Potom by tam pravděpodobně byla cenovka atakující 2 mega. Jestli to myslíš tak, že by to mělo mít "v uvedené ceně", tak snad OK. Pořád ale hodně drahá hračka na to co (ne)umí.
dvoulitrovej ctyrkolovej hybrid v A6 300k za 1M7
tohle mohlo bejt do 1M5
a novej sup 1M3
skoda
1.4tsi v hybridu u me moc duvery u takovyhoto auta nevzbuzuje, uz i u oktavky s tim mam problem
Noo...
1.4TSI se i bez hybridu víceméně vyrovná 2.0TDI 110kW, s hybridem se bez problémů vyrovná 140kW verzi (a asi i nové 147kW)... což je třídní standard, ne?
Za podobné peníze si pak vybereš podle svých priorit - jestli jsou to dálky napříč Evropou nebo kombinace dojíždění za prací s občasnou delší cestou... v tomhle je to za mě v pořádku a cena toho pluginu je až překvapivě výhodná (ale víme proč, takže takové překvápko to není). BTW, osobně bych se bál víc jezdit tou naftou krátký trasy než tím pluginem dlouhý...
Cena v Elegance je 1,26 a asi tam nutně nemusíš nafrkat příplatky za 350. I tak je to drahý, ale do těch tvejch 1.5 se podle mě vejdeš pohodlně (i v ceníkový ceně).
Otazník jsou jízdní vlastnosti a zamrzí absence 4x4... njn.
S supem iV jsem najezdil desetitisíce km a celkově spokojenost, ale má to hodně vad (šíleně tahá za volant, těžkej zadek lehkej předek, mizerná trakce....). V téhle kategorii VW strašně zaspal. Asi doufají, že v další generaci to nahradí komplet elektro. Pro ty co tomu nevěří je tu prémie, která cenově už není tak daleko.
Ty ceny hybridnich petek jsou holota vs. vybaveny mainstream. Klasicke dilema.
Na druhou stranu srovnat to s 330e a clovek zjisti ze ji muze mit za stejne penize uz i vybavenou, s lepsi technikou a premiovym puncem.
To jo, ale kdyz porovnas Arteon plugin s dieselovou premii (Mercedes E 220d, BMW 520d, Audi A6) to se to cenove temer srovnava ... :-!
Ja vim, hrusky a jabka ... nebo mozna ne?
Nojo, ale víš jak 520d nakope i jedničková oktávka tour.. Takže trochu přihodíš a jsi na necelých 2 a za to ta 530e xdrive je už docela pěkná (barva, světla, navi, asistenti nebo bez kravin ale s větranou nappou).
Já vím tedy jen o Oktáfce, co spráská 3er minulé generace a Mondeo MK4, myslím, že obě jsou trojkové a vyšlo to z úst vrchního obhájce ŠA pana Vaculíka.. ale možná jsem neviděl všechna videa :D
520d 0-200 39s. Jezdil jsem s tou nadherou dva mesice a tak liny auto jsem nemel roky. A to tech 39je bez mhev, hadam ze 2021 bude v realu jeste vetsi pruser. Sup iv je MNOHEM rychlejsi auto
apropo 520d 2tuny a 200 koni ani ne, octa 1,8 150 koni a 1300kg. Dostal jsem od toho nakopano v kopci na okresce, rovina. Naftova ctyrvalcova plecka za 2 miliony, nechapu kdo si to koupi kdyz za totez plus 10% je 540
bez zatacek...
Nemela to bejt debata na tema podvozek, ale to, ze r4 diesel premii v mych ocich strasne degraduje. Pritom 5er je mozny koupit v tolika kombinacich, ale testovacky jsou vsecky 20d. A to prej tudle hruzu maj i v X5.
U tech rodinnych kombi, kde mas 200 koni a jsi 0-100 za 7.5s a na 130kmh nekde o 2 vteriny pomaleji nez tenhle Arteon ... to me osobne prijde tak trochu jedno. Zbytek auta je premie vs mainstream a v klidu s tim jezdis kolem 6 litru na sto.
To uz mi teda prijde horsi narvat do BMW baterky do kufru, to jako sorry, to je podle me o dost vetsi svatokradez :P
Nojo pod zadni sedadla je lepsi nez do kufru, nicmene asi to uz nebude rozlozeni fifty fifty zejo.
Opet - pro rodinne kombi je to asi jedno. Pro opravdove BMW to ale tak uplne jedno neni.
Jedničková octavia 1,9tdi 81 kW se doplazí na 195 km/h za čas hrubě přes minutu a víc nejede. 520d mě taky nijak nebere, ale měl bys mít trochu soudnosti při těch svých prohlášeních.
Tak zase budme fer, napsal jsi "520d nakope i jedničková oktávka tour", to "tour" je tam to podstatne. Ta se pokud vim s 1.8l 150k nedelala (jen s 1.9tdi a 1.6mpi). ;-) Proto jsem i ja reagoval, ze bych chtel videt tu maximalne 75kw oktavku jak ujede aktualni 520d. ;-)
A to se kesumb ani nepochlubil, kolik minut té 520d nadělili na 13km svižné jízdy Leon 5F a OIII :-[] On to raději ani nezmiňuje, je to velice delikátní situace, kterou by místní BMW fans těžko zkousli :-[]
Re: VW totálně v perdeli aneb každej chvilku tahá pilku
Zapominas (myslim ze vedome - protoze te tady znam a vim ze vis) na to, ze hlavni vliv na prodeje VW maji problemy v dodavatelskem retezci. A ty zasahly kazdou automobilku jinak, podle vseho VW o neco vice.
Tim nechci rict, ze VW nema mensi prodeje. Ma.
Ale dost mozna to neni nejaky dlouhodoby trend a uplne klidne mohou byt za rok tam, kde byli pred dvema lety.
Re: VW totálně v perdeli aneb každej chvilku tahá pilku
Já sem jí zažil, Tesla S. Svítilo tomu na palubce tolik kontrole, až to nebylo hezký. Vánoční stromeček hadr.
A ty krásný vypálený pixely v rohu toho megatabletu, kvalitka sama, nekup to za 2,5 míče.
Divný že se tu prodalo 431 ks Mercedesu S-klasse a ne 500 ks Tesly S. Fakt divný vid :-):-):-):-):-):-):-):-):-) to nerozdejcháte, co klucí elektrický. Tak přášeček na nervy a zazdít panákem a bude líp. A
nezaomente si pustit Elektrodědka a Tesláčka :-):-):-)
Re: VW totálně v perdeli aneb každej chvilku tahá pilku
Sou to fakta. Tolik plakátových olyzovačů, tolik propagátorů Tesly tady na foru i na youtube, a kde nic, tu nic. Porazí je obstrožní duo dvou fosilních značek výhradně s V6 a V8, )dříve jedna značka, než to FCA uměle rozdělilo).
Jaký chtít lepší důkaz, že je tu stále víc petrolehadů jak fandů EV pleček.
Chápu, že se to někomu nehodí do krámu, ale realita je jasná :-):-)
.... já jsem s takto motorizovaným Supem spokojený.... Jenže ten byl podstatně levnější, nemá dotykové ovládání všeho (což by nezkousnul) a celkově je to prostě charakterem jiné auto než Aerton....
Aerton je takové rádoby hogo-fogo, úplně mi k tomu jen velmi průměrně dynamická PHEV varianta nesedí.... :-| Na druhou stranu, asi to není o nic horší než nějaké základní TDI 110kW.... Do Aertonu mi sedí silná nafta, je to auto na dlouhé štreky. A jeho dynamika by nějak měla odpovídat vzhledu.... ;-)
Zas na druhou stranu, pokud někdo nezkousne jezdit Supem, kterého má dnes každý lepší obchoďák a zároveň mu to auto bude sloužit hlavně na denní jízdy do práce, tak ten Aerton to samozřejmě splní....
PS: ty hrabačky s Aertonem PHEV jsou o mizerné trakci, fakt ne o přebytku výkonu.... :-[]
No vidíš a pro mně je v podstatě v jakýmkoli VW 110 kW TDI první volba. Např v Passatu funguje skvěle. Více než 200 km/h nejezdím a na vše ostatní mi to stačí. A přitom "nic" nežere.
Je to otázka plánovanýho využití. Jako taková přiměřeně výkonná verze se mi líbí ta 2.0TSI 140kW... akorát už se asi nikde neprodává s manuálem, v Octavii má dokonce povinně i 4x4.
tak prumerne...
30s 0-200 vubec neni spatny. Realne SDV6 RRS jeste nedavno lepsi cas nemel. X5 30d s vychvalovanou naftou to pod 30 neda ani nahodou. IV neni pomaly...
Porovnavat velke SUV se spis zakladni motorizaci (coz 30d pro X5 je) s kombikem stredni tridy tak uplne nelze. Kdyz to porovnas s porovnatelnym a dal bys tu 30d taky do podobne velkeho a strihaneho vozu (3er nebo 5er tour), pak jsi na te dvoustovce o 10s rychleji.
A imho jeste k tomu co pises nahore, 20d je naprosto cajk motor i do petky. Neni to na zadne blbnuti a kdo citi potrebu akcelerovat na 200 udela lip se silnejsi motorizaci. Ale do tech 160kmph je to naprosto dostatecne a nekomu kdo nezvykne spechat vzdy a vsude to muze v pohode stacit. Jop, od petky clovek ocekava trosku jinou dominanci, ale kdo ji stejne nevyuzije? Treba kolega sel s klidem na dusi z 30d do 2L nafty, prave z tohoto duvodu. Kdyz ja mel tu cest s 20d tak me to taky neurazelo. 180kmph se s tim dalo kopec nekopec, jen clovek holt musi planovat stejne jakoby planoval v 2l tdi passatu.
tak 30d treba s x3 hejbe dost slusne, ikdyz nad 150 to neni uz az zas tak nicmoc. 20d je bida i v trojce, ale v 5 za me prisernost. Staci to nalozit (tim myslim dovnitr ne za to dat lod) a uz to sotva predjizdi. Jinak 140kw tdi v superbu je rychlejsi nez 520d. Ja byl fakt nadsenej kdyz sem to vratil. A vracel sem to se slovy dejte mi zpatky Superba tsi. To melo sice svoje, ale hejbalo se to.
Jo a prislo mi ze byl dost rozdil stara 20d vs mhev. Ta puvodni v sedanu mi tak strasna neprisla. Kazdopadne jsem naposled mel nejakou dieselovou trojkovou alpinu a to snad ma mhev taky. Pri kazdym brzdeni/sundani nohy z plynu to udelalo neco jinyho
Tak jasne ze stejne kilowaty pojedou v superbu lip nez v 5er, je to taky auto o tridu niz.
Z toho co pises ctu ze mas holt jine naroky. Ty ti neberu, ale stojim si za tim, ze klidnejsim ridicum 20d v 5er poslouzi uplne dostatecne (na okreskach spis nepredjizdet, na dalnici vic planovat atd.).
PS: Ten rozdil stara vs. aktualni 20d jsem si vsiml taky. ;-\
Záleží jak v čem a jak co. Pokud myslíš projev start/stopu, tak s 20d je to nepříjemné, s R6d snesitelné a s jakýmkoliv bezninem prakticky nezanamenatelné.