Novinky
petr petrumr
2
není chyba v autě? Blbá geometrie, přetížená náprava nerovnoměrně atd. mohou být příčinou zutí pneu.
KANKUNEN
1
No, jsi dokonalý adept na funkci v Bruselu. Sbíhavost 90°, přetížení 6 tun.
petr petrumr
2
Měli jste předmět stavba automobilu, jestli ne, tak jdi tahat kačera bez koleček. Myslíš, že geometrie je jenom sbíhavost? A jestli nikdy neseřizovals tlaky náprav, tak nejsi technicky na urovni, můžeš být tak teoretik, nikoliv praktik.
Rezna
1
Jsem laik tak se chci poucit, co jsou a jak se serizuji tlaky naprav?
Mokrous
1
To mě taky zajímá 😁
KANKUNEN
2
Ty beztak ani nevíš, že kW je stejně kWh. 😉 Je pár možností, nejspíše problém s vyjádřením tlaku. :-!
petr petrumr
1
Není to stejný, můžeš si to ale přepínat-výkon-spotřeba. Je třeba rozdíl hmotnosti na nápravu než na auto.
petr petrumr
1
třeba u auta s více nápravama se vzduchovým pérováním nesmíš jen seřídit výšku, ale tlak, jinak se tlaky náprav počítají při vývoji auta a vybírá se pro ně tym náprav, pérování atd. Geometrie není jenom sbíhavost, no a VW už toho pohnojil dost a tak třeba aby auto mělo více místa, tak posunou všechno do předu, dají velký rejd, jiný záklon rejdového čepu a při zatáčení se pneu vyzuje, neboť šetří i na ráfkách.
Rezna
0
Dik :yes:
traveldrive
1
A jak nastavuješ ten tlak?
musíte je měnit jako vakcínu a máte po problému