Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW vylepší infotainment v novém Golfu, reaguje tak na kritiku zákazníků

27 komentářů

Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Drsné ale trefné.
Arese
Zdá se, že VW názory jejich zákazníků definitivně přestaly zajímat! 😲 😒 :no: :no: :no:
traveldrive
Tiež mávam podobný pocit. Akoby nadobudli presvedčenie, že s logom VW predajú čokoľvek. A že všetko s logom VW sa automaticky stáva etalónom.
NAD
To si myslela kedysi aj Nokia
maca02
Prosím, co je Kuebelwagen? 😄 :yes:
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
maca02
No z mizernýho základu se kvalitní výrobek prostě udělat nedá a záplatovat to můžou jak chtějí. Golf mk8 už se nejspíš kvalitního SW nedočká.
traveldrive
Takže keď zbytočne zložitý infoteinment nefunguje, vylepšíme ho a bude ešte zložitejší.
Pritom by bola najlešpšia presne opačná cesta - zjednodušiť ho, vyhodiť z neho nastavovanie klímy a dať im klasické otočné ovládače pod displej a vyhodiť zbytočných, niekedy až nebezpečných asistentov.
gil54
No jo, to zjednodušení by asi fungovalo líp, ale cokoliv by vyhodili z toho systému, tak by se zbavili zároveň možnosti funkci ovládat do budoucna dálkově "z Pentagonu" a chtít za její aktivaci pravidelné výpalné, jak o tom zde psali před dvěma dny. 😄
gil54
srr, double...
maca02
No jo, jenže Číňani chějí obří displeje, chtějí barvičky. To víš, fyzický tlačítko nikdy nebude vypadat tak kůůl jako superobří obrazovka místo celý palubky, s kráásným nastavováním klimy uvnitř toho infotainmentu, do detailů vykreslený, v barvičkách a animacích, to máš těžký. Navíc vyrobit tlačítko je výrazně dražší.
Ale já to taky nechápu, já bych to zaplatil. Kolik ty tlačítka zpátky můžou stát na jednom autě? 10k? To dám bez problémů, obzvlášť při cenách dnešních křápů je to zanedbatelný. Dacie to má!
Kterej křivej šmejd rozhodnul o tom, že si nemůžu asistenty TRVALE vypnout?
traveldrive
Pre Čínu vyrábajú celé extra modely, prečo by pre nich nerobili zvlášť infoteinment? Takže si nemyslím, že je to o Číne. Ale dá sa to ňou ospravedlniť. 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Možná extra modely ale ze stejných dílů ...
traveldrive
Chceš povedať, že jednoduchšiu elektroniku a otočné gombíky kúrenia už do ničoho nedávajú? 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jak říká Pepa, chyba se stala standardem dnešních automobilů.

Vždy když IT přijde s něčím novým, lepším, výkonnějším, tak to z 95% je ještě větší shit než předtím... Děsím se nového infotainmentu od VW :-!
maca02
Jenže Pepa je taky blbej, protože netuší, že IT za to nemůže. Jsou to něco jako architekti, designéři, ergonomové apod. profese (hádám názvy), ale hoši z IT jsou až pak ti chudáci, kteří to mají zrealizovat. Pokud je to už od designu píííííííp, pak ani nejlepší programátoři světa z toho neudělají funkční výrobek.
Pepa je mimo!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nemyslím. Pořád je to součást IT.

Je to jako kdyby jsi tvrdil že ten kdo navrhne blbou architekturu webových stránek není IT. Za mě to JE součást IT :-! .
Avatar - Atomas
Atomas
U VW ergonomie fungovala proto, že byla primárně navrhována pro uživatele. Nyní z úsporných důvodů se navrhne nějaká koncernu uzpůsobená ergonomie a uživatel si musí nějak zvyknout. To není dobré. Každý ergonomicky dokonalý výrobek by měl fungovat tak, aby to zvládl jakýkoliv Pepa na první dobrou...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Doufám, že na vztyčený prostředníček se infotainment z vozu automaticky nenávratně smaže a zmizí v propadlišti dějin 😒] 😒] :-!
PowerHouse
Kolik stojí výměna toho zastaralého HW?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Absurdní doba...

Do 2020 - 3x větší výkon: 100 hp x 300 hp

Od 2021 - 3x větší výkon: 100 hp x 100 hp ... 😲 :-! :no:
ericn
Když je celý koncept špatně. Infotaiment se měl držet navigace, hudby a max nastavení vozu, co se dělá na začátku, nikoli nastavení klimy, asistentů atd. Je to hodně pomalé, neintuitivní a za jízdy to odvádí pozornost.

Mám srovnání s Touranem 2018, kde je ještě klasické ovládání i infotaiment s navigací a OIV s hlasovým ovládáním atd. S tím starším ovládáním jsem tak 2x rychlejší, jak se se týká startu systému, tak ovládáním čehokoliv za jízdy. Hlasové ovládání v OIV v podstatě nefunguje, nemít HW klávesové zkratky pod displejem, je ten infotaiment totální disaster 😒
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A palcovači bez argumentů a bez názoru opět dělají to jediné co dovedou.... klikají...

Jo, máš naprostou pravdu.
ericn
Hele vetšina z těch mínusovačů ho ani neviděla, s Touranem žiju už 4 roky a funguje skvěle. S OIV se sžívám už rok, auto jako takové funguje taky dobře, i má daleko líp nastavený podvozek mež OIII (s tou jsem strávil 5let), jen ten infotaiment jí to kazí. A to už jsem po několikátým updatu. Nejvíc mi vadí ten pomalý náběh systému, kdy na něj musím čekat jako na Win7 s plotnovým diskem, klidně i minutu po startu, než začne fungovat 😉
Avatar - praptak
praptak
Každý známe asi jiný Golf VIII a podotýkám, že ve výbavě Life je v něm i otočný ovladač.
Avatar - petous
petous
Přesně, ale to 25% výkonu navrch nevyřeší, tam chybí cca 5x tolik výkonu CPU a hlavně pamětí a rychlost grafiky se startem systému nemá nic dočinění. Nechápu snahu o hlasové ovládání. Spolehlivě to nefunguje v podstatě nikomu a to na tom dělají Google, Apple atd., kdyby to vyřadily z auta, tak mají výkonu na rozdávání.