Novinky
A baterii to bude mít o jaké kapacitě? Aby to víc nestálo u nabíječky, než jezdilo. A váha baterie bude tuna, nebo i víc? A životnost baterie? V současné době, stejně jako před více než sto lety, stále není k dispozici solidní akumulátor.... Zase tvrdím, že by je měla fackovat hanba ve VW, nabízet takovéto vozy, když na to technologicky zatím nemají... :no: :no: :no: Cena bude jistě opět lidová! :yes:
To je niečo také, ako keď ty tu medituješ o veciach, na ktoré nemáš. Že ťa hanba nefackuje.
Proč si mám koupit auto, které sotva ujede 200 - 300 km v reálném provozu, má baterii těžkou minimálně v řádu několika metráků s životností ještě neznámou a prodejní cenou po 3-4 letech ježdění sotva poloviční. Spíše doporučuji pisateli nastudovat význam cizích slov dříve, než je použije při psaní.... 😒]
Lebo jazdim do 200 km denne a hmotnost baterie ma az tak nezaujima? Existuje lepsia alternativa?
Je vidět, že Tesla inspirovala VW i ve vývoji nového volantu, který přiložení fotky poněkud opomíjejí - https😐/www.volkswagen.cz/…-vozu-id/id-buzz . Na českém webu VW jsou dvě fotky a také popis - " Nově vyvinutý volant - Touchpad - ID. Buzz lze řídit velmi snadným způsobem, protože vše je zcela intuitivně zaměřeno na řidiče. V kabině nejsou žádná tlačítka ani ovladače. Díky dotykové ploše (touchpadu) na volantu postačí pro ovládání funkcí vozu jen lehký dotyk. K tomu, aby mohlo začít Vaše další dobrodružství, tak stačí pouze jedno lehké ťuknutí na volant". Na videu je vidět, že pokud je auto v klidu, volat je zasunutý. Trochu mě překvapuje, že ani web VW nezmiňuje tento vůz jako první z VW a určitou úrovní autonomního řízení 😉
Za ty prachy existují skvěle vybavené diesely 😄 A nikdo nemusí vymýšlet nadbytečné, přírodě škodící elektrozkraty.
Black out z Německa je už blízko. Budeme slavit odpojení 3 německých nukleárů potmě 😄 😄 😄 Oni nás okamžitě začnou vysávat, takže tma bude ve více zemích.
Black out z Německa je už blízko. Budeme slavit odpojení 3 německých nukleárů potmě 😄 😄 😄 Oni nás okamžitě začnou vysávat, takže tma bude ve více zemích.
Doufam, ze po tech letech vymluv na eu ukoncernu VW predstavi nejakou pecku jako aspon 150-180kwh baterii, aby to dalo dalnicnich 400-500km v mrazu. A ocekavam cenu do 2 mil s takovou baterii. Protoze jinak je to opet dalsi VW provar..
Toto sa ale tazko vysvetluje ludom, co si idu kupit auto a musi to byt dizel - lebo "ked pojdem do chorvatska" - aby som usetril na palive 50 eciek za celu cestu hore dole a samozrejme musi to mat vykonny motor, lebo dlhe dialnicne stupania v obsadeni 5 ludi s plnym kufrom konzerv - tiez raz rocne. Ak vobec.
Kazdy majitel BEV auta ti rekne, ze zastavka trva 30 minut a to je take normalni. Kazdy komu staci jen 10 minut je tyran rodiny a sobec.