Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Renault Zoe propadl v crashtestech Euro NCAP. Za nula hvězd může i slabá ochrana posádky

34 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No zkraty jsou velmi nákladné na výrobu tak se neinvestuje do zvýšení bezpečnosti, taková je celá pravda. Něco za něco. Aby nemuseli moc zdražovat již tak hodně drahý zkrat, odepsali všechny hvězdy.
traveldrive
"Nejvíce bodů vůz nicméně ztratil v oblasti elektronických asistentů." - chorá doba. Nula hviezd za auto, v ktorom prežiješ. Koľko potom dajú čínskemu šrotu, ktorý sa celý rozsype? Mínus 10?
ryccardo
Hele ale oni ty nárazový testy bez bočních airbagů nevychází úplně dobře. 43% je dost bída. To že to nedostane nic za asistenty normálního zákazníka nezajímá, ale když tě při bočním nárazu nechrání airbag to je docela zásadní problém.
Avatar - Mikesus
Mikesus
ukázka toho, jak bezpečnost letí kupředu. Před 8 lety, téměř identické auto, 5*, dnes 0* a červené figuríny.
https😐/www.euroncap.com/…renault/zoe/8889
https😐/www.euroncap.com/…enault/zoe/44206

Člověk by čekal, že to zůstane někde u průměru 3-4*.
traveldrive
Problém to možno je, ale nie taký, aby auto dostalo hodnotenie nula. Týmto štýlom môžeme začať jazdiť v tankoch a obrnených vozidlách, a aj tak dospejeme do štádia, že podľa najnovších meradiel nebudú bezpečné. Tento vývoj mi príde nesprávny až chorý.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ale on nedostal hodnocení 0. Ale za ochranu posádky 43%
Kdyz ve škole napíšeš test na 43%, taky dostaneš petku
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Pod 50% vyhazov ze zkoušky ...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nebo tak. :yes:
calamar
Tvůj 20 let starý Passat B5 určitě je ve všem lepčí!
Avatar - lamal
lamal
to cumim 😲 chces bocak od SUVcka, alebo strom 😐
ryccardo
Hele to mě taky zarazilo, že to nemá hlavový airbagy. To je dobrej úpadek teda. To mají 10 let starý káry. Čím novější auto tím horší koukám.
Avatar - lamal
lamal
jj des, hlavne ked tie bocne narazy su pre zranenie hlavy najhorsie, vyssie auta typu SUV/Cross, dodavka, nakladak, alebo strom, stlp atd...
ryccardo
Já jsem hlavně zvyklej na nějakej standard 9 airbagů a pod to už nemíním jít. Ne že si koupím jednou nový auto ono nebude mít hlavový airbag. To je něco co už beru jako samozřejmost. Nenapadlo by mě, že to některý nový auta nemají.
Avatar - lamal
lamal
No na 3dverovom Cliu ich mam 8, ale co narobis 😄
ryccardo
Tak si toho važ. Koukám, že to v dnešní době není standard.
Avatar - lamal
lamal
ono to Renault za chvilu spravi, trochu usetril 😁
gutex
Možná to i urychlí plánované ukončení výroby ZOE dřív než 2024. Je až překvapivé, jak auto se stále dobře prodává, ačkoli výbavou, funkcemi, prostorností a cenou by mělo spíše odrazovat. Uvidíme, jak se ujme nový Mégane E-TECH Electric na nové platformě :-!
DonVito
Tak je to asi jediny pouzitelny maly elektricky auto na trhu...

Ten skok z peti hvezd (u predchudce) na nulu je docela zarazejici.
ericn
Tak buď tu někdo v roce 2013 kecal nebo to auto z důvodu nákladovosti oholili doslova na dřeň 😉
Já Prvni_1
A nebo je nesmyslny vysledek ted.

Jako obvykle bude pravda nekde "uprostred", takze od kazdyho trochu.
ericn
No to video ukazuje mnohé, bylo by fajn vědět, co je zatím. Popularitě to modelu nepřidá 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Co je nepoužitelného na 208?
gutex
Přímý konkurent je KONA jednoznačně :-!
Avatar - Anonym
Anonym
nekup to 😄 😄 😄
Já Prvni_1
Ale je fakt, NCAP uz je dneska uplne mimo misu...

A je to skoda.
Teda jako ze je mi to lito, ne skoda jako Skoda.
😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
na hvězdy člověk nemůže koukat. Ale NCAP není mimo mísu. Stačí si rozkliknout figuríny a každý má představu a srovnání.
starý_kluk
Tak tak, probarvení figurín je z celého testu EuroENCAP to podstatné a nejobjektivnější.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ka upřímně na nic jiného ani nějak nekoukam. Ještě pustím video, abych viděl deformace. Chodci mne nezajímají pokud to nemá nějakou extrémní hodnotu, stejně tak asistenty. A u decek je to podle mého neobjektivni, protote nepoužívají vždy stejne ( výrobce a typ )dětské sedačky.
starý_kluk
Ano, EuroNCAP už dávno ustrnul, a tak si "pomáhá" nepodstatnými věcmi - a naopak body připisuje za připravené (nefunkční) věci. Nezkouší třeba málo přesazený náraz (Small Overlap), nezkouší náraz zezadu (šikmo a rovně) nesimuluje vzájemný střed a třeba náraz s chodcem zkouší nesmyslně (figurínou rozdělenou na 3 části! - to aby prošla SUV apod.).
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Chybějící hlavové airbagy jsou strašný bizár. Kdysi Renault stavěl marketing na bezpečnosti, pak přišlo čtyřkové Clio a Captur s hlavobočními airbagy, holt ušetřit náklady se jim zdálo zajímavější. Ale nenapadlo by mě, že v roce 2021 to dotáhnou do stádia, že žádné hlavové airbagy nedají.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To je daň za cenu elektrozkratu. Něco vypustit museli.
Doporučuji přečíst si "Kola" od Arthura Haileyho. Dramatický příběh odehrávající se v automobilovém průmyslu 70tých let (Detroit). Praktiky se snižováním nákladů jako podle kopíráku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Podle mě Renault má průzkum, že EVčka kupujou lidi, co prostě nechtěj přežít na tomto světě 😁 😁 :-!

BTW. Přežít a uhořet zaživa musí být fakt peklo :-! :-!
Avatar - xxc
xxc
vzdy nieco naschval pokaslu, raz nedaju odhlucnenie, raz pridaju naschval vrzganie, potom uberu bezpecnost. Asi nikto neveri, ze to dopredu neskusali a neplanovali to takto s tym, ze dostanu 0 hviezdiciek. Potom si neznaly clovek kupi Renault s tym, ze kupi normalne auto a horko zaplace. A este aj novinari to budu ospevovat, ake v pohode auta predavaju 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zoe zavítal do klubu výjimečných???

Waaau, nebudu tvrdit, že mě výsledek nepřekvapil.

Důvody zazněly výš, jen to shrnem😒br /> 1) nesmyslné hodnocení EuroNCAP, kdy se dávají body za nesmysly a různé asistenty k ničemu..., a
2) katování kostů u EVček.

I tak se ale divím, že si tohle Renault trochu nepohlídal... A nebo...? Ještě je tu varianta marketingová - 0 hvězd vypadá furt líp jak jedna nebo půl... dokud člověku nedojde že mají být žluté a ne prázdné 😁 😁 😁