Testy
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak jak Renault jako značku rád nemám....musím uznat, že ten vznětovej motor 1,9 co se dává např do Traficu, Talenta, Movada a dalších i do Mercedesu je TOP.
Je to klasický 2.0 (1997 cm3) motor od Renaultu, jestli něco Francouzi umí, tak jedny z nejtišších dieselů. Mercedes do nedávna míval 1950 cm3, teď 1993 cm3 což je asi nejlepší 2.0D v mixu vlastností jako spolehlivost, spotřeba, kultivovanost, výkon.
Já si v listopadu objednal MB Vito Tourer L 124CDI 4x4.....tak uvidím, ale jel jsem v tom a ten motor je neuvěřitelnej jak jede.....
Renault ma za sebou mnoho failu, i dost nepovedenych motoru, ale taky ma v historii dost spickovych motoru a o tom se uz moc nemluvi.
2.0 dci je statisticky jeden z nejspolehlivejsich dieslu, 1.5 dotahli za roky k dokonalosti a i u benzinu najdes zajimave kousky, jejich atmo 16v verze 1.2 1.6 a 2.0 nez je nahradili motory Nissanu, posleze prvni TCe co z nich vychazely a nemely primej vstrik (neplest s pozdejsi 1.2 tce) ,nebo aktualne 1.33 tce co opet bere i Mercedes. Ja mam outsidery rad a Renault je ten, ktery umi prekvapit :yes: Snad budes spokojen
2.0 dci je statisticky jeden z nejspolehlivejsich dieslu, 1.5 dotahli za roky k dokonalosti a i u benzinu najdes zajimave kousky, jejich atmo 16v verze 1.2 1.6 a 2.0 nez je nahradili motory Nissanu, posleze prvni TCe co z nich vychazely a nemely primej vstrik (neplest s pozdejsi 1.2 tce) ,nebo aktualne 1.33 tce co opet bere i Mercedes. Ja mam outsidery rad a Renault je ten, ktery umi prekvapit :yes: Snad budes spokojen
Díky i za rozšířené info, to jsem nevěděl....já měl kdysi funglovku toho Renaulta podobnýho VW Sharanu, s motorem 3,0 V6 a měl jsem s tím teda jenom problémy.....jelo to jak z praku, ale zařekl jsem se, že Renault už nikdy. Stálo to tehdy 1,3 mil a ve 20tis km jsem to za tepla nenastartoval....nedokázali to opravit. Soudní tahanice o vrácení vozu....nikomu bych to nepřál.
Ten motor neznám, to byl Espace, ne ? Jo, takové problémy nejsou vyjímka, to se prostě stávalo a asi i někdy stane. Já Renault beru rád jako druhé auto v ojetinách, kde už vím, kam sáhnout díky lidem, jako si ty (za to děkuji), co to odzkoušeli jako nové 😁 Pak mají ta auta obrovské výhody u ojetin kýžené - koroze minimální, pak vybrat motor a verzi bez problematické elektroinstalace a dokáží sloužit velmi dobře a spolehlivě, popřípadě servisovat jde většina věcí, koroze je za mne konečná, takové auto je pak nebezpečné.
Navíc za ta léta Renault šel nahoru v kvalitě i spolehlivosti, naopak většina automobilek spadla a teď je to prašť jako uhoď, samozřejmě, že se jim nevyhne tu a tam nějaký problém, motorický, elektrický, ale komu ano. Pro příklad jsem viděl nyní na Renaultfóru, jak někomu zamrzl displej v novém Capturu tuším... už by to tady bylo samej hejt na elektroniku Renaultu, ale že se to dnes a denně děje novým Oktávkám, to je v poho... takže asi tak 😊 Proto jim fandím, ale upřímě, pro nový - zánovní Renault bych si asi nešel, možná ještě pro něco jako Talisman TCe 1.8, Megane RS / GT 205 (už se nevyrábí) či starší RS a GT verze z Dieppe, to jo, ale jinak bych vážil, jestli nevzít něco jiného za ty peníze, byť lehce ojetého.
Navíc za ta léta Renault šel nahoru v kvalitě i spolehlivosti, naopak většina automobilek spadla a teď je to prašť jako uhoď, samozřejmě, že se jim nevyhne tu a tam nějaký problém, motorický, elektrický, ale komu ano. Pro příklad jsem viděl nyní na Renaultfóru, jak někomu zamrzl displej v novém Capturu tuším... už by to tady bylo samej hejt na elektroniku Renaultu, ale že se to dnes a denně děje novým Oktávkám, to je v poho... takže asi tak 😊 Proto jim fandím, ale upřímě, pro nový - zánovní Renault bych si asi nešel, možná ještě pro něco jako Talisman TCe 1.8, Megane RS / GT 205 (už se nevyrábí) či starší RS a GT verze z Dieppe, to jo, ale jinak bych vážil, jestli nevzít něco jiného za ty peníze, byť lehce ojetého.
ano Espace. Já v podstatě šel pro Renault 😄 z kraje srpna jsem objednal Fiat Talento 170 koní, cena 582tis bez daně......3 dny před dodáním mně zavolali, že auto už nevyrobí! Na vrácení zálohy jsem pak čekal 14 dní...následně jsem rychle se podívat a popřípadě koupit Renault Trafic Spaceclass 170 koní(stejnej motor jako v Talento). Jenže byla to ta nejdelěí verze a to už je fakt dost velky.....auto uvnitř krásný. Zpracování všechno.....980tis bez dph.....to už jsem vycenil zuby. Jednání bylo ze strany prodejce velmi rychlý: je to jedinej a poslední kus v CZ, další volná kvóta až příští rok. Byl jsem jeden ze 4 zájemců nahlášených ten den......nakonec jsem koupil ten MB Vito. Slevu jsem dostal fakt velkou, takže rozdíl mezi Renault a MB dost malej a mám 4x4 a 240 koní.....
To je pěkný, obecně kupovat dnes auto je šílený, nedostatek, čekačky, to si nakonec koupil dobře, ale já se v dodávkách moc nevyznám, jezdil sem maximálně Tranzitama a ty starší reznou i před očima 😁
nie nie, to je jedina skusenost, statisticky sa tie motory nekazia a Renaulty patria medzi najlepsie a najspolahlivejsie auta 😁
Jednapětka DCi je povedený motor, léty a tisícemi naštvaných uživatelů od prvnotních verzí prověřený a vychytaný, do takového auta určitě dobrá volba. On kdo jezdí hodně a neskáče po městě, tak mu bude dobře sloužit i v osobáku, kdy jede kolem 5 na sto a to i s automatem (a i se mnou za volantem).
Tam, kde poznam cestu, tak jazdim na limite auta a inak uz jazdim okolo limitov. Tam islo o to, ze ked kazdym autom jazdim rovnako, jedine dci ma najvyssiu spotrebu. Ale to uz je jedno, je to ina verzia, mozno to opravili.
Tedy 3 hvězdy průměr? V poslední době 3.5hvezdy dostalo dost aut, takže mám podezření na tohle.