Novinky
PinDiesel
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
Taky nám vykupovali pozemky. Nabídli nesmyslnou cenu. Stačilo dát znalecký posudek na cenu znehodnocení zbytku a nebyl problém ji dát ještě před jakýmkoliv zahájení stavby. Nic jsme nezdrzeli a dostali jsme podle skutečných cen.
Tohle jsou jen kecy tech, kteří si myslí že jejich majetek nikdo jiný nemá a jsou pupkem světa.
Tohle jsou jen kecy tech, kteří si myslí že jejich majetek nikdo jiný nemá a jsou pupkem světa.
to se kecy lidi co nic nemaj
me silnici rozdelili nekolik desitek ha pole na 2 kusy a dali mi asi 35kc za m2.
pole tim znehodnotili o statisice.
uz jen prejet z jedne casti na druhou je docela komplikovany a nebezpecny
me silnici rozdelili nekolik desitek ha pole na 2 kusy a dali mi asi 35kc za m2.
pole tim znehodnotili o statisice.
uz jen prejet z jedne casti na druhou je docela komplikovany a nebezpecny
Zase nic. Jen připomínám, že je rozestavěná od půlky 80tých let. Asi nejdůležitější část dálnice, co není pomalu ani na papíře… A hned po ní D35, spojení Opatovice n/L - Mohelnice, jenže ta má kliku, už se konečně začala stavět 😉
proto danou věc hodnotí znalec, nikoliv vlastník. A když na to ŘSD přistoupilo prakticky hned ( jednotky dnů ), tak to asi nebylo přehnané.
Je sice pravda, že někteří znalci jsou asi neobjektivní, ale pak se v těch případech objeví revizní posudek.
Chápu, když nemáš nic, tak chceš, aby to předali všichni a mohl jsi jezdit. Ale musí za to ty lidi dostat adekvátní kompenzaci. Pak tu ovšem máme spekulanty a těm bych to bral hned bez nároků.
Je sice pravda, že někteří znalci jsou asi neobjektivní, ale pak se v těch případech objeví revizní posudek.
Chápu, když nemáš nic, tak chceš, aby to předali všichni a mohl jsi jezdit. Ale musí za to ty lidi dostat adekvátní kompenzaci. Pak tu ovšem máme spekulanty a těm bych to bral hned bez nároků.
píšeš jen nesmysly. Nic víc. Každý úsek dálnice je důležitý a čim víc jich bude tím dříve se dostane na ten "tvůj", kde ty jezdíš a je dle tvého nejdůležitější.
nevychazi se z trzni ceny ale z uredni, ktera vychazi z kvality pozemku podle katastru a je na urovni klidne pod 4kc za metr. osminasobek je pak 32.
a to je tak smesna cena, ze vetsina to bere jako vysmech
a to je tak smesna cena, ze vetsina to bere jako vysmech
U toho pole pochybuju, že by ho jeho rozdělení nějak znehodnotilo. Prostě máš tady pole a cena je za metr. Tvar nějak nerozhoduje. Navíc dostal osminásobek tržní ceny, tak jaképak další znehodnocení.
no nesmyslná, řeknu, byla 6x menší než náš posudek. Podle mého posudky dělají, ale zkouší to.
Znehodnocení, když ti např. pozemek rozdělí uprostřed dálnice nebo je mnohem horší dostupnost, to je pak celková cena zase jinde. Ty pozemky žádné nemáš viď?
Znehodnocení, když ti např. pozemek rozdělí uprostřed dálnice nebo je mnohem horší dostupnost, to je pak celková cena zase jinde. Ty pozemky žádné nemáš viď?
Co to je nesmyslná cena??? Nevěřím že by neměli posudek. Navíc je tam 8-násobek nebo 1,5 násobek... Problém je v tom, že lidi jsou dnes *** a myslí si každý že má zlaté vejce. :-!
Co to je znehodnocení zbytku?? Zhodnocení vykupované části nic??
Co to je znehodnocení zbytku?? Zhodnocení vykupované části nic??
Přesně. Nový zákon by měl tvrdě trestat ty, kteří sabotují výstavbu infrastruktury pokud u soudu prohrají. Náhradu škod (i z prodlení stavby) a náklady na soudní řízení by měli v plné výši uhradit. Dále. Stavba by měla po získání základních povolení okamžitě začít a případné připomínky řešit za pochodu a nebo až po dokončení stavby. Tím by se výstavba podstatně urychlila.
Nechápu ty minusy, tady opravdu figuruje jeden dement, který minusuje z multiple accounts a redakce s tím není ochotna nic udělat. Moc smutné.
D35 se měla přednostně postavit než se začala rekonstruovat D1. Nějaký borec to tu před 10 lety navrhl a měl na 100% pravdu. Opravy a úpravy (6 pruhů) na D1 by pak proběhly snadněji a rychleji.
K horší využitelnosti samozřejmě někdy dojit může. Ale zase jsme u těch absurdnich představ vlastníků. Nevyužitelné malé zbytky se vykupují.
Takže zatím jsi mě jen utvrdil v tom že tvoje řeči jsou jen kachny, kachny, kachny... :no:
Za mě je úplně paradoxní, že stát si není schopný pohlídat právní úpravu tak, aby spolky a občanská společnost měla právo hlídat postup státu, ale zároveň nebyla možnost tohoto zneužívat.
Navíc stát spolky podporuje. Takže stát podporuje spolky za to, že není schopný realizovat své zájmy... Prostě bravurní...
Zdravím Hnutí Duha, Děti země a Vodu z Tetčic a doufám, že těch 50 km dálnic opět soudně napadnou... Přírodu je přece třeba chránit. Auta musí jezdit přes města a vesnice!!!
Navíc stát spolky podporuje. Takže stát podporuje spolky za to, že není schopný realizovat své zájmy... Prostě bravurní...
Zdravím Hnutí Duha, Děti země a Vodu z Tetčic a doufám, že těch 50 km dálnic opět soudně napadnou... Přírodu je přece třeba chránit. Auta musí jezdit přes města a vesnice!!!
1,5 km trojpruh se opět započítává do nových km??? Jasně, je to jen 1,5 km. Ale opět se v principu lže. Podle mě to není žádný nový úsek. Ten trojpruh tam měl být už nejmíň 10 let :-!
To stejné zahajování úseků jako Bzenec -Písek.... 4,5 km totálně k ničemu... Zahajují se úseky jen aby to vypadalo dobře na papíře. Prostě podle toho kde omylem získají stavební povolení a kde zrovna ekospolek zaspal možnost šikany státu...
Místo toho aby se systematicky šlo po úsecích které skutečně něco přinesou a lze je hned využívat... Dálnice na Vídeň opět nikde... Smutné...
To stejné zahajování úseků jako Bzenec -Písek.... 4,5 km totálně k ničemu... Zahajují se úseky jen aby to vypadalo dobře na papíře. Prostě podle toho kde omylem získají stavební povolení a kde zrovna ekospolek zaspal možnost šikany státu...
Místo toho aby se systematicky šlo po úsecích které skutečně něco přinesou a lze je hned využívat... Dálnice na Vídeň opět nikde... Smutné...
Kolem Xylova domu vede průjezd vesničkou. To co mi vadí na úseku Dolní Třebonín-Kaplice (D3 do Rakouska) je, že většina úseku E55 je poměrně rovná. Problémem jsou kopce (třeba známá Nažidla - ale ty jsou za Kaplicí) a průjezd dvěma vesnicema - Netřebice a Kaplické nádraží. V minulém roce silnici rozšiřovali o odbočku na Velešín a udělali to poměrně rychle. Pozoruju asi tři roky co provádějí mezi Krasejovkou a Svincema s novou dálnicí a moc mi to nepřipadá jako rychlá a smysluplná výstavba.
To je samozřejmě dobrý důvod. Jen nechápu proč se drží stejné průjezdy středem měst a vesnic jako z dob formanů.
Ptal jsem se čím ty nové kilometry dálnic pomohou spoustě lidí a odpověď jsem nedostal. Tomu se asi dnes říká trolling = nevhodná/neslušná otázka 😁
Prosím když vůbec nevíš v dané věci nic tak o tom radši nepiš.
Napsal jsi jen samé bláboly :no:
Napsal jsi jen samé bláboly :no:
Ta se mela zacit stavet hned po revoluci. Nebylo by uplne nutny postavit ji hned celou, stacilo by to tenkrat dotahnout aspon od Hradce za Myto a 20 km nekde mezi Jicinem a Hradcem. Ted se mel dodelavat uz jen zbytek a ne ji mit na dostavovani takovej kus.
U nás je nejhorší usek D1 Vyškov-Holubice/Brno jak bude dostavěná D55 tak se tomuto useku uleví až bude spojka dálnice Olomouc-Přerov. Každý nový usek se počítá nejdříve se přeci staví obchvat města někde to pohnojí, jak udělají z obchvatu dálnici aby ušetřili a potom auta zahltí město které nemůžou vjet na dálnici.
Proč zase lžeš??? Ty víš kde já jezdím??? Vůbec nevíš tak si tyhle blbé kecy fakt odpusti. Děkuji.
Každý úsek samozřejmě není stejně důležitý, to ví i 3leté dítě už.
Každý úsek samozřejmě není stejně důležitý, to ví i 3leté dítě už.