Novinky
Přesně tak, byla to série Volkswagen Golf TDI(PD)
150 koní 4000rpm a 320Nm v 1900rpm, top spee😜 216 Km/h, 0-100 Km/h: 8,6 sec.
více zde [odkaz]
150 koní 4000rpm a 320Nm v 1900rpm, top spee😜 216 Km/h, 0-100 Km/h: 8,6 sec.
více zde [odkaz]
? Uchází mi pointa tvého příspěvku 8-s A jestli si myslíš, že z "moderního" common railu dCi bez filtru lezou vzadu zelené smějící se obláčky štěstí, tak to žiješ asi v jiném světě.
Populárně učipovaná pak měla klidně 150- 200kW. Točák woe hladce dosáhl 400Nm. Spotřeba klesla pod 4 litry, čas 0-100 pod 8 vteřin, životnost pneumatik pod 2000 km a životnost plic šoféra nekuřáka pod 35let. A pokud člověku nevadilo každý večer umývat vrata od garáže z černé do původní barvy (jestliže původní samozřejmě nebyla černá), nevadila mu celodenní mlha a spousta mrtvol ve zpětném, pokud se dokonce smířil (pokud chtěl auto využívat klasické 3 roky) s ročním nájezdem 500 km (výdrž sady pneumatik tedy hravě přesáhla plnou životnost samotného vozu, viz výše), pak bylo 1,9TDI vyloženě závodním srdcem každého koncernového speciálu. :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pamatuješ špatně, žádná sériová koncernová 1,9TDI neměla víc než 100kw. Z toho dvoulitru je vymačkat víc - cca kolem 150kw a 400Nm (chip tuning ALPINE starého dvoulitru), ale to by emise byly větší a dnešní svět chce být zelený ať si o tom můžeme myslet své.
Je to opravdu malo. Cekal bych alepson nejaky poradny motor, vzdyt moderni deisly toho dokazi opravdu hodne. Ale tohle je zklamani - to i stara koncernova 1.9 TDI mela vyssi vykon, jestli si dobre pamatuju, a to se o nejake moderne mluvit rozhodne neda... A opticky tuning taky :no: To zavani dalsim vyprazdnovanim preplnenych skladu s priplatkovou vybavou, kterou nikdo nechce...
oblepit auto nalepkami dat mu velkouzasnolepi nazev WRC to zvladnou vsichni! Jediny co chapu je omezeny pocet kusu, taky kolik blaznu by si koupilo takove auto :no:
😒