Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh: Ford nejúspěšnějším dovozcem automobilů, chce mít tržní podíl 10 %

10.609 registrovaných vozů za devět měsíců, podíl na trhu 7,1 %, 2.616 vozů navíc proti stejnému období loňského roku.
Zpět na článek
10. 10. 2007 22:31
neregistrovaný "exctenar"
11. 10. 2007 05:06
neregistrovaný "pallas_"
10. 10. 2007 20:50
neregistrovaný "Booker"
10. 10. 2007 21:41
anonym
10. 10. 2007 21:18
anonym
10. 10. 2007 21:53
10. 10. 2007 22:33
neregistrovaný "exctenar"
10. 10. 2007 21:19
10. 10. 2007 21:26
neregistrovaný "arena"
11. 10. 2007 07:41
neregistrovaný "A2"
11. 10. 2007 14:14
neregistrovaný "FX"
10. 10. 2007 23:01
neregistrovaný "Petr Pan"
10. 10. 2007 23:16
anonym
11. 10. 2007 14:16
neregistrovaný "FX"
11. 10. 2007 00:21
anonym
11. 10. 2007 12:01
anonym
11. 10. 2007 12:15
anonym
11. 10. 2007 15:04
anonym
11. 10. 2007 15:19
anonym
11. 10. 2007 15:24
anonym
11. 10. 2007 22:31
anonym
11. 10. 2007 02:28
11. 10. 2007 07:37
11. 10. 2007 09:28
neregistrovaný "Holmes"
11. 10. 2007 16:37
11. 10. 2007 17:32
neregistrovaný "PREMDA"
12. 10. 2007 12:32
anonym
12. 10. 2007 11:53
neregistrovaný "KLUBOŠ"
12. 10. 2007 12:23
anonym
12. 10. 2007 22:39
anonym
11. 10. 2007 08:33
11. 10. 2007 08:57
neregistrovaný "owner27"
11. 10. 2007 09:16
11. 10. 2007 09:26
neregistrovaný "owner27"
11. 10. 2007 10:49
neregistrovaný "hehehe"
11. 10. 2007 14:20
11. 10. 2007 18:00
neregistrovaný "hehehe"
11. 10. 2007 09:28
11. 10. 2007 09:56
neregistrovaný "owner27"
11. 10. 2007 12:59
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 10. 2007 13:25
11. 10. 2007 18:48
anonym
11. 10. 2007 10:07
11. 10. 2007 14:18
11. 10. 2007 15:37
neregistrovaný "Holmes"
11. 10. 2007 16:30
12. 10. 2007 12:39
anonym
11. 10. 2007 12:24
11. 10. 2007 14:02
11. 10. 2007 14:22
neregistrovaný "owner27"
11. 10. 2007 14:24
11. 10. 2007 14:30
neregistrovaný "owner27"
11. 10. 2007 22:37
anonym
11. 10. 2007 09:55
neregistrovaný "Svobi"
11. 10. 2007 12:52
11. 10. 2007 13:07
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 10. 2007 15:10
11. 10. 2007 16:26
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 10. 2007 18:31
11. 10. 2007 14:17
11. 10. 2007 15:10
neregistrovaný "vwmaniak"
11. 10. 2007 16:26
11. 10. 2007 21:49
neregistrovaný "yetti_2"
12. 10. 2007 01:49
anonym
11. 10. 2007 18:13
neregistrovaný "hehehe"
11. 10. 2007 18:37
11. 10. 2007 18:47
neregistrovaný "Petr Pan"
11. 10. 2007 18:55
anonym
12. 10. 2007 01:56
anonym
12. 10. 2007 10:36
neregistrovaný "DR"
12. 10. 2007 15:20
anonym
10. 10. 2007 19:06
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "exctenar"
10. 10. 2007 22:31
Re: preci jen cesky narod
jj,jsou i tupí pisálci :no: :no: :no:
neregistrovaný "pallas_"
11. 10. 2007 05:06
Re: preci jen cesky narod
gratulujem p. Vosickemu a byvalym kolegom (do 2002) k tak skvelemu vysledku.

:yes:

LM
neregistrovaný "Booker"
10. 10. 2007 20:50
Ford
Lidi, Češi, vzpamatujte se. Fordy jsou rachotiny >:-[]
Rozbalit vlákno
1
anonym
10. 10. 2007 21:41
Re: Ford
a ty jezdíš čím? rollsem? >:-[]
anonym
10. 10. 2007 21:18
Češi a rozum
koukám, že Češi dostávají rozum, fajné ;-) Ford kupředu :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - skejpa
10. 10. 2007 21:47
Re: Češi a rozum
kdepak, prave naopak. evropane asi zmagoreli... :no:
Avatar - Falco
10. 10. 2007 21:53
Re: Češi a rozum
Proč (ne)myslíš?
neregistrovaný "exctenar"
10. 10. 2007 22:33
Re: Češi a rozum
"kupředu" levá,zpátky ni krok? >:D :no:
10. 10. 2007 21:19
TRANSITNÍ ÚSPĚCH
No, komu čest, tomu čest. A komu padni, tomu padni. To víš, střední třída je pod diktátem Passatu, kompakty drží v šachu GOLF, neboť Focus se určitě načítá ve všech variacích - krysí klec, cabrio, sedan, hatchback, proto vysoké číslo, a co je SUV zatím ví akorát u VW, tak nezbývá, než sbírat body dodávkou. I když, objektivně nutno napsat, že TRANSIT je také legendou. Ten Fusion, to je překvapení. Alespoň tedy pro mne.

Ovšem, aby jako bylo jasno. Největší dovozce/producent je samo koncern VW... to je snad jasné každému. Vždyť - VW, SEAT, AUDI, ŠKODA, LAMBORGHINI, BENTLEY... koneckonců PORSCHE, no, jen si to sečti. Tomuhle se říká VWLNA AUT.

Ono, byly doby, kdy jsme mohli psát i FORD, JAGUAR, VOLVO, ASTON MARTIN... abych se přiznal, z přemíry protichůdných šeptand teď vlastně ani nevím - prodal Ford Jaguara nebo Jaguar Forda?...

P.S. Jinak samo - BRAVO FORD :yes:
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "arena"
10. 10. 2007 21:26
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Když Hitler zakládal VW, tak Ford už 50 let dělal auta. Probuď se!!! :-!
10. 10. 2007 21:35
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Jistě, dělal, ovšem v Americe... probuď se. Jinak, asi sis nevšiml, že se tu nepíše o roku 1907 ale o roku 2007 :-) ;-)
neregistrovaný "A2"
11. 10. 2007 07:41
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Jsi tak vtipný, máš přehled, komunikativní schopnosti, objektivnost je tvá silná stránka, prostě, nic ti nechybí. Ty bys mě ještě nakonec přesvědčil, že VW je lepší než Fiat, viď.
11. 10. 2007 12:06
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Fakt nepis o vecech o kterych nic nevis. V Koline nad Rynem stala fabrika Fordu uz za valky a v UK uz to taky davno fungovalo.
11. 10. 2007 14:29
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Tohkle napiš arénovi, ne mně. Asi nevíš na co jsem reagoval...
neregistrovaný "FX"
11. 10. 2007 14:14
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
A co jsi tím chtěl říci? Tatra taky dělala auta dávno předtím a kde je teď? Nebo Ferrari, to bylo ještě na houbách a teď? To jsou někdy argumenty. ;-\
Avatar - skejpa
10. 10. 2007 21:50
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
GTI a jeho o5 zatmemneny mozek >:D
FORDy nesnasim ale jak tak ctu ty tvoje prispevky tak tebe nesnasem este vic :-) to je sami VW nejlepsi atd. je to žumpa. VW sou auta ktery nenadchnou, jsou prehnane konzervativni a nenabizej nic vic nez konkurence. a ac je FORD mym nejneoblibenejsim autem tak bych bral mondea stokrat radsi nez passat. ver mi sedel sem v nich... :no:
10. 10. 2007 22:10
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Sedět nestačí, chce se to projet... :-) hele, tady přece nejde vůbec o to, jaké kdo máme auto-preference. Dnes tu jde o čísla. A tedy to, že koncern VW toho zde vyprodukuje nejvíc je nezpochybnitelné. Jinak, je pro mne tak trochu překvapením, že je pro tebe překvapením, že VW nevyrábí produkty pro platinové kovboje. Skejpo, VW je dokonalý mainstream. To, co v tomhle hlavním proudu dokáže VW je opravdu mistrovství. Ano, VW je mainstream mainstreamu. Dokonale. Ostatní se méně či více úspěšně snaží jen tomu přiblížit. Na tom nezmění nic ani to, kdybys mi tu začal vyznávat neregistrovanou lásku... :-) :yes:
neregistrovaný "Petr Pan"
10. 10. 2007 23:01
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
F*ck Off VW :no:
anonym
10. 10. 2007 23:16
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
:yes:
neregistrovaný "FX"
11. 10. 2007 14:16
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Jak dlouho jsi musel přemýšlet, než tě napadla tato "myšlenka"?
11. 10. 2007 14:47
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Aha, tak proto oficiálně VW vyhlásil, že se pokusí dotáhnout na Toyotu? Mimochodem před nimi jsem podobné prohlášení (před pár lety) slyšel od Hyundaiů...
anonym
11. 10. 2007 00:21
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
GTI si demagog jako pra.e asi zacnem koncern VW hodnotit podle toho kolik aut proda v US nebo New Zelandu.
VW pocita do vysledku v CR i to co proda Skoda aby to lepe vypadalo dobre ze jsi nas na to upozornil ;))))))).
Zde se mluvi o Importeru jeslti vis co to je. Asi ne je dovozcem ty kamarade cu-ra-medane GTI.
11. 10. 2007 08:48
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Ford vyvodil ze svých problémů podobně jako PSA zhola pragmatické rozhodnutí - prodat za každou cenu. Padání cen je natolik drsné, že si až člověk říká, jestli chudáci u Fordu vůbec mají nějakou marži :-) U menších modelů, jako právě u Fusionu a Focusu se tím Ford dostal do velice konkurenceschopné polohy a náskok zřejmě získává lepší pověstí značky oproti většině ostatních. Na druhé straně prosakují zvěsti, že Ford v honbě za snižováním výrobních nákladů začal (logicky) používat lacinější řešení, takže se např. šetří na plechu a ten už "není co bývalo". Takže k tvým úslovím přidám ještě třetí: něco za něco.

Fusion je celkem chytrá kombinace na pomezí malého MPV a hatche a na podvozku z fiesty jezdí bez problémů. Dřív mu zřejmě stál v cestě rozpor mezi některými zřetelně lacinými řešeními (omezená variabilita, laciné materiály v interiéru, kdeco za příplatek) a nepříliš lacinou cenou, za kterou si po doplnění prvků člověk mohl raději koupit něco o třídu výš. Každopádně vzhledem k dost chladnému vztahu českého trhu ke kategorii malých MPV jsou výsledky fusionu fajn signál, že časy se mění. Budeme sledovat, jestli to všechno pochopí např. Nissan a udělá něco s cenami Noteu.

Celkově má asi o čem přemýšlet hlavně Renault, protože mu Ford zatápí jeho vlastními trumfy - lidovky za lidové ceny a razantní slevy na "lepší" modely.

Na druhé straně zase meziroční výsledky I-IX/07 nejsou až takové drama: Focusů (1.) se prodalo 1502, Golfů (2.) 1476, C4 (3.) 1351. Fusionů (1. z dovážených) 2089, Yarisů (2. z dov.) 1991, Thalií (3. z dov.) 1944. Nedá se tedy říct, že by si konkurenti nevedli dobře a trh je celkově optimistický, takže imho nadále celkem otevřená situace. Jako spotřebitelé na tom můžeme jedině vydělat.

A samozřejmě gratulace Fordu :yes:
11. 10. 2007 09:21
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Jako vždy máš :yes: Něco v podobném duchu jsem chtěl napsat taky...čili dnešní Ford má nebývalé prodejní úspěchy,ale taky nebývalé prodejní slevy ;-)
11. 10. 2007 14:32
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Ahoj Tomiss :yes:
11. 10. 2007 16:00
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
:-) :-)
anonym
11. 10. 2007 12:01
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
že Ford v honbě za snižováním výrobních nákladů začal (logicky) používat lacinější řešení, takže se např. šetří na plechu a ten už "není co bývalo"

Pekna blost je to presne naopak vecina modelu narostla kvuli nezpecnosti s vahou a ta se tezko da delat 0,1 plechu.
To je vseobecny trend bez se zeptat nakeho klepire do Fordu ty odborniku. Ford ma nejkvalitnejsi kastle na trhu to je tradice uz od Sierry. Cenova politika je dana tim jak se dari automobilce celkove s modely jako S-MAX nebo C-MAX.
anonym
11. 10. 2007 12:15
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
"Padání cen je natolik drsné, že si až člověk říká, jestli chudáci u Fordu vůbec mají nějakou marži," bez se zeptat, Ford opravdu nemusi prodavat pod cenou neplet si akcni nabidku s normalni cenikem, jak rikam dalsi demagog ktery asi pracujece pro VW. On VW - Skoda nema akce typu platne za Fabii az zarok podle logiky tvych kec dava Skoda auta zadaka uplne.

Nekdo se tu boji konkurence Fordu, Ford dnes vytezi hlavne dobrym pomerem ceny/a uzite hodnoty * kvality.
11. 10. 2007 14:29
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Píšeš mi dvakrát z jedné adresy, anonymně a ještě samá silná slova, škoda. -- Informace nemám z klempírny ale z prostředí dodavatelů autoprůmyslu v Německu a prostě se tam takové řeči o šetření na úkor kvality vedou. Podobně nepříznivý názor panuje např. i o některých německých značkách, takže "padni komu padni". Pokud jde o ceny, akční ceníky se dnes v odvětví používají trvale, akce nikdy nekončí, jen se lehce obměňují. Nevzpomínám si, že by si někdo troufnul vracet k "normálním" ceníkovým cenám, a taky Ford těžko někdy vrátí zpátky původní ceny. Ale opravdu si nemyslím, že by Ford prodával pod cenou a že by ve skutečnosti měl nulovou nebo zápornou marži, spíš má teď marži reálnější. U luxusního zboží (což jsou mj. auta) je to s maržemi a jejich mravností vždycky těžké posuzovat, ale myslím, že u nižších segmentů mainstreamu, kam patří i Fusion a Focus, můžeme jako spotřebitelé celkem právem žádat, aby marže byly víceméně nenadhodnocené, protože tady si v ceně žádný extra sociální status nepořizujeme.
anonym
11. 10. 2007 15:04
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Ukas mne tet globalni akci nekde v EU na treba na S-MAX, C-MAX nebo Galaxy nebo dokonce Mondeo. kde budes mit auto za jine z bezne cenikove ceny. Rikam pokdu pominu skladove vozy, ktere stejne nesezenes vsude.

Tahas z vody tve info do udajnych dodavetelu je take pritazene za vlasy az budes min nekdy v realu v ruce treba dvere z Focusu tak mi dej vedet, jeslti je tedy uneses i bez calouneni.
Jo jeste v ktem akcim, v akcih jsou jenom vybrane vybavy a motory jak sam rikas se dost mneni navic u novych modelu nejsou ,tak hodnotich podle nich cenovou politiku znacky muze jenom diletant jako ty.
anonym
11. 10. 2007 15:19
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Uvedom si ze na materialy a metalurgie plati stejne normy jako na cokolive jineho, kdyz uz se automobilka jednou rohodne delat bezpecne vozy nemuze v si ja tak dela pelechy v pulce roku jak se dodavatel rozhodne aby mel lepsi cenu, UE neni Cina.

Trochu ralny pohled by neskodil ano setrit se musi ale jsou i jine cesty nez o kterych ty spekulujes, treba efektivita prace, nebo tovarny na vychode ;-)

Naopak vystupni kontrola a vseobecna kontrola kvality se u Fordu neustale stupnuje az do absurdit, tyka se to i dealeru a neni to levne, ale treba Ford jsi velmi hlida originalni dily, pritom jejich cenu drzi rozumnych mezich.
anonym
11. 10. 2007 15:24
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
Uvedom si ze na materialy a metalurgie plati stejne normy jako na cokolive jineho, kdyz uz se automobilka jednou rohodne delat bezpecne vozy nemuze v si jan tak dela plechy >:D v pulce roku jak se dodavatel rozhodne aby mel lepsi cenu, UE neni Cina.

Trochu realny pohled by neskodil ano setrit se musi ale jsou i jine cesty nez o kterych ty spekulujes, treba efektivita prace, nebo tovarny na vychode ;-)

Naopak vystupni kontrola a vseobecna kontrola kvality se u Fordu neustale stupnuje az do absurdit, tyka se to i dealeru a neni to levne, ale treba Ford si velmi hlida originalni dily, pritom jejich cenu drzi rozumnych mezich. >:D
11. 10. 2007 14:35
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
To jsem si počet :yes: nějak mi utekly ty slevy... zajímavé. Díky za iformaci.
anonym
11. 10. 2007 22:31
Re: TRANSITNÍ ÚSPĚCH
zrovna Fusion je s kvalitou na špičce
11. 10. 2007 02:28
FORD UMI
Ano Ford umi vyrobit dobre vozy. Ford se nevydava cestou zbytecne usedleho designu, lehce si zakaznika najde. Vyrabi leadery trid. Mondeo je jasnou jednickou ve sve tride a Transit vede jiz roky. Prijemnym prekvapenim je FUSION, konecne nachazi zakaznika i u nas. Podle meho FUSION je velice inteligentni koupe v ramci tridy. Take S-MAX a GALAXY (po osvobozeni od designu nudneho a nekvalitniho Sharanu) se vysplhali k vrcholu. Ano vazeni, FORDU se u nas dari. BRAVO FORD.
Rozbalit vlákno
31
11. 10. 2007 07:37
Re: FORD UMI
Mam Focuse uz treti rok a jsem spokojen, mohu doporucit. Fusion je dnes opravdu jedinecna koupe, protoze je to dobre auto a navic je v akci. Za 300 000 Kc ve velmi slusne vybave Ebony s benzinovym motorem 1.4 mu asi nemuze nic konkurovat. Kdybych mel prave tech 300 000 a kupoval auto, byla by to jasna volba. Zkuste si slozit fabii ve stejne vybave a uvidite.
neregistrovaný "Holmes"
11. 10. 2007 09:28
Re: FORD UMI
Mohu jedině potvrdit, Fusiona jsem koupil právě v této akci v červnu a s Fábií se to nedá cenově srovnat. S motorem 1,2 HTP vycházela o 45000Kč dráž a s 1,4 to bylo neskutečných 70 litrů. Fusion mi za tu cenu nabízí více prostoru a troufám si tvrdit při mé výšce i více pohodlí. Faceliftem dostal interiét i potřebnou dávku kvality a elegance, která starší verzi chyběla. Měkčená palubka, nerez. doplňky, orig. rádio...prostě bravo Ford :yes:
11. 10. 2007 16:37
Re: FORD UMI
Jasně... vata, škvára, děngy, chechtáky... to rozhodlo. Chápu... Nahoře Patrik píše o cenové fordošmršti a o dalších souvislostech.

Jinak - nedivím se, žes spokojený, Fusion je nepochybně dobrá městská skákačka. Neporovnávej jí ovšem s Fabií II, to je auto o generaci dál. Proto také stojí o něco více... Musel bys porovnávat obdobný model Škody, tedy alespoň s Fabií I, a tam už by cena byla jistě vyrovnaná... Samozřejmě, generačně jsou to také obdobné vozy.
neregistrovaný "PREMDA"
11. 10. 2007 17:32
Re: FORD UMI
Technickej rozdil Fabie 1 a Fabie 2 je vlastne jen kosmeticky. Maji stejnou platformu, stejny motory i brzdy. Takze technicky jde o stejnou generaci. Nejvetsi rozdil je karoserie. Fabii zacali vyrabet v 1999, Fusion v 2002.
anonym
12. 10. 2007 12:32
Re: FORD UMI
Nějak ses chytře nezmínil, v čem jezdíš ty. Tlachat o ničem tě ale jde bezvadně. Fábie II je provar první kategorie. Technika splácaná z Fábie I, staré octavie atd. Než jsem koupil Fusiona, šel jsem se s ní svézt na vůbec první předváděčku. Přijeli jsme tam rok starou Fabii a hle, ta byla tišší než předváděčka. Šel strašný hluk od podvozku a mimo jiné to dost skákalo >:D. V prodejně dělá i můj známej, řekl jsem mu, jakou dokáže udělat cenu...odpověď byla, že k ceně Fusiona se nedostane ani náhodou. Přemýšlej vždy alespoň chvíli, než zas napíšeš nejakou další z tvých pitomostí....
neregistrovaný "KLUBOŠ"
12. 10. 2007 11:53
Re: FORD UMI
Kupoval jsem Fusiona ted na podzim a za cenu kdy jsem k Ebony dokupoval vsechny airbagy a par prkotin + odpocet DPH (mriz), me z ceniku vychazela stejne vybavena Fabie se srovnatelnym vykonem - sice v 1,2 51 kw, ale cert to vem, ten fusion zadny trhac asfaltu taky zrovna neni - o 11 tisic vic. Takze nevim, kde berete tak zavratne rozdily. Akorat, ze mela plechy a nema vyhrivane celni sklo, zas na druhou stranu ma MSR a lepsi interier.
anonym
12. 10. 2007 12:23
Re: FORD UMI
Stejně vybavená Fábie Sport s motorem 1,2 stojí dle ceníku 337000Kč a nemá již zmíněné vyhřívané okno. S motorem 1,4 stojí 365000Kč. O lepším interiéru bych také moc netvrdil, jelikož v nové Fábii je tvrdých plastů také až až. A to jsou ceny bez metalízy. Mě stál Fusion 302000 je v metalíze a mám k tomu ješte el. sklopitelná zrcátka. Nevim, kde berete těch 11 tisíc ;-\
anonym
12. 10. 2007 22:39
Re: FORD UMI
Fabie ma napr. 4 airbagy v zakladu ..za 302 je ten Fusion jen se dvema ... pokud se odrazime od ceniku Ebony. Ja srovnaval dovybavene Ebony (6 airbg, operka ridice, mriz N1) vs. Fabia se zhruba stejnou vybavou - nevesly se mi do jeji sestavy pouze Al. kola. Predni vyhrivane sklo Fabia nenabizi - takze jsem ho ze sestavy logicky vypustil, stejne tak kdybych chtel Fusiona doplnit o obdobu MSR (u Fabie v zakladu), tak se budu cenove pohybovat trosku jinde..... Nicmene jsem zvolil Fusiona, libil se mi vic, nepotrebuju ale za kazdou cenu dokazovat tregedii a upadek Skodovek....
11. 10. 2007 08:33
Re: FORD UMI
Dobré vozy, Mariánku umí dnes vyrobit kde kdo. Vlastně, já ani neznám nikoho, kdo nevyrábí dobré vozy. Například Ford. Ten vyrábí obdobně dobré vozy jako VW. Koneckonců tito výrobci jsou na produkční špici Evropy. Samo, že VW je jedničkou, vždyť je tu doma, a evropský Ford je tu jen odnoží Fordu Amerického. I tak je ovšem nutno ho cenit. Mondeo jedničkou ve své třídě ale není. Ani testy, ani počty prodejů nesvědčí totiž proti Passatu. Tedy, abych tě zobjektivnil - Mondeo je jedničkou tvojí, evropskou jedničkou je stále Passat. Co se týká Sharanu, Ford se od nikoho neosvobozoval, neb nebyl Volkswagenem zajat. Oba (a další) se v jistou dobu zapojili do stejného projektu, z něhož dokonale Ford těžil, nebo ty snad předchozí velké MPV od Fordu považuješ za špatný vůz? Co se týká modelové reakce Volkwagenu na aktuální velká MPV Fordu, jistě víš, že čas nastává... Žel, je smutné, že Ford nenabízí ani Velké SUV, ani střední SUV, ani limuzínu velikosti alespoň vyšší střední, což je tedy až nepochopitelné. Koneckonců, těžký zásah na solar čeká Mondeo příští rok - Pasat coupe... to bude trefa. Ten Fusion... neumím uchopit tvou myšlénku (pokud to myšlénka měla být) totiž, že nákup je nákupem inteligentním... to se mám opravdu domnívat, že nákup jiných vozů od Fordu inteligentním není? P.S. takže souhlasit se dá jen s tvou jedinou větou - Fordu se u nás daří... zejména tedy Transitům.
neregistrovaný "owner27"
11. 10. 2007 08:57
Re: FORD UMI
>:D >:D Ty už jsi úplně vyhrabanej. Ford má největší prodej v ČR, ale vlastně to není pravda, víc prodá VW >:D Nový mondeo válcuje passata v každým testu, ale passat je lepší. Není na čase, aby sis vbyndal hlavu z místa, kam nechodí slunce, troubo?
11. 10. 2007 09:16
Re: FORD UMI
Ano, v Česku prodá více koncern VW, to máš pravdu. Testy si přečti, asi budeš zklamán. K úrovni tvého slovníku se nevyjadřuji.

P.S. prodeje září - Mondeo 38 kusů, Passat, Apoštol tvých snů 88. Zkus malou násobilku... >:D
neregistrovaný "owner27"
11. 10. 2007 09:26
Re: FORD UMI
>:D >:D >:D Vždyť to povídám. "Asi" zklamanej nejsem, testy znám. tvoje interpretace psaného textu je mi známá dobře. Aby se mi něco jako passat dostalo do snu, to by mi nevadilo. Pro strach mám uděláno >:D Chtěl bych být u toho, až se ti to akvárko, který sis kolem sebe vystavěl zbortí. To bude mrda, co? ;-)
neregistrovaný "hehehe"
11. 10. 2007 10:49
Re: FORD UMI
ano apostol tvych snu... ojety passat je neco pro ceske socky, ktere si ho poridi a mysli si ze ted jsou teprv cool protoze maj toho "pasáta" f TDI...

u nazoru mistniho GTI uzivatele je mi vazne na zvraceni, tento uzivatel trpi prave syndromem zvanym volkswagen, cely zivot sporil na to aby si nasetril na Golf GTI prvni generace ktery se svym husto kamosem dotahl na valniku z raichu aby ho posleze mohl vytuzit k naproste dokonalosti... stal se z nej zaprisahly fanaticky fanousek volkswagenu a vsechno ostatni je spina a povl... Uprimne me je uplne fuk ktera znacka je u nas nejprodavanejsi... rozhodne se nebudu hadat a presvedcovat lidi ze nejlepsi a nejprodavanejsi je treba fiat protoze po secteni alfy, ferrari, lancie... atd atd... blbost...

PS: GTI uz bez s tim tvojim apostolem do *!
11. 10. 2007 14:20
Re: FORD UMI
Soustřeďuj se na auta a o to méně na nick GTI... určitě ti bude lépe :no: :no: :no:
neregistrovaný "hehehe"
11. 10. 2007 18:00
Re: FORD UMI
je mi opravdu lito uzivatelu kteri musi cist tvoje blitky :no: :no: :no:
11. 10. 2007 09:28
Re: FORD UMI
Co z toho,že dle tebe,nové Mondeo válcuje starší Passat,když po usednutí za volant koukáš na interér na úrovni 90.let...ta imitace dřeva je k popukání.Když volíš tuto třídu aut,hledáš vyváženost ve všech směrech...jenom velikost nestačí. :-)
neregistrovaný "owner27"
11. 10. 2007 09:56
Re: FORD UMI
Mě to je úplně jedno. Nejsem zákazník ani folksvágnu ani forda. Takže si můžu dovolit nadhled. Faktem je, že v souboji mondeo vs. passat, je v současné době vítězem mondeo. Nic víc.
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 10. 2007 12:59
Re: FORD UMI
Kto ta nuti brat si Mondeo vo vybave "Ghia"? Ak sa ti drevo nepaci, vezmi si "Titanium" - tam nenajdes po imitacii dreva ziadnu stopu, miesto toho velmi vydareny hlinik/carbon dizajn. Alebo je zase obrovska chyba, ze Ford robi viacero verzii karoserie aj vybavy?
11. 10. 2007 13:25
Re: FORD UMI
Je velká chyba,že Ford u Mondea takovou nevzhlednou imitaci dřeva vůbec nabízí.Tohle můžou nabízet číňani,ale ne zavedená automobilka,navíc u svého prestižního modelu...Jinak každá automobilka nabízí různé stupně výbav,a to,že má Mondeo více druhů karoserie je jeho plus.
anonym
11. 10. 2007 18:48
Re: FORD UMI
me spise zajima ze ten interier je nealergicky :yes: krom alergie na blby, Ghia byla vzdy s imitaci dreva takova Fordi tradice, ale to kdo videl nake stare Ghia z rychliku fakt vedet nemuze. Pokdu ti to vadi kup si Trend, Titanium nebo Titanium X :yes:
11. 10. 2007 10:07
Re: FORD UMI
V prvnich 5-6 vetach jsi vlastne zopakoval me tvrzeni. Trvam vsak na tom, ze Mondeo (zatim) je nejlepsim vozem ve sve tride. V objektivnich testech porazi i Passata. Ano, vim, Mondeo je novejsim vozem, takze by to pro nekoho mohlo byt i logicke. Vezmeme to z druheho konce. V zadnem testu dnesni Passat neporazi nove Mondeo. Rozdily ale velke nejsou. Apropo, ani me se nelibi napodobenina dreva v Mondeu. Osobne nemam rad pouziti dreva, ci jeho napodobin ve vetsine autech. Nova Mazda 6 bude na Mondeo hodne dotirat, jde totiz o velice potentni vuz, ktery ma skoro vsechno co zakaznik od vozu teto tridy vyzaduje. Oslovuje, nebo bude oslovovat siroky dav lidi. To je prave problemem Passatu. Neoslovuje tak siroky zastup jak by mohl. Vypada to vsak, za tento problem zustane i nadale. Jsou zde ale i jini, kteri se pred Passata derou.
Co se tyce Galaxy, opravdu se osvobudil od Sharanu/Alhambry. Je to znat na kvalite i prodejich. Ano, GTI, Sharan/Alhambra nejsou diky svemu veku a problemum s kvalitou dobrou koupi a beru je za spatnou volbu. GTI, rozsirovat portfolio nemuzes donekonecna. Ve vsem je hranice a po jejim prekroceni nastavaji problemy. Uz dnes ma VW problemy s cenou vyroby a s klesajici kvalitou. VW je dobrym prikladem, ze tyto dve zalezitosti jsou ruku v ruce. Co se tyce Fusionu, jak jsem jiz napsal, v ramci sve tridy jde o inteligentni koupi. Pomer ceny/kvality je zde na vysoke urovni. Dobrym protiprikladem je koupe VW Polo. Zde je pomer kvality/ceny o hodne horsi.
11. 10. 2007 14:18
Re: FORD UMI
A včem u Fusionu spatřuješ jeho výhodu, či jak píšeš, intelektuální avantgardu?
neregistrovaný "Holmes"
11. 10. 2007 15:37
Re: FORD UMI
Výhody Fusionu si přečti o pár příspěvků výše ( reakce od Holmse :-! ). Zajímalo by mě, v čem jezdíš, ze seš takovej "znalec" aut.
11. 10. 2007 16:30
Re: FORD UMI
To se jako domníváš, že podle toho, jakým kdo jezdí autem je na auta odborník... :-) I kdybych jezdil obrezlým Favoritem (neb bych třeba měl málo peněz) neznamená to přece, že nemohu rozumět autům. Přemýšlej prosím...

P.S. Pokusím se to nahoře vyhledat.
anonym
12. 10. 2007 12:39
Re: FORD UMI
Tohle jsem nenapsal, já jen že v časopisech nebo při jízdě Favoritem se asi těžko dozvíš, které auto jak jezdí a jakou má kvalitu. Nejlepší je si vše osahat sám a pak si na to udělat svůj názor...Proto mi ty tvé připomínky a rozsálé "chytré" reakce připadají docela dost směšné....
11. 10. 2007 12:24
Re: FORD UMI
Znovu TaTaRe, vlastne sorry GTI, ale evropska divize Fordu je starsi nez cele tvoje slavne VW.

Galaxy - kdyz byla predstavena nova generace, prisel slavny VW k FMC s prosikem, jestli by se nemohli role otocit. Tzn. VW chtel kupovat nove "Sharany" na zakladu Fordu, akorat ze Ford je poslal do pryc. Jinak pro Ford, byla stara generace Galaxy tim nejhorsim a nejporuchovejsim modelem. Zadny dalsi model Fordu neni tak poruchovy jako Galaxy vyrabena VW. Takze jestli se to da brat z tohoto hlediska... zlatej Focus a Mondeo.

Proc ti lezi v krku, ze Ford nedela velke SUV? V koncernu ho dela Volvo. Delaj snad SEAT velke SUV, dela ho Skodovka? A co to stredni SUV? Muzes snad jit do showroomu a koupit si Tiguan (nebo jak se jmenuje)? Ford ma pripravenou Kugu, jde akorat o to, kdy se ji dockame. ALe jestli tady chces hlasat to, jak Ford zaspal, tak z pohledu trhu uz nejake cca 3 mesice nehraji roli.
Passat kupe - mame se z toho posadit na pr..? Ford mel v minulosti podobne modely taky, vem si napr Cougar. Kupe na zaklade Mondea. Kdyz to vezmu ad absurdum, tak naopak VW dohani Forda, ktery uz mel "Mondeo coupe" pred 8 roky.
A pokud jsem u auta vyssi stredni, rekni mi, jake auto nabizi VW. Propadak Phaeton? Aha, tak to jo. To ze napr nove Mondeo ma cca o 10 cm vetsi rozvor nez jeho konkurent Passat a ma k te tride mnohem bliz nez Passat te vlastne vubec nezajma, nebo spis nejsi ochoten tento fakt prijmout.

Takze nech si zdat o Passatu svych snu, ja budu dal spokojene jezdit novym Mondeem.
11. 10. 2007 14:02
Re: FORD UMI
To se málo vidí, tak dlouhý příspěvek a... všechno špatně. Samotného mě to za tebe mrzí, ale fakt, všechno špatně. Jeden příklad - Mrkni někam do testů, jak těch 10 cm Ford využil ve vztahu k vnitřnímu prostoru. Budeš (ve vztahu k prostoru v Passatu) velmi nemile překvapen. Kubo2k, prosím uvažuj... Cougar... sakra...
neregistrovaný "owner27"
11. 10. 2007 14:22
Re: FORD UMI
Hochu, hochu... Zjisti si něco víc než co ti napsali v katalogu k tvému VW. Budeš nemile překvapen, že existuje i něco jiného než VW. Chápu, že jako kravboj máš omezené šance porozumět autům. Asi tě velmi udiví, že jsou lepší auta za lepší cenu než je ten etalón, kterým jezdí gazdová s konvema do výkupu mlíka. Svět je drsnej a je mu jedno jestli šlape po polučních snech jednoho prosťáčka vyplněných zjevevením zázraku jménem folksvágn pasát. Tak se z toho konečně vzpamatuj a nech to bejt. Už tě to sice "lízlo", to je evidentní, ale zajeď si do města k pánovi v bílém a budeš překvapen čeho se dá dosáhnout pečlivě vybranou medikací. Ber to vážně, protože tak to je, kovboji se zlatejma zubama.
11. 10. 2007 14:24
Re: FORD UMI
:no: :no: :no: Příště to zkus o autech.
neregistrovaný "owner27"
11. 10. 2007 14:30
Re: FORD UMI
Tobě reakce ve tvém stylu nevyhovují? >:D
anonym
11. 10. 2007 22:37
Re: FORD UMI
jsi k smíchu, ale ty už budeš asi zvyklej, viď?
neregistrovaný "Svobi"
11. 10. 2007 09:55
Lidi lidi
Jsem jeden z těch, co v září 2007 zvýšil Fordu prodejnost o jednoho Focusa ;-) To, jak je to dobré auto, snad nemusím nikomu zdůrazňovat. Jezdí parádně. :-!
Spíš mě ale tady zaráží, jak si každej pevně stojí za svým a neustoupí ani o píď.
Ano, Passat je skvělé auto a možná má větší prodeje než Mondeo, ale Mondeo je jediné, které je schopné mu opravdu konkurovat!!
Ano, dřevěné obložení v Mondeu ve výbavě Ghia je naprosto otřesné, proto si všichni koupíme Titanium :-)
A co se týká srovnávacích testů Passat vs. Mondeo, tak ruku na srdce, záleží na tom kterém novináři. Co jsem četl zatím já, tak to vyznívá půl na půl. Někdo tvrdí, že Mondeo je novým králem, někdo zase, že Passat si pozici o chlup udržel.
Myslím, že je na čase přiznat, že obě jsou to skvělá auta, mají skvělé podvozky, motory, výbavy atd. Záleží jen na každém, který z nich mu sedne víc. Já bych volil Mondeo, ale pokaždé, když kolem projede Passat, tak se za ním ohlédnu...
Rozbalit vlákno
14
11. 10. 2007 12:52
Re: Lidi lidi
Napodobne. Kupil som Fiestu v septembri na Slovensku. Zatial plna spokojnost...Kde je Fabia s 4-valom a dieselom???O nejakych 100 litrov inde...
Dufam ze moja spokojnost bude dlho trvat:-)
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 10. 2007 13:07
Re: Lidi lidi
Suhlas. Mondeo je zatial jediny voz, ktory musia vo VW brat ako vaznu konkurenciu Passatu. A myslim ze aj zakaznici VW mozu z toho len profitovat, lebo poriadna konkurencia potlaci u VW vyvoj Passatu dopredu.

Ghia - suhlas, je to ohavne. Sedel som v tom, a skoro som sa poblil. Titanium (carbon/hlinik) je ina pesnicka, btw za rovnaku cenu. Mondeo a Passat su plne porovnatelne auta, +/- na rovnakej urovni. Samozrejme, Passat tazi zo svojej historickej oblubenosti, Mondeo este len chce prerazit poriadne do povedomia ludi. Uvidime, ako sa prejavi "treti do mariasa", mladsi brat Mondea - nova Mazda 6...
11. 10. 2007 15:10
Re: Lidi lidi
Co do prodejnosti u nás asi máte pravdu, Passat a Mondeo vedou. Ale po pravdě říkám, že kdybych si chtěl koupit něco ze střední třídy, asi sáhnu po něčem jako Outback, Accord, Avensis nebo Mazda 6.
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 10. 2007 16:26
Re: Lidi lidi
Tiez by som bral nieco ine, vidim to na novu Mazdu6. Uz sucasna dosluhujuca generacia je podla mna velmi dobre, a nedocenene auto. Vlastne ani neviem, preco nedosiahla vacsie predajne uspechy. Asi je to nasa podvedoma europska averzia voci japoncom, a uprednostnovanie nemeckych znaciek. Casto aj bez racionalneho dovodu...
11. 10. 2007 18:31
Re: Lidi lidi
Jednou jsem si z nudy na konfigurátorech různých značek zkoušel sestavit "svůj" vůz. U Mondea jsem si pohrál, u BMW 3 taky, pak jsem šel na Mazdu 6 a (téměř) jediné, co si u dané výbavy můžeš vybrat, je barva a lepší alu-kola. Možná to někomu nevadí, ale až já budu kupovat nový auto, budu chtít si ho trochu přizpůsobit. A ne se zříct třeba xenonů, protože ty jsou jedině v nejvyšší výbavě, která má 10 věcí, který nechci a musel bych je přesto zaplatit. Asi nenapíšu žádnou novinku, ale myslím, že touto (ne)možností vytvořit si "vlastní" auto si Japonci hodně omezují přístup na zhýčkaný evropský trh.

A k nové Mazdě 6 - ve Frankfurtu jsem si jí pořádně prohlídl a musím bohužel konstatovat, že po designově mimořádně vydařené první generaci přichází čistě japonský design á la Lexus, který mému oku absolutně nesedí :-( Škoda...
11. 10. 2007 14:17
Re: Lidi lidi
Gratuluji k Focusu, budeš spokojen :yes: Mondeo je technicky, jízdními vlastnostmi opravdu na vrcholu mainstreamové střední třídy. Žel ta záď to je rána... o středovém tunelu, resp. o tom plejstešnu nahoře se raději nebudu ani vyjadřovat. Ani dřevo ani staniol mu nesluší. Působivé je Mondeo zpředu, působí velmi dominantně. Záď mu to velmi, velmi kazí. S vnitřním prostorem to také není nějak úchvatné, jak by se mohlo oproti Apoštolovi zdát (rozdíl na rozvoru je kolem 10 cm).

Ano, Passat je střižený velmi kvalitně. Souhlasím s tebou, že je to velmi vyrovnaná dvojka. Je to mainstreamový vrchol. Samozřejmě s tím, že Passat kraluje - zejména pohonem 4x4, celkově nejvyváženějšími vlastnostmi, a počty prodejů. To co mu kritici nejvíce vyčítají, totiž naftový motor, to je již minulostí... nová dvoulitrová CR nafta VW bude samozřejmě tím nejlepším, co je možné pořídit.
neregistrovaný "vwmaniak"
11. 10. 2007 15:10
Re: Lidi lidi
volkswagen je nejlepší značka na světě bravo vw gti je jedinej kdo tady má rozum
11. 10. 2007 16:26
Re: Lidi lidi
Abychom tu z toho nedělali kabaret, lehce tě opravím - VW je nejlepší evropský mainstream. Je to prostě evropská jednička. Také vyrábí v Evropě nejvíce vozů. Všechny se prodají. Třeba Golf už zvolna atakuje třicátej milión... No, někdo je vždycky nejlepší.
neregistrovaný "yetti_2"
11. 10. 2007 21:49
Re: Lidi lidi
Aby neatakoval, ty pako, když nemají ani na to vymyslet mu po 30 letech nový jméno.... >:D
anonym
12. 10. 2007 01:49
Re: Lidi lidi
Ty mas doma spon 14xGTi jinak si nedokazu vysvetlit ze by EU tolik ocasu s Golfama. >:D
neregistrovaný "hehehe"
11. 10. 2007 18:13
Re: Lidi lidi
apostole, nejsi zraly na psychiatra ale jeste bych te rovnou poslal na vysetreni oci... o mondeu napises ze ma skaredy zadek... no nevim ale ten tvuj uzasny apostol ma podareny zadek asi jak renault patalia a trojkove bawo dokopy... ;)
11. 10. 2007 18:37
Re: Lidi lidi
Pověz mi jednu věc - proč musíš na krásně napsaný, nekonfliktní příspěvek, napsat tak zabejčile zaujatou odpověď? Svobi to napsal dobře - jsou to obě tak dobrá auta, že u nich rozhoduje jen a pouze osobní preference a osobní názor na design. Opravdu měřitelných rozdílů najdeš minimum. Jediný, v čem máš pravdu, je absence čtyřkolky u Mondea, pro člověka, který čtyřkolku nechce, fakt dosti nepodstatný.

A s tvrzením, že nový dvoulitr bude tím nejlepším, co se dá pořídit, bych byl opatrný. Za prvé dvoulitr Mondea taky není žádné ořezávátko, ale hlavně až potkáš někde inovovanou 320d, tak ta ti vysvětlí, jak vypadá špička dvoulitrových dieslů :-! ;-)
neregistrovaný "Petr Pan"
11. 10. 2007 18:47
Re: Lidi lidi
F*ck Off VW :no:
anonym
11. 10. 2007 18:55
Re: Lidi lidi
GTI Mondeo brzo bude mit take 170-200 koni TDCi a 4x4 a dokonce ST, co potom budes rika? Ze Pasrat vede tim ze ma vice proruch v garancce nez Polo, nebo jakou dalsi prednost uvedes, nebo ze ti v nem stoji vzdy kdyz se ti na dirach ohne asi hlinikova napravnice? Si komik.
neregistrovaný "Capri"
11. 10. 2007 17:47
Jízdní vlastnosti, komunikativní řízení, bezproblémové řazen
to jsou vlastnosti, které Passat jen marně už delší dobu dotahuje... Zde je rozhodně etalonem Mondeo a jsou to právě ty vlastnosti, které vzhledem k ceně preferuji :-) Řekní proč bych si měl koupit usedlý, designově nudně šedý Passat... Kvůli hlučnému naftovému motoru nebo snad přemrštěné ceně?
Rozbalit vlákno
4
11. 10. 2007 18:54
Re: Jízdní vlastnosti, komunikativní řízení, bezproblémové ř
:yes:
anonym
11. 10. 2007 18:56
Re: Jízdní vlastnosti, komunikativní řízení, bezproblémové ř
:yes: :yes:
anonym
11. 10. 2007 20:31
Re: Jízdní vlastnosti, komunikativní řízení, bezproblémové ř
:yes: :yes: :yes:
anonym
11. 10. 2007 22:41
Re: Jízdní vlastnosti, komunikativní řízení, bezproblémové ř
:yes: :yes: :yes: :yes:
anonym
12. 10. 2007 01:56
Pro vele-ocasa GTI
Nadavno jsem videl dokument o designu predvalecneho Fordu, bylo tam jasne receno ze pan Porsche se inspiroval-designem jenom trozku "kopiroval" jeden predvalecny model Fordu kdyz dal Brouka-Beetle, vysledek byl ten ze brouk je takova zmensenina te Ford kastle, to musi byt rana hlavne pro tebe GTI.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "DR"
12. 10. 2007 10:36
Re: Pro vele-ocasa GTI
No, to zas prr. U základů GTIho milované firmy stál, jak všichni vědí, Adolf Hitler. Abych použil GTIho rétoriku, "Zplozenec pekla dal vzniknout apoštolovi - takže ten apoštol dost zapáchá sírou" ;-)

Brouka vytvořil Hitlerův kámoš, jakýsi Porsche, na základě podkladů z Tatry Kopřivněice - původně měl brouka dělat kopřivnický konstruktér Hans Ledwinka, ale poslal s tím Hitlera do ***. Nicméně jeho prototyp V570 použil Porsche jako "inspiraci". Tak to holt v životě chodí. V té době už Ford dávno v německu auta vyráběl, ale nebyl pro Hitlera dostatečně "rasově čistý" - když už tady byla řeč o Fordu.

Podprbnější info např. zde: [odkaz]
anonym
12. 10. 2007 15:20
Re: Pro vele-ocasa GTI
JJ mas pravdu ale, ja mluvemi o !"designu"! a ten jasne pochazi od Fordu, pro pana Porche byl totiz predvalecny Ford velky vzor, vozy Ford Popular nebo Ford Prefect, Ford Anglia, Ford Model B, Ford Eifel, Ford Köln - Ford Model Y ard.