No vzhledem k tomu, že v Německu je CVT s motorem 2.4 (125kW) běžně k dispozici, tak by to ani u nás snad v budoucnu nemusel být s tím automatem takový problém. Jinak měl jsem možnost projet se s Outlanderem v dieselu od VW a musím říct, že motor měl s autem docela dost práce. Ten diesel 2,2 bude určitě pro tohle auto daleko lepší. Verzi s CVT, byť s benzínem, bych taky viděl jako velice dobrou volbu - tichá, komfortní + pokud rozumím správně německy tak má možnost i řazení na volantu...
Ta cena za nový diesel mi taky připadá "trochu mimo" a očekávám její brzké zreálnění. Tak jak je to cenově nastaveno nyní tak mi vychází jako nejlepší volba benzín 2,4 - rozdíl 220 000,- Kč v ceně znamená "kartu na benzín" na cca 100 000 km.
s cenou za ten benzinak je to sice pravda, ale zase ta to dobehne ked budes auto po case predavat.
Vacsie SUV s benzinovym motorom je proste takmer nepredajny artikel. Kamos tak predava 5 rocnu Hondu CRV uz rok.
motor 2.0TDi a motor 2.2HDi su v Outlanderi uplne neporovnatelne. TDI, najma ked je auto plne nalozene, proste nestiha, na dialnici pocut, ze ma proste dost.
Pro mě se tak jeví nejlepší variantou 2,0 TDi s výkonovým packetem Rallitronic. Jestli se nepletu, tak se za příplatek cca 30.000 Kč dostanete na výkonové parametry srovnatelné s 2,2 HDi.