Novinky
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Citace: "Třeba modely Panamera, Macan či Cayenne teď „umí“ padesát nových barev, elektrický Taycan ještě o patnáct více." Spíš z toho lze číst, sice neumíme vyrobit lehčí elektroauto, ale za pořádný příplatek si můžete vybrat o 15 barevných odstínů navíc.... Kdyby v Zuffenhausenu, když už mají potřebu vyrábět elektroauta, místo nových 15 odstínů barev pro EV raději udělali lehčí akumulátory s větší kapacitou 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ono je totiž dnes daleko dražší a komplikovanější snížit hmotnost a zároveň zvýšit kapacitu baterií, dejme tomu obojího o 5-10%, než klackem v kýblu namíchat novou barvu.
¨
Přitom na příplatek za barvu je zákazník obecně zvyklý, při příplatku za -10% hmotnosti a +10% kapacity by se asi leckdo ošíval. Takže jdou cestou "nejmenšího odporu".
¨
Přitom na příplatek za barvu je zákazník obecně zvyklý, při příplatku za -10% hmotnosti a +10% kapacity by se asi leckdo ošíval. Takže jdou cestou "nejmenšího odporu".
Nevidím jediný důvod (pro Porsche), proč by to měli dělat. Taycan se prodává skvěle, za skvělé peníze (pro Porsche) a další barva dál zvýší exklusivitu a tudíž i marže (zase pro Porsche). Zvyšovat kapacitu akumulátorů není cesta (protože hmotnost), cesta je rychlé nabíjení při rozumné kapacitě (hmotnosti) a v tom je Taycan jednička.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kolik by se ušetřilo, kdyby ta ženská nevybírala barvy a měl to na starosti technik lakovny? U škodovky taky asi to vybírá nějaký badatel a už nemají barvu bez příplatku aby měli mu na plat.