Novinky
Citace: "Třeba modely Panamera, Macan či Cayenne teď „umí“ padesát nových barev, elektrický Taycan ještě o patnáct více." Spíš z toho lze číst, sice neumíme vyrobit lehčí elektroauto, ale za pořádný příplatek si můžete vybrat o 15 barevných odstínů navíc.... Kdyby v Zuffenhausenu, když už mají potřebu vyrábět elektroauta, místo nových 15 odstínů barev pro EV raději udělali lehčí akumulátory s větší kapacitou 😁
Amaterasu
:yes: 😄
Ono je totiž dnes daleko dražší a komplikovanější snížit hmotnost a zároveň zvýšit kapacitu baterií, dejme tomu obojího o 5-10%, než klackem v kýblu namíchat novou barvu.
¨
Přitom na příplatek za barvu je zákazník obecně zvyklý, při příplatku za -10% hmotnosti a +10% kapacity by se asi leckdo ošíval. Takže jdou cestou "nejmenšího odporu".
¨
Přitom na příplatek za barvu je zákazník obecně zvyklý, při příplatku za -10% hmotnosti a +10% kapacity by se asi leckdo ošíval. Takže jdou cestou "nejmenšího odporu".
Nevidím jediný důvod (pro Porsche), proč by to měli dělat. Taycan se prodává skvěle, za skvělé peníze (pro Porsche) a další barva dál zvýší exklusivitu a tudíž i marže (zase pro Porsche). Zvyšovat kapacitu akumulátorů není cesta (protože hmotnost), cesta je rychlé nabíjení při rozumné kapacitě (hmotnosti) a v tom je Taycan jednička.
Amaterasu
https😐/fdrive.cz/…olika-vecmi-8273 a https😐/fdrive.cz/…t-do-zivota-7836
JEDNIČKA je Taycan možná v sedadčkách fakt dobrý v technice ne. Na dálnici dokonce slabota slabá (nejen zoufalým dojezdem ale i hlukem)
JEDNIČKA je Taycan možná v sedadčkách fakt dobrý v technice ne. Na dálnici dokonce slabota slabá (nejen zoufalým dojezdem ale i hlukem)
Kolik by se ušetřilo, kdyby ta ženská nevybírala barvy a měl to na starosti technik lakovny? U škodovky taky asi to vybírá nějaký badatel a už nemají barvu bez příplatku aby měli mu na plat.
a takhle spíš ne https😐/www.csfd.cz/…-patach/prehled/ (včetně ceny https😐/tenor.com/…ment-gif-4812541