Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Jedničková Octavia za 1,2 milionu? Na prodej je vzácné provedení Long

20 komentářů

holden1
si ji muže strčit tam odkud vypadnul
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tohle tu za poslední 2 roky vidím tak potřetí. Opravdu normální člověk nekoupí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Protože to má blbej motor, dát do toho 1.9TDI 66kw, už je dávno u šťastného majitele 😁
W210E320
nastastie uz v roku 2000 vedeli, ze ten rachot zpodkapoty ku "prezidentskej" verzii nepatri. A jozko z dediny si tam mohol dat LPG, potom uz nevidim ziadnu vyhodu 1.9 tdi
Arese
....rozvor měla mít Octavia v sérii a bylo by to skutečně skvělé auto - po funkční stránce i po stránce proporcí karoserie! 😲 :no:
traveldrive
Tebe stačí ku šťastiu skutočne málo. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pro Areseho to má vše, co potřebuje, 4 válce, ručku, manuál, co víc chtít? 😁
Arese
Pánové, jaksi jste si zapomněli uvědomit, že tak dlouhověkou techniku, jako měla Octavia I, už dnes skoro nikde nedostanete. 😒
Avatar - Mikesus
Mikesus
Takhle dlouhovekou techniku dostanes úplně v pohodě. Např. Prius. A to zvladne ještě víc než takhle Octavie.
Nicméně O1 byla poslední škodovka, která ještě byla udělaná kvalitně.
webpaja
Mě přišla OII ještě lepší všeobecně. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
To zalezi, jak to beres. Lepsi zadni naprava, lepsi jizdni vlastnosti, modernejsi interier a zivejsi motory, jenze zase velka cast motoru uz davala tusit nadchazejici motorovou krizi u koncernu.

2.0TDI, motory FSI a TSI..asi netreba pripominat, ta 1.9 TDI PD uz taky neni uplne bez problemu, navic hodne kusu rezlo docela dost brzy ( v mem okoli byl takova auta a od nova).

Facelift trochu vylepsil nektere problemy, ale co sem mel prime srovnani, uz zacinali setrit na interieru.
W210E320
presne tak, do OCTII bol jediny pouzitelny benzinak 2.0 tfsi ea113 prefacelift (ktory vychadzal este z 1.8t)
Avatar - Mikesus
Mikesus
No O1 nám vydržela 250tis s jedinou zavadou, zadřenej motorek stěračů. O2 byla v servise ob měsíc, 3x se měnily ohnute ramena přední nápravy ( ne nejezdila nikde mimo silnici), zrala tak litr oleje na 1500km a jako bonus ve 200tis praskla hlava. Blatníky u zadních dveří rezly už od 3.roku cca.
Elektronika si dělala co chtěla. Každou chvíli směrovky blikaly jen na jednu stranu bez ohledu na to, na kterou stranu jsi je dával, samovolne aktivovaný alarm i během jízdy, vadné parkovaci senzory. Krytky ostřikovačů neustále chyběly, autonivelace nefungovala na jednom světle. A tyhle závady se opakovaly neustále. Ale interiérem byla super, nevrzalo v ní ani po těch 200tis km.
Xylo
Moje služební Octávia I mě vytáčela hlavně strašlivým podvozkem - rozvor byl prostě nedostatečný a převisy moc dlouhé (asi, nejsem odborník). Taky jsem byl zpruzený neustálým praskáním hlavní žárovky v pravém světlometu. Poněkud mě také překvapilo, jak snadno (šroubovákem) se auto nechalo otevřít.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
2,5m razvor bol proste maly na 4,5m auto... kombik to este ako tak maskoval... ale lift octavie 1 je nevyvazeny a s tlustou ritou jak prasa...
Xylo
V té době kombíky ještě moc nefrčely. Liftback se začal vyrábět v září 1996 a kombík až za rok a půl v únoru 1998.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Myslím, že po stránce protikorozní ochrany, odolnosti motorizací a provozních nákladů je jednoznačně horší. Třeba spolehlivý benzínový motor v OII v podstatě neexistuje. Ani naftové nejsou nějaká sázka na jistotu.
kaktus222
Kus privareneho plechu z toho auto este neurobi...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Aj preto ze predlzena O1 sluzila tusim aj ako prezidentsky voz svojho casu ... zrejme preto aj ta sialena cenovka...
holden1
kde? u vas na slovensku?