní skutečnost? To je tak strašně moc těžký pochopit, že lidé mohou mít různé (objektivně dané) potřeby a různé (subjektivně dané) libůstky a zájmy?
Je fakt tak strašně moc těžký pochopit, že existují lidé, pro které není Toyota s CVT tou nejlepší volbou na světě a že - nedej bože - mohou mít v rámci svého osobního úhlu pohledu, daného průnikem oněch objektivních a subjektivních skutečností, pravdu?
Upřímně - začínám se domnívat, že patříš mezi ten druh lidí, kteří to opravdu nechápou.
Takže - užívej své Toyoty, ty nejvíc nejlepčí auta na světě pro všechny. A cpi je pod každou druhou diskuzi kam přispíváš.
Zdraví socka v Jeepu s MT, která evidentně vůbec netuší, co je pro ni dobré. ;-)
Zkusím to ještě jednou, ač myslím že je to marné. To si vážně myslíš, že tvůj názor je ten jediný správný a co hůř - že je to objektivní skutečnost? To je tak strašně moc těžký pochopit, že lidé mohou mít různé (objektivně dané) potřeby a různé (subjektivně dané) libůstky a zájmy?
Je fakt tak strašně moc těžký pochopit, že existují lidé, pro které není Toyota s CVT tou nejlepší volbou na světě a že - nedej bože - mohou mít v rámci svého osobního úhlu pohledu, daného průnikem oněch objektivních a subjektivních skutečností, pravdu?
Upřímně - začínám se domnívat, že patříš mezi ten druh lidí, kteří to opravdu nechápou.
Takže - užívej své Toyoty, ty nejvíc nejlepčí auta na světě pro všechny. A cpi je pod každou druhou diskuzi kam přispíváš.
Zdraví socka v Jeepu s MT, která evidentně vůbec netuší, co je pro ni dobré. ;-)
lukas13
Je mi to jasné ;-)
BTW - máš parádní recenzi na Karoq, před časem jsem v diskuzi pod ní reagoval.
Přeji mnoho šťastných kilometrů :yes:
BTW - máš parádní recenzi na Karoq, před časem jsem v diskuzi pod ní reagoval.
Přeji mnoho šťastných kilometrů :yes:
Arese
Mám to u svého Karoqa úplně stejně. Pokud by nenabízel manuál, šel bych prostě jinam. :-)
rtomas
Ssangyong Korando Style+ s 1.5 GDI 163 koní 489 900 Kč, + 4WD + automat Aisin 585 800 Kč
Ssangyong Korando Style+ diesel 1.6 e-XDI 136 574 900 Kč, + 4WD + automat Aisin 662 700 Kč
Ssangyong Korando Style+ diesel 1.6 e-XDI 136 574 900 Kč, + 4WD + automat Aisin 662 700 Kč
Mikesus
ano, přesně tak. 4x4 není prakticky potřeba, ale je to taková jistota na to, dejme tomu, 1%, pro někoho míň, pro jiného víc.
jakubMG
U první X5 byla, teď by mně to hodně překvapilo, možná by šel udělat nějaký swap z M5.
Já si dovedu představit manuál taky leckde, reálně ale hlavně do auta pro radost, na menší nájezdy, tam, kde si chci užívat samotné řízení. Jakmile to má být pracant, mamataxi nebo dálniční křižník, automat je jasná volba.
Já si dovedu představit manuál taky leckde, reálně ale hlavně do auta pro radost, na menší nájezdy, tam, kde si chci užívat samotné řízení. Jakmile to má být pracant, mamataxi nebo dálniční křižník, automat je jasná volba.
Emel
Jj, Karoq atd. Karoq v ČR má 6500 vs. 2400 pro benzín... ale třeba 3008 je u nás skoro vyrovnaná, 518:445 (a hybrid jen 62).
xxc
Základ majú podľa všetkého rovnaký. Ja len píšem skúsenosti ľudí, a potvrdzujem skúsenosti recenzenta. Mne to až tak veľmi nevadí.
Barrichello
Já diesly rád nemam.
Ale kdo chce jezdit za málo, tak bud diesel nebo LPG benzín.
Jenže tyhle moderní motory už sou bohužel přímovstřiky, takže tam je LPG kapku problém... Navíc to má start/stop a us verze má i vypínání válců, jak to má EU verze nevím.
Ale kdo chce jezdit za málo, tak bud diesel nebo LPG benzín.
Jenže tyhle moderní motory už sou bohužel přímovstřiky, takže tam je LPG kapku problém... Navíc to má start/stop a us verze má i vypínání válců, jak to má EU verze nevím.
xxc
to je presne to, ked niekto sadne ku mne do Scenica, okamzite zacne nadavat, ake zle su cesty :-) tiez to ma rovnaku platformu, ako Qashhquai
Mikesus
Zkus ještě další nesmysly. O ecvt píšeš pořád ty a snažíš se jen měnit téma. Nenapsal jsem ani čárku. Kde jsem psal zde o Toyotě? Jen se snažíš vylhat z této diskuze. Jak typicke, kdyz nejsou argumenty.
Jestli tě to tak urazilo, že manual je v SUV ekonomickou volbou, pak jsem trefil hřebík na hlavičku. To uz jsi fakt neměl 60tis na silnější motor?
Nechci silnější motor, chci manual v SUV, tak vezmu základní motor. Jasně chápu, není to ekonomická volba, přesvědčil jsi mne.
Jestli tě to tak urazilo, že manual je v SUV ekonomickou volbou, pak jsem trefil hřebík na hlavičku. To uz jsi fakt neměl 60tis na silnější motor?
Nechci silnější motor, chci manual v SUV, tak vezmu základní motor. Jasně chápu, není to ekonomická volba, přesvědčil jsi mne.
Mikesus
Samozřejmě. Může se stát. Ale pak jestli ta 4x4 ti nezpůsobí vic problémů, protoze s dvoukolkou bys tam ani nejel a daná situace by nenastala. To je taky osidne
Spis jsem to myslel tak, ze naprosta vetsinaridicu se ani nedostane do situace, kdy by potřebovali 4x4.
Spis jsem to myslel tak, ze naprosta vetsinaridicu se ani nedostane do situace, kdy by potřebovali 4x4.
Barrichello
Hele, když maj v obchodu 70 gramů slovenský šunky za 35,50 a vedle toho 100 gramů italské za 39 kČ, ŽE SI KOUPÍŠ TU SLOVENSKOU VID?
Nebo když maj Printers whisky za 199 a Johnny Walkera za 225, sáhneš určitě po Printers ne. Je to taková osvědčená značka, že. Určitě hodnotnější jak Walker.
Asi tak je to Nissan vs prémiový Cadillac.
A ideální až vyrazíš na hory s tou předokolkou, tak nám povíš jako daleko vyjedeš oproti AWD.
Jinak je to ofiko evropská distribuce s plnou zárukou. žádný šedý dovoz, pro rejpaly.
Nebo když maj Printers whisky za 199 a Johnny Walkera za 225, sáhneš určitě po Printers ne. Je to taková osvědčená značka, že. Určitě hodnotnější jak Walker.
Asi tak je to Nissan vs prémiový Cadillac.
A ideální až vyrazíš na hory s tou předokolkou, tak nám povíš jako daleko vyjedeš oproti AWD.
Jinak je to ofiko evropská distribuce s plnou zárukou. žádný šedý dovoz, pro rejpaly.
Mikesus
Ještě jednou. Manual v SUV je o peněžence, protoze suv obecne není auto pro zábavu. Manual v klasickém C segmentu a níž, včetně kategorie aut pro zábavu je manual pochopitelný a někde nutný.
lamal
Vidim to podobne, vadia mi tie vyhajpovane kombinacie, ktore zaberu mozno niekde v DE, alebo v UK. Celkom dost skalnych spekuluje, objednat 20cky a pak to predat a dat tam 18-19, nikto iny to vsak riesit nebude s pomedzi zakaznikov. Jedine ze by tomu dali podporu predajcovia.
Mikesus
4x4 dnes není potřeba v 99% procentech, takže když někdo vybere predokolku, je to jako že vezme benzin a ne diesel, protoze jezdi málo. Prostě volba podle použití daného auta. A že SUV má mít 4x4? Ano, smysl to dává kdyz to někdo bere kvůli jízdě mimo silnici, ale to skoro nikdo není.
Ale u SUV manual to označení sociální manual už dává smysl. SUV není na nějaké závodění na okreskach jako jiná auta, takže manual se tam volí čisté z důvodu peněženky.
Ale u SUV manual to označení sociální manual už dává smysl. SUV není na nějaké závodění na okreskach jako jiná auta, takže manual se tam volí čisté z důvodu peněženky.
lamal
Akekolvek auto sa da nakonfigurovat do nezmyselnej a drahej kombinacie, Kaskai je prvy ? To auto sa pre ostatnych, co nechcu hejtit diskusie da kupit za cennikove ceny ake som napisal. Po nejakej zlavicke to mozes mat pod 600tis, co je velmi dobra cena.
Na podvozok s 20ckami som videl pozitivnejsie reakcie, takze si mozes vybrat. Najlepsie si to je vyskusat, ale suhlas s tym, ze su to nezmyselne velke rozmery kolies na taketo auto.
´´Anyway, the FWD version doesn't feel embarrassed in corners, resisting roll and squeal well enough. Not that it actually vouchsafes its driver much recreation. But for a crossover, it's more than OK.
Best bit is the solidity. The suspension doesn't shudder, the body doesn't quiver, the seats and steering wheel are mounted together with wobble-free integrity. Road noise is low on most surfaces. All of which gives it a premium quality that even some of the 'premium' crossovers can't actually match.´´ Toto mi kazdopadne neznie tak zle... :-)
Na podvozok s 20ckami som videl pozitivnejsie reakcie, takze si mozes vybrat. Najlepsie si to je vyskusat, ale suhlas s tym, ze su to nezmyselne velke rozmery kolies na taketo auto.
´´Anyway, the FWD version doesn't feel embarrassed in corners, resisting roll and squeal well enough. Not that it actually vouchsafes its driver much recreation. But for a crossover, it's more than OK.
Best bit is the solidity. The suspension doesn't shudder, the body doesn't quiver, the seats and steering wheel are mounted together with wobble-free integrity. Road noise is low on most surfaces. All of which gives it a premium quality that even some of the 'premium' crossovers can't actually match.´´ Toto mi kazdopadne neznie tak zle... :-)
BoBik_CZ
Hmm a proto se Formule 1 ovládá třemi pedály a fofrklackem, že? ;-)
Anebo její piloti neradi řídí?
Anebo její piloti neradi řídí?
jakubMG
Se s tím dieselem nejdřív svez a pak zkus ten benzín. A pokud nelítáš dálnice z 90% tak slovo diesel už v životě neřekneš. No, a pak je tam ten rozdíl 3 litry na 100 km
jakubMG
a neshodnu se s autorem v uskákanosti podvozku, měl jsem stejnou specifikaci na 19’ koly, jen s CVT a kultivivanost byla v segmentu příkladná. Testoval jsem 3 dny. S ohledem na to, jak tiché od motoru a aerodynamiky to auto je, vystupuje do interiéru zvýšeně hluk od kol a okolního provozu. V součtu za mně velká spokojenost, porovnával jsem s Karoqem, Hyu, Kia, XC 40, X1.
+
supertichý a kultivovaný motor, když mu vyhovíte, není ale vůbec slyšet
palubní deska, zpracování interiéru, moc hezký infotainment
lehkonohost v městském provozu
dobře jede okresky, lépe než Hyu, Kia, Karoq, srovnatelně s Kodiaq, v normálním i svižném tempu i s X1, vyšší tempo už mu ale tolik nevyhovuje, tam X1 Qashku převyšuje čím víc tlačíte na pilu.
design
veškeré fičury běžné v D3 ve výbavě
v poměru k výbavě cena
parádní městský a příměstký daily
zvýšený posez, nasedání, bezpečnost, přehled
je to technicky, zpracováním i uživatelsky prémie, ale nesoustředí na sebe tolik pozornosti
-
s CVT to není závoďák
sedačky jsou řekl bych dostatečné v segmentu, ale nic jako Ergo nebo Volvo
základní audio je fakt základní, na rádio a podkres ok, nic většího ale nezvládne, berte přípaltkové.
Místo vzadu na úrovni Karoq, kufr pocitově menší, pokud máte 3 malé děti, berte Kodiaq
není to dálniční stíhačka
neohromíte sousedy prémiovým znáčkem
Super jako rodinný univerzál pro mladší rodiny, auto pro mámy/táty na okruh školka, škola, práce, trénink, obchod a domů, nebo důstojný povoz pro starší pár s odrostlými dětmi.
Nevhodný pro svobodné kluky, rodiny s 3 (a více) dětmi nebo většími nároky na prostor v kufru, převážně dálniční provoz
+
supertichý a kultivovaný motor, když mu vyhovíte, není ale vůbec slyšet
palubní deska, zpracování interiéru, moc hezký infotainment
lehkonohost v městském provozu
dobře jede okresky, lépe než Hyu, Kia, Karoq, srovnatelně s Kodiaq, v normálním i svižném tempu i s X1, vyšší tempo už mu ale tolik nevyhovuje, tam X1 Qashku převyšuje čím víc tlačíte na pilu.
design
veškeré fičury běžné v D3 ve výbavě
v poměru k výbavě cena
parádní městský a příměstký daily
zvýšený posez, nasedání, bezpečnost, přehled
je to technicky, zpracováním i uživatelsky prémie, ale nesoustředí na sebe tolik pozornosti
-
s CVT to není závoďák
sedačky jsou řekl bych dostatečné v segmentu, ale nic jako Ergo nebo Volvo
základní audio je fakt základní, na rádio a podkres ok, nic většího ale nezvládne, berte přípaltkové.
Místo vzadu na úrovni Karoq, kufr pocitově menší, pokud máte 3 malé děti, berte Kodiaq
není to dálniční stíhačka
neohromíte sousedy prémiovým znáčkem
Super jako rodinný univerzál pro mladší rodiny, auto pro mámy/táty na okruh školka, škola, práce, trénink, obchod a domů, nebo důstojný povoz pro starší pár s odrostlými dětmi.
Nevhodný pro svobodné kluky, rodiny s 3 (a více) dětmi nebo většími nároky na prostor v kufru, převážně dálniční provoz
jakubMG
Tvl, Bariku:
Na lyže vyjedu s jakoukoliv rozumně obutou předokolkou tam, kde se čtyřkolkou, tj na parkoviště pod lanovkou i k horské chatě. Na další pohyb tam jsou lanovky a rolby.
Qashqai a Caddy je spíše jako šunka a anglická. Jo, víc energie je v anglické, ale někdo rád prostě libovou šunku, byť má po ní hlad dříve. Prostě chceš ticho, komfort, spotřebu, servis? Nissan. Chceš výkon, prostor, odlišit se? Klidně ten Caddy.
A že by jako Caddy měl vyšší kvalitu výroby než japonci? Jako vážně?
Na lyže vyjedu s jakoukoliv rozumně obutou předokolkou tam, kde se čtyřkolkou, tj na parkoviště pod lanovkou i k horské chatě. Na další pohyb tam jsou lanovky a rolby.
Qashqai a Caddy je spíše jako šunka a anglická. Jo, víc energie je v anglické, ale někdo rád prostě libovou šunku, byť má po ní hlad dříve. Prostě chceš ticho, komfort, spotřebu, servis? Nissan. Chceš výkon, prostor, odlišit se? Klidně ten Caddy.
A že by jako Caddy měl vyšší kvalitu výroby než japonci? Jako vážně?
Arese
No vidíš, a jà jsem Compass (který se mi jinak moc líbí) vyřadil z finálního výběru hlavně proto, že ten silnější motor nenabízí s manuálem! :-[]
Arese
Hele, jedno je jisté - auto s CVT převodovkou mi nesmí přes práh. A přesto tady nebudu tvrdit, že si CVT opatřená auta kupují jen řidičští zoufalci a automobiloví analfabeti! ;-)
miromen
Jasně a chapu. Proto piši, že přijemne to nebude v ničem a s ničim a ten autopilot je na mistě. Jenže to procento v koloně by muselo byt v desitkach procent celkoveho najezdu a to upřimně neni uplně běžny stav obecně.
Ja když jsem zkušebně dostal do ruky citigo s litrem na plyn takove to pizza autičko tak to bylo za trest byť s manualem. Jenže u něj se v manualu z jedničky na dvojku přechazelo dost špatně, soustředěni se v praci spojka-plyn při přechodu z jedničky na dvojku, nejelo to je hodně slabe slovo a samotna spojka byla tak bezodporova(šlapani do prazdna) a postradajic cit, že jsem měl sto chuti to hodit ze škarpy a jezdit s tim každy den nějake cukačky to bych šel raději hakovat k popelařum.
Ja když jsem zkušebně dostal do ruky citigo s litrem na plyn takove to pizza autičko tak to bylo za trest byť s manualem. Jenže u něj se v manualu z jedničky na dvojku přechazelo dost špatně, soustředěni se v praci spojka-plyn při přechodu z jedničky na dvojku, nejelo to je hodně slabe slovo a samotna spojka byla tak bezodporova(šlapani do prazdna) a postradajic cit, že jsem měl sto chuti to hodit ze škarpy a jezdit s tim každy den nějake cukačky to bych šel raději hakovat k popelařum.
Emel
Někdy můžu zkusit pohledat, s čím se třeba prodává Cayman... těžko dělat statistiku z Alpiny, žejo. Osobně má moje sympatie přístup Porsche.
twistedTSD
Taky vždy nechápu, kde lidi jezdí, že by tam negazík ztroskotal na obrubníku. Nemluvě o tom, že obrubník většinou znamená, že tam jet nemáš. Ačkoli u některých nesmyslně snížených aut asi parkování trochu problém je.
Ale podobně nechápu stěžování si na 1-2 v kolonách. Je mi to jedno, mám to zcela zautomatizované. Když jsem jezdil s automatem, bylo to plynulejší, ale projev měniče mi vadil.
¨
Ale podobně nechápu stěžování si na 1-2 v kolonách. Je mi to jedno, mám to zcela zautomatizované. Když jsem jezdil s automatem, bylo to plynulejší, ale projev měniče mi vadil.
¨
lukas13
Mechanicky byl pro mě FoFo lepší. Dismised.
A ano, ve svém SUV odezvu mám, ač auto je jinak, specificky laděné. Pokud bych použil přirovnání ze světa motorek, je to chopper. Mě to baví a vyhovuje mi to. Užít si jízdu neznamená být nejrychlejší. Je to tak moc těžký pochopit?
A ano, ve svém SUV odezvu mám, ač auto je jinak, specificky laděné. Pokud bych použil přirovnání ze světa motorek, je to chopper. Mě to baví a vyhovuje mi to. Užít si jízdu neznamená být nejrychlejší. Je to tak moc těžký pochopit?
3_diamanty
Aj mne sa paci... vyzera dokonale... len v tejto testovanej kombinacii je to za mega fakt neferova cena.... to uz rovno premiovy evoque alebo glb.. ale nepochybne sa novy kaskaj podaril.... ma krasny interier aj exterier.... ma dokonale proporcie a idealne rozmery... ale napriek vsetkemu sa obavam ze ten megaspech predchodcu uz mat nemusi... ale pokial ho zastupi juke tak to este bude v poho... len aby to tak aj bolo ... osobne by som sam chcel nieco ako juke s 1.0 86kw .. a na nejakych 18tkach ( 20tky su tu uz blud ) .... nic viac uz ani nevyuzijem ... razvorom aj kufrom aj motoricky uz uplne postacujuci voz ( voci kaskaju je v razvore rozdiel len par centi ) .. tu fakt netreba len o chlp vacsieho kaskaja ale uz za mega... dnes uz dospely juke tu posluzi absolutne rovnako...
kari.laz
Teď se nebudu zastávat ani jednoho tábora, ale prostě pravda je jen ta tvoje a naprosto racionální argumenty a pohledy druhých na danou věc vlastně mají nulovou váhu, protože ty nejsi schopný přijmout fakt, že někdo má na věc jiný pohled.
Emel
A nebo Peugeotu chybí ty benzíny :-)
Uvidíme, Karoq by teď měl dostat místo 1.6TDI nové 2.0TDI Evo 85kW, ne? To je zase lepší, než 1.5HDI... ale podle mě se ten poměr benzín / nafta moc nezmění.
Uvidíme, Karoq by teď měl dostat místo 1.6TDI nové 2.0TDI Evo 85kW, ne? To je zase lepší, než 1.5HDI... ale podle mě se ten poměr benzín / nafta moc nezmění.
jakubMG
No jako auta zdražily. Co stálo v roce 2015 650 tis., je teď za 900. Ale je to asi napříč značkami stejné.
jakubMG
Hele, mně se ameriky taky líbí, kus auta za férovou cenu. Ale tady srovnáváš, když to přeženu, spíše kladivo se skalpelem.
Ozzman
Nerozčiluj se, za chvíli sem přidá místo QQ ojetýho Chargera, nebo třicetiletého Rollse... taky za to můžeš mít 2 Mitsubishi ASX z bazaru... to jsou prostě přirování :D
lamal
No, ale spotreba bude inde. Pri dnesnych cenach PHM sa ta nakupna cena zrovna za chvilu. S tym, ze je NEPREMIOVY Cadiik lacnejsi suhlasim, pre niekoho to bude urcite lepsia kupa. Mozno aj pre mna by bola, lebo to urcite nedrncá, co neznasam, na podvozok su dost odlisne nazory kazdopadne.
lamal
je myslim dostupny uz od 2 vybavy, staci si objednat pripatkove 20tkove kolesa. Nemusi sa viazat len s najvyssou Teknou.
Inak vseobecne ma tento pristup mierne sklamal, na tejto škatuli mali byt v zaklade 17ky, 18ky s vleckou a 18-19 s volbou multilinku.
S tymi maloobjemovkami to aj tak nebude na nejake dynamicke extremy, hlavne by to malo byt pohodlne a neodskakovat. Su to pochabe snahy, mali si obhajit do Juka a Micry 1.33 a nie to dohanat Kaskaiom. Ked uz tak mal mat verziu ´´sport´´ pre tych co chceju uskakane SUVko.
Inak vseobecne ma tento pristup mierne sklamal, na tejto škatuli mali byt v zaklade 17ky, 18ky s vleckou a 18-19 s volbou multilinku.
S tymi maloobjemovkami to aj tak nebude na nejake dynamicke extremy, hlavne by to malo byt pohodlne a neodskakovat. Su to pochabe snahy, mali si obhajit do Juka a Micry 1.33 a nie to dohanat Kaskaiom. Ked uz tak mal mat verziu ´´sport´´ pre tych co chceju uskakane SUVko.
lamal
Vacsina ludi uz dnes diesel nechce, pokial sa bavime o benaloch teda stale tam bude tych 2-2,5 litra rozdiel v prospech NQ.
Za 10 rokov mas rozdiel vyse 100 000tis kc a k tomu odpovedajuce mnozstvo CO2 :D
Za 10 rokov mas rozdiel vyse 100 000tis kc a k tomu odpovedajuce mnozstvo CO2 :D
Mokrous
Celohliníkové EVO je jen verze 147kW, jestli to víš. Naopak verze 110kW je celolitinová a má dokonce ocelové písty. A ano, verze 110kW EVO je tišší a měkčí a úspornější verze 147kW EVO je trošku žíznivější, hrubší a hlučnější, ale nic zásadního. Oproti 140kW není rozhodně horší. V čem je zásadně lepší, je to jak jede a reaguje na plyn. A jede fakt dobře.
hugino
Daj si Autovia.sk nové autá a tam máš skladovku za 28 000 € v ZA a za to máš od MB Á-čko v základe a nie GLB.Musíš momentálne rátať s tým že ak chceš SUV segmentu C tak sa pohybuješ v cenovej relácii od cca 24-28 000 € + samozrejme to závisí od motora,prevodovky a výbavy.Novinárske autá sú vždy našpikované výbavou ale častokrát sú tam veci ktoré reálny zákazník ani nechce a preto je pri testovaných autách tak vysoká cena.
Arese
Díky. ;-)
P.S. Pokud bych nezvolil Karoq, Compass by byl mojí velmi pravděpodobnou volbou.
P.S. Pokud bych nezvolil Karoq, Compass by byl mojí velmi pravděpodobnou volbou.
Mikesus
ty máš spíš dost dálnice ne? Tam by sis manuál taky užil?
Nicméně souhlas, kolony mně taky štvou. Hlavně když jsou způsobené tím, že se někdo neumí rozjet hned, ať už na semaforu nebo na křižovatce a nemá vylepené na kufru "Z".
Nicméně souhlas, kolony mně taky štvou. Hlavně když jsou způsobené tím, že se někdo neumí rozjet hned, ať už na semaforu nebo na křižovatce a nemá vylepené na kufru "Z".
Mikesus
u mazdy 3 určitě, 6 už je na hraně, ale se správným motorem se to ještě dá. Ale už tu máme podmínky u jednoho z lépe jezdícího D segmentu. A ty zápory u SUV prostě naskakují.
Tohle píšou především bychaři, viz miromen. Přesně ví, jak se s tím jezdí, ale nikdy v tom neseděl, nebo pár km předváděčky kolem dealerství.
Třeba ta CX5 je takové specifikum. Sky-G je pořád stará dobrá atmosféra, kde člověk si musí výkon zasloužit. takže tam bude ta radost ze zaslouženého výkonu, ale kdo dnes má ještě atmosféru. Nicméně i ta CX5, když přijdou zatáčky, tak prostě 3 nebo 6 jsou na tom na míle daleko lépe.
Tohle píšou především bychaři, viz miromen. Přesně ví, jak se s tím jezdí, ale nikdy v tom neseděl, nebo pár km předváděčky kolem dealerství.
Třeba ta CX5 je takové specifikum. Sky-G je pořád stará dobrá atmosféra, kde člověk si musí výkon zasloužit. takže tam bude ta radost ze zaslouženého výkonu, ale kdo dnes má ještě atmosféru. Nicméně i ta CX5, když přijdou zatáčky, tak prostě 3 nebo 6 jsou na tom na míle daleko lépe.
Emel
Co se popojíždění v koloně týče - primárně mě štve ta kolona jako taková, ale když už v ní musím být, tak to je zrovna to jedno místo, kde jsem jasně pro automat... a klidně bych bral i nějakýho autopilota. Já ale autem do města moc nejezdím.
Emel
SUV nevím, to je pro mě moc teoretický, o žádným jsem nikdy ani neuvažoval.
Insi jsem projížděl s manuálem v naftě a v té 1.5 a vyloženě mě to taky nenadchlo (divnej tvar páky a řazení nic extra)... ale třeba Mazdu bych určitě chtěl s manuálem... a když zabychařím, tak asi i tu CX-5.
Insi jsem projížděl s manuálem v naftě a v té 1.5 a vyloženě mě to taky nenadchlo (divnej tvar páky a řazení nic extra)... ale třeba Mazdu bych určitě chtěl s manuálem... a když zabychařím, tak asi i tu CX-5.
Mikesus
jo, ano. taky se mi líbí, že nabízejí oboje. Ale to je opravdu auto pro zábavu. Když vezmeš Macan nebo Cayene, už tam ten manuál budeš hledat marně. Protože to nejsou tak zábavná auta jako ten Cayman. Chtěl jsem původně napsat nejsou zábavná, ale to zrovna tady nejde říct. Ale v porovnání s klasikou je to nebe a dudy.
xxc
Nissan konci na 37 000 a glb zacina na 40 000. Ale motor asi maju rovnaky :-)
Mikesus
když tedy tak rád řídíš, proč jsi vzal základní motor? jo aha, manuál.
Čekal jsem, že budeš mít něco jako X3M, Stelvio, nebo něco podobného. A zatím to vypadá, že jsem se trefil s původním názorem. Argumentům jsem vždy otevřen, ale z tvé strany jsou jen osobní útoky ( několikrát zmíněná Toyota, eCVT ) bez žádných argumentů. Takhle se chová člověk, který nechce přiznat skutečnost. Chápu, že někdo koupí SUV, taky jsem do toho spadl a prostě jsem u něj musel skončit. Ale ty tvé pokusy je stejné, jako když by někdo chtěl tady obhajovat, např že vzal Sandero místo octavie, protože má rád větší okna a je s tím spokojen. taky nepřizná, že to je ekonomická volba, ale to neznamená, že musí být socka. To si trochu pleteš. ačkoliv nepoužívám takové označení a ani se mi nelíbí, tak socky buď auto nemají, nebo nějaké vraky za pár korun.
Po Praze jezdím za zákazníky, takže musím parkovat v kteroukoliv hodinu, kterýkoliv den a nejen P1 a jako bonus mám omezený čas na modré. A přesto je vždy místo. Jestli bydlíš kdekoliv jinde, P2, P3 ( tady souhlasím, to je opruz nejhorší, pokud člověk chce parkovat někde u vchodu ), P4, tak to je s parkováním úplně v pohodě.
Čekal jsem, že budeš mít něco jako X3M, Stelvio, nebo něco podobného. A zatím to vypadá, že jsem se trefil s původním názorem. Argumentům jsem vždy otevřen, ale z tvé strany jsou jen osobní útoky ( několikrát zmíněná Toyota, eCVT ) bez žádných argumentů. Takhle se chová člověk, který nechce přiznat skutečnost. Chápu, že někdo koupí SUV, taky jsem do toho spadl a prostě jsem u něj musel skončit. Ale ty tvé pokusy je stejné, jako když by někdo chtěl tady obhajovat, např že vzal Sandero místo octavie, protože má rád větší okna a je s tím spokojen. taky nepřizná, že to je ekonomická volba, ale to neznamená, že musí být socka. To si trochu pleteš. ačkoliv nepoužívám takové označení a ani se mi nelíbí, tak socky buď auto nemají, nebo nějaké vraky za pár korun.
Po Praze jezdím za zákazníky, takže musím parkovat v kteroukoliv hodinu, kterýkoliv den a nejen P1 a jako bonus mám omezený čas na modré. A přesto je vždy místo. Jestli bydlíš kdekoliv jinde, P2, P3 ( tady souhlasím, to je opruz nejhorší, pokud člověk chce parkovat někde u vchodu ), P4, tak to je s parkováním úplně v pohodě.
Mikesus
kam cpu svoji garáž? dokud ji nezmíní někdo jiný, tak o vlastních autech nepíšu. Hoď mi odkaz, kde jsem začal se svou garáží? To si mne pořád pleteš s jiným člověkem vytahující neustále toyotu. Nebo záměrně lžeš.
traveldrive
Pokiaľ to berieš tak, že 4x4 je len zicher pre najťažšie zimné situácie, tak máš pravdu. Tiež nie je štvorkolka ako štvorkolka. Kamoš jazdí staršou Imprezou a to auto je na ceste celkom iné ako zbytok parku. Ako je rozdiel medzi predokolkou a zadokolkou, tak aj štvorkolka má svoje miesto a vlastné špecifiká. Ak to nie je robené na spôsob Haldexu, čo je u SUV asi najbežnejšie riešenie. Pre tento prípad sa s Tvojim názorom nedá než súhlasiť.
Mikesus
Myslel jsem to tak, ze to je jediné co je potřeba řešit, jestli zařadit 3 nebo 4. A ano, automaty, hlavně ty horší, se v tom placaji.
Mikesus
U tebe to chapu, protoze máš obecne problém pochopit psaný text. Protoze jsem nepsal o manuálu obecne, ale o manuálu v suv.
donPedro
Ideály krásy v segmentu SUV, takříkajíc napříč žánry, jsou Urus ... pak dlouho nic a Macan ... pak zas douho nic a Q3 Sportback ... a pak už je to vlastně všecko jedno ;-)
P.S. až když jsem to byl sepsal jsem si uvědomil, že to vlastně jest "alles" jeden Koncern :-[]
BTW ale stejně mám radši něco ve stylu Allroad A4/A6, případně V60/V90CC http://www.youtube.com/watch?… ;-)
P.S. až když jsem to byl sepsal jsem si uvědomil, že to vlastně jest "alles" jeden Koncern :-[]
BTW ale stejně mám radši něco ve stylu Allroad A4/A6, případně V60/V90CC http://www.youtube.com/watch?… ;-)
Arese
Víš ale, jakou raketu pak zacvakàš, až bys na ty 20ky kupoval nové pneu? Q.přece není žádnà prémie! :-O
xxc
To by som chcel vidiet, aby to bolo tichsie ako X1 :-) Masaz v sedackach funguje kolko, 10 minut? Aspon ze sa daju dokupit matrix svetla aj do nizsich vybav a ze ich ma. Isofixy len 2, ved bezpecnost naco, hlavne ze do Micry vedeli dat 3.
hugino
S-Cross v základe bez klímy a s tou krásnou hmlovkou v zadnom nárazníku z 90-tych rokov.Paráda
Mikesus
to jsou ale úplné okrajovky, které si koupí pár lidí. takže tam se musí rozhodnout, kterou převodovku dají, co se jim zvládne zaplatit. A evidntně lidé, co mají na tato auta, dávají přednost automatu.
Mikesus
"Mechanicky byl pro mě FoFo lepší. Dismised."
Aha, budeš házet takové nesmysly jako:
"říká Mikesus a proto je to nejvíc nejopravdovější a úplně nejobjektivnější pravda"
Máš svůj subjektivní pocit, se kterým i v tomto znění souhlasím. Ovšem ty jsi psal tohle:
"odezva řízení je u Toyoty takřka nulová"
To ukazuje buď na to, že si vymýšlíš, protože si v té Corolle nejel a bereš to podle jiných Toyot, nebo si vymýšlíš, jen aby jsi změnil téma z toho původního. I v testech se píše o neobvykle dobré odezvě, a to ještě obzvlášť u Toyoty, která je známá tím odtažitým řízením.
Kdybys hned napsal, "Mechanicky byl pro mě FoFo lepší" není na to co říct a můžeme jít dál. takhle se jen začínáš zamotávat do svých polopravd.
Aha, budeš házet takové nesmysly jako:
"říká Mikesus a proto je to nejvíc nejopravdovější a úplně nejobjektivnější pravda"
Máš svůj subjektivní pocit, se kterým i v tomto znění souhlasím. Ovšem ty jsi psal tohle:
"odezva řízení je u Toyoty takřka nulová"
To ukazuje buď na to, že si vymýšlíš, protože si v té Corolle nejel a bereš to podle jiných Toyot, nebo si vymýšlíš, jen aby jsi změnil téma z toho původního. I v testech se píše o neobvykle dobré odezvě, a to ještě obzvlášť u Toyoty, která je známá tím odtažitým řízením.
Kdybys hned napsal, "Mechanicky byl pro mě FoFo lepší" není na to co říct a můžeme jít dál. takhle se jen začínáš zamotávat do svých polopravd.
Emel
Možný to je, já to moc nesleduju... myslel jsem, že až s faceliftem, ale asi máš pravdu.
Ham.
Myslím, že Karoq ani jiné modely Škody 1.6 TDI nemají už delší dobu, v létě jsem kupoval 4 nové do firmy a nic jiného než 2.0 TDI 85 kW nebo 110 kW v nabídce nebylo a řekl bych, že 1.6 TDI zmizel (byl nahrazen) ještě nějakou dobu před tím.
lamal
Mozno ano, asi by to chcelo zrovnanie, 1.5HDi ma vyhodu v kulture chodu, myslim ze celohlinikove EVO si naopak pohorsilo v kultivovanosti agregatu, ci nie ? Oproti predchodcom.
Mikesus
tady někdo bychaří. Jojo, ok chápu, manuál je pro bychaře, protože BY si ho "možná" užily v SUV.
Mikesus
a užíváš si to s SUV? Jo, ty jsi SUV nebral, právě proto, že ses chtěl bavit při řízení. Takže se bavíme o tom samém.
Mikesus
nejde o to, že to nemáš zautomatizované. Ale baví tě to takhle třeba hodinu v kuse, když to řazení je taková zábava? To musí být řidičšký orgasmus, když je řazení zábava a ty řadíš každých 10 vteřin
Mikesus
No kolik z dražších SUV má manual? D3, velká SUV, kde zákazníci tolik nehledí na cenu? Aha, tam už ani nemělo smysl manual nabízet, protoze zákazníci ho nechtěli, a to zrovna u D3 se najdou tech par suv, které by i na okrese zvládly něco víc. A mají....automat. takové "zábavnější" X3M, ať jsme ve stejné velikosti, ma zajisté manuál, co?
Mikesus
to nezpochybuji. Tech 99% je nadsázka, nevím kolik procent, ale v našich podmínkách je to zanedbatelné, I když takové situace někteří můžou zažít. Vyrůstal jsem na horách, pamatuji doby, kdy se u nás ani nesolilo a jen pluhovalo. Kdyz sněžilo vic, ani pluhovat nestihali. Ale nikdy nebyl problém bez 4x4. Naopak tech 4x4 musel mestskej traktor tahat vic nez dvoukolek. Problém na sněhu měly autobusy, dodávky a nakladaky. Ale nepamatuju, že i když někdo u nich zůstal tak by se nerozjel po chvíli.
Mikesus
To jsi jezdil s 1.8 HSD kdyz mluvíš o nulové odezvě? Tam žádná není tou souhlasim. Je to preposilovame sterilní. u 2.0HSD je jiné.
Zde si to vyzkousel lamal, kdyz měl přímé srovnání s mondeem.
https://blog.auto.cz/…ondeo-vs-mondeo/
"ma vsak najlepsie riadenie, take analogove s mech, feelingom, neuveritelne."
Kdo si to vyzkoušel, měl podobný pocit z řízení a odezvy, jen ty jsi to měl opačně. A v SUV máš obrovskou odezvu, že?
Zde si to vyzkousel lamal, kdyz měl přímé srovnání s mondeem.
https://blog.auto.cz/…ondeo-vs-mondeo/
"ma vsak najlepsie riadenie, take analogove s mech, feelingom, neuveritelne."
Kdo si to vyzkoušel, měl podobný pocit z řízení a odezvy, jen ty jsi to měl opačně. A v SUV máš obrovskou odezvu, že?
Mikesus
Tak to si mne pleteš, o ecvt píšu jen když o tom někdo napíše první. Nebo si vymýšlíš.
S mondeem, corollou i hiluxem jsem pravidelně jezdil do centra P1 a parkoval tam. Ani obrubníky nejsou problém, jen se nesmí parkovat na prase. To je taková modla s obrubníky lol. Chapu pro manželku, ktera vubec netuší, kde ji konci auto. Ale pro ridice, kterého baví řízení ( a to tvrdíš I o své manželce), je to hle samozřejmost a nikdy nebude mít problém s obrubníky, protoze ovládá přeci dobře auto a ma přehled o okolí a o svých rozměrech. Teď aktuálně s highlanderem a nějaký problém nevidím ani s parkování na P1. Ano, stává se, že s menším autem bych zaparkoval o pár míst driv, ale ze bych nezaparkoval se mi ještě nestalo nikdy.
Nebudu rozporovat compass, řekněme že je to tak. Tak to máme jednu vlaštovku co jaro nedělá. I když sám píšeš, že C segment i v kombiku ti na okreskach v pohode odjede. A co tenhle QQ, o kterém je diskuze, ten je taky na ty okresky?
A kdyz mas SUV do města, tak to máš každý den řadící orgasmus v těch kolonach, co? 1-2-N a tak dokola několikrát do minuty.
S mondeem, corollou i hiluxem jsem pravidelně jezdil do centra P1 a parkoval tam. Ani obrubníky nejsou problém, jen se nesmí parkovat na prase. To je taková modla s obrubníky lol. Chapu pro manželku, ktera vubec netuší, kde ji konci auto. Ale pro ridice, kterého baví řízení ( a to tvrdíš I o své manželce), je to hle samozřejmost a nikdy nebude mít problém s obrubníky, protoze ovládá přeci dobře auto a ma přehled o okolí a o svých rozměrech. Teď aktuálně s highlanderem a nějaký problém nevidím ani s parkování na P1. Ano, stává se, že s menším autem bych zaparkoval o pár míst driv, ale ze bych nezaparkoval se mi ještě nestalo nikdy.
Nebudu rozporovat compass, řekněme že je to tak. Tak to máme jednu vlaštovku co jaro nedělá. I když sám píšeš, že C segment i v kombiku ti na okreskach v pohode odjede. A co tenhle QQ, o kterém je diskuze, ten je taky na ty okresky?
A kdyz mas SUV do města, tak to máš každý den řadící orgasmus v těch kolonach, co? 1-2-N a tak dokola několikrát do minuty.
Mikesus
1.0mhev prevalcoval 2.0 HSD, tak určitě. To bych chtěl vidět tu definici prevalcovani.
rohYpnol
Bohužel, GLB je "sociální" Mercedes. Na tom autě je 100% jen to logo :D ;-)
Ale nevnímám to úplně jako kritiku GLB. Jen prostě kdo má pocit, že dostane Mergla za cenu Škodovky, tak dostane spíš škodovku z výrobního programu Mercedesu za cenu Škodovky.
Ale nevnímám to úplně jako kritiku GLB. Jen prostě kdo má pocit, že dostane Mergla za cenu Škodovky, tak dostane spíš škodovku z výrobního programu Mercedesu za cenu Škodovky.
Mikesus
Tak pověz, co je v SUV při běžné jízdě tak výjimečného na manuálu. Ve větším se městě se střídá 1-2 pořád dokola (jo asi chápu, máš radost, že se ti povedlo se rozjet a nechciplo ti to? ), na menším městě zas řešíš jestli jet 3-4m mimo město dáš 6 a občas 5. A tam kde si to clovke užije, na klikatych okreskach, je SUV úplně k prdu a nakonec to zůstane opět u 2,3,4 pozovlneho řazení.
jakubMG
Za mně v mainstreamu taky v topu, červený s černou střechou, mňam. Ale je to asi i tím, že většina mainstreamové k-ce už se blíží ke konci modelového cyklu, takže logicky nový hráč posouvá hru zase dále. Za pár let se karta zase obrátí.
Jen jak jsem to teď projížděl, tak jsem si uvědomil, že střední crossovery jsou vlastně dvou velikostí, Kodiaq, CX5, CR-V, 5008, Kuga asi i Tiguan apod, a pak takové lehčí, městské Karoq, Qashqai, Ateca. A z těch “městských” mi přijde takový nejlíp usazený na kola. Lexusí patvary v tom nikde nevidím, ty hrany a hmyzí světla jsou teď trendy a bude je používat většina značek.
Jen jak jsem to teď projížděl, tak jsem si uvědomil, že střední crossovery jsou vlastně dvou velikostí, Kodiaq, CX5, CR-V, 5008, Kuga asi i Tiguan apod, a pak takové lehčí, městské Karoq, Qashqai, Ateca. A z těch “městských” mi přijde takový nejlíp usazený na kola. Lexusí patvary v tom nikde nevidím, ty hrany a hmyzí světla jsou teď trendy a bude je používat většina značek.
lamal
Ja radim NQ k tym malym aka Karoq, ci ? Tie, ktore uz v podstate idu len na benal a hybrid.
jakubMG
No, to je pravda, i když Caddy osobně neznám, je to symbol luxusu. Ale tenhle nový Q docela překvapil. Hodně přidal na materiálech palubky, ovladačů, celkovém sestavení. Jen sedačky jsou takové obyč. Ale je zase pravda, že v XC 60 si přijdeš o třídu výš, to zase jo. Než zapneš infotaiment…:-)))
jakubMG
Se s tím svez, s CVT. Ticho, klid, kultivovanost, lehkost. Sametová převodovka, absolutně tichý motor. Tišší než X1 nebo XC40, o Karoqu nemluvě. Adaptivní podvozek tam snad je, rozhodně můžeš přepínat jízdní režimy. Masáže v sedačkách, Nappa. I když ty sedadla jsou na mou velikost poddimenzovaná, holkám a menším postavám nebo na trasy do 100 km ale budou vyhovovat. Ale ok, pokud jdeš třeba po jízdní agilitě, sportovnosti, výkonu a sedačkách, BMW je jinde. Pokud ale chceš elegantní městský crossover, klidně něco jako Volvo XC50, tohle je trefa.
lamal
:D No ja som si po pravde myslel, ze tam dal link na nejaku V8 a uz som mu zacal pisat, ze zrovnava Printers s vodou po holeni, ale pre istotu som si klikol na to co poslal :-)
jakubMG
Jenže ten Caddy pojede za 10 l/100 km, Nissan za 7 - 7,5. Diesely vůbec netahej do hry, v tomhle je ticho v Qashkai nakažlivé, naftu v mainstreamu už nikdy chtít nebudeš.
hugino
Videl som ho teda len naživo staticky a dosť sa mi podobá na tie nové Lexusy.Mne by ososbne vyhovovala presne táto špecifikácia t.j. 156k manuál 2WD ale na 18" kolesách.Keď som ho videl naživo mi fakt padla sánka.Ateca je už dosť stará a 3008 nemá štvorvalcový turbobenzínový motor s manuálom takže je bezpredmetná ale 3008 po fl je pekná.
lamal
Na TopGeare linku pisu, ze to ma priemium ride feel, aky konkurenti v triede nemaju.
´´Best bit is the solidity. The suspension doesn't shudder, the body doesn't quiver, the seats and steering wheel are mounted together with wobble-free integrity. Road noise is low on most surfaces. All of which gives it a premium quality that even some of the 'premium' crossovers can't actually match.´´
Tu si myslim, ze islo naopak o dizajn, materialy a spracovanie interieru, tie su asi trochu ´´priemiove´´ na tuto triedu a cenu pochopitelne.
´´Best bit is the solidity. The suspension doesn't shudder, the body doesn't quiver, the seats and steering wheel are mounted together with wobble-free integrity. Road noise is low on most surfaces. All of which gives it a premium quality that even some of the 'premium' crossovers can't actually match.´´
Tu si myslim, ze islo naopak o dizajn, materialy a spracovanie interieru, tie su asi trochu ´´priemiove´´ na tuto triedu a cenu pochopitelne.
lamal
nedivim sa, ze fungujes na veciach vytrhnutych z kontextu, kde je ku vsetkemu jedina alternativa Baríku... tento pristup ti nepride obmedzeny ?
lamal
Pokial by ti ich predajca vzal a vedel by si to vydealovat s distributorom, ktovie... to su len take dohady, ktovie ake su rozmery v TP pri tej 20palcovej verzii.
Keby take auto chcem na dlhodobu prevadzku, tak by som kludne 20 predal a kupil 18ky s gumami. Rozdiel ktory by som prerobil by som si uhadal s predajcom na zlave :D
Keby take auto chcem na dlhodobu prevadzku, tak by som kludne 20 predal a kupil 18ky s gumami. Rozdiel ktory by som prerobil by som si uhadal s predajcom na zlave :D
hugino
Za mňa je momentálne QQ najkrajšie auto segmentu.Uvidíme ako bude vyzerať nový Kadjar.