Ojetiny
Rozhovor s Filipem Kučerou, ředitelem marketingu Auta ESA: Z aut se stává investiční komodita
6 komentářů
Vojtech1._Dohnal
4
No... Tak velký bazary se budou mít jak prasata v žitě, s tím, že přes půlku aut jsou bouraný z D za pár korun... Tak třeba budou mít na to maskovat to na těch autech líp než doteď
Přejít do diskuze
Tohle ale platí a je vhodné leda pro socky, kterým nevadí dojíždět dršťkovou na hlaváku. Víme, v jakém stavu je jakýkoli společný (sdílený) majetek. Nechci sedat do auta, u kterého nevím, kdo v něm předtím seděl a co tam dělal, a u kterého neznám technický stav, protože se o něj reálně nikdo nestará. Normální člověk si bude i dál kupovat auta nová, podle hesla, že auto, žena a zubní kartáček se nepůjčují.
Auto je kasička a pasivum do kterého cpete prachy (pokud není k podnikání a neživí vás), navíc většině lidí stojí nejvíce času před barákem. Prostě díra na prachy a nejhorší investice (pokud není k podnikání jak jsem psal nebo veterán s potencionálem růstu ceny, nemyslím šílenosti jako škoda 120). Budoucností je platit si za mobilitu, potřebuji někam dojet? platím paušál sednu do něčeho a dojedu si kam potřebuji takhle to má v budoucnosti vypadat, dnes jsme na půli cesty takže máme třeba operák (bohužel nevýhodný oproti stavu třeba v Německu kdy si vyřídíte výhodný operák třeba od Lidlu) kdy platím měsíčně a mám pořád "nové" auto k dispozici a bez starostí. Kupovat ojetý vrak ve velkobazaru je finanční nesmysl.
chtel bych se pana reditela marketingu usvedcenych podvodniku esa zeptat proc padelaji smlouvy, viz reportaz cernych ovci? https😐/www.ceskatelevize.cz/…tronicky-podpis/