Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podívejte se na dobový test Tatry 700. Recenzent měl několik výhrad, co naopak chválil?

Tatra 700 je zatím posledním osobním vozem, který nesl známé logo kopřivnické automobilky. Pojďme si ji připomenout prostřednictvím dobového testu.
Zpět na článek
Avatar - wakantanka
23. 12. 2021 13:11
Re: Tatra 613 a 700
Ale prd, nebolo servisné zázemie, nebol image status, nebolo nič, neboli by ani zákazníci. Nájsť schopný servis na 613 bol v 90 problém už v 90 tych rokoch.
23. 12. 2021 06:07
Pred
25 rokmi som mal súkromnú (asi 2 roky) 613-3 a môžem potvrdiť, že tie brzdy boli úžasné. Spotreba bola od 15 vyššie a pamätám si, že v zime pri zapnutých obidvoch bufíkov bola 27 litrov 😀. Aj tak na ňu nedám dopustiť, úžasné auto na tú dobu. Ešte si pamätám, ako sme si (tatrováci) blikali na ceste, keď sme sa míňali.
Avatar - Barrichello
23. 12. 2021 11:03
Tatra 613 a 700
Tatra měla udělat silnější motor 4,0 a 4,0 Turbo, výkon 250 a tak 320 HP, dát tam automat a jiný interiér a mohla se směle prodávat až někdy do roku 2004 naprosto v pohodě ročně aspon v sérii 150-250 ks.
Zákazníci by se našli jak v Británni, pak v dalších koutech světa, tak i doma.
23. 12. 2021 12:08
Re: Tatra 613 a 700
Akorát by to stálo jako Maybach :D
23. 12. 2021 13:47
Re: Tatra 613 a 700
Až na to, že osobním tatrovkám zlomila vaz hlavně nekonkurenceschopnost v oblasti elektronické bezpečnostní výbavy - zoufale ji chyběly airbagy i ABS, což už bylo v 90. letech v luxusním segmentu zcela neúnosné... :-( :no: Absurdní byla i mizerná aerodynamika (vč. značného aerodynamického hluku), čímž Tatra zcela popřela sama sebe... :-O
23. 12. 2021 13:34
Re: Tatra 613 a 700
A jak by z toho udělali 4 - 5* auto v crashtestech?
23. 12. 2021 13:45
Re: Pred
Čeští alfisti už to takto dělají dlouhá léta. :-)
23. 12. 2021 13:30
Re: Tatra 613 a 700
Jenže tatra nebyla žádná manufaktura o sto lidech, co kreslí erby na karoserii, ale moloch, který zaměstnával půlku okresu. Produktivita, efektivita.. nula nula nic.. ty auta by byly tuplem nezaplatitelné.
Avatar - wakantanka
23. 12. 2021 13:09
Re: Pred
Hm, to si mal ktorý typ? Moja E2 jazdila v pohode do 12 a keď sa človek trocha kritike tak aj do 10. V zime s bufikmi nejaký liter až dva viac.
23. 12. 2021 18:20
Re: Pred
Co tím jako básník chtěl říci? :-[]
23. 12. 2021 18:19
Re: Pred
Ano, mávnutím ruky, nebo bliknutím. :-)
Avatar - Barrichello
23. 12. 2021 12:47
Re: Pred
my s amerikama to děláme běžně a dodnes.
23. 12. 2021 12:07
Re: Pred
To blikání na pozdrav dělal i kámoš.. se Škodou Yeti :D
23. 12. 2021 15:04
Re: Pred
Nevím jak kolem Vás,ale já v době kdy jsem vlastnil Alfu tak jsme se vždy zdravili napříč celou republikou rukou nikoliv blikáním
Avatar - Mikesus
23. 12. 2021 14:13
Re: Pred
Tkaze alfisti i ti s amrikama jsou na úrovni řidičů skodovek.
Avatar - wakantanka
23. 12. 2021 13:58
Re: Re: Tatra 613 a 700
Kedysi sem chodil jeden diskutér zo Žiliny, nick Audi RS6 a on svojho času tiež mal 613 a dal na ňu turbo. A bola s tým akurát kopa problémov a odchádzali mu veci v motore. Hold ten motor nebol taká kovadlina (v dobrom slova zmysle) ako tie americké V8 kam hodiš kompresor, pridáš chladič, nahráš inú mapu a hotovo.
Avatar - Barrichello
23. 12. 2021 12:46
Re: Tatra 613 a 700
Tak to asi úplně neee.... Dát na motor turbo nebo převrtat objem a vyměnit inteiér a spárovat to s automatem nejsou minvestice za miliardy......turbo se nakoupí, automat taky, inteiér víceméně taky (zadá se výroba firmám co se tím zabývaj).

Když to zvládli v manufakturách s ruční výrobou jako Rolls, Bentley nebo ZIL, proč by to nezvádla Tatra.