Přechod od automobilů se spalovacími motory k elektromobilům by v Evropské unii mohl vést k zániku zhruba půl milionu pracovních míst ve výrobě automobilových součástek.
"Vyplývá to ze studie, kterou pro evropskou asociaci dodavatelů automobilových součástek a systémů..."
Takze vyrobci soucastek breci, ze nebudou mit co vyrabet.
Kočí taky prisli o praci po nastupu automobilu.
A mohli pred tim vytvaret podobne studie. :D
Podlehnout temto katastrofickym zpravam by znamenalo jen zaostavat.
PS Tato zprava jen dokazuje, o kolik jsou EV jednodussi. Nebude potreba statisice mist pro jejich vyrobu, ktera jsou nutna dnes. :yes:
Lidi budou moct delat neco smysluplnejsiho, nez soucastky do smradlavych drahych a nespolehlivych aut.
PPS Uznavam, PS je trochu cynicke. Ale stejne s tim nejde nic delat. Lepsi reseni se prosadi postupne samo (s dotacemi rychleji).
v soucasnosti je na uradech prace a jejich obdobach v ruznych statech cele Eu poptavano cca 6,5 milionu pracovnich pozic, proc by se z lidi kteri neco umej, meli stat nezamestnani?
nezamestnany je vesmes jen ten kdo nechce pracovat, nebo nic neumi
Sedět na recepci za 110 hrubého na hodinu, nebo noční ostraha za 140 či obsuhla benzínky za 150 hrubého a 12ky a + víkendy - jo takové práce je tuna. Nebo šofér rozvozový dodávky, denně 800 km, na pohodu v mlze a v kolonách....
Kupodivu o ní nikdo nestojí. Divný že.
Lidi chtějí žít, ne toročit v práci 7 dní v týdnu, aby si vydělali na kus žvance, dopravu, pojistky, šílené ceny energií a kus žvance.
tady u nás o víkendu dodávky nic nerozvážejí.
můžeš dělat klidně ředitele banky, když na to máš schopnosti. ale když je nemáš, tak jít na pracák s tím, že pro tebe není pořádná práce, to je zvláštní řešení...
jasně, všichni co vyráběli turba, převodovky , el. součásti, montovali motory atd se půjdou přeškolit na ajtáky a bankovní experty nebo vezmou podřadnou práci, aby neumrzli a děti jim nechcípli hlady.
To víš že půjdou na pracák, co by tam nešli. Když je eurobolševik připraví o práci, at jim eurobolševik zaplatí žebračenky. Aspon to dřív zkrachuje celé.
Všichni strojaři, elektroinzenyri, všichni najdou práci za deset minut. Je přetlak humanitne vzdělaných, ekonomů, atd. Technické obory nemají vůbec problem s uplatněním.
A co třeba? Jezdit u rohliku s elektrickou dodávkou leda, protože podle velmi střizlivých odhadů chybí Evropě, ještě s velkou Britániií cca 90 000 řidičů kamionlů, 130 000 řidičů autobusů a cca 150 tis ridičů dodávek a rozvážkových aut.
Ty jsi větší fanatik, než jsem tušil. Běž to říct těm lidem, kteří kvůli nucenému přechodu přijdou o práci, protože EV se ani zdaleka nebudou prodávat v takových objemech.
že bude potřeba méně lidské pracovní síly na výrobu automobilů. To znamená menší náklady a nižší ceny. Nejsme v komunismu, abychom uměle udržovali zaměstnanost. Navíc se nejedná ani procento obyvatel, tak to nebude katastrofa. Když se zavíraly doly, taky bylo hodně nezaměstnaných, kteří si pak našli jinou práci.
Edit: teď jsem si to spočítal: Počet obyvatel EU je 446 mil. Takže 276 tisíc nezaměstnaných je 0,06 procenta. Navíc je hlavní dopad v regionech, kde je nízká nezaměstnanost (CZ/D).
Nebudou také peníze skoro na nic. Nebudou se kupovat služby. Nebude z čeho platit lidi, které mají peníze od státu. Tobě to asi nevadí. Pořád si asi myslíš, že to půjde mimo tebe.
Příjde spousta nových automobilek,ve kterých se mohou i Škodováci adaptovat.
Již nyní do EU přichází s fabrikami Tesla, příjde i Foxconn, Vinfast (zatím montují auta v jsou v USA), ...
Čtenáři si myslí, že to Teslou končí a tak dostávám mínusy.
. .
Začátek konce individuální mobility. Začátek konce tradičních hodnot automobilů. Začátek konce auta coby výrobku co stále ještě měl kus vyšší přidané hodnoty než obyčejný spotřebič do domácnosti.
Ty auta jsou nacpané všelijakou elektronikou a to všechno někdo musí vyrobit. Není tam chlazení motoru, ale baterek, nemá to převodovku, ale má to baterku, nemá to železný motor, ale často dva železoměděné. Navíc dělníky se těžko shání, protože v dnešní době každý blb studuje měkké vědy a nakonec neumí nic. Hlavně bychom měli začít budovat soběstačnost a ze zedníka nedělat lopatu, ale mistra řemesla.
Hlavní problém je úplně jinde. SUROVINY. I dítě ve školce si uvědomí, že jestli něco váží o dost víc, tak na to je asi třeba o dost víc materiálu!!! A ten materiál bohužel není ani železo, ale naopak místo železa polovodiče a drahé kovy!!!
Ale fauvé má jano, už má vizi jak budem dělat auta z rejže... (vážně, to není vtip!!!)...
Green deal dokonale pohřbívá Evropu. Za 10 let se vrátíme do lesa a za 15 let budem utírat zadek lopuchovýma listama... Za 30 let se nám budou smát i opice.
Ani si moc nevymýšlí, vše směřuje k tomu aby se omezila individuální automobilová doprava. Méně majetní na elektrospotřebiče mít nebudou a na benzin/naftu se budou zvyšovat spotřební dané, v DE už na to mají návrh na stole +80 centů na litr. Prostě mazec ;-) Postupně pomalu bude EP krájet salámovou metodou naše individuální svobody a možnosti volby ve jménu FF55 a Green dealu až nás to ekonomicky i lidsky položí…
Mam radost z postoje Polska ve stylu, bud predelate system emisnich povolenek nebo se vam na to vykaslem. Meli bychom se taky pridat a zacit rvat ze to takhle nechceme a donutit soudruhy v Bruselu zacit uvazovat, tak aby to nedevastovalo prumysl.
Hlavne vadí tým, ktorým sa to hodí. ;-)
A tým, ktorým sa hodí opak, ho zase budú obhajovať.
Zas a opäť je to len politika a reálny stav veci zaujíma málokoho. Vitaj v našom svete. Kde si bol doteraz?
Radioaktivita v černobylu jde změřit. Vybouchl tam reakator vinou idiotské obsluhy včele se soudruhem Datlovem, která porušila asi 15 kapitol z obslužného manuálu, bo soudruh Datlov myslel, že technika je nezničitelná ve své nadutosti.
V Leningradské JE měli ten samý RBMK o 13 let dříve v povozu než to v černobylu bouchlo a nic jim nevybuchlo. Zajímavé, nachlup stejný reaktor a jel tam až do roku 2018.
Co jde změřit v Bogatyně a co tam vybuchlo? Povídej
Horníčkovy plíce a plíce lidí bydlících v Bogatyně jsou dvě věci. Horník je rizikové zaměstnání, proto bylo vždy nadstandartně placené a taky chodili daleko dřív do důchodu. Za totáče už 50, stejně jak někteří lampasáci
Lenže to nie je vec nedostatku surovín ani podobné blbosti. Je to proste politika. O tom, čo a prečo, môžeme dlho polemizovať a špekulovať, ale tým nezmeníme nič. Minimálne dovtedy, kým bude tá pošahaná EÚ fungovať a kým budeme Bruselu lízať zadky tak ako teraz. O týchto veciach nerád píšem, lebo vždy sa nájde niekto, kto bude ideály globálneho sveta, správnosť kapitalistického systému, demokracie a takzvaného voľného trhu (ktorý dnes už neexistuje) obhajovať a ja nemám chuť sa s niekým hádať a naťahovať.
Zelená ideologie novodobých bolševiků ve vedení EU, bude mít pro Evropu dopad podobný II. světové válce. Samozřejmě bez lidských obětí z bojišť. Ale průmysl, zaměstnanost, fungování států, dostanou přímý zásah. Dalším důsledkem bude exodus mladých lidí, kteří nebudou chtít žít bez auta a vydělávat pouze na předražené energie, a z chudnoucí a zbídačené Evropy utečou.
Jestli se tohle zelené šílenství nezastaví, ekonomicky se vrátíme o 70 let zpátky, ale bez sociálního zajištění, které lidem poskytovala ČSSR.
Zelení eurobolševici jsou pouze následníci utopistických stalinistů, co chtěli převracet toky řek, pěstovat obilí na sibiři a bavlnu na stepi v Kazachstánu.
Jejich snaha o změnu společnosti na bezemisní dopadne stejně jako snaha rudých o tu bezetřídní.
Miliony mrtvých, ekonomickým krachem a totálním rozkladem společnosti.
Tohle si pusť Baryčku. https://www.csfd.cz/…citelka/prehled/
není to žádný hardcore, není tam žádné mučení politických vězňů atd. jen takový běžný pohled na obyčejný život v socialismu...
Politické vězně mučili opět stalinističtí bolševici v 50. letech stejně jako dělali monster procesy. V USA zas pár nepohodlných lidí záhadě spáchalo sebevraždu skokem z okna, údajně se zbláznili, selahli jim brzdy nebo je prostě nenašli.