Profi
traveldrive
2
Výroba pre 5 značiek nie je ekonomická, to je priamo zlatá baňa. Jeden vývoj pre 5 značiek, to v priemere ušetrilo každej z nich 80% prostriedkov na vývoj. Výrobcovia na tom profitujú, zákazník stráca - auto sa nepredáva lacnejšie a je oveľa menší výber. Globalizácia je sviňa, jedna obrovská nenažraná sviňa. Keď ju nezapichneme, vyžerie nás.
Přejít do diskuze
Toyotě to náramně frčí, tak se Fiat chce svézt.
Výroba pro 5 značek najednou musí být velmi ekonomická.
Možná je to klon ale zákazníci nižší cenu uvítají.
Co mluvím s lidmi, tak jsou perplex z aktuálních "užitkových" cen VAGu. I osobních verzí užitkáčů.
Výroba pro 5 značek najednou musí být velmi ekonomická.
Možná je to klon ale zákazníci nižší cenu uvítají.
Co mluvím s lidmi, tak jsou perplex z aktuálních "užitkových" cen VAGu. I osobních verzí užitkáčů.
Opäť rovnaké auto, len premaľované pre inú značku. Peugeot, Citroen, Opel, Toyota, Fiat. Polovicu európskej ponuky predstavuje jedno auto. So svojimi prednosťami aj nedostatkami.
Dangel je tak pro ČEZ, aby to auto projelo i po poli, jinak to na cestě hučí. Caravelle je pracant. Krátká převodovka, špatné odhlučnění a uhopsaně tvrdé.
Pro užitkáč určitě k Fordu nebo Renaultu, jsou mnohem větší, koncipované na prostor a ne jako víc osobák.
Jezdil jsem s T6.1 manuál 110 kW 4M a převodovka mi přišla spíše dlouhá, na šestku při 100 kmh točí lehce přes 1800 ot.
Ale tvrdé to bylo, to jo
Ale tvrdé to bylo, to jo