Asi jste už zaregistrovali, že trh s novými auty není zrovna v nejlepší kondici. Jak jsou na tom ale ojetiny? Nastávají bazarům zlaté časy? Povídali jsme si s Filipem Kučerou, ředitelem marketingu Auto ESA.
No... Tak velký bazary se budou mít jak prasata v žitě, s tím, že přes půlku aut jsou bouraný z D za pár korun... Tak třeba budou mít na to maskovat to na těch autech líp než doteď
Auto je kasička a pasivum do kterého cpete prachy (pokud není k podnikání a neživí vás), navíc většině lidí stojí nejvíce času před barákem. Prostě díra na prachy a nejhorší investice (pokud není k podnikání jak jsem psal nebo veterán s potencionálem růstu ceny, nemyslím šílenosti jako škoda 120). Budoucností je platit si za mobilitu, potřebuji někam dojet? platím paušál sednu do něčeho a dojedu si kam potřebuji takhle to má v budoucnosti vypadat, dnes jsme na půli cesty takže máme třeba operák (bohužel nevýhodný oproti stavu třeba v Německu kdy si vyřídíte výhodný operák třeba od Lidlu) kdy platím měsíčně a mám pořád "nové" auto k dispozici a bez starostí. Kupovat ojetý vrak ve velkobazaru je finanční nesmysl.
co děláš s vydělanýma prachama a proč podporuješ nějaký operák, auta se kupují za hotové (převodem). Chtěl bych vidět tvou manželku, asi jsi ji kupoval od tchyni na leasing nebo na ten operák, že by měla více dcer?
Tohle ale platí a je vhodné leda pro socky, kterým nevadí dojíždět dršťkovou na hlaváku. Víme, v jakém stavu je jakýkoli společný (sdílený) majetek. Nechci sedat do auta, u kterého nevím, kdo v něm předtím seděl a co tam dělal, a u kterého neznám technický stav, protože se o něj reálně nikdo nestará. Normální člověk si bude i dál kupovat auta nová, podle hesla, že auto, žena a zubní kartáček se nepůjčují.