takže 140km se mi nezdá jako "nedaleko". Do našeho Kaufu to mám opravdu blíž. Když do Tesly valilo 50kW tak jsem se většinou nestačil za těch cca 50 minut co dobití trvalo ani moc rozkoukat. Ano, chápu, kdybych nabíjel takto po sté první, tak už bych se mohl trošku nudit.
Tyhle Audi Lounge by dávaly smysl, pokud by stály na dálničních odpočívadlech. Ve velkém městě nejsou až tak úplně potřeba, těch několik desítek minut nabíjení dokážu využít užitečněji než sedět v lóži.
Naopak na dálnicích u mnoha Ionity chybí zázemí jako je WC, kafomat, žrádlomat, internet atp.
Každopádně není to nic nového, Tesla své salonky již po Evropě má.
https://youtu.be/felQE61L0uQ?t=296
Jeden malý i v ČR, v Lovosicích. Pravda, ten je taky městský. Ovšem to je z toho důvodu, že okolní obchody zavírají brzy, tímto salonkem tedy plní dostupnost potřebných služeb.
Je to moc hezké, ale proč? Jaký je důvod? Praktické použití nějakého zázemí je téměř nulové, tato auta potřebují 10-15 minut a jedou dále. Osobní zkušenost je, ze z Ostravy do Prahy mi to trvá 3:30 minut i s nabíjením na dvou nabijeckach. Zastavím se na 11 minut ve Vyškově na EON a pak většinou 8-10 minut na Ionity v Pavove.
Více o cestě naopak, z Prahy do Ostravy na mem kanále Akcelerace Electric.