Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda CBR1000RR Fireblade 2008: čerstvě nabroušená čepel (představení)

Honda, japonský výrobce motocyklů, přivezl na mezinárodní výstavu motocyklů v Paříži novou generaci vlakového modelu, CBR1000RR Fireblade. Ohnivé ostří má zcela přepracovanou image a kompletně nový motor s výkonem 131 kW (178 k).
Zpět na článek
9. 10. 2007 10:48
anonym
9. 10. 2007 11:02
neregistrovaný "Seremed"
9. 10. 2007 11:48
9. 10. 2007 13:21
neregistrovaný "atomion"
9. 10. 2007 13:22
neregistrovaný "atomion"
9. 10. 2007 18:37
neregistrovaný "pepo"
10. 10. 2007 15:26
neregistrovaný "rogih"
11. 10. 2007 13:48
neregistrovaný "rogih"
12. 10. 2007 09:57
anonym
12. 10. 2007 17:55
neregistrovaný "Mokrouš"
anonym
9. 10. 2007 10:48
.....
podsedlovka je fantazie...jinak se mi to nelíbí ani trošku.... :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Seremed"
9. 10. 2007 11:02
Re: .....
me se libi velmi, ta banda je jak bobule, a ten vyfuk je zvlastni ale hezkej..je to takova upravena klasika....neco jako gambac mezi pivem, proste nezklame...
Avatar - Roman Daněk (Autofun.cz)
9. 10. 2007 11:17
Pěkné linie
Mně se moc líbí křivky masky a kapotáže... Pěkně čisté. Jen světlomety mi vzdáleně připomínají Duc 1098.
Je vidět, že i Fireblade bude hodně použitelnej na okruhu, mrkněte na pohled z boku a zakryjte si stojánek na SPZ (jako, kdyby byl držák spz odmontován) = super, co říkáte? ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
9. 10. 2007 11:48
-
když to srovnám s prvními Firebladey před cca deseti lety, tak tohle už vypadá dobře. Tenkrát vypadala dobře akorát Ducati 916.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "atomion"
9. 10. 2007 13:21
Předchozí by hezčí :(
Když hodnotí pouze vzhled, tak musím vzpomenout na modelový rok 06/07. Mnohem hezčí. Měla výfuk pod sedle, což nový Fireblade už bohužel nemá :'-( Bohužel zklamání ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "atomion"
9. 10. 2007 13:22
Předchozí byl hezčí :(
Když hodnotí pouze vzhled, tak musím vzpomenout na modelový rok 06/07. Řada CBR byla čistá silnice a teď ji nějak ubírají kapotáž. Předchozí tisícovka byla mnohem hezčí. Měla výfuk pod sedlem, což nový Fireblade už bohužel nemá :'-( Bohužel zklamání ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepo"
9. 10. 2007 18:37
Předchozí byl hezčí :(
som trochu smutny stych fotiek spetne zo srnky a vifuk od suzuky uplne sklamanie a svtla z ducaty 1098 dojalomato az k slzam 1000rr bola moja najoblubenejsia motorka roky rokuce ale to to ma absolutne sklamalo skoda asi zmenim znacku fakt extremne sklamanie
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rogih"
10. 10. 2007 15:26
Radiální brzdový třmen
Asi mi něco uniklo, ale může mi někdo vysvětlit, co je to "radiální brzdový třmen"? Já znám jen klasický pevný nebo plovoucí.
Díky
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Roman Daněk (Autofun.cz)
11. 10. 2007 08:24
Re: Radiální brzdový třmen
Tos zaspal dobu? Už asi 2 roky mají všechny litrové supersporty a už i všechny ostré šestky radiální třmeny ;-)
neregistrovaný "rogih"
11. 10. 2007 13:48
Re: Radiální brzdový třmen
Díky za upozornění. Taky jsem si toho všiml. Ale nikde jsem nenašel, jak to vypadá, event. čím se liší od klasiky. Tak jsem si říkal, že když to tady všichni tak omílají, že mi někdo poradí. Co třeba administrátor?
Avatar - Roman Daněk (Autofun.cz)
11. 10. 2007 14:42
Re: Radiální brzdový třmen
Pokud vím, tak jde o styl uchycení třmenu na vidlici a na vrtání štoubů... nevím, jak ti to vysvětlit, prostě se mrkni na brzdy na Firebladu a např na Transalpovi a uvidíš to sám ;-) :yes:
anonym
12. 10. 2007 09:57
Re: Radiální brzdový třmen
Díky za tip. Stačilo se podívat na fotky na konci článku a porovnat přední a zadní brzdu. Je to asi varinta plovoucího třmenu v obráceném gardu: třmen je pevný a kotouč "plave" na středových válečcích. Jmenuje se to asi opravdu podle polohy šroubů, ale myslím, že stejně se dá uchytit i klasický pevný třmen s oboustrannými válečky. Jen ještě nevím, proč se autoři článku domnívají, že by tzv rad. třmen měl brzdit lépe než jiné konstrukce. To ovlivňuje pouze plocha obložení a válečků a použité materiály. Použitá konstrukce ovlivňuje pouze cenu, spolehlivost apod.
19. 10. 2007 23:00
Re: Radiální brzdový třmen
radialny strmen ma vyhodu, ze je pevne uchopeny z oboch stran, zatial co klasicky strmen je uchopeny iba z cca 50% a zvysok je neuchopeny. Kvoli tomuto dochadzalo ku kruteniu strmena a oblozenie nerovnomerne dosadalo.
Tolko teoria. Ako je to v skutocnosti v praxi netusim, ale pochybujem, ze by v motoGP robili nieco zbytocne ;-)
neregistrovaný "Mokrouš"
12. 10. 2007 17:55
Zklamání + radiály
Zdar!
Čekal jsem větší pecku. Jsem šťastnej, že jsem koupil poslední kus modelu 2006 v barvě winner red, to je aspoň ztělesnění dokonalosti u civilního supersportu. Design hnus, výkon navíc nic moc a hlavně jsem se těšil na pětiválec z Moto GP a prd :-(
A pro pana neználka: Radiály jsou třmeny uchycené přímo na osu otáčení kola (podívej se prosím pořádně na obrázky novějších strojů, nebo si poposedni) a tím jsou celkově tužší a méně náchylné k deformacím a přenos brzdné síly je efektivnější s lepším dávkováním. Ovšem bez radiální pumpy skoro na nic, ale to ať Ti vysvětlí někdo jiný, mě už bolí ruce.
Rozbalit vlákno
0