Profi

Zpět na článek

Fiat Scudo se představuje. Jako bratři nabídne širokou paletu verzí i elektromobil

8 komentářů

traveldrive
Výroba pre 5 značiek nie je ekonomická, to je priamo zlatá baňa. Jeden vývoj pre 5 značiek, to v priemere ušetrilo každej z nich 80% prostriedkov na vývoj. Výrobcovia na tom profitujú, zákazník stráca - auto sa nepredáva lacnejšie a je oveľa menší výber. Globalizácia je sviňa, jedna obrovská nenažraná sviňa. Keď ju nezapichneme, vyžerie nás.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Toyotě to náramně frčí, tak se Fiat chce svézt.
Výroba pro 5 značek najednou musí být velmi ekonomická.
Možná je to klon ale zákazníci nižší cenu uvítají.
Co mluvím s lidmi, tak jsou perplex z aktuálních "užitkových" cen VAGu. I osobních verzí užitkáčů.
traveldrive
Opäť rovnaké auto, len premaľované pre inú značku. Peugeot, Citroen, Opel, Toyota, Fiat. Polovicu európskej ponuky predstavuje jedno auto. So svojimi prednosťami aj nedostatkami.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Dangel je tak pro ČEZ, aby to auto projelo i po poli, jinak to na cestě hučí. Caravelle je pracant. Krátká převodovka, špatné odhlučnění a uhopsaně tvrdé.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak narozdíl od Multíka nabízí osobní verzi pro 8 lidí a ještě to má kufr.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pro užitkáč určitě k Fordu nebo Renaultu, jsou mnohem větší, koncipované na prostor a ne jako víc osobák.
Othello
Jezdil jsem s T6.1 manuál 110 kW 4M a převodovka mi přišla spíše dlouhá, na šestku při 100 kmh točí lehce přes 1800 ot.
Ale tvrdé to bylo, to jo
Othello
u VW ale můžeš zvolit Caravelu, ta kufr má i v osmi nebo možná devíti lidech a navíc si můžeš zaškrtnout i 4Motion.
To u Stellantisu není, nebo pokud je (Dangel) tak za hroznou ránu