Novinky
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
Takže keď zbytočne zložitý infoteinment nefunguje, vylepšíme ho a bude ešte zložitejší.
Pritom by bola najlešpšia presne opačná cesta - zjednodušiť ho, vyhodiť z neho nastavovanie klímy a dať im klasické otočné ovládače pod displej a vyhodiť zbytočných, niekedy až nebezpečných asistentov.
Pritom by bola najlešpšia presne opačná cesta - zjednodušiť ho, vyhodiť z neho nastavovanie klímy a dať im klasické otočné ovládače pod displej a vyhodiť zbytočných, niekedy až nebezpečných asistentov.
Když je celý koncept špatně. Infotaiment se měl držet navigace, hudby a max nastavení vozu, co se dělá na začátku, nikoli nastavení klimy, asistentů atd. Je to hodně pomalé, neintuitivní a za jízdy to odvádí pozornost.
Mám srovnání s Touranem 2018, kde je ještě klasické ovládání i infotaiment s navigací a OIV s hlasovým ovládáním atd. S tím starším ovládáním jsem tak 2x rychlejší, jak se se týká startu systému, tak ovládáním čehokoliv za jízdy. Hlasové ovládání v OIV v podstatě nefunguje, nemít HW klávesové zkratky pod displejem, je ten infotaiment totální disaster 😒
Mám srovnání s Touranem 2018, kde je ještě klasické ovládání i infotaiment s navigací a OIV s hlasovým ovládáním atd. S tím starším ovládáním jsem tak 2x rychlejší, jak se se týká startu systému, tak ovládáním čehokoliv za jízdy. Hlasové ovládání v OIV v podstatě nefunguje, nemít HW klávesové zkratky pod displejem, je ten infotaiment totální disaster 😒
A palcovači bez argumentů a bez názoru opět dělají to jediné co dovedou.... klikají...
Jo, máš naprostou pravdu.
Jo, máš naprostou pravdu.
Tiež mávam podobný pocit. Akoby nadobudli presvedčenie, že s logom VW predajú čokoľvek. A že všetko s logom VW sa automaticky stáva etalónom.
Jak říká Pepa, chyba se stala standardem dnešních automobilů.
Vždy když IT přijde s něčím novým, lepším, výkonnějším, tak to z 95% je ještě větší shit než předtím... Děsím se nového infotainmentu od VW :-!
Vždy když IT přijde s něčím novým, lepším, výkonnějším, tak to z 95% je ještě větší shit než předtím... Děsím se nového infotainmentu od VW :-!
U VW ergonomie fungovala proto, že byla primárně navrhována pro uživatele. Nyní z úsporných důvodů se navrhne nějaká koncernu uzpůsobená ergonomie a uživatel si musí nějak zvyknout. To není dobré. Každý ergonomicky dokonalý výrobek by měl fungovat tak, aby to zvládl jakýkoliv Pepa na první dobrou...
No z mizernýho základu se kvalitní výrobek prostě udělat nedá a záplatovat to můžou jak chtějí. Golf mk8 už se nejspíš kvalitního SW nedočká.
Hele vetšina z těch mínusovačů ho ani neviděla, s Touranem žiju už 4 roky a funguje skvěle. S OIV se sžívám už rok, auto jako takové funguje taky dobře, i má daleko líp nastavený podvozek mež OIII (s tou jsem strávil 5let), jen ten infotaiment jí to kazí. A to už jsem po několikátým updatu. Nejvíc mi vadí ten pomalý náběh systému, kdy na něj musím čekat jako na Win7 s plotnovým diskem, klidně i minutu po startu, než začne fungovat 😉
Pre Čínu vyrábajú celé extra modely, prečo by pre nich nerobili zvlášť infoteinment? Takže si nemyslím, že je to o Číne. Ale dá sa to ňou ospravedlniť. 😉
No jo, to zjednodušení by asi fungovalo líp, ale cokoliv by vyhodili z toho systému, tak by se zbavili zároveň možnosti funkci ovládat do budoucna dálkově "z Pentagonu" a chtít za její aktivaci pravidelné výpalné, jak o tom zde psali před dvěma dny. 😄
No jo, jenže Číňani chějí obří displeje, chtějí barvičky. To víš, fyzický tlačítko nikdy nebude vypadat tak kůůl jako superobří obrazovka místo celý palubky, s kráásným nastavováním klimy uvnitř toho infotainmentu, do detailů vykreslený, v barvičkách a animacích, to máš těžký. Navíc vyrobit tlačítko je výrazně dražší.
Ale já to taky nechápu, já bych to zaplatil. Kolik ty tlačítka zpátky můžou stát na jednom autě? 10k? To dám bez problémů, obzvlášť při cenách dnešních křápů je to zanedbatelný. Dacie to má!
Kterej křivej šmejd rozhodnul o tom, že si nemůžu asistenty TRVALE vypnout?
Ale já to taky nechápu, já bych to zaplatil. Kolik ty tlačítka zpátky můžou stát na jednom autě? 10k? To dám bez problémů, obzvlášť při cenách dnešních křápů je to zanedbatelný. Dacie to má!
Kterej křivej šmejd rozhodnul o tom, že si nemůžu asistenty TRVALE vypnout?
Absurdní doba...
Do 2020 - 3x větší výkon: 100 hp x 300 hp
Od 2021 - 3x větší výkon: 100 hp x 100 hp ... 😲 :-! :no:
Do 2020 - 3x větší výkon: 100 hp x 300 hp
Od 2021 - 3x větší výkon: 100 hp x 100 hp ... 😲 :-! :no:
Doufám, že na vztyčený prostředníček se infotainment z vozu automaticky nenávratně smaže a zmizí v propadlišti dějin 😒] 😒] :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nemyslím. Pořád je to součást IT.
Je to jako kdyby jsi tvrdil že ten kdo navrhne blbou architekturu webových stránek není IT. Za mě to JE součást IT :-! .
Je to jako kdyby jsi tvrdil že ten kdo navrhne blbou architekturu webových stránek není IT. Za mě to JE součást IT :-! .
Jenže Pepa je taky blbej, protože netuší, že IT za to nemůže. Jsou to něco jako architekti, designéři, ergonomové apod. profese (hádám názvy), ale hoši z IT jsou až pak ti chudáci, kteří to mají zrealizovat. Pokud je to už od designu píííííííp, pak ani nejlepší programátoři světa z toho neudělají funkční výrobek.
Pepa je mimo!
Pepa je mimo!
Přesně, ale to 25% výkonu navrch nevyřeší, tam chybí cca 5x tolik výkonu CPU a hlavně pamětí a rychlost grafiky se startem systému nemá nic dočinění. Nechápu snahu o hlasové ovládání. Spolehlivě to nefunguje v podstatě nikomu a to na tom dělají Google, Apple atd., kdyby to vyřadily z auta, tak mají výkonu na rozdávání.
Chceš povedať, že jednoduchšiu elektroniku a otočné gombíky kúrenia už do ničoho nedávajú? 😉