Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Focus WRC ST 525 a WRC-S: oslava úspěchů v rallye

12 komentářů

Tak moc jsem se tesil, ze prijde dustojny nastupce Focusu RS. A kdyz jsem videl clanek, ze prichazi WRC ST 525, me srdce zaplesalo. Samozrejme jen na par okamziku, nez jsem zjistil, co je to zac... Jasne, STcko je uzasne auto, ale pod WRC ST bych si vazne predstavil neco jeste ostrejsiho... O WRC-S snad ani nema smysl mluvit. Diesel? Proc ne? Ale 100 kW je vazne malo. A nebo naopak - proc neudelat "STcko" pro obycejny lid? Ale pak to proste nejde nazvat WRC-S.
😒
BaracudaJ
Přesně tak, byla to série Volkswagen Golf TDI(PD)
150 koní 4000rpm a 320Nm v 1900rpm, top spee😜 216 Km/h, 0-100 Km/h: 8,6 sec.
více zde [odkaz]
RS
? Uchází mi pointa tvého příspěvku 8-s A jestli si myslíš, že z "moderního" common railu dCi bez filtru lezou vzadu zelené smějící se obláčky štěstí, tak to žiješ asi v jiném světě.
Populárně učipovaná pak měla klidně 150- 200kW. Točák woe hladce dosáhl 400Nm. Spotřeba klesla pod 4 litry, čas 0-100 pod 8 vteřin, životnost pneumatik pod 2000 km a životnost plic šoféra nekuřáka pod 35let. A pokud člověku nevadilo každý večer umývat vrata od garáže z černé do původní barvy (jestliže původní samozřejmě nebyla černá), nevadila mu celodenní mlha a spousta mrtvol ve zpětném, pokud se dokonce smířil (pokud chtěl auto využívat klasické 3 roky) s ročním nájezdem 500 km (výdrž sady pneumatik tedy hravě přesáhla plnou životnost samotného vozu, viz výše), pak bylo 1,9TDI vyloženě závodním srdcem každého koncernového speciálu. :-!
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pamatuješ špatně, žádná sériová koncernová 1,9TDI neměla víc než 100kw. Z toho dvoulitru je vymačkat víc - cca kolem 150kw a 400Nm (chip tuning ALPINE starého dvoulitru), ale to by emise byly větší a dnešní svět chce být zelený ať si o tom můžeme myslet své.
;-\
Je to opravdu malo. Cekal bych alepson nejaky poradny motor, vzdyt moderni deisly toho dokazi opravdu hodne. Ale tohle je zklamani - to i stara koncernova 1.9 TDI mela vyssi vykon, jestli si dobre pamatuju, a to se o nejake moderne mluvit rozhodne neda... A opticky tuning taky :no: To zavani dalsim vyprazdnovanim preplnenych skladu s priplatkovou vybavou, kterou nikdo nechce...
oblepit auto nalepkami dat mu velkouzasnolepi nazev WRC to zvladnou vsichni! Jediny co chapu je omezeny pocet kusu, taky kolik blaznu by si koupilo takove auto :no:
yop ten motor je teda "tazka vyzva"..shopping do Tesca ale zvladne asi bravurne
Tak abych pravdu řekl, tak jsem čekal něco víc, než ST s optickým tuningem... 😒
RS
Limitovaná edice WRC-S budiš, WRC-S v naftě budiš, ale do označení WRC dát jen 100kW z dvoulitrového turbodieslu? Trochu málo Antone Pavloviči ;-\