Profi
Opäť rovnaké auto, len premaľované pre inú značku. Peugeot, Citroen, Opel, Toyota, Fiat. Polovicu európskej ponuky predstavuje jedno auto. So svojimi prednosťami aj nedostatkami.
Toyotě to náramně frčí, tak se Fiat chce svézt.
Výroba pro 5 značek najednou musí být velmi ekonomická.
Možná je to klon ale zákazníci nižší cenu uvítají.
Co mluvím s lidmi, tak jsou perplex z aktuálních "užitkových" cen VAGu. I osobních verzí užitkáčů.
Výroba pro 5 značek najednou musí být velmi ekonomická.
Možná je to klon ale zákazníci nižší cenu uvítají.
Co mluvím s lidmi, tak jsou perplex z aktuálních "užitkových" cen VAGu. I osobních verzí užitkáčů.
Pro užitkáč určitě k Fordu nebo Renaultu, jsou mnohem větší, koncipované na prostor a ne jako víc osobák.
Výroba pre 5 značiek nie je ekonomická, to je priamo zlatá baňa. Jeden vývoj pre 5 značiek, to v priemere ušetrilo každej z nich 80% prostriedkov na vývoj. Výrobcovia na tom profitujú, zákazník stráca - auto sa nepredáva lacnejšie a je oveľa menší výber. Globalizácia je sviňa, jedna obrovská nenažraná sviňa. Keď ju nezapichneme, vyžerie nás.
To u Stellantisu není, nebo pokud je (Dangel) tak za hroznou ránu
Ale tvrdé to bylo, to jo