Vypadá to na slušné auto dle recenze a závěru, v mínusech jsou jen 2 věci a 3,5 hvězdy, které zde značí spíše podprůměrné auto.
Jednapětka DCi je povedený motor, léty a tisícemi naštvaných uživatelů od prvnotních verzí prověřený a vychytaný, do takového auta určitě dobrá volba. On kdo jezdí hodně a neskáče po městě, tak mu bude dobře sloužit i v osobáku, kdy jede kolem 5 na sto a to i s automatem (a i se mnou za volantem).
Kolem 5 urcite nejde, vcera som s nim siel na vylet :-) Mozno by som pozrel aj spotrebu, keby palubka nesvietila ako vianocny stromcek. Ktovie, ako maju vychytanu tu mocovinu.
Mne obcas prijee, ze si trochu jako z pomocne skoly, sam pises jak na to slapes a ze jezdis skoro na krev a i dite ze skolky uz by melo tuseni, ze bude pri takovem rezimu auto potrebovat vice paliva, ale pro tebe teda - kdyz jedes normalne, jezdi to kolem peti a mluvim o osobaku (Megan) a ne o MpV, to uz by si take ve svem veku mohl tusit, ze je to vetsi auto a to ma taky vliv na spotrebu.. ach jo do ceho si to dusi dal…
Ale ten Citan nebude asi ako Megane. Slapem aj s inymi autami na krv a taku vysoku spotrebu tam nemam. To je ten problem, ze pri vysokej zatazi zerie viac, ako ostatne porovnatelne auta. A pri nizkej to az tak dole nejde. Inak motor fakt v pohode, mne sa ten prejav paci. Dokonca aj turbo celkom pekne syci, len sa trosku bojim, ci neodchadza. Mozno ov Cliu su s tym ludia spokojni, ale v nalozenom Citane im to zozerie mozno viac, ako 2.0 hdi a pod. Ale zase nova verzia, moze to byt uplne ine, ked to pouziva mocovinu.
Veď ja nerozporujem, ešte aj tu v teste píšu do 6 litrov spotreba, ale nech tomu šlapnú na krk v citane, ako kuriéri vedia a budú možno prekvapení. Proste sa tu šíria mýty, že je to úsporný motor, že sú to nekazivé, dobré autá a aj keď opravím, že to tak nie je vždy, tak budete tu opakovať svoje. Ako s tým najlepším motorom 1.3 tce :-) Zase ešte k téme, to je liatinový motor a ten keď sa na hreje, tak bude nahriatý celý deň. Ale kým sa nahreje, trošku to trvá.
Protoze statisitika velkeho poctu aut vs tva osobni zkusenost s jednim autem, ktera bude silne ovlivnena tvym extremnim zachazenim dava pravdu jasne jen na jednu misku vah.
Zrovna novinárske spotreby bývajú vyššie ako tie reálne, takže keď jazdia testéri za 5,5-6, tak väčšina to dá bez obmedzovania za 5-5,5. ČO to vlastne znamená šliapnuť na krk? Pretože väčšina ľudí jazdí napríklad limit+ 10km/h a tam ťa to dci tiež nezožerie
U xxc to znamená 150+ smerom na Rožňavu z Košíc a tak, teda úplne mimo režim používania drvivej väčšiny ostatných užívateľov. Hlavne že má 100 IsoFixov kvôli bezpečnosti a jazdí po okreskách ako pirát. :)
Jj, je to stratený prípad. Mix tej jazdy a revaním nad počtom isofixov je hodný pozorovania v liečebni, taký exemplár len tak ľahko nenájdeš a aj doktori by boli asi hodne prekvapený :-[]:-[]
Heh, minule som siel zniceny z posilnovne, sice mi bolo zle, ale uplne legalne som mohol ist. Keby som mal nieco vypite, a to by som musel vypit viac, aby som sa tak citil, tak uz by to bolo nelegalne. Ale tak daval som pozor a siel pomalsie.
Tam, kde poznam cestu, tak jazdim na limite auta a inak uz jazdim okolo limitov. Tam islo o to, ze ked kazdym autom jazdim rovnako, jedine dci ma najvyssiu spotrebu. Ale to uz je jedno, je to ina verzia, mozno to opravili.
Tak jak Renault jako značku rád nemám....musím uznat, že ten vznětovej motor 1,9 co se dává např do Traficu, Talenta, Movada a dalších i do Mercedesu je TOP.
Je to klasický 2.0 (1997 cm3) motor od Renaultu, jestli něco Francouzi umí, tak jedny z nejtišších dieselů. Mercedes do nedávna míval 1950 cm3, teď 1993 cm3 což je asi nejlepší 2.0D v mixu vlastností jako spolehlivost, spotřeba, kultivovanost, výkon.
Renault ma za sebou mnoho failu, i dost nepovedenych motoru, ale taky ma v historii dost spickovych motoru a o tom se uz moc nemluvi.
2.0 dci je statisticky jeden z nejspolehlivejsich dieslu, 1.5 dotahli za roky k dokonalosti a i u benzinu najdes zajimave kousky, jejich atmo 16v verze 1.2 1.6 a 2.0 nez je nahradili motory Nissanu, posleze prvni TCe co z nich vychazely a nemely primej vstrik (neplest s pozdejsi 1.2 tce) ,nebo aktualne 1.33 tce co opet bere i Mercedes. Ja mam outsidery rad a Renault je ten, ktery umi prekvapit :yes: Snad budes spokojen
Díky i za rozšířené info, to jsem nevěděl....já měl kdysi funglovku toho Renaulta podobnýho VW Sharanu, s motorem 3,0 V6 a měl jsem s tím teda jenom problémy.....jelo to jak z praku, ale zařekl jsem se, že Renault už nikdy. Stálo to tehdy 1,3 mil a ve 20tis km jsem to za tepla nenastartoval....nedokázali to opravit. Soudní tahanice o vrácení vozu....nikomu bych to nepřál.
Ten motor neznám, to byl Espace, ne ? Jo, takové problémy nejsou vyjímka, to se prostě stávalo a asi i někdy stane. Já Renault beru rád jako druhé auto v ojetinách, kde už vím, kam sáhnout díky lidem, jako si ty (za to děkuji), co to odzkoušeli jako nové :D Pak mají ta auta obrovské výhody u ojetin kýžené - koroze minimální, pak vybrat motor a verzi bez problematické elektroinstalace a dokáží sloužit velmi dobře a spolehlivě, popřípadě servisovat jde většina věcí, koroze je za mne konečná, takové auto je pak nebezpečné.
Navíc za ta léta Renault šel nahoru v kvalitě i spolehlivosti, naopak většina automobilek spadla a teď je to prašť jako uhoď, samozřejmě, že se jim nevyhne tu a tam nějaký problém, motorický, elektrický, ale komu ano. Pro příklad jsem viděl nyní na Renaultfóru, jak někomu zamrzl displej v novém Capturu tuším... už by to tady bylo samej hejt na elektroniku Renaultu, ale že se to dnes a denně děje novým Oktávkám, to je v poho... takže asi tak :) Proto jim fandím, ale upřímě, pro nový - zánovní Renault bych si asi nešel, možná ještě pro něco jako Talisman TCe 1.8, Megane RS / GT 205 (už se nevyrábí) či starší RS a GT verze z Dieppe, to jo, ale jinak bych vážil, jestli nevzít něco jiného za ty peníze, byť lehce ojetého.
ano Espace. Já v podstatě šel pro Renault :-) z kraje srpna jsem objednal Fiat Talento 170 koní, cena 582tis bez daně......3 dny před dodáním mně zavolali, že auto už nevyrobí! Na vrácení zálohy jsem pak čekal 14 dní...následně jsem rychle se podívat a popřípadě koupit Renault Trafic Spaceclass 170 koní(stejnej motor jako v Talento). Jenže byla to ta nejdelěí verze a to už je fakt dost velky.....auto uvnitř krásný. Zpracování všechno.....980tis bez dph.....to už jsem vycenil zuby. Jednání bylo ze strany prodejce velmi rychlý: je to jedinej a poslední kus v CZ, další volná kvóta až příští rok. Byl jsem jeden ze 4 zájemců nahlášených ten den......nakonec jsem koupil ten MB Vito. Slevu jsem dostal fakt velkou, takže rozdíl mezi Renault a MB dost malej a mám 4x4 a 240 koní.....
To je pěkný, obecně kupovat dnes auto je šílený, nedostatek, čekačky, to si nakonec koupil dobře, ale já se v dodávkách moc nevyznám, jezdil sem maximálně Tranzitama a ty starší reznou i před očima :D
Problem bude asi v tom, ze motor ktory spominas bol Isuzu a ten narobil vela vrasok... nikasil, prehrievanie jedneho valca a kopu dalsich problemov. Renaultacke V6 DCi boli o kus vydarenejsie.