Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Fiat Scudo se představuje. Jako bratři nabídne širokou paletu verzí i elektromobil

8 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak narozdíl od Multíka nabízí osobní verzi pro 8 lidí a ještě to má kufr.
Othello
u VW ale můžeš zvolit Caravelu, ta kufr má i v osmi nebo možná devíti lidech a navíc si můžeš zaškrtnout i 4Motion.
To u Stellantisu není, nebo pokud je (Dangel) tak za hroznou ránu
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Dangel je tak pro ČEZ, aby to auto projelo i po poli, jinak to na cestě hučí. Caravelle je pracant. Krátká převodovka, špatné odhlučnění a uhopsaně tvrdé.
Othello
Jezdil jsem s T6.1 manuál 110 kW 4M a převodovka mi přišla spíše dlouhá, na šestku při 100 kmh točí lehce přes 1800 ot.
Ale tvrdé to bylo, to jo
traveldrive
Opäť rovnaké auto, len premaľované pre inú značku. Peugeot, Citroen, Opel, Toyota, Fiat. Polovicu európskej ponuky predstavuje jedno auto. So svojimi prednosťami aj nedostatkami.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Toyotě to náramně frčí, tak se Fiat chce svézt.
Výroba pro 5 značek najednou musí být velmi ekonomická.
Možná je to klon ale zákazníci nižší cenu uvítají.
Co mluvím s lidmi, tak jsou perplex z aktuálních "užitkových" cen VAGu. I osobních verzí užitkáčů.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pro užitkáč určitě k Fordu nebo Renaultu, jsou mnohem větší, koncipované na prostor a ne jako víc osobák.
traveldrive
Výroba pre 5 značiek nie je ekonomická, to je priamo zlatá baňa. Jeden vývoj pre 5 značiek, to v priemere ušetrilo každej z nich 80% prostriedkov na vývoj. Výrobcovia na tom profitujú, zákazník stráca - auto sa nepredáva lacnejšie a je oveľa menší výber. Globalizácia je sviňa, jedna obrovská nenažraná sviňa. Keď ju nezapichneme, vyžerie nás.