Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Yaris GR Sport má české ceny. Za kolik dostanete sportovní vizáž a svébytný podvozek?

Nová varianta Toyoty Yaris se neliší jen sportovní vizáží, ale taky specificky naladěným podvozkem. Pořídíte ji s tříválcem i jako hybrid.
Zpět na článek
15. 12. 2021 09:03
15. 12. 2021 09:07
15. 12. 2021 09:14
15. 12. 2021 10:53
15. 12. 2021 11:17
15. 12. 2021 13:37
15. 12. 2021 13:43
15. 12. 2021 13:29
15. 12. 2021 18:53
15. 12. 2021 19:31
15. 12. 2021 19:33
15. 12. 2021 19:53
15. 12. 2021 09:50
15. 12. 2021 10:35
15. 12. 2021 10:45
15. 12. 2021 12:39
15. 12. 2021 12:45
15. 12. 2021 12:59
15. 12. 2021 13:10
15. 12. 2021 13:29
15. 12. 2021 13:45
15. 12. 2021 13:59
15. 12. 2021 14:54
15. 12. 2021 16:03
15. 12. 2021 16:13
15. 12. 2021 19:41
16. 12. 2021 08:02
16. 12. 2021 09:39
16. 12. 2021 10:34
16. 12. 2021 11:31
16. 12. 2021 13:54
16. 12. 2021 15:00
16. 12. 2021 16:17
16. 12. 2021 17:58
15. 12. 2021 13:15
15. 12. 2021 13:25
15. 12. 2021 13:35
15. 12. 2021 16:55
15. 12. 2021 13:49
15. 12. 2021 17:57
15. 12. 2021 18:41
15. 12. 2021 19:00
16. 12. 2021 08:08
15. 12. 2021 17:16
15. 12. 2021 18:33
15. 12. 2021 18:56
15. 12. 2021 20:33
15. 12. 2021 23:19
16. 12. 2021 09:43
16. 12. 2021 12:52
15. 12. 2021 09:58
15. 12. 2021 10:12
15. 12. 2021 14:39
15. 12. 2021 20:32
15. 12. 2021 16:03
15. 12. 2021 17:33
15. 12. 2021 18:00
15. 12. 2021 20:34
15. 12. 2021 18:02
15. 12. 2021 19:59
16. 12. 2021 10:09
Avatar - lamal
15. 12. 2021 09:03
výborne
Presne tento model som ocakaval pri predstaveni, baby GR s 1.5 kou a manualom. Toyota robi radost v ponuke. :-)
Rozbalit vlákno
55
Avatar - iudex
15. 12. 2021 09:07
Re: výborne
Súhlas, pomerne výkonná (125k je na malé mestské supermini dosť) a točivá atmosféra, manuál a pritvrdený ostrejší podvozok, to znie dosť zaujímavo.
Mám len dve drobné výhrady, prvou je pochopiteľne cena, takmer pol mega za malé mestské autíčko veľa ľudí nedá, druhou sú tie 18ky disky, to sa mi javí do mesta ako celkom hardcore (ale možno to naladili tak, že to nevadí, uvidíme).
Každopádne palec hore za to, že to nie je len dizajnová línia, ale naozaj prepracovaný priostrený model. :yes:
Avatar - lamal
15. 12. 2021 09:14
Re: výborne
Nad 18kami som aj ja ohrnul nos, asi aj kvoli nim dodatocne spevnovali karoseriu. Ideal by boli 17ky. Cena je vyssia, ak real pojde objednat za cca 430-450tis pride mi to fer, na to co v dnesnej dobe ponuka a s tym, ze to je celkovo vyborny zaklad a bohato vybavene mini auti.
Avatar - 3_diamanty
15. 12. 2021 10:53
Re: výborne
Tusim ze 18tky uz mala prva fabia rs s dizlom 96 kw... tak preco by to mal byt problem na vacsom sirsom a technicky o parnik dokonalejsom 92 kw yarise novsom o 20 rokov... naopak nic mensie tu dnes uz ani nedava zmysel v takejto sportovej verzii ( a to aj vizualne )... ono tie dnesne "male auta" uz fakt nie su v reale moc male ( su to uz masivne siroke objemne knedle ) ... casy ked sportovo ladenemu malemu autu ( p206 gti ) stacili aj 15tky ci 16tky su teda uz davno fuc...
Avatar - lamal
15. 12. 2021 11:17
Re: výborne
Yaris je stale maly, zrovnal si rozmery oproti konkurencii ? Na cestach, ktore maju v inde su 18 isto super, na cestach ako u nas je 17ka lepsia vo vacsine pripadov, hlavne pre tuto triedu. Ci bude Yaris svetla vynimka nemozes vediet, ja by som sa nespoliehal.
Avatar - iudex
15. 12. 2021 13:37
Re: výborne
Jj, viď vedľa test Pola na 17":
Podvozek modernizovaného VW Polo na mě působil tvrdším dojmem, což nejspíš ještě umocňovaly příplatkové 17“ lité disky obuté do pneumatik s rozměrem 215/45. Při jízdě po kvalitních silnicích si sice auto nechalo dost líbit, působilo příjemně mrštně, hravě se proplétalo ulicemi i utaženějšími zatáčkami a jeho karoserie zůstávala stabilní, na horších úsecích ale auto začalo působit až nepříjemně tvrdě, nemluvě o občasných pazvucích od kol.
A to je Polo väčšie, dospelejšie auto s vyššou hmotnosťou. Takže ešte menšie a ľahšie auto na o palec väčších diskoch (a s nižším profilom gúm) už bude v meste asi dosť tvrdé.
Avatar - lamal
15. 12. 2021 13:43
Re: výborne
Hej presne, je to vsetko uplne jasne, nic nenasvedcuje tomu, ze by maly Yaris na 18kach tvoril vyznamnu vynimku, ale uvidime trebars sa Toyota pochlapila a dala tam nejake poriadne tlmice a silentbloky.
Avatar - wakantanka
15. 12. 2021 12:16
Re: Re: výborne
Prvá Fabia RS mala v sérii max. 17', síce to vyzeralo dobre, ale to auto bolo tvrdé ale až.
Avatar - iudex
15. 12. 2021 13:29
Re: výborne
Šoféroval si niekedy malé auto (nízka hmotnosť, krátky rázvor, jednoduchá zadná náprava atp.) na 18" kolesách a 40% profilom gúm? To bude proste z princípu tvrdé.
Na hardcorovom GR dobré, tam to bude ladiť so zameraním a celkovým charakterom auta, ale GR Sport je len upravená bežná verzia, zameraná hlavne do mesta (najmä v prípade hybridu). A tam by som teda veľké disky obuté na nízkoprofiláčoch asi nechcel.
Avatar - woody-alien
15. 12. 2021 18:53
Re: výborne
Auto velmi podobných rozměrů a hmotnosti...a ty 17" co tam mám, jsou pro mě maximum. Možná u Toyoty vyloženě zakouzlili s podvozkem, ale spíš o tom pochybuju, a bude to na 18" opravdu hodně nepohodlné.
Avatar - wakantanka
15. 12. 2021 19:53
Re: Re: výborne
Nehovoriac o tom, že plnokrvné GR má tlmiče a pružiny iných parametrov a za iné peniaze. O ostatných prvkoch podvozku ani nehovorím. 18 na tejto warm verzii sú už veľa.
Avatar - white label
15. 12. 2021 19:31
Re: výborne
Tak tušíš sakra špatně, dokonce o 2", Fabia I RS TDI měla 16"ky!
Avatar - Mikesus
15. 12. 2021 19:33
Re: výborne
Fakt jen? Na obyčejné fabii 1.4tdi jsem mohl mít 14-16
15. 12. 2021 19:53
Re: výborne
ano, i 17' jsou rozhodně neúměrně tvrdé. Mám 16' a neměnil bych, podle zkušeností mých, všech, s kým jsem mluvil, i reakce na zahraničních fórech. Za mě by 18' šly hodně rychle na bazoš..a může to vypadat sebelíp, zevnitř je to ledvinám na okresce šumák. Cena je naprosto ok, hybrid se dneska dá kolem 420,- což spotřeba reálně 3,7, spolehlivost, atmosféra, ecvt, adaptivní tempomat, 8 airbagů, všechna světla led atd bohatě kompenzují (i hlídání středu pruhu je super, ale neříkejte to českým Pepíkům, oni se vždycky hrozně rozčílí...)oproti konkurenci za, co já vím +-370,-? Za půl darma.
Avatar - Dinar
15. 12. 2021 10:35
Re: výborne
Technicky asi dobrý, ale nějak si při pohledu na to auto neumím představit holku, jak přijde a řekne, "koupila jsem si takový malý hezký autíčko". A chlap v těchhle broučko obloučko tvarech? To už nějak vůbec. Ta plnotučná GR verze je od pohledu našlapaná a svými výkony ten disproporční a neharmonický design nějak obhájí, ale tohle je relat. obyčejná verze... a ve velmi nehezkém obalu.
Avatar - 3_diamanty
15. 12. 2021 10:45
Re: výborne
Nova paradna hranata fabia s 1,5tsi ( tiez ma v topke 18tky ) bude za mna vizualne sportovejsia aj krajsia aj zivsia suhlas... napriek tomu mi tato vizualne sportovo ladena verzia 1,5 yarisu dava zmysel... toyota to robi sikovne a po vzore korejcov aj ona uz zacina ponukat vizualne sportovo ladene pakety aj pre bezne vozy .... :yes:
15. 12. 2021 12:39
Re: výborne
Chlap co si nepotřebuje nic dokazovat? V pohodě.
Avatar - lamal
15. 12. 2021 12:45
Re: výborne
bingo, ked niekoho ´´charakter´´ musi dotvarat vizual auta tak nevíš, take Honda Kei car S660 tiez neprida muskulature a nie je pre zeny
Avatar - Dinar
15. 12. 2021 12:59
Re: výborne
Děláte, jakoby někdo tvrdil, že pořízením fabie mu narostou svaly, hodně mimózní argumentace. A charakter? Co s tím má co dělat? Tohle je snad otázka vkusu, to auto je designový nepodarok, to je celé.
Avatar - lamal
15. 12. 2021 13:10
Re: výborne
´´A chlap v těchhle broučko obloučko tvarech? To už nějak vůbec.´´ tu si to sam pomenoval, pokial je to otazka vkusu, nezalezi ci je pre chlapa, alebo zenu... pokial to chces diferencovat podla vizualu na chlapske a zenske, tak to ma nieco s tym dotvaranim muznosti
Avatar - Dinar
15. 12. 2021 13:29
Re: výborne
Žena v růžové čepici s bambulí je nutně žena bez vkusu? Muž v růžové čepici s bambulí je muž s vkusem?
Avatar - lamal
15. 12. 2021 13:45
Re: výborne
Muz, ktoremu sa paci Yaris je co teda ? ´´A chlap v těchhle broučko obloučko tvarech? To už nějak vůbec.´´
Avatar - Dinar
15. 12. 2021 13:59
Re: výborne
Prostě nemá vkus, stejně jako ta holka, kterou já si neumím představit (jak píšu). Gender "problém" jste z toho udělali vy.
Avatar - lamal
15. 12. 2021 14:54
Re: výborne
sam si do svojho prispevku naprojektoval svoju gender predstavivost, mne to je jedno iba vravim, ze to na cisto zenske auto v ktorom si chlapa neviem predstavit nevidim, to je cele... moj nazor, tvoj nazor, iny nazor
Avatar - Dinar
15. 12. 2021 16:03
Re: výborne
Na světě jsou dvě pohlaví, alespoň já to tak chápu. Tedy píšu, že nerozumím ani holce ani chlapovi, kterému by se tohle mohlo líbit. Přijde mi to normální, jak mužský, tak ženský pohled, za mě oba bez vkusu, pokud jim ten yaris připadá jako hezké auto.
Ale můžu příště napsat, lidská bytost, nebo tak něco, ať mají progesivní duše klid. ;-)
A to dotváření charakteru a růst svalů skrze auto, to je tvoje vidění světa, to mi nepodsouvej.
Avatar - lamal
15. 12. 2021 16:13
Re: výborne
Napisal si to chytro :-) Ty si tam tiez hodil svoje ´´broučko obloučko tvary´´ nie su pre chlapa, tj. tvoja predstava o aute pre chlapa je ina, preco nemusime teraz rozoberat.
Obaja sme napisali nazor na nieco subjektivne to je v poriadku, ja som v tomto pripade hájil Yarisa, neviem co mas s tym genderom a pohlaviami, vidis ich asi aj tam kde nie su. ;-)

Kazdopadne je to zbytocne dalej rozoberat, pochopili sme asi obaja co tym myslime.
15. 12. 2021 19:41
Re: výborne
holka, chlap... šedá teorie, s manželkou nám vyhovuje oběma, a to je ta kategorie, kterou jsi přehlídnul, dva dospělí lidé, kteří sdílejí auto a každý den s ním jezdí po okolí ;) Borečci ať si dál kupují e36 a borky starou ibizu... akorát teda hybrid a 16 kola...i na 17 necháš ledviny, 18, uuuufff
Avatar - Dinar
16. 12. 2021 08:02
Re: výborne
Proč přehlídnul, kategorie dva dospělí lidé bez vkusu, je tam zahrnuta od začátku. ;-)
16. 12. 2021 09:39
Re: výborne
ECOTY 2021 nesouhlasí (design uveden jako +), většina recenzentů taky design vyzdvihuje: Matt Watson, Harry Metcalfe, Jeremy Clarkson, abych hodil pár jmen, tak nevím, možná si sem tam někdo plete zaprdlost se vkusem :-!
Avatar - Dinar
16. 12. 2021 10:34
Re: výborne
I ty filuto, ani Metcalfe ani Clarkson tohohle yarise nerecenzovali, budeš zřejmě z těch, pro které je koliba jako kaloba. Metcalfe testoval (a pořídil si) GR Yaris, pokud jde o tohle auto, už ve svém prvním příspěvku v této diskusi říkám, že GR yaris si díky performance svůj design obhájí, ale tahle parodie na GR, která je jen obyčejný yaris se sport trimem, je prostě nevkusná. GR yaris je designově zcela jiné auto, jiná zákl. linka (sklon střechy), jiné proporce, protože delší rozvor, rozchod, jiná maska, jiné nárazníky, a oháníš-li se Harryho garáží, zrovna on říká, že to auto (GR yaris) by se snad ani nemělo jmenovat yaris, protože je to zcela jiné auto. A mmch. ani na konto toho GR yarise nepadne slovo o tom, že je to hezké, není slepý.
16. 12. 2021 11:31
Re: výborne
Ano, prokouknul jste mě, a byl to truchu chyták, protože přesně tuhle obhajobu jsem čekal.
jak si někdo může dovolit zmínit gr a obyč yaris v jedné větě?!...zajimalo by mě, jestli se lidi takhle plamenně bijí za to, že e46 318i není e46 csl... Jinak ani slovo o ECOTY nebo Mat Watsonovi, což byla druhá část návnady. Proč asi?! ;-) Odpověď je.... zaprdlost, která se jinak taky označuje někdy laicky jsko zpáprdovatění. Projevuje se zejména mylným vnímáním vkusu, a preferenci "názorů" před zkušeností a empirickými fakty, které vůbec neodpovídá zbytku světa :-!
Avatar - Dinar
16. 12. 2021 13:54
Re: výborne
Klidně mi tykej, žes trochu jednodušší chlapec, vidím, ale jsme tu pod nicky, mně je jedno, jestli je ti ve skutečnosti patnáct a ten yaris je třeba maminky.
Jinak, ten chyták sis přichystal sám na sebe, přišels diskutovat na web autonadšenců, tak máš na to mít, že nemáš, a tvoje znalosti jsou povrchní, je tvůj problém. A ano, 318i a M3 dá v hodnocení "trojky" do jedné věty jen ignorant.
Celé to tvé prskání má podstatu v tom, že jsem se dotkl tvojí garáže, je to taková obvyklá reakce, obhajoba vlastní garáže. Je mi jedno, jestli se yaris gr sport líbí vám oběma se ženou a třeba ještě stovce dalších, pro mě jste tím lidé bez vkusu. Můj názor samo není zákon, to, že to tak vidíš a vymezuješ se proti tomu, je opět jen tvůj problém. V reakci na to tvé ohánění se “veřejným míněním” ti jen říkám, abys ses v té obhajobě vlastního ne/vkusu nezaklínal “celým světem”, když ti, které uvádíš, jednak mluví o něčem jiném, jednak není důvod, proč by měl být tím "zákonem" zrovna jejich vkus.
Jinými slovy, chceš-li se bavit o autech, něco si nastuduj a zbytečně nekopej nožičkama, když se někdo dotkne tvojí garáže, ty návnado zbytku světa. :D ;-)
16. 12. 2021 15:00
Re: výborne
Co na to říct? Takhle nadávat umí fakt asi jenom Češi... když se pohybuji na zahraničních fórech, na zájmových fórech v diskusích v pod novinkami atp., lidé často uvádí vlastní zkušenosti, názory.. Zatímco Češi spíš kážou do světa svoje pravdy o tom, co se jim zrovna nelíbí, a proč si to nepořídí... Proč? Kdo ví ? Třeba mi to osvětlíš když už si tykáme. Jinak jak už jsem napsal, odborná veřejnost se výslovně vyjádřila k designu Yarise velmi, velmi kladně, ještě jednou zmíním European Car of The Year nebo Mat Watsona. Můžeš nesouhlasit s nimi, můžeš nesouhlasit se mnou, můžeš si myslet, že nemáme vkus, a můžeš i říkat "je to můj názor." Inu, já mám radši zkušenosti, protože názory jsou jak díra,kterou každý máme nějakou, ale tak nějak jí nrukazujem ze slušnosti.. A teď asi zas dostanu banán, aspoň už nebudu nic psát XD
Avatar - Dinar
16. 12. 2021 16:17
Re: výborne
Žes jednodušší hoch, není nadávka, je to prosté konstatování faktu. A ne proto, že se ti líbí Yaris gr, ale proto, že nechápeš psaný text, viz tvoje zcela nesmyslná první reakce, která mimochodem krásně předvádí to čecháčkovství, na kterým tu teď skuhráš. Ty hlášky o zaprdlosti, “borečci, ať si kupují staré e36ky”, to je čirá esence čecháčkovských diskutérů, tomu chybí jen “ochcávka fčipu, ha, ha.” Jinými slovy, zaostři zrak, ať si dohlídneš aspoň na špičku vlastního nosu, zatím ty tvoje národ hodnotíci proklamace, vyznívají nutně směšně.

Design je subjektivní věc, proto názor na něj nemá obecnou platnost, že mám lidi jásající nad jarískem gr sport za lidi bez vkusu, je ze stejné kategorie, jako že za nevkus považuju hudbu Kabátů, přestože ta se líbí desetitisicům jiných lidí a odborná veřejnost jim za ni dává Anděly. Co mám konkrétně proti designu, který toyota předvedla na yarisu gr, jsem tu napsal např. níže v reakci na woodyho, a pokud jde o nějakou zaprdlost, pak říkám, že na tom autě není z hlediska moderního pojetí designu vůbec nic, je to staré, nijaké a přesto, že se i toyota (představitel jednoho z nejnenápaditěších design stylů mezi světovými výrobci) designově trochu zvedla, a občas udělá i moderní design, viz akt corola například, yaris je projevem bezradnosti a ve verzi gr sport při té hře na gr yaris, je výsledkem napasováni sport trimu na obloučkového “jaríska” prostě nevkus.
16. 12. 2021 17:58
Re: výborne
Že jsem jednodušší, beru jako poklonu, protože ke své osobě jsem tohle zatím za svůj ne až tak krátký život zatím neslyšel. Co se týče designu, je funkční (ne pro důchodce, oproti předešlému modelu je yaris 2021 oro ně moc nízko, a podle mě je to plus, mám nízká auta rád) Malé převisy znamenají opravdu prostornou kabinu. Velké plus. Kufr, i když papírově výrazně menší (kvůli zakulacené střeše), než u konkurence, pojme zhruba to, co např. polo. Zadní partie jsou vyloženě povedené, maska není nic extra originálního, ale funkční, rozhodně neurazí. Kapota s prolisem je vyloženě hezká, design světel se povedl. Sedadla jsou výborná, Toyota snad špatná sedadla ani neumí, digitální přístrojovka, kterou mám já, sice funguje dobře, ale vymýšlel jí asi kapitán Kirk do Star Trek 1974... Analogová je ok. Volant paráda. Displej 7' ok, trochu halabala plácnutý do palubky, peugeot to má vychytanější. Až na betonově tvrdou područku jak na dveřích, tak uprostřed, a na divnou vnitřní kliku (hnusnější kliky dělali snad jen v 80. letech...) je interiér vychytaný. Závěr: laikové melou něco o sporťáku, ano, trochu se přetvařuje a některým to vadí. A pro ty je tu gr. Ale tvrdit, že je to bez vkusu je, jako tvrdit, že je to kýč? A to ani náhodou není, na to je to auto, i design, příliš promyšlené a plní vše, co v tomto segmentu člověk jenom může chtít... vzhledem k tomu, že jsem si jej pořídil, si můžeš být jistý, že jsem napřed důkladně prozkoumal, projel a pročetl všecko ostatní, co se dneska prodává, protože jsem takový jednodušší ;) Jinak už jsi se podíval na tu recenzi Mat Watsona? Protože říká +- to samé, jenom zábavněji, a mlátím tě tu s ní po hlavě už potřetí. Kouknout se na ní hned, ušetříš si čtení, a já psaní...howgh.
Avatar - petr petrumr
15. 12. 2021 17:50
Re: výborne
kolik % lidí má stejný názor jak ty?
Avatar - kari.laz
15. 12. 2021 13:15
Re: výborne
Taky to není můj šálek kávy, co do vzhledu, ale zase nějak dramaticky to nevidím. Nicméně co si všímám, vidím v yarisu právě hlavně ženy. Asi se jim to líbí.
Avatar - iudex
15. 12. 2021 13:25
Re: výborne
Ja presne takú babu poznám, kúpila si nového Yarisa, lebo jej to pripadalo "milé" (samozrejme v červenej farbe). Tiež nemyslím, že si takéto niečo kúpi chlap len pre seba, ale nevidím problém, ak by to mala manželka, sadnúť občas do toho a ísť s tým. A práve v takej situácii by som ocenil, keby to malo vyladený športovejší/zábavnejší podvozok. Takže z tohto pohľadu je GR Sport win-win, babe sa to páči a chalan bude zase spokojný so zvezením.
Avatar - Dinar
15. 12. 2021 13:35
Re: výborne
Tak já nepochybuju, že toyota ví, proč něco takového vypustí do světa, prostě jsou lidé, kterým se to bude líbit. Ale v podstatě není na světě věc, u které by se nenašel někdo, komu se líbí. Zůstaneme-li u aut, je dost takových, u jejichž designu panuje obecný názor, že je to hnusné, přesto se dobře prodávají a majitelům se líbí, viz. např. juke první generace.
Avatar - lyon667
15. 12. 2021 16:55
Re: výborne
Po tom, co předvádějí poslední dobou v Mnichově, si pomalu začínám zvykat na japonský design jako na něco v podstatě o kus akceptovatelnějšího. Navíc ve srovnání s dřívější genarací vypadá současný Yaris i chystané Aygo Cross relativně slušně, v úvahu je třeba vzít i to, že kategorie supermini nám poněkud prořídla a tak nějak není z čeho vybírat (GR Yaris se svým prodlouženým rozvorem je už v podstatě o třídu výš a taky to nechceš parkovat na ulici). Časem budu muset vyměnit současnou nákupní tašku za něco novýho a Toyota je dost možná favorit.
Avatar - lamal
15. 12. 2021 13:49
Re: výborne
Poznam 2 chlapov, kt. si kupili Yarisa v bordovej farbe v Hybride pretoze sa im okrem vlastnosti pozdaval aj dizajn + interier.
Avatar - miromen
15. 12. 2021 17:57
Re: výborne
Tohle mi dost připomina Suzuky Swift. Oboje takove zdrcle vyšši krabičky jen swift takove ošklive kačatko s velkymi kukadly a Yaris takovy zamračeny drsoň. Oboje se mi svym zpusobem libi a kdybych je měl přiřadit vizualně k pohlavim tak to kačatko k ženě a toho drsoně k chlapovi.
Avatar - woody-alien
15. 12. 2021 18:41
Re: výborne
Do lidí nevidíš. Machi třeba o SSS píše jako o "čumáčku pro holky" a já se v tom nijak útrpně necítím. Tedy myslím psychicky. Co se týče sedaček třeba, tak je to holt efekt typu bikin pověšených v ledničce. Pohled na ty sedačky tě dokonale odradí od přežírání. :-[]

Ale včera jsem poprvé naživo viděl Jeep Gladiator. Tak v levým (ve městě) přidám, abych se kouknul, co to řídí za chlapáka......no a ona to drobná odhadem třicítka v blůzičce. Ta měla do stavebnictví nebo farmaření asi tak daleko, jako já k předvádění nové kolekce na módní přehlídce v Miláně. ;-)
Avatar - Mikesus
15. 12. 2021 19:00
Re: výborne
Tak ji to zrovna manžel půjčili no. Manzelka se svými 160cm, kdyz řídí HL, tak na ni asi taky blbě koukaji.
A Ozzy taky prohlásil, že ja za volantem vypadám jak blondýna v SUV.
Avatar - Dinar
16. 12. 2021 08:08
Re: výborne
Neberu auta ani v této třídě jako auta pro holky nebo pro kluky, samo je ženský a mužský pohled, takže kriteria hodnocení můžou být mírně různá, ale podstatné u tohohle yarise je, že ten design je špatný, disproporční bez srozumitelné základní linky, s detaily, které to auto až karikují (maska-knír). Prostě nepovedené a v tom "sport" trimu vyloženě nevkusné. ;-)
Avatar - Emel
15. 12. 2021 17:16
Re: výborne
1.5 s manuálem můžeš mít i bez GR.
Fajn, dostaneš lepší (tvrdší?) podvozek a řízení, nějaká cingrlátka... na druhou stranu ti vnutí 18", který nutně budou u takovýho auta overkill... ale jo, asi se mi to docela líbí, ale zase žádnej zázrak to není.
Za 520 je Swift Sport, kterej sice šel trošku do kytek, no ale líbí se mi víc.
Avatar - petr petrumr
15. 12. 2021 17:54
Re: výborne
má jen mid hybrid a k tomu tedy necnosti.
Avatar - woody-alien
15. 12. 2021 18:33
Re: výborne
Možná trochu podrobněji. O těch nectnostech.
Avatar - Mikesus
15. 12. 2021 18:56
Re: výborne
Mild hybrid není hybrid. Takze pro petrolheady cajk :-[]
Avatar - petr petrumr
15. 12. 2021 20:18
Re: výborne
toyotí hybrid není copak na benzín.
Avatar - Emel
15. 12. 2021 20:33
Re: výborne
Toyotí hybrid je eCVT, to je ta hlavní nevýhoda pro sportovně laděný auto.
Avatar - petr petrumr
15. 12. 2021 20:10
Re: výborne
vlastnil jsem milda asi 4500km, tak mohu dát echo vlastně co se rozdílu týče s toyotou- mild nemá elektrickou klimu, když dojíždíš a vyřadíš , motor zdechne, ale když jedeš v koloně, tak ti naskočí z důvodu podtlaku. Nejede jenom na elektřinu. Menší výkon e-motoru a znatelný ubytek jak dojde baterka. Pro nemožnost zapsanýho tažnýho jsem ho prodal, mildy jsou vyrobený jen na popud eu, ale jezdí dobře.
Avatar - woody-alien
15. 12. 2021 23:19
Re: výborne
Jo takhle. No to jo, tady souhlas s mikesusem. Mild hybrid pro mě taky není hybrid, ale snaha přizpůsobit se předpisům, aby to co možná nejméně bolelo. Tedy jsme k problému mild-hybridu přistupovali z různých úhlů - ty jsi zkoušel nakolik se to přiblížilo klasickýmu hybridu a já zase nakolik to ublížilo čistýmu spalováku. A výsledek je ten, co zase napsal mikesus. Pro mě cajk. ;-)
16. 12. 2021 09:43
Re: výborne
Toyota dělá hybrid přesně tímhle způsobem už přes 25 let... protože je to logické využití dostupných technologií, s přizpůsobováním předpisů to nemá nic společného. Jsou to statisticky nejspolehlivější auta s nejmenší spotřebou, to je celé. A uživatelsky je to velmi příjemné
Avatar - Emel
16. 12. 2021 12:52
Re: výborne
Nicméně tohle vlákno je o Swiftu. Kdo chce hybrida od Toyoty, ať si ho koupí. Já nebo woody bychom radši toho Swifta Sport... a bohužel to vypadá, že ho Suzuki pod tlakem emisní legislativy trošku zkazilo... jako auto pro zábavu byla lepší původní verze bez mildu.
Avatar - 3_diamanty
15. 12. 2021 09:58
Sikovne
A zaroven ovela dostupnejsie predajnejsie aj krajsie a praktickejsie ako nasilu rozcapeny ultimativny 3dv gr yaris.... toyota neskutocne vali... neprejde snad ani tyzden aby vzdy neprisla s niecim novym v ponuke... aj ta dvojfarebna kombinacia laku sa podarila... taktiez tie 18tky nadhera.. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
15. 12. 2021 10:12
Počkám....
....na Yaris Cross GR Sport...... ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
15. 12. 2021 10:15
Re: Počkám....
V eu bude len ako bezny hybrid.... necakam tu uz nijaky gr sport "paket".... uvidime... ja sa uz teraz tesim na porovnanie corolly cross so suzuki S cross... to bude duel roka :yes:
Avatar - petr petrumr
15. 12. 2021 17:58
Re: Počkám....
a jak v nové sezoně začne toyota s WRC hybrid, to bude teporve rok.
Avatar - SKAY
15. 12. 2021 14:39
Vkus
Mě se to líbí celkem v tmavším laku s černou střchou . A pohodlí nebude zas taková hrůza kdo je zvyklý na 45-40% profil to asi skousne. Horší jak do toho sedne někdo z 15balónu . Ale je fakt že Tojka se snaží takže to nejspíš bude prkno. Dyť tak to mladí chtějí . A žese prodává bo jeto hybrid👍
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
15. 12. 2021 20:32
Re: Vkus
45 profil mám taky... jenže ne z 215mm.
No uvidíme, já na zázraky nevěřím a myslím, že to bude tvrdý jak prkno, protože sportovní auto... a marně budeš vysvětlovat, že pro sportovní auto jsou zbytečně velký kola hendikep a že i na Ringu je lepší měkčí podvozek.
Avatar - hugino
15. 12. 2021 16:03
Yaris
Na našej ulici parkuje biely v metalíze s čiernou strechou a peknými kolesami a má ho samozrejme baba ale vyzerá dosť dobre.Asi prvý Yaris ktorý sa mi páči. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Mikesus
15. 12. 2021 17:33
Re: Yaris
pokud má černou střechu, tak ta je s bílou perletí.
Avatar - petr petrumr
15. 12. 2021 18:00
Re: Yaris
ano, stejná bílá perleť je i u ostatních a podle mě je to nejhezčí barva pro toyoty.
Avatar - hugino
15. 12. 2021 20:34
Re: Yaris
Máš pravdu zle som napísal je to perleť.
Avatar - miromen
15. 12. 2021 18:02
Centimetry
Snad jen delka pod 4m, ktere se ve městě mužou hodit by byl argument proč nešahnout po tom nejlepšim v B segmentě a to fiestě v st line u ktere jsou, alespoň přijatelnějši 17" kola.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petr petrumr
15. 12. 2021 19:58
Re: Centimetry
ta fiesta při zhasnutým motoru klimatizuje?.Kdo vůbec fiestu st line označil nejlepší v B segmentu?
15. 12. 2021 19:59
Re: Centimetry
těch důvodů je mnohem víc, nejdůležitější je, že v běžném provozu, kdy jedd milion lidí do práce nebo z práce ve stejnou dobu, je Yaris hybridním neuvěřitelně komfortní.
Avatar - petr petrumr
15. 12. 2021 20:28
Re: Centimetry
A nejhorší je na tom, že ty lidi jak jezdí toyotou do a z práce, tak se těší jen na tu jízdu a čím větší zácpy, tím lépe.
Avatar - miromen
16. 12. 2021 10:09
Re: Centimetry
Ja bych spiš věřil tomu, že s hybridni toyotou bych se bavil až bych se za břicho popadal.
Avatar - petr petrumr
16. 12. 2021 17:26
Re: Centimetry
jo v zácpě když skáčeš v koloně drc-drc, není lepší bez skákání v tichosti si to užít v toyotě? A ještě někdo má ten výfuk co dělá brum brum a za tebou v autě tě proklíná.