Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 nejočekávanějších novinek roku 2022. Na jaká chystaná auta se těšit?

Ostré kombi od BMW M, první SUV Ferrari, Mazda s dnes netradičním pohonem nebo pick-up od Tesly, i to jsou nová auta, na která se v roce 2022 těšit.
Zpět na článek
3. 1. 2022 20:44
3. 1. 2022 20:49
4. 1. 2022 09:14
4. 1. 2022 12:37
4. 1. 2022 12:40
4. 1. 2022 12:49
4. 1. 2022 12:54
4. 1. 2022 12:56
4. 1. 2022 13:15
4. 1. 2022 12:56
4. 1. 2022 13:19
4. 1. 2022 13:45
4. 1. 2022 13:49
4. 1. 2022 12:39
3. 1. 2022 19:15
Renault, Mercedes, Nissan, MG
Renault Megane E-Tech EV
Mercedes EQE
Nissan Ariya
MG MG5 Electric
Rozbalit vlákno
0
3. 1. 2022 19:31
Maserati vs Skoda
Nechci tu znit jako nejaky Skodofil, ale maskovane SUV (coupe) Skoda ma podle me lepsi tvary nez SUV Maserati. 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2022 06:25
Re: Maserati vs Skoda
Jj i klasický Eňa má tvary dobře trefené.
Avatar - Emel
4. 1. 2022 10:24
Re: Maserati vs Skoda
No ono Porsche to s Cayenne taky chvíli trvalo, než trefili nějakou rovnováhu tvarů, na kterou se dá koukat.
Myslím, že se Grecale bude prát s tím, s čím se pere i Levante a konec konců i Stelvio - barokní tvary, hodně plechu kolem zadního kola, dojem "tlustýho zadku".
3. 1. 2022 20:11
Já bych to jen trpce shrnul...
...bývaly doby, kdy automobilové novinky byly vyvíjeny podle toho, co požadoval trh, resp. zákazník. To už ale bohužel několik let neplatí (čest výjímkám). A právě na ignoranci této zcela elementární a základní zásady každého úspěšného podnikání ve zdravé trží ekonomice evropské automobilky dojedou! :-O :-( :no:
P.S. EU v současném složení dávám 5 let, maximálně 6! (jestli ne méně).
Rozbalit vlákno
28
3. 1. 2022 20:25
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Nastěhuj se do Somálska.
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2022 06:38
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Kdo není ekonomický negramota pozná, že EU se více podobá RVHP než EHS. Obrovský příjem peněz z PHM se vkládá do dotací, které likvidují spotřebovatele PHM. V celé historii nikdy žádné velké spolky nevydržely. V současné době je už i západ na sešupu dolů, ekonomická krize přinese rozpor mezi Francií a Německem. Evropa si už nedokáže nasmlouvat čipy ani plyn, ale plánuje na déle než Sovětský Svaz.
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 06:57
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Jj v tomhle souhlasím naprosto. Peníze z PHM jsou použity na likvidaci spotřeby phm. Plus to plánování na X desítek let, když nezvládají ani roční rozpočty.
Avatar - MS-sport
4. 1. 2022 09:20
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
RVHP bych neurážel, protože to co předvádí EU se v RVHP nedělo.....už jenom ten základ! EU tvrdí, že: "TRH URČUJE SPOTŘEBA" což je absolutní nesmysl. RVHP vždy tvrdila, a já jsem v té době vystudoval ekonomii, že: " TRH URČUJÍ ZDROJE" a tohle je správně. Jiná věc už je jak se s nimi nakládá, jejich využití, získávání atd. To, už je pak na jinou debatu.
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 10:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
4. 1. 2022 10:40
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
ano, obor zahraniční obchod.
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 10:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 1. 2022 14:00
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Vzhledem k Tvému (uváděnému) věku jsi stihl maximálně 3 semestry před listopadem 1987.
4. 1. 2022 18:15
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Proč zrovna listopad 1987?
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 22:16
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Řekl bych, že měl na mysli listopad 89
4. 1. 2022 22:21
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Hmm, asi. To by smysl dávalo.
4. 1. 2022 10:12
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
A jak by si jako měla Evropa nasmlouvat čipy? :-D

A jak by si měla nasmlouvat plyn? Proč by to vůbec měla dělat? Je to strategická surovina a o té si rozhoduje každý sám. A někdo to umí (Německo) a dokonce má dost aby posílal jinam (do Polska) a někdo to prostě neumí. EU není od toho, aby ty neschopné vodila za ručičku.
Avatar - MS-sport
4. 1. 2022 10:41
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
každej sám za sebe a o jakých čipech mluvíš konkrétně?
4. 1. 2022 12:37
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
"Evropa si už nedokáže nasmlouvat čipy ani plyn, ale plánuje na déle než Sovětský Svaz."
Avatar - Barrichello
5. 1. 2022 09:11
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Na komoru :yes: :yes: :yes:
Avatar - MS-sport
4. 1. 2022 09:21
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
A ty se přistěhuj ze Somálska sem.
Avatar - Amaterasu
3. 1. 2022 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
3. 1. 2022 20:35
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Nejdřív zaplať státní dluh ok? Potom teprve rozhazuj za vehikly.
Avatar - Amaterasu
3. 1. 2022 20:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
3. 1. 2022 21:22
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Tak fidluj, máš málo času. Hele a ten dluh po Bílé Hoře , už jsi zaplatil?
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 10:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
4. 1. 2022 14:49
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
zalez bolševická kreaturo
Avatar - Barrichello
4. 1. 2022 14:48
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Ten velkej atmo už si příští rok nekoupíš ani v USA, lháři prolhaná, eurobolševická
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 05:05
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Nejsi pupek světa. To co chceš ty trh už nechce. Není to o tom, ze automobilky nenabízí co chtějí zákazníci, ale naopak nabízejí. Jen ty jsi zastydnul v minulém tisíciletí.
Presne ukazuješ, že své domněnky a názory pokládáš za fakt, který s realitou nemá nic společného.
Avatar - MS-sport
4. 1. 2022 09:11
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
Souhlasím :yes:
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 11:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 1. 2022 00:51
Re: Já bych to jen trpce shrnul...
A proč by se mnou nemohl souhlasit? Mj, když i já mám vystudovanou VŠ? :-)
4. 1. 2022 12:02
Já bych to jen odlehčil...
Nevím proč ta zatrpklost, letos se mimo toho ACZ výběru ještě ukáže:

AM Vanquish
BMW M2
Ferrari výroční model (F40, F50, Enzo...)
Maserati Gran Turismo
Range Rover Sport
nástupce Aventadoru pravděpodobně taky

To vyjma dalších modelů není špatné.
Avatar - hugino
3. 1. 2022 20:44
GLC
Ja som zvedavý na GLC.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
3. 1. 2022 20:49
BMW 7
Hlavni novinkou od BMW jiste nebude M3 touring, o kterem uz vicemene vse vime a resi se jen nuance. Pokud uz BMW ma byt na podobnem sezname, tak jedine s novou 7er, ktera ma byt predstavena v druhe polovine 2022 jako modelovy rok 2023, a ktera tak jako vzdy predurci co muzeme od BMW cekat v pristich generacich i nize v potravnim retezci. Na sedmicce si to BMW prubne / jde do extremu, na masovkach (5er a 3er) pak uz jen cizeluje.
Navic, podle ruznych renderu to muze byt solidni divocina (opet, narozdil od te M3 touring), takze o duvod vic se na tohle "tesit".
Rozbalit vlákno
12
Avatar - MS-sport
4. 1. 2022 09:14
Re: BMW 7
M3 touring jsem nikdy nepochopil....souhlasím, protože jsem za svůj život měl pěknou řádku BMW.... BMW 7 ukazuje o jde. Ostatně je to u téhle svaté německé trojice stejné(Audi, MB).
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 12:37
Re: BMW 7
Tak, těžko chápat něco, co nikdy nebylo...
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 12:40
Re: BMW 7
Jak nebylo? Já vídám už asi dvacet let různé BMW kombi, většinou silně ojeté, kde je na zadku napsáno M3 ! Tak jak to je?! :-[] 8-s Akorát hodně z těch M3 touring je asi brutlně výkonných a spalují uhlí :D
4. 1. 2022 12:49
Re: BMW 7
Dnes jsem potkal podle koncovek G30 540i a hrdě si na zadku nesla nápis M5. Pravda i s prahy M Performance. ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 12:54
Re: BMW 7
To je porad lepsi, nez E46 320d se znakem M3 :D
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 12:56
Re: BMW 7
Popravdě, na té e46 mě znak m3 překvapí výrazně míň, než m5 na g30. :D
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 12:56
Re: BMW 7
Tak já ti na příští pátek taky jeden embedž přivezu. :-[]
4. 1. 2022 13:19
Re: BMW 7
:yes: :yes: :yes: :D Kolik to přidá koní?
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:49
Re: BMW 7
+/- asi o 5% víc, než rychlý pruhy :D
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 12:39
Re: BMW 7
Se sedmou, jako zásadní novinkou pro 2022 od bmw, souhlas, i s tím, že je otázka, jestli se opravdu těšit.
3. 1. 2022 21:01
Vážená redakcia
V prvom rade všetko dobré v novom roku, nech vám to píše.
Mal by som však prosbu, aby sa v diskusiách konečne zrušilo mínuskovanie. Stratilo totiž akúkoľvek výpovednú hodnotu a buď je to nejakou vašou technickou chybou alebo sa sem palcovaním chodí odbavovať zopár narušených jedincov. Nie je totiž normálne, aby všetky príspevky mali vždy viac palcov dole ako hore. Úplne stačí ponechať palce hore. :yes: Vďaka.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Roman Horký
3. 1. 2022 21:33
Re: Vážená redakcia
S hlubokým zármutkem ti oznamuji, že na tvoje (i moje) zbožné přání se redakce z vysoka vysere.
Avatar - fOE
3. 1. 2022 22:42
Re: Vážená redakcia
A to si zase nemyslim, jen takova slozita vec, to bude chtit cas. Ale urcite to maj v plane, bod 37, hned po "Naucit se portugalsky". :-[]
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 05:09
Re: Vážená redakcia
:-[] :-[] :-[] :-[]

Ono by stačilo nechat zobrazovat, kdo dává palce. V systému to být musí, kdyz si to pamatuje kam kdo dal jaký palec. V databázi to nebude nic složitého.
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2022 06:18
Re: Vážená redakcia
Úplný souhlas, Othello dostává mínusy i za výpočty, které má vždy správně.
Avatar - MS-sport
4. 1. 2022 09:16
Re: Vážená redakcia
já jsem tady sice novej, ale čtu tenhle server dlouho. Zdá se mně, že se to tady stalo teď nedávno středem zájmu nějaké letky dobro.erů, protože začaly lítat mínusy ve velkým, aby to tady roze.raly....
Avatar - Roman Horký
4. 1. 2022 09:20
Re: Vážená redakcia
Dříve jsem to bral tragicky, ale i díky Ozzmanovi (děkuji!) jsem pochopil, že nemá smysl se tím zabývat. Často jsem měl minusy za souhlas s příspěvkem, který měl plusy. Z toho je vidět, že ty minusy generuje ubožák, kterému osobně vadím a který nedokáže argumentovat k věci. Anonymita je pro takového chudáka požehnáním.
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 11:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2022 07:23
Asi nejvíce může překvapit
šestiválec od Mazdy. CX60 R6 je trochu utopie.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MS-sport
4. 1. 2022 09:10
Re: Asi nejvíce může překvapit
souhlas.
Avatar - MS-sport
4. 1. 2022 09:08
Mě zajímají POUZE auta, která se dají používat
Tedy na fosilní paliva....diesel a benzín. Trolejbusem a šalinó jezdím jen vyjímečně.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
4. 1. 2022 10:42
Re: Mě zajímají POUZE auta, která se dají používat
nedochází.
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 1. 2022 11:52
Re: Mě zajímají POUZE auta, která se dají používat
Vtipné je, že ropa je ze zásady obnovitelný zdroj.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 11:57
Re: Mě zajímají POUZE auta, která se dají používat
Měli bychom zase znovu zkapalnět pár dinosaurů :-[]
4. 1. 2022 12:15
Re: Mě zajímají POUZE auta, která se dají používat
Však nejde jen i dinosaury, ropa vznikla z odumřelých mořských mikroorganismů a drobných živočichů před mnoha miliony let. ;-)
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 12:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
5. 1. 2022 07:50
Re: Mě zajímají POUZE auta, která se dají používat
ROPA NEDOJDE.
Avatar - Mikesus
5. 1. 2022 08:49
Re: Mě zajímají POUZE auta, která se dají používat
Jo? A máš to něčím podložené?
Co třeba taková Hubbertova teorie ropného vrcholu?
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 12:34
Re: Mě zajímají POUZE auta, která se dají používat
Já vím, to byla narážka na to, že tankuju do auta zkapalněné dinosaury :D
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 21:07
Re: Mě zajímají POUZE auta, která se dají používat
Kdyz se to vezme, tak obnovitelných zdrojů to je. Jen tedy musíme snížit spotřebu tak, aby se to stihlo obnovovat. Tedy cca pár stovek barelů ročně odhadem?
Avatar - Emel
4. 1. 2022 10:17
Očekávané novinky
Já jsem zvědavý na GR86
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 10:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 1. 2022 11:40
Re: Očekávané novinky
To je zkratka pro GRetamobil? ;-)
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 12:41
Re: Očekávané novinky
a na ten nový "datsun", u něj fakt škoda, že nebude v Evropě.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 10:49
Smutný úpadek diskuzí
Vím, že nad tímto se tady běduje již řadu let, ale hádky tu byly, jsou a budou, jenže problém je, dříve jsme se dohadovali, jestli je lepší ten a ten motor, nafta, benzín, turbobenzín, tříválec, čtyřválec, šestiválec, tamto má lepší podvozek, nebo plasty v interiéru a dnes ?

U aut se skoro nediskutuje, jen se tu do krve hádají obhájci elektromobility a obhájci pouze spalováků, neřeší se už skoro nic jiného, stačí se podívat, pod jakými tématy se diskutuje a proto taky tyto články redakce generuje, žádné srovnávací testy, ty jsou minimálně, ale pouze EV a nic jiného. Na obou stranách jsou šílenci, co nutí jejich názor, diskuze se mění na politické dezinformace, nebo politický hejt, každá snaha rozumné diskze je smetena jednou či druhou stranou a nepřipouští diskuzi, jen z nich padá jejich mnohdy naprosto zcestný názor, který s tématem nesouvisí, třeba pořád neustálé opakování dotované nafty, nebo absence manuální převodovky... ach jo :/ Člověk, který napíše názor, že se mu něco líbí dostane hned "facku" že se mu má líbit něco jiného... to je jako kdž vám vegan tvrdí, že ten steak vám nechutná...

Já se osobně těším na nový Fokus, jak dopadne v testech, taky jak to dopadne s Mondeem, jestli se do EU podívá a jak vůbec bude vypadat a jezdit.

Taky mne zajímají další auta pro mne tradičních segmentů C a D, jestli ještě přežijí v původních podobách.... bude to zajímavý rok.
Rozbalit vlákno
91
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 10:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 11:00
Re: Smutný úpadek diskuzí
Myslím, že si dost inteligentní, aby si chápal, co jsem napsal, jak jsem to myslel a proč ti zastánci spalováků jsou z řad o kterých píšeš :) Víc to nebudu komentovat.

Já jsem pro to, aby si každý koupil co chce, to co samozřejmě splní limity, které nám dává zákon (takže nejsem pro otravování vzduchu vykuchanými TDIčky bez filtru o které se majitel nestará a podmázne STK + největší hnuj po městech dělají staré nákladní auta a dodávky), ale kdo má auto v adekvátním stavu a udržované, ať s ním klidně jezdí dokud ho v takovém stavu udrží. Takže problém není v plošném potírání, ale v mnohem ostřeších kontrolách - to k té ekologii, protože z globálu je lepší nechat dojezdit auto, co bude v dobrém stavu, než ho sešrotovat a vyrobit nové, ať už ICE či EV.

A pak je tu možný postupný přechod, opět vidím jako nejekologičtější variantu HEV, kdy lokální emise snížím na minimum a nejsem ničím omezen, navíc výroba menších baterek je ekologičtější, než těch do EV a je to pořád spalovací auto, co nabiju za 2-5minut na benzínce.

Ale tady pointa není, jde o to, že se o ničem jiném už nebavíme a mne chybí to handrkování, jestli má Golf měkčenější palubku, než Fokus, nebo Astra a jestli je Oktávka střední třída a nebo kompakt a bouchá ji zadní náprava...Protože jsme řešili auta jako taková a né politiku a idee.
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 11:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 13:17
Re: Smutný úpadek diskuzí
A co jste objednali? Camry nebo rav4?
Avatar - Barrichello
4. 1. 2022 14:58
Re: Smutný úpadek diskuzí
Do 10 let žádný spalovák nebude jezdit nebo jen u elity, obyčejní lidi si to nebudou moc dovolit. V EU 100%, jestli se tedy ten eurobolšvický spolek dřív nerozpadne.

Vše zakáží nebo brutálně zdaní emisními daněnmi na fosilní paliva, takže si lidi nebudou moci dovolit to provozovat. + ještě myýtné za vjezd do měst nebo umělě vytovřených emisních zon.

Krom toho zakáží i vývoz mimo EU, aby lidi donutili dát ty auta do šrotu.

my víme o co jim jde.
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 21:09
Re: Smutný úpadek diskuzí
Tak už setri na kolo.
5. 1. 2022 00:58
Re: Smutný úpadek diskuzí
To má být jako vipné? :-O :no:
5. 1. 2022 00:58
Re: Smutný úpadek diskuzí
Já jsem vždy šetřil na pěkné pořádné auto a dělal jsem to rád, při šetření na povinné EV bych blil! :-O :no:
Avatar - Mikesus
5. 1. 2022 07:35
Re: Smutný úpadek diskuzí
Protože je to nesmysl co píše.
Avatar - Barrichello
5. 1. 2022 09:09
Re: Smutný úpadek diskuzí
Je to naprostá realita, víme o co jde Eurosojuzu a neostalinistickým utopistickýcm fanatikům z Německa, Francie, Norska či Nizozemska :-)

https://www.autoforum.cz/…muze-tim-nicemu/

https://www.autojournal.cz/…bily-je-problem/
Avatar - Barrichello
5. 1. 2022 09:08
Re: Smutný úpadek diskuzí
Seš vtipnej eurosoudruhu, faakt vtipnej.

Bacha na kandelábry a pajcry, brzy na ně dojde :-) :-) :-)
Avatar - Roman Horký
4. 1. 2022 14:43
Re: Smutný úpadek diskuzí
Mýlíš se, on opravdu není. Mnohokrát jsem se snažil s ním o diskusi, ale to je pořád CHÁPEŠ, ZÁKLADNÍ ŠKOLA, DOJDE ROPA, EV je NUTNOST, STÁTNÍ DLUH. Nejde to. Přitom údajně jezdí v Toyota HSD, což by mi mělo nesmírně imponovat. Důkaz, že HSD si dnes kupují skutečně průměrné české masy :-)
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 21:13
Re: Smutný úpadek diskuzí
Hamuna je svůj, ale veskrze ma pravdu. Ropa s aktuální spotřebou dojde, a není to zas tak daleko. A to se opravdu učí nab akladni škole. Nevím, jestli je EV nutnost, ale kromě vodíku a syntetických paliv nevidím alternativu. Jo vlastně ještě jak teď nakazala Francie m chodit pěšky :-[]
No a státní dluh bez investic, jen prožírání na sociální dávky je taky cesta do pekel.
Avatar - twistedTSD
6. 1. 2022 02:48
Re: Smutný úpadek diskuzí
A Stenli zrovna vedle napsal, že ropa nedojde. Tak si vyberte.
4. 1. 2022 11:40
Re: Smutný úpadek diskuzí
A vtipné je, že se okamžitě pod tímhle příspěvkem ozve potrefená husa, za níž se podobný materiál stahuje.
Doporučuji si udělat pomocí HL výběr lidí, se kterými chceš diskutovat. Je to nesmírně osvobozující a jediná chvíle, kdy ti přijde, že diskuze jsou divné je ta, kdy se zapomeneš přihlásit.

P.S.: Věřím, že po FL bude mít standardní Focus lepší řízení než cedník ;-)
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 11:56
Re: Smutný úpadek diskuzí
No, ty právě přispěcháš s věcí, co znáš, ale vlepíš to pod každý příspěvek i tam, kde je to irelevnatní :D Ale dost, nechci se tu dohadovat.
4. 1. 2022 12:03
Re: Smutný úpadek diskuzí
Kdyby znal... :-[]
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 11:54
Re: Smutný úpadek diskuzí
Já jsem demokrat a i blbec může mít názor, tak ho umlčovat nebudu :D Ale i když si dám lidi na HL, tak jen uvidím skrytou diskuzi, ale pořád tu bude chybět diskuze o autech :D Podívej, kolik je příspěvků pod Teslou a pak vedle pod testem Mercedesu s motorem z Renaultu :/

Já si budu muset zkusit nějakej ten neST line Fokus, jestli je to fakt rozdíl, nebo ty si moc zmlsanej :-[] a nebo to proste nepoznám :D
4. 1. 2022 12:07
Re: Smutný úpadek diskuzí
Však ať si pindají, jen to není potřeba číst ;-) A to, že si ti pindalové myslí, že pokud ti navěsí pod příspěvek další kopie překroucených cizích mouder, tak vítězí? To jen v jejich mysli, uvažující člověk si to přebere.

To řízení opravdu není žádná láce, jak se to dá řešit u předokolky předvádí nejen MB nebo BMW (až od G generace, F SUV a MPV ještě ne), ale i VAG.
Mimochodem i to NX má líp naladěný posilovač než X1.
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
4. 1. 2022 14:59
Re: Smutný úpadek diskuzí
Zazlez bolševický Vaculíku.

Meleš jak zaseklý gramofon pořádně stejné nesmysly.
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 21:13
Re: Smutný úpadek diskuzí
Ty na tom nejsi o moc líp, jste na tom oba úplně stejně.
Avatar - Barrichello
5. 1. 2022 09:06
Re: Smutný úpadek diskuzí
Já tu neopakuji 5 frází dokola za pomocí CRTL+C a CTRL+V a nelžu tady, jak všichni budou moc jezdit všude splaováky ještě 50 let.

Když je jasné že to není pravda, protože to bude bud zakázaný, nebo na to 90% lidí nebude mít.

A o normálních autech se mnou jde diskutovat naprosto normálně.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 12:24
Re: Smutný úpadek diskuzí
Máš pravdu, to tu dělá dost lidí, ale pořád mi to nevrátí ty obsáhlé diskuze opravdu o autech, jejich rozdílech, pozitivech a negativech :) To si tu povíme s tebou a dalších diskutérech, které napočítám na prstech jedné ruky

No já už ti psal, že jsem řídil to, co tu vychvaloval i Woody - 1.0EB 92kw MT STline, ten byl skvělej, lehkej, živej, přesné řízení a převodovka šla krásně, moc se mi to líbilo i s tím, že kulhal na jeden válec :D A pak taky ST line 1.5R3 s HDM kombík, ten byl komfortnější mi přišlo, ale jinak dost podobný a opět bych mu asi i ten válec odpustil.

Trend, Titanium, či Active jsem nezkoušel a je dost možné, že budou jinak nastaveny, už i u starších Fordů se to lišilo ,tak tady asi taky, neumím to posoudit, nemám srovnání :)
4. 1. 2022 12:30
Re: Smutný úpadek diskuzí
Jel jsem určitě Trend nebo Titanium, nikdo mu nevezme skvělý 1,5TDCi, podvozek a převodovku. Řízení prostě Ford vždy uměl líp, tady krutě nepovedené. Jinak zkusím v lednu dorazit a poprosit Mikesuse, aby mě naučil jezdit s hybridem. Pod 9 (a jednou pod 7) se dostane jen při extrémně lehké noze a kombinace město/mimoměsto. Benzínová X1 dnes předpisově za 5,9 Brno ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 12:35
Re: Smutný úpadek diskuzí
No určitě doraž a doufám, že se ozvete, taky tě rád uvidím... tebe v Lexusu, to si snad budu muset vyfotit, jako když jsem viděl Woodyho řídit Priuse :-[] :-!

Soused měl pul roku Ravku HEV služebně a říkal, že jezdil jako dobytek a nad 8 to nešlo, to je stejnej pohon, ne ? To je divný, třeba se to zajede :D
4. 1. 2022 12:44
Re: Smutný úpadek diskuzí
Už jsem zkoušel všechno možný a průměr 8 s dálnicí prostě ani náhodou. Je otázka, co si představuje jízdou jako prase. To s tím autem ani nejde. Nejede :D
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 12:58
Re: Smutný úpadek diskuzí
Musíš za to brát, až bude slyšet jen kvílení ceeeee veeee teeeee :-[] Pak pojede
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 13:08
Re: Smutný úpadek diskuzí
Nepojede, hnací řetězec 300h je jedna z vůbec nejhorších variant motorizace/pohonu auta, která je akt. na trhu (ve vztahu k ceně aut, ve kterých se prodává), šílený projev, chabá dynamika, spotřeba slušná jen ve městě. U toho NX je to škoda, protože to auto je jízdně jinak velmi příjemné, 300h z něho ale dělá čistě městské poskakovadlo.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:17
Re: Smutný úpadek diskuzí
Já si to už moc nepamatuji, znám jen tu Ravku, ta nejela zle, mnohem, ale mnohem lépe, než ta předchozí generace, ale jel jsem s tím kousek. Pak jsem měl možnost zkusit PHEV verzi, to je čerstvější zážitek a ta jela dost dobře, jen v zatáčkách ty baterky měly sakra velkou odstředivou sílu :D
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 13:34
Re: Smutný úpadek diskuzí
Minulé NX 300h mi na spotřebu přijde asi jako nejhorší hybrid. Obecne hybrid z minulé ravky mi přišel jako nejhorsi hybrid od toyoty a Lex k tomu přidává ještě dost velkou váhu. Na druhou stranu v kombinaci 6.5l benzinu není úplná tragédie. Lex si myslím, že bude tak o 0.5-1l víc
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:38
Re: Smutný úpadek diskuzí
Počkej, to NX Páji není aktuální Ravka? To pak jo, ta předchozí je příšerný auto, nic ve zlém :D
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 13:46
Re: Smutný úpadek diskuzí
Jestli si pamatuji dobře, tak bral minulou gen. Tedy pohon jako v minulé rav4.
A souhlasím, já ji moc nemám rád taky. Jezdím s ní jen v krajní nouzi.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:49
Re: Smutný úpadek diskuzí
Pak se nedivím komentu Dinara a asi ani né té spotřebě, mám také z více zdrojů a to i od Hamuny přeci, že to mimo město je brutálně neúsporné auto :D
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 13:53
Re: Smutný úpadek diskuzí
Ta rav4 jezdi v kombinaci kolem 6.5 cca, jestli si pamatuji dobře. Ale dalnice se samozřejmě na tom podepíše hodně.
4. 1. 2022 13:57
Re: Smutný úpadek diskuzí
Ta generace, která teď končila. Ta nová je krásně cenově nadsazená, o té bych pro účel na který je potřeba ani neuvažoval.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:58
Re: Smutný úpadek diskuzí
Takže máš defakto stejný auto, jako tady chválil Hamuna a které údajně mají taky... :-[] :-! Teď už ti třeba nebude nadávat a budete kámoši:D
4. 1. 2022 14:09
Re: Smutný úpadek diskuzí
No to zcela jistě :-[] Určitě jsi kamarád se všemi co mají známého co má Mondeo :D
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 14:10
Re: Smutný úpadek diskuzí
Ne, já se kamarádím jen s Renaulťáky, známe se ze servisu :D :-[]
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 21:23
Re: Smutný úpadek diskuzí
No s tím novým NX to není zas tak cenove hrozné, obzvlášť s tou slevou pro majitele Toyot.

https://www.idnes.cz/…933_automoto_taj
Avatar - Tielman
4. 1. 2022 12:32
Re: Smutný úpadek diskuzí
No jo, taky jsem překvapenej... ten úpadek je opravdu masivní :(
Dřív jsme si sice vjeli do vlasů, ale bylo to kvůli chybnému výkladu nebo nepochopení, nakonec jsme se shodli na neshodě a jelo se v klidu dál.
Chápu, že někdo může být jaksi exaktně zaměřen na konkrétní technologii, ale nechápu, proč je jiný s odlišným názorem hned "zatracen" i přes vcelku slušnou argumentaci... Blbě jsme ty mladý vychovali asi a někteří starší asi začali míň jezdit a víc chlastat :)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 12:38
Re: Smutný úpadek diskuzí
No i když jsme se tu hejtovali, tak to pořád bylo v úrovni sympatií ke značkám, pohonům, nebo rozdílů mezi jednotlivými konkurenty, prostě se mluvilo o autech :)

Nevím co se stalo... spíš se sem navezla náplava, co si myslí, že jejich názor = pravda
4. 1. 2022 12:47
Re: Smutný úpadek diskuzí
Náplava? To máš ty pražáku zažitý, viď? :D
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:18
Re: Smutný úpadek diskuzí
Já žiji pořád v jednom městě, že se Praha přiblížila ke mne za tu dobu, co jsem na světě :D za to já nemůžu, ještě pár let a budu Pražák :-[] :-!
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 12:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 12:39
Re: Smutný úpadek diskuzí
Ona i ta Kylie se tu do krve hádala, ale o autech a nepletla sem zdaněnou naftu ;) To je oč jde, klidně budu diskutovat, jestli je lepší Tesla, než adekvátní i-BMW, ale nebudu se učastnit diskuze, že si mam místo Fokuse koupit Teslu.
4. 1. 2022 12:48
Re: Smutný úpadek diskuzí
Jak můžeš o něčem, co je dotované napsat, že je zdaněné!!!??? :-! :D
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 12:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 12:56
Re: Smutný úpadek diskuzí
To sem prehnal 8-s 8-s
Avatar - Amaterasu
4. 1. 2022 12:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2022 12:57
Re: Smutný úpadek diskuzí
Kylienu mi nepřipomínej, já ji uvěřil, že gripcontrol u PSA nějak pomáhá a vyhodil zbytečně 11 500.
Avatar - Barrichello
4. 1. 2022 15:02
Re: Smutný úpadek diskuzí
Ne to nejsou auta, to sou tramvaje na gumových kolech pro blbeč*y jezdící z A do B, plečky bez tradic, charakteru, zvuku, nekvalitně smontované, okradené, s hnusných, šeredným designem a odpornými interiéry na úrovni auta budoucnosti z Autosalonu Frankfurt 1991 :-) :-) :-)
5. 1. 2022 01:08
Re: Smutný úpadek diskuzí
Perfektně vystiženo. EV nejsou auta, ale odporné pojízdné elektrospotřebiče! :-O :-O :-O :no:
Avatar - Mikesus
5. 1. 2022 07:36
Re: Smutný úpadek diskuzí
Presne ukazuješ příklad toho úpadku diskuze.
Avatar - Barrichello
5. 1. 2022 09:03
Re: Smutný úpadek diskuzí
Jestli se ti líbí Tesla 3 jako designový skvost interiéru a exteriéru, tak je to strašně strašně MOOOOOC smutný.

Dokládá to absolutní úpadek vkusu, milý ezelený elektrofanatiku :-)

To auto je designový mrzák :-) Žabotlam s interiérem na zvracení
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 12:42
Re: Smutný úpadek diskuzí
To je pravda, ale aspoň je ta diskuse přehlednější. ;-)
4. 1. 2022 12:47
Re: Smutný úpadek diskuzí
Možná se tím člověk ochudí, třeba se u některých stane obrat :-[] I prase může lítat :-!
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2022 12:59
Re: Smutný úpadek diskuzí
Já mám na hatu akorát Hamunu, protože je jako pes, který chčije pod každý patník.
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 13:10
Re: Smutný úpadek diskuzí
Já ještě elektrosvazáka Vita, ti ostatní tolik netapetují.
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2022 13:22
Re: Smutný úpadek diskuzí
Vito tady vystupuje aspoň jako EV nadšenec, ne jako ekoeuropošuk.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:29
Re: Smutný úpadek diskuzí
Vito není zlej, ale občas to diskuzně dost přehání a dost má problém pochopit, že má někdo jinej jiné potřeby a tužby a mne tím leze hodně na nervy (a to se známe i osobně)... no ale z druhé strany barikády je tu i jistý člověk, který ti na dotaz, co si za rodinné nové auto za půl míče máš koupit, odpoví že 15 let starou osmiválcovou ameriku žejo :D

Holt někteří jedinci mají omezené vnímání okolního světa tím, že všichni musí mít stejné potřeby a názory.
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 13:35
Re: Smutný úpadek diskuzí
a každý může mít ignor list nastaven dle své potřeby, já jsem se svým nastavením spokojený. ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:39
Re: Smutný úpadek diskuzí
V pořádku, jak jsem psal výše...já to mám vyplé pro všechny, i blbec může mít názor a kdyžtak to prostě nečtu :D
Avatar - Barrichello
4. 1. 2022 15:07
Re: Smutný úpadek diskuzí
V době, kdy do zákazu spalováků zbývá tak 8 let, popř. místo zákazu samotného přijde salámová metoda tj. zákaz vjezdu do měst nebo brutální mýto pro spalováky za vjezd do měst, popř. masivní emisní daně na fosilní paliva je nejlíp si koupit litrovej tříválec.

"A dědečku, čím si jezdil když ještě jezdila ta auta na benzín? Tříválcem pepíčku, tríválcem. Měl úžasných 100 koní a trhal asfalt".


Tak si to užijte no :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
4. 1. 2022 15:02
Re: Smutný úpadek diskuzí
Vito je eurobolševik a má dalších 10 fake nicků.
Avatar - iudex
4. 1. 2022 13:06
Re: Smutný úpadek diskuzí
Presne to som chcel napísať, že ten, na koho svoj príspevok Ozzy primárne mieri (amterasu alias Kylie alias neviemeštekto) ako trafená hus zagága. Ale nielenže zagága ako prvý, ale vôbec nepochopí, že to je na neho a nepozrie sa do zrkadla, ale začne robiť presne to, čo Ozzy vytýka.
Preto platí len "nekŕmiť trolla" a už dávnejšie na neho a jeho klony nereagujem. Problém to však nerieši, presne ako píše Ozzy, pribudlo tu stádo fanatických zástancov bateriek, ktorí nevedú vecné diskusie, ale strhávajú to k ideologickým bojom "my vs. oni". ;-\
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 13:13
Re: Smutný úpadek diskuzí
Tak jsou to veřejné diskuse, s tím je třeba počítat, navíc je tu možnost ignor listu, takže nemyslím, že by nám to mělo nutně bránit v diskusi o tom, co máme rádi. ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:21
Re: Smutný úpadek diskuzí
V diskuzi to nebrání, ale chybí lidi, co by diskutovali :)
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2022 13:32
Re: Smutný úpadek diskuzí
Jj doba je zlá, ale ne přece tak, abychom reagovali na Hamunu. Z aut se stal takový guláš, že není přehled. A redaktoři měří zrychlení na 6ku u automatu, jeden 8° a druhý 6°.
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 13:33
Re: Smutný úpadek diskuzí
Jj, jedničkovej focus bylo fajn auto, trojka stála za h... Můžem pokračovat. :D ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:40
Re: Smutný úpadek diskuzí
Ne, trojkovej Fokus je žhavé téma, tomu se vyhýbám i když si nemyslím, že je to špatné auto ve všem (mne se v něm jezdilo dobře, ale má dost negativ) a ticho, nebo příjde Miromen a vysvětlí nám to :D :D
5. 1. 2022 01:11
Re: Smutný úpadek diskuzí
Nikdy jsem nepochopil, jak u Focusu III. gen. mohl Ford tak idiotsky plýtvat obestavěným protorem - ta metrová palubka a supeširoký středový panel jsou fakt na facku! :-O :-( :no:
Avatar - Ozzman
5. 1. 2022 06:03
Re: Smutný úpadek diskuzí
Jo, ale to zlepsil facelift trochu i kdyz to porad neni nic extra.
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 13:43
Re: Smutný úpadek diskuzí
Pockej, přijde miromen a vysvětli ti ten trojkovej focus :-[]
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:27
Re: Smutný úpadek diskuzí
Já to nechtěl adresovat a určitě to nepatří jen jednomu člověku, abych tady nevyvolal flame a taky pro úplnost musím říct, že tu jsou i opačné póly na straně fanatických zastánců spalováků s manuálem, ručkou a tachometrem, který má čísla vodorovně ! :D A ti všichni dohromady tvoří tak 80 % diskuzí zde :/ Jen hrstka diskutérů pak mluví o autech, sdílí zkušenosti, názory na ten či onen testovaný kus ... ale jsem rád, že tu jsou alespoň ti..mezi které samozřejmě řadím velkou část lidí, co reagovali na muj příspěvek, včetně tebe.
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2022 13:38
Re: Smutný úpadek diskuzí
I já změnil názor, toyotí hybrid dvoulitr v Corolle jsem už uznal a manuál jen do Miaty, BRZ a M2. Ale stejně je to tím, že ten hybrid už není jen ječící chcípák a dnešní automaty fungují skvěle.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:42
Re: Smutný úpadek diskuzí
Hybridní pohon udělal obrovský pokrok a to právě v tom, že dneska už se takové auto řídí jako spalovák s automatem.

Já jsem k tomu přišel poprvé u Mikesusova Aurise a Yarise HSD, bylo to jiné, musel jsem si zvykat a čím dál tim novější ten hybrid je, tím je příjemější a je to právě tím, že se řídí jako normální auto se vším všudy... Mne se hodně líbilo i Mondeo HEV, ale za to své naftové bych ho asi nevyměnil, snad jen díky pravděpodobně mnohem větší spolehlivosti..
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 13:52
Re: Smutný úpadek diskuzí
Corolle chybí lepší odhlučnění, zavyje si taky a ráda, jen když se dostaneš k tomu vytí, je tak krátkou dobu, že je to méně než beznej vytočenej motor.
Avatar - Dinar
4. 1. 2022 13:38
Re: Smutný úpadek diskuzí
Klid, kdo chce, rozumí tomu, jak to myslíš. ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2022 13:40
Re: Smutný úpadek diskuzí
:yes:
Avatar - Mikesus
4. 1. 2022 21:08
Re: Smutný úpadek diskuzí
Trošku si rýpnu. Kdo tu píše o EV, že to není auto, ale bílá technika, pračka nebo lednička? Kritizuješ něco, co sám děláš.
Avatar - Ozzman
5. 1. 2022 06:11
Re: Smutný úpadek diskuzí
Do jisté míry máš pravdu, ale jsi i trochu vedle. Ano, rypnu si, ale nejak si opomel, ze stejne se tu opiram i do druhe skupiny zastancu manualů a radoby petrollheadu, co jsou absolutne proti pokroku a vsude vidi konspiraci.

A vis proc to delam ? Protoze veskere snahy o rozumnou diskuzi s obema skupinami jsou bezvychodne. Tlaci si jen to svoje, neumi objektivne posoudit nic a presvedcuji mne o tom, ze se mi ma libit to, co jim a nebo kdyz nelibi, jsem bud neridic a nebo zaostalej… tenhle idealogicky vyplach mi pripomina metodu norimberskych trychtyru, jen ja se tu a tam vzepru, ale jestli si vsimas ja to delam obcas…soise mlcim a neucastnim se.
Avatar - Mikesus
5. 1. 2022 07:38
Re: Smutný úpadek diskuzí
A víš, že tím přispíváš k úpadku té diskuze ještě víc než si myslíš? Jen tím vytváříš extremistické názory z obou stran. Několik jednoduchých lidi se toho chytne a opakuji to dokola jako dotovanou naftu a druzí se neudrží a začnou to EV vnucovat.
Avatar - Ozzman
5. 1. 2022 07:51
Re: Smutný úpadek diskuzí
Toho jsem si vědom, ale jsem taky jen člověk a vlastně nebýt toho, moc diskuze by tu už nebylo možné... bohužel
Avatar - Mikesus
5. 1. 2022 08:51
Re: Smutný úpadek diskuzí
Tak si pak nemůžeš stěžovat, že to upadá.
Kdyz by byla věčná diskuze, teď řekněme třeba EV vs ICE nebo focus3 vs zbytek sveta, tak se to rozjede zase samo v klidu.
Avatar - Barrichello
5. 1. 2022 09:01
Re: Smutný úpadek diskuzí
Pokud tím pokrokem má být EV plečka, tak děkujeme o takový pokrok vážně nestojíme. Že nás sem chodí ještě málo je štěstí těch zelených bolševiků, protže on tnehle názor má 70% společnosti, to bysme Vás tu ugrilovali zaživa :-) :-) :-) :-)

Jinak ne každý petrolhead tvrdí, že auto musí mít klasickou ručku (mimo fwd je to úplně jedno jakou má, rwd ručku na drifty nepotřebuje) , fofrklacek je přežitá věc už 50 let, a budíky sou nejlepší ty co ukazují jak analogově, tak i digi. Mimochodem digi budíky už měly ameriky taky před 35 lety :-)
Avatar - MS-sport
5. 1. 2022 07:51
Re: Smutný úpadek diskuzí
Není nad diskuzi "face to face" :-) pěkně postaru :*)
Avatar - twistedTSD
6. 1. 2022 02:44
Re: Smutný úpadek diskuzí
Vidím to stejně, zrovna jsem o tom reagoval jinde. Mě už nebaví tyhle nekonečné flejmy, to nikam nevedoucí sektářství a vysmívání se druhému názoru. Chci klidně i diskutovat o EV, jak jezdí Mégane, co se ví o id.2, ale ne řešit nesmysly o tom, jestli je nejvíc nejúčinnější EV ta jediná cesta.