Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Podívejte se na dobový test Tatry 700. Recenzent měl několik výhrad, co naopak chválil?

17 komentářů

nippon
25 rokmi som mal súkromnú (asi 2 roky) 613-3 a môžem potvrdiť, že tie brzdy boli úžasné. Spotreba bola od 15 vyššie a pamätám si, že v zime pri zapnutých obidvoch bufíkov bola 27 litrov 😀. Aj tak na ňu nedám dopustiť, úžasné auto na tú dobu. Ešte si pamätám, ako sme si (tatrováci) blikali na ceste, keď sme sa míňali.
Tiborek
To blikání na pozdrav dělal i kámoš.. se Škodou Yeti 😁
Avatar - Anonym
Anonym
my s amerikama to děláme běžně a dodnes.
Arese
Čeští alfisti už to takto dělají dlouhá léta. 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tkaze alfisti i ti s amrikama jsou na úrovni řidičů skodovek.
Arese
Co tím jako básník chtěl říci? 😒]
Miroslav Holík
Nevím jak kolem Vás,ale já v době kdy jsem vlastnil Alfu tak jsme se vždy zdravili napříč celou republikou rukou nikoliv blikáním
Arese
Ano, mávnutím ruky, nebo bliknutím. 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hm, to si mal ktorý typ? Moja E2 jazdila v pohode do 12 a keď sa človek trocha kritike tak aj do 10. V zime s bufikmi nejaký liter až dva viac.
Avatar - Anonym
Anonym
Tatra měla udělat silnější motor 4,0 a 4,0 Turbo, výkon 250 a tak 320 HP, dát tam automat a jiný interiér a mohla se směle prodávat až někdy do roku 2004 naprosto v pohodě ročně aspon v sérii 150-250 ks.
Zákazníci by se našli jak v Británni, pak v dalších koutech světa, tak i doma.
Tiborek
Akorát by to stálo jako Maybach 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak to asi úplně neee.... Dát na motor turbo nebo převrtat objem a vyměnit inteiér a spárovat to s automatem nejsou minvestice za miliardy......turbo se nakoupí, automat taky, inteiér víceméně taky (zadá se výroba firmám co se tím zabývaj).

Když to zvládli v manufakturách s ruční výrobou jako Rolls, Bentley nebo ZIL, proč by to nezvádla Tatra.
Tiborek
Jenže tatra nebyla žádná manufaktura o sto lidech, co kreslí erby na karoserii, ale moloch, který zaměstnával půlku okresu. Produktivita, efektivita.. nula nula nic.. ty auta by byly tuplem nezaplatitelné.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Kedysi sem chodil jeden diskutér zo Žiliny, nick Audi RS6 a on svojho času tiež mal 613 a dal na ňu turbo. A bola s tým akurát kopa problémov a odchádzali mu veci v motore. Hold ten motor nebol taká kovadlina (v dobrom slova zmysle) ako tie americké V8 kam hodiš kompresor, pridáš chladič, nahráš inú mapu a hotovo.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ale prd, nebolo servisné zázemie, nebol image status, nebolo nič, neboli by ani zákazníci. Nájsť schopný servis na 613 bol v 90 problém už v 90 tych rokoch.
PavelK_
A jak by z toho udělali 4 - 5* auto v crashtestech?
Arese
Až na to, že osobním tatrovkám zlomila vaz hlavně nekonkurenceschopnost v oblasti elektronické bezpečnostní výbavy - zoufale ji chyběly airbagy i ABS, což už bylo v 90. letech v luxusním segmentu zcela neúnosné... 😒 :no: Absurdní byla i mizerná aerodynamika (vč. značného aerodynamického hluku), čímž Tatra zcela popřela sama sebe... 😲