Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToyota Yaris GR Sport má české ceny. Za kolik dostanete sportovní vizáž a svébytný podvozek?
72 komentářů
3_diamanty
A zaroven ovela dostupnejsie predajnejsie aj krajsie a praktickejsie ako nasilu rozcapeny ultimativny 3dv gr yaris.... toyota neskutocne vali... neprejde snad ani tyzden aby vzdy neprisla s niecim novym v ponuke... aj ta dvojfarebna kombinacia laku sa podarila... taktiez tie 18tky nadhera.. :yes:
pradeda777
....na Yaris Cross GR Sport...... 😉
SKAY
Mě se to líbí celkem v tmavším laku s černou střchou . A pohodlí nebude zas taková hrůza kdo je zvyklý na 45-40% profil to asi skousne. Horší jak do toho sedne někdo z 15balónu . Ale je fakt že Tojka se snaží takže to nejspíš bude prkno. Dyť tak to mladí chtějí . A žese prodává bo jeto hybrid👍
45 profil mám taky... jenže ne z 215mm.
No uvidíme, já na zázraky nevěřím a myslím, že to bude tvrdý jak prkno, protože sportovní auto... a marně budeš vysvětlovat, že pro sportovní auto jsou zbytečně velký kola hendikep a že i na Ringu je lepší měkčí podvozek.
No uvidíme, já na zázraky nevěřím a myslím, že to bude tvrdý jak prkno, protože sportovní auto... a marně budeš vysvětlovat, že pro sportovní auto jsou zbytečně velký kola hendikep a že i na Ringu je lepší měkčí podvozek.
hugino
Na našej ulici parkuje biely v metalíze s čiernou strechou a peknými kolesami a má ho samozrejme baba ale vyzerá dosť dobre.Asi prvý Yaris ktorý sa mi páči. :yes:
miromen
Snad jen delka pod 4m, ktere se ve městě mužou hodit by byl argument proč nešahnout po tom nejlepšim v B segmentě a to fiestě v st line u ktere jsou, alespoň přijatelnějši 17" kola.
ta fiesta při zhasnutým motoru klimatizuje?.Kdo vůbec fiestu st line označil nejlepší v B segmentu?
těch důvodů je mnohem víc, nejdůležitější je, že v běžném provozu, kdy jedd milion lidí do práce nebo z práce ve stejnou dobu, je Yaris hybridním neuvěřitelně komfortní.
A nejhorší je na tom, že ty lidi jak jezdí toyotou do a z práce, tak se těší jen na tu jízdu a čím větší zácpy, tím lépe.
Mám len dve drobné výhrady, prvou je pochopiteľne cena, takmer pol mega za malé mestské autíčko veľa ľudí nedá, druhou sú tie 18ky disky, to sa mi javí do mesta ako celkom hardcore (ale možno to naladili tak, že to nevadí, uvidíme).
Každopádne palec hore za to, že to nie je len dizajnová línia, ale naozaj prepracovaný priostrený model. :yes:
A to je Polo väčšie, dospelejšie auto s vyššou hmotnosťou. Takže ešte menšie a ľahšie auto na o palec väčších diskoch (a s nižším profilom gúm) už bude v meste asi dosť tvrdé.
Na hardcorovom GR dobré, tam to bude ladiť so zameraním a celkovým charakterom auta, ale GR Sport je len upravená bežná verzia, zameraná hlavne do mesta (najmä v prípade hybridu). A tam by som teda veľké disky obuté na nízkoprofiláčoch asi nechcel.
Ale můžu příště napsat, lidská bytost, nebo tak něco, ať mají progesivní duše klid. 😉
A to dotváření charakteru a růst svalů skrze auto, to je tvoje vidění světa, to mi nepodsouvej.
Obaja sme napisali nazor na nieco subjektivne to je v poriadku, ja som v tomto pripade hájil Yarisa, neviem co mas s tym genderom a pohlaviami, vidis ich asi aj tam kde nie su. 😉
Kazdopadne je to zbytocne dalej rozoberat, pochopili sme asi obaja co tym myslime.
jak si někdo může dovolit zmínit gr a obyč yaris v jedné větě?!...zajimalo by mě, jestli se lidi takhle plamenně bijí za to, že e46 318i není e46 csl... Jinak ani slovo o ECOTY nebo Mat Watsonovi, což byla druhá část návnady. Proč asi?! 😉 Odpověď je.... zaprdlost, která se jinak taky označuje někdy laicky jsko zpáprdovatění. Projevuje se zejména mylným vnímáním vkusu, a preferenci "názorů" před zkušeností a empirickými fakty, které vůbec neodpovídá zbytku světa :-!
Jinak, ten chyták sis přichystal sám na sebe, přišels diskutovat na web autonadšenců, tak máš na to mít, že nemáš, a tvoje znalosti jsou povrchní, je tvůj problém. A ano, 318i a M3 dá v hodnocení "trojky" do jedné věty jen ignorant.
Celé to tvé prskání má podstatu v tom, že jsem se dotkl tvojí garáže, je to taková obvyklá reakce, obhajoba vlastní garáže. Je mi jedno, jestli se yaris gr sport líbí vám oběma se ženou a třeba ještě stovce dalších, pro mě jste tím lidé bez vkusu. Můj názor samo není zákon, to, že to tak vidíš a vymezuješ se proti tomu, je opět jen tvůj problém. V reakci na to tvé ohánění se “veřejným míněním” ti jen říkám, abys ses v té obhajobě vlastního ne/vkusu nezaklínal “celým světem”, když ti, které uvádíš, jednak mluví o něčem jiném, jednak není důvod, proč by měl být tím "zákonem" zrovna jejich vkus.
Jinými slovy, chceš-li se bavit o autech, něco si nastuduj a zbytečně nekopej nožičkama, když se někdo dotkne tvojí garáže, ty návnado zbytku světa. 😁 😉
Design je subjektivní věc, proto názor na něj nemá obecnou platnost, že mám lidi jásající nad jarískem gr sport za lidi bez vkusu, je ze stejné kategorie, jako že za nevkus považuju hudbu Kabátů, přestože ta se líbí desetitisicům jiných lidí a odborná veřejnost jim za ni dává Anděly. Co mám konkrétně proti designu, který toyota předvedla na yarisu gr, jsem tu napsal např. níže v reakci na woodyho, a pokud jde o nějakou zaprdlost, pak říkám, že na tom autě není z hlediska moderního pojetí designu vůbec nic, je to staré, nijaké a přesto, že se i toyota (představitel jednoho z nejnenápaditěších design stylů mezi světovými výrobci) designově trochu zvedla, a občas udělá i moderní design, viz akt corola například, yaris je projevem bezradnosti a ve verzi gr sport při té hře na gr yaris, je výsledkem napasováni sport trimu na obloučkového “jaríska” prostě nevkus.
Ale včera jsem poprvé naživo viděl Jeep Gladiator. Tak v levým (ve městě) přidám, abych se kouknul, co to řídí za chlapáka......no a ona to drobná odhadem třicítka v blůzičce. Ta měla do stavebnictví nebo farmaření asi tak daleko, jako já k předvádění nové kolekce na módní přehlídce v Miláně. 😉
A Ozzy taky prohlásil, že ja za volantem vypadám jak blondýna v SUV.
Fajn, dostaneš lepší (tvrdší?) podvozek a řízení, nějaká cingrlátka... na druhou stranu ti vnutí 18", který nutně budou u takovýho auta overkill... ale jo, asi se mi to docela líbí, ale zase žádnej zázrak to není.
Za 520 je Swift Sport, kterej sice šel trošku do kytek, no ale líbí se mi víc.