Novinky
Ja jsem nejakou dobu vlastnil IS 220d, s autem jsem byl naprosto spokojen, krom motoru, proto jsem sel do 130i. Ale toto bych bral vsemi 10, pokud by cena byla v CR do 1,5 mil. kc
Podle me to bude u nas stat minimalne tak 2,2 mega...Ale nevim, jak funguje ta prevodovka, nevite nekdo?Pisou, ze je osmistupnova bezespojkova, tak to je neco podobneho jako CVT?
Hej tohle je fakt parádní auto výkon,kvalita,cena.Doufám že to pěkně natře němcům. :yes:
Uvidí se řekl slepý. Moc na to nevsázim ono je jedno kolik to jede max ale pružný zrychlení. A jen tak mimochodem ty německý auta se dělaji pořád z plechu a ty japonský (koreiský atd) se pořád dělaji z alobalu... Prostě koroze je svi.ně!!! :no: :no: >😁
....u petilitru nebo kolik ze to tam je.Pise se tam podle japonske metodiky.......hm.....hm.....Ha,uz to mam.Japonska metodika:motor ve volnobehu,100km ujeto diky,,neunavnym"svalum vlastika-----to odpovida 😉 .Ale dobry,interier rozhodne neurazi. 😉
Dnešní vuzialitu v prémiové střední třídě dokonale předefinoval Mercedes Benz modelem C-klasse. Dnes je céčko ve své třídě vlastně nejkrásnějším sedanem planety. Tedy tímto sedanem poměřuj kvality ostatních. Z tohoto pohledu je dnes na světě pouze jedno auto, které mu sekunduje. Samo, že bavorská trojka. Céčko je jednička, trojka je dvojka, doufám mi rozumíš. Trojka už má ovšem pár let za sebou, takže to není kritika BMW, naopak. Píši to proto, aby si každý evropan uvědomil, jaký skvost dokázal Mercedes (opět) stvořit, a mezi jakými skvosty tu vlastně žijeme.
Ty snímky nahoře... to není spy foto? Takhle to opravdu vyjede?
Ty snímky nahoře... to není spy foto? Takhle to opravdu vyjede?
Nemohu si pomoci, osobne mi Lexus nijak nevadi, nektere modely jsou i vcelku pohledne, ale tenhle IS-F me svym designem primo urazi. Ty votuzerske pruduchy u blatniku a naboptnala kapota, podivne zadni lampy a vyfuky. Bezpochyby v tom bude dokonala technika, bude to zpracovano s tradicni preciznosti, ale nedovedu si predstavit, ze tohle bude mit v Evrope uspech - i vzhledem k nizke cene. Mam z tohohle auta tak smisene pocity, ze ani nevim jak jeho vzezreni slovy ohodnotit.
preto to japonci u nas maju tazke... s tych viet co si napisal (zarity europan)
vezmime si aj ine auta lexusu taky GS450h ...LS600h cenovo a kvalitou je na tom lepsie ako mercedes S alebo BMW 7 ale aj tak europan si radsej kupi BMW ako lexus .... proste nejak nechceme priznat ze nieco moze byt lepsie ako "NASE EUROPSKE AUTA" tento model je taky otazny OK ale vo vseobecnosti plati ze ak lexus chce nieco u nas predat musi byt ovela dalej ako mame teraz tu... LS je toho prikladom a aj tak europan este nechape ze lexus je lepsia volba... ale to je zasa na inu diskusiu...
IS-F nikto z nas ho este nevidel a uz su ti reci ze naco su tam tie difuzory a podobne... osobne na dizajme ni vadia len tie koncovky vyfuku.. inak nic.. uvidime testy tohoa uta a povieme si potom ako na tom je.. ale teraz uz viem ze nebude podvozkovo ako M3 ale mozno ten pomer ceny a kvality zavazi......
vezmime si aj ine auta lexusu taky GS450h ...LS600h cenovo a kvalitou je na tom lepsie ako mercedes S alebo BMW 7 ale aj tak europan si radsej kupi BMW ako lexus .... proste nejak nechceme priznat ze nieco moze byt lepsie ako "NASE EUROPSKE AUTA" tento model je taky otazny OK ale vo vseobecnosti plati ze ak lexus chce nieco u nas predat musi byt ovela dalej ako mame teraz tu... LS je toho prikladom a aj tak europan este nechape ze lexus je lepsia volba... ale to je zasa na inu diskusiu...
IS-F nikto z nas ho este nevidel a uz su ti reci ze naco su tam tie difuzory a podobne... osobne na dizajme ni vadia len tie koncovky vyfuku.. inak nic.. uvidime testy tohoa uta a povieme si potom ako na tom je.. ale teraz uz viem ze nebude podvozkovo ako M3 ale mozno ten pomer ceny a kvality zavazi......
Naprosto ti rozumim a shoduji se s tim co jsi napsal. Vyjadroval jsem se konkretne k tomuto modelu - teda k fotkam abych byl presny, samo ze v tom jeste nikdo nesedel. U tehle IS-F, ktera by mela byt konkurenci M3, moje oci proste jen volaji po odtucnovaci kure a nejakem strizlivejsim designerskem smeru. Ono je urcite fajn udelat parni valec (s nadsazkou) co jezdi jak M3ka, ale vypada to divne. Ja si dokazu priznat, ze Lexus umi vyrobit kvalitnejsi auta nez lecktery Evropan, tohle neni muj problem a nepopiram to, ale velice casto na mne jeho modely pusobi tak nejak "bez zivota" - dokonala technika bez srdce. Na druhou stranu, takova 450tka, kterou jsi zminil, se mi ale velmi libi.
Tvůj názor možná... ale ty jsi asi moc nepochopil ani nepochytil... >😁 Sorry, ale to nemá být normální klasické auto... :no: ty tvoje "votuzerske" pruduchy mají svou funkci! "naboptnala" kapota taky! Design tím tuplem! Díváš se na Sportovní Sedan !! Tak se prober... 😉
Nikde jsem netvrdil, ze to ma byt klasicke auto (navic nevim co tim mas na mysli). Rekneme, ze pruduchy maji svou funkci, naboptnala kapota ma ovsem jedinou funkci - toto auto nebylo staveno na V8 ...ale zkratka, nejak narvat to tam museli, cili proto vypada jak vypada. Mimochodem, nema to byt nahodou sportovni auto? Prece to je konkurence M3 a RS4.
mě jen naštvalo tvoje označení "votuzerske pruduchy". Trochu jsem se nachal unést stou odpovědí. S kapotou ať je to jaké je... Vypadá to jak vypadá... Mě se to prostě líbí a to je jen můj názor.
i sportovní sedan může být agresnivní, ale vkusný (viz. BMW E90 M3) tak se prober 😄
probraný jsem 😉 neboj. Ano sportovní sedan může být agresivní, ale i vkusný (BMW M3 E90 se mi líbí). Ale pro mě je tento Lexus IS-F taky agresivní i vkusný. Dle mého vkusu... a to je ten problém. Protože každý máme jiný vkus.
No jasně. Někteří lepší a někteří horší. Tak už to chodí. Někdo má v autě sedačky potažené tygřím plyšem a k tomu bimbající se kostku. Taky vkus.
Tak to jsme s těmi pocity dva. Ovšem v článku se píše, cituji: "Známe výkony a cenu", o snímcích se nepíše zatím nic. Já nemohu uvěřit, že to je produkční verze... podle mého je to spy.
Na webu Lexusu je IS-F mezi "Future/Concept Vehicles", coz sice jeste samo o sobe nic neznamena, ale jsou tam mimo jine i dalsi fotky ...jestli je to final tezko rict.
Zdravím, o spy se nejedná, to bychom na to upozornili. Vzhledem k tomu, že se vůz bude již brzy prodávat, je možné si jej prohlédnout například na [odkaz] ,naše fotografie jsou pochopitelně převzaty z oficiálních tiskových materiálů.
No, tak to je rána... Já počítal, že před prodejem sundaj ty boční nástavce a odfouknou přední kapotu a vymění přední nárazník a... a... a... 😄
No, ani se nedivim ze to pujde do vyroby takto... Dle meho (a bohuzel pro me oci) je totiz IS-F presnym ztelesnenim japonske predstavy o aute tohoto druhu (jen mohutne kridlo si tam uz dat netroufli). Jedine co by na tom mozna sami zmenili (ale nemohou), je ta 'prejezena' kapota, kam se musel vlezt V8, ktery tam ovsem s ohledem na stavbu karoserie nepatri.
sundaj boční nástavce ,odfouknou přední kapotu vymění nárazník a ....tohle a pak tamto a hle jmenuje se to passat IS-F s nadčasovym dizájnem, který neurazí ale nenadchne. >😁
Nový Mercedes C je - alepson podle mého názoru - opravdu krásné auto, které mne osobně chytá za srdce ... jenže - pouze exteriér. Jakmile si sednu za volant a rozhlédnu se, jsem zděšený ... Marně si kladu otázku, v čem je vlastně premiový segment dnes premiový .. Použité materiály mizerné, dojem laciný až strohý - to co Mercedes soustavně kritizoval na BMW sám předvádí ve velkém.
Interiér nového C je pro mne typickým příkladem snahy ušetřit za každou cenu s tím, že se snaží vyvolat jakýsi "hogofogo" dojem - což se podle mého názoru nedaří ani trochu ..
Interiér nového C je pro mne typickým příkladem snahy ušetřit za každou cenu s tím, že se snaží vyvolat jakýsi "hogofogo" dojem - což se podle mého názoru nedaří ani trochu ..
Plne s tebou souhlasim. Exterier, i kdyz nijak premiovy, vypada dobre. Interier je hruza. Snad i Mondeo ma hodnotnejsi interier nez Ccko. Premiovy segment se dnes lisi pouze cenou, historii a znackou.
Čteš sice poctivě Dinara, ale nesprávně ho teď interpretuješ. Dinar měl na mysli kvalitu plastů. Samozřejmě, že se interiéry prémiovek i nadále kvalitativně liší od mainstreamu. V interiéru nejsou totiž jen plasty... Marianku, napsat o interiéru MB-C, že je to hrůza... to snad...
Interier Ccka jeni hodny znacce M-B. Je velkym klokem vzad v premiovem segmentu. Uz proto myslim, ze Ccko nema ve finale Auta roku sve misto a byl pridan pouze z "politickych" duvodu.
Nechapu ale tvoji narazku na interpretaci Dinara. Zridka se na necem s Dinarem shodneme.
Nechapu ale tvoji narazku na interpretaci Dinara. Zridka se na necem s Dinarem shodneme.
milý GTI, nechápu kde se bere tvá zášť k lexusům. Chápu že se ti líbí nejvíc céčko, ikdyž je to subjektivní pohled. Každému se líbí něco jiného. Mně se nejvíc líbí lexus, pak trojka, céčko mně zklamalo, nějak mu nemůžu dojít na chuť. Tolik vzhled. Co se týče techniky, kolik se toho napsalo o problémech s kvalitou u MB a BMW těch problémů mělo taky dost, hlavně s elktronikou. V tomto směru se od Lexusu mají co učit. Jízdní valstnosti jsou naprosto vyrovnané. To že na limitu je nejlepší trojka, je sice fajn, ale kolikrát jsi na limitu a poznáš vůbec kde ho máš? Při běžné i když dynamické jízdě nevidím rozdíl. Užitná hodnota je věc druhá, tam Lexus pokulhává, ale jako celek, kvalita a cena jednoznačně Lexus 😄 :yes:
Můj názor! Konečně někdo udělal Sportovní sedan s velkým S. Ty tvary, ten design, provedení jsou úžasné! Správně agresivní sportovní auto. Pro mě no.1
Můj názor: ano- konečně tuzing přímo z automobilky- ty přehnané blatníky, nevkusné koncovky a ty prahy.... 8-s
Můj názor: Pro tebe je to Tuzing, ale podle mě neznáš rozdíl mezi Tuningem a Tuzingem. Neznamená, že když se ti něco nelíbí, že to je hned Tuzing! Tuzing znamená tuning, který nemá žádnou funkci a je přehnaný! Podle mě se jedná o tuning (tedy něco funkčního), jinak by to asi takto nevyrobili. Funkční části automobilu nemusí vždycky vypadat Nádherně a vkusně!
P.S. ... jsem zastáncem Tuningu a nemám rád, když si někdo neuvědomuje co je tuning a co tuzing! Sorry, ale mluv dyžtak o Tuningu, který se ti nelíbí.
😄 No, tak za tu poslední myšlénku tě tu Isáci ukamenují... 😉 Ovšem aktuálně se s ní dá jenom souhlasit... 😄
do tohodle auťáku se dá zamilovat, špičková technika bez konkurence, design, který má jen zoufalé a nepovedené plagiátory - u Lexusu už samozřejmost, ale tohle auto je o radosti, o životě, o ježdění
>😁 to myslíš vážně? 😲 😉 anebo radši nic..ještě rozpoutám flame
ano, myslím, řada IS je v současnosti nejelegantnější a nejkrásnější sedan na světě (to "na světě" zní blbě, ale nevím jak to napsat obyčejněji), jenom nechápu, že IS 250 v USA stojí v přepočtu asi od 600.000,-Kč a u nás asi od 950.000,-Kč
Co se týká čisté elegance, pak tohle bych tedy zásadně do souvislosti s IS nedával. Nezapomeň, že je tu ještě ten středobod světa aut, emisar superelegance, tedy E-klasse. Běž se někdy podívat na IS zblízka a snaž se chytit alespoň nějaké křivky... podívej se na násilnost vpáčení přední masky do karoserie a vystouplé špičky zadních světel... To jsou dvě základní stylistické prohry IS. Současně pak shlédni přemíru plechů na bocích a když už hovoříš o sedanu, pak mrkni na zadní sedadlo...
Řekni na rovinu, kolik lidí v tomhle autě vozí celou rodinu??? Na pohodlí na zadních sedadlech se kupují 5-6 metrové limuzíny, ne střízlivě velké sedany, ty jsou na poježdění a to nanejvíš ve 2 lidech. Mimo jiné právě ty "plechové" boky a malá okénka dělají to auto zajímavé...
No, jsou to auta střední třídy... a v ní jak známo jsou minimálně čtyři místa pro dospělé lidi. Nehledej z toho cestu skrzevá amputace nohou, je to sedan a tak je nutno na něj nahlížet.
Octávka je taky sedan, je tam málo místa pro nohy a nikdo ji za to nekritizuje. Prostě mi přijde otázka prostoru pro zadnocestující v tomto segmentu irelevantní, to je vše.
Mrkni se na délku sedáku u IS... Délka sedáku je velmi důležitá kategorie. Daleko důležitější, než mezera mezi hranou zadního sedáku a předním opěradlem, neb sedíš s roztaženejma nohama. P.S. Octavia je nižší střední, o třídu menší vůz. Mimochodem, porovnej vnitřní prostor IS a Octavie naživo, možná budeš překvapený, kde se budeš cítit uvolněněji... Jinak, Octavia I před modernizací, jakož i Golf, sklízeli velkou dávku kritiky za malý rozvor a tedy i menší místo vzadu... Ovšem střední třída... to je už právě liga pro důstojné svezení (viz Passat, Mondeo) ve čtyřech dospělých.
OK, ale rozumní dospělí stejně nepojedou v takovýchto autech vzadu, ale pojedou ve vlastním autě za nadmilion nejlépe na levém sedadle vepředu.
Myslim ze ISko je konkurent BMW3. Oba su premiove sedany strednej triedy a nemyslim ze su zastupcami strednej triedy, resp. ze by ich urcenim bolo sluzit ako rodinne auto pre 2 dospelych a 2 deti, alebo ako pises na dostojne odvezenie 4 dospelych.. Preto by som rozmery IS vzadu neporovnaval na Mondeo alebo Passat. Ale prave na BMW3, ktoreho je priamym konkurentom. Takze, pozrime sa dozadu - sirka vzadu IS je o 7 cm sirsi ako BMW!, pozdlazny priestor vzadu IS ma o 1 cm viac ako BMW, vyska nad sedadlom vzadu rovnaka 90 cm. Takze priestorovo IS vedie nad BMW. Co sa tyka sedadla, tam sa naozaj japoncici nejak preratali a 40 cm sedak je naozaj malo. Viezol som sa ale v ISku vzadu a nepocitoval som ziaden nedostatok. Naproti tomu ked som sedel v BMW (starsej generacie, ktora bol este mensia nez terajsia) tak som sa citil stiesnene nielen vzadu ale aj na vodicovom sedadle, je to klaustrofobicke uzke auto vnutri.. Takze prosim neporovnavat hrusky s jablkami. Napr. Citroen C5 ma o 6 cm vacsi pozdlzny priestor vzadu od BMW3 a o 5 cm dlhsi sedak od BMW3, ale nema zmysel porovnavat rodinne auto strednej triedy s premiovym sedanom strednej triedy...
Ečko se mi také líbilo (a líbí), ale IS je něco jiného, má to v sobě svěžest, mladost, styl, je také obtížné je srovnávat, Ečko stojí asi od dvou. Když posuzuješ design, vnímej spíš celek, dojem, první pocit, ať se neutopíš v detailech a až potom kvalitu detailů. S přední maskou problém nemám, zadní světla jsou super, jedinečná a odvážná (i když to je asi moc silné).
Ty jsi opravdu blázen,že e-klasse považuješ za vrchol vkusu.To už je hezčí OctaviaII.Zaplať pánbůh,že co člověk to jiný vkus.Tak to tady pořád nikomu nevnucuj,je to jen tvůj názor.Mám IS a po přesednutí do ečka jsem hledal přihrádku kam se vyzvracím,ale to je také jen můj názor.Kdy už to pochopíš?Už toho nech ty živočichu.
Je to paráda, nic jiného nejde říct. 😉 Design je možná až moc drsnej, ale to se od sportovního derivátu vlastně očekává. Bude mu chybět pohon 4x4 jako má Audina, ale tu jednoznačně poráží emotivností, jsem si jist, že ani nová A4/S4 nebude renesance. BMW a Merc. porazí určitě cenou, ale to je od Japonských aut normální. Výkon a krouťák nemá cenu hodnotit, to je prostě vrchol, k zahození si myslím není ani to, že se pyšní rádoby ekologickou výrobou. Třeba o ekologii jen mluví a skutečnost je jiná, ale řekli snad u BMW, Audi nebo Benzu že jsou jejich über-sedany ekologické??? 8-s Na vrchol této specifické kategorie IS-Fko řadí zajisté i převodovka, která bezpochyb napomůže elitním dynamickým parametrům, a ten 6.,7.,8.,?.. stupeň určitě napomůžou "nízké" spotřebě (po přihlédnutí ke kategorii). Ať se jdou s tím nehorázným upřednostňováním šMejd 3 a BezmoCnému AMG všichni vycpat... až se ti podobní GTÍmu budou osočovat, že tohle je taky upřednostňování, tak je!, ale má to důvod. Německé automobilky dnes žíjí z velké části totiž už jen z pověsti a slávy, jenže jméno a znak na kapotě nejsou nic. Němci totiž usnuli na vavřínech, a to by se jim nemuselo vyplatit. Německé automobilky potřebují dostat od těch cizích za uši, aby se nad sebou zamyslely, urychlily vývoj, zlepšily kvalitu, modernost e emotivnost svých aut. Proto je podle mne nutné jakkoli podporovat Japonská auta, aby totiž pod náporem jejich zvyšujících se prodejů Němci ukázali, že na to být nejlepší opravdu mají, že takoví jsou. Dnes mají na luxusní segment monopol, to je 100% nežene k ještě vyššímu úsilí. 😉
uplny suhlas.... tiez som vyssie pisal nieco podobne 😉 suhlasim s tebou 😄 je to pravda... a co sa vyvoja tyka toyota/lexus oslavili 10 rokov hybridu a europa teraz sa snazi postavit prvy 😄
"Německé automobilky dnes žíjí z velké části totiž už jen z pověsti a slávy, jenže jméno a znak na kapotě nejsou nic" - to je přece jen trošku přehnané. Třeba pětilitrový desetiválec BMW z M5 a M6, opakovaně motor roku, to je žití z pověsti a slávy? A Němci že musí dohánět Japonce v emocích? Jo, kdo tohle napíše, ten moc emotivních aut asi ještě neřídil. Až Lexus udělá první auto s emocemi, tak se o něj možná začnu zajímat. Zatím jich bylo 0 - a za tím si stojím. Možná to IS-F změní, ale zatím kde nic tu nic.
Nechápu, proč tam v design centru Lexusu navrhli pouze 4 koncovky? Myslím, že mohli po celé šířce umístit alespoň ve třech řadách minimálně po deseti kusech. Bylo by to takové symetrické >😁
Zaryti odpurci LEXUSu a vseho japonskeho maji zne. Nejmensi z rodiny LUXUSu nam zde predstavuje absolutni spicku teto tridy. Samozrejme papirove. Fotky nam napovidaji hodne. Velice sportovne pusobi predni kapota a i krasne koncovky vyfuku svedci spolecne s technickymi daty o sportovnim zalozeni vozu. Kdyz si vedle sebe dame obrazek tohoto krasavce, M3 a Ccka, evropani vypadaji hodne chude. Interier je jiz tradicne na mnohem vyssi urovni nez evropska konkurence (hlavne Ccko). BRAVO LEXUS
Tak toto je proste na nekonecnou debatu. Nemuzes ale rict, ze evropske ekvivalenty vypadaji chude, to je vzdy o uhlu pohledu a o vnimani designu kazdym z nas. Muzes me donekonecna presvedcovat jak je IS-F uzasny designersky klenot ale ja to nikdy nepochopim. Ja te muzu stejne presvedcovat o M3 a ty mne take nikdy nepochopis. Ja, kdyz zahlednu M3, tak se mi rozbusi srdce - a to ne kvuli nejake historii znacky, ale kvuli jedinecnemu smyslu pro kazdicky detail, kvuli dokonale harmonii tohoto auta, kde nevidim jedou disproporci a zadny naznak nevkusu. Kdyz se kouknu na IS-F, tak vidim technicky skvost, ktery je pro mne bohuzel studeny jako noc a jehoz design ve mne vyvolava rozporuplne pocity. Muzeme se proste bavit stale dokolecka dokola a nikdy si nebudeme rozumet.
S tim se neda nesouhlasit. Sam jsem fandou BMW 6,7. Trojka mi ale prijde moc (nemuzu si pomoci) chuda. To same s M-B C. Ale mas pravdu, jde o vkus.
K tomu "chudemu" vzezreni M3 si dovolim jeste poznamku (nebo spise otazku) v souvislosti timto IS-F. Sam pises "MALY" LEXUS... tak proc se to auto tvari tak mohutne?
M3 z meho pohledu nevypada chude, ale elegantne - zna hranice "snesitelnosti", zna unosnou "miru" jednotlivych designerskych prvku pro svou velikost karoserie. Ale to jsme zase u toho odlisneho vnimani - kazdy ma ten svuj "prah" (co je OK a co uz je kyc) jinde. Pises, ze se ti ale libi 6,7er ..tak ja znovu pripomenu (jak jsem psal vyse), mne docela oslovuje treba takovy GS450h.
M3 z meho pohledu nevypada chude, ale elegantne - zna hranice "snesitelnosti", zna unosnou "miru" jednotlivych designerskych prvku pro svou velikost karoserie. Ale to jsme zase u toho odlisneho vnimani - kazdy ma ten svuj "prah" (co je OK a co uz je kyc) jinde. Pises, ze se ti ale libi 6,7er ..tak ja znovu pripomenu (jak jsem psal vyse), mne docela oslovuje treba takovy GS450h.
M3 ho v první zatáčce omrkne , ve druhé zakousne , ve třetí rozžvejká a nakonec vyplivne . >😁
nejspiš to bude perfektní auto , ale ja bych volil M3 nebo RS6
nejspiš to bude perfektní auto , ale ja bych volil M3 nebo RS6
nato ze este nikto ani netusi ako to auto bude jazdit.. trufala odpoved... BTW: auto samo o sebe nie je auto k aute traba vodica a dost aj nano zalezi 😄
Když jsem se na videu díval na M3 sedan, dlouho jsem přemýšlel, čím mě to auto má oslovit. Nějak mě na pohle nechytlo. Naproti tomu tenhle Lexus boduje takřka okamžitě, i když jsem chvíli přemýšlel nad smyslem čtyřnásobné koncovky. Nafouklejší kapota se mi líbí, auto díky ní vypadá provokativněji.
Lexus je * auto,vonkajsok okopirovali od Mercedesu a vnutro z Jaguaru.je to hnus
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já nevím o co se hádáte... Každej má jiný představy a voči... Ti kteří do nekonečna omýlají kecy o linkách a historii,tak ať kecaj... je to jejich boj :-! Kaźdopádně je tu značka,která má srovnatelnej produkt v nadupanejch sedanech a to jim nejde pod nos... Můj názor-BMW fakt dobrý motory a podvozek,design do Bangle :yes: ,dnes hrůza,dramatické linky co nikam nevedou,nevyvážený :no: MB si v tëto kategorii hraje na něco co není,MB beru jako limuzínu pro státníka,manažera ,ale dynamika a švih to je u nich trochu křeč. Mél jsem možnost projet AMG 55,jede to,ale jinak nic 😲 Interier pořád stejnej a s takovým motorem jede všechno. AUDI docela fandím,ve své době modrej kombík RS 4,červený brzdy Porsche :yes: :yes: :yes: Taky poměrně mladá značka a dokázala se prosadit do prémie,má zkušenosti s pohonem 4x4,její 5 válec 2.3 mě fak vždy bral,dobrej interier,design je dnes lepší než BMW jen mi u všech nesedí ta jejich maska 8-s. LEXUS,taková lepší Toyota,proč ne vždyť AUDI je taky jen lepší VW nebo ne? A uráží to někoho ? LEXUS je dalŠí zástupce v těto společnosti a již dnes tady má své místo,ať to tady nékteří ortodoxní a fanatičtí vyznávači Uber vagnů chtěj nebo ne... Jinak GTI takový polemiky u této kategorie o prostoru vzadu a délce sedáků >😁 >😁 >😁 To je snad pod tvou důstojnost... Musím přiznat,někteří už to ví,jsem z auto branže a k Toyotě-Lexu mám blízko. Měl jsem několikrát možnost srovnávat různé vozy a byl jsem i na testování a předvádění lexů. Ty auta mají navrch co se týká techniky a technologií,jsou zase trochu jiná než BMW,MB,AUDI a proto tu jsou. Je dobře,že Lex-Toy začďnají hrát na sportovní notu a doufám,že se to promítne i do nabídky dynamičtejších aut u v nabídce Toyoty jako třeba byla Celica ,Supra v 90.letech... Lexi a Toyoto jen tak dál a ať si každej koupí co se mu líbí,co mu vyhovuje a nebudu nikomu vnucovat můj názor,viď GTI :-!
Už první LEXUS Ls400, byla ve svý době bomba, perfektní podvozek a aerodynamika, super kvalita, úspornej motor,tichost a navrch ty optytronový budíky 😄 LEXUS si začíná budovat image(i kdyý v americe ho už má) v Evropě. Nabízí něco jinýho, něco navíc... 😉
No, s tim image v Americe bych to neprehanel. I kdyz zalezi, jak na image nahlizis. Lexus je tam totiz neco jako u nas VW - masovka, spotrebak, maji jej tam jako alternativu k domacimu GM a spol. Premiovy segment tam tvori prave evropska auta. Lexus ma v US image maximalne jako vyrobce spolehlivych, kvalitnich vozu, ale jezdi tam s nim kde kdo. Jinak souhlasim s tou posledni vetou - Lexus nabizi neco JINEHO a take neco NAVIC, zkratka Lexus je predevsim jiny... takze kazdemu necht jeho volba jest 😉
Videl nekdo IS ve skutecnosti??? A pokud ano, otocili jste se za nim??? Urcite ano. Rozhodne je to nejzajmavejsi auto z moznych srovnatelnych aut. A toto bude urcite super sprinter.....
BMW je okoukane, M-B je okoukane a navic uz ztraci prestiz znacky. LEXUS v evrope raketove stoupa na popularite. Nemluve o tom, ze LEXUS ma techniku o ktere se evrope ani nesni, nejen hybridy ale veskerou techniku. Ale mnozi evropane jsou stale zarputili evropane. Jen tak mimochodem kdyby se ty plasty, 2vyfuky nad sebou obevili u jajekoli evropska znacky vsichni by se u toho udelali, ale protoze je to JAPONEC nelibi se vam to.
Je to tak. Měl jsem možnost jezdit v IS (obě verze, ale diesel nebrat, ten je dobrý v Avensisu), GS, RX. Technika nemá slabinu, zpracování je daleko před Evropou, výbavu, kterou u Němců pořizuji za nesmyslné příplatky, tady najdu v základu. Na Japonskou kvalitu jsem zvyklej z motorek, proč si ji nedopřát i u auta. Lexus má slabinu akorát v děravé dealerské síti (no, spíš se o síť ani nejedná). Alespoň jich tu moc nebude a člověk si nebude připadat jako hejhula v koncernové Audi😄
a [odkaz]