Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Co přinese rok 2022 řidičům: Rok nadějí, ale i velkého zdražování!

V letošním roce si připlatíme nejen za elektřinu a plyn, ale i autoservisní práce, součástky a nejspíš také STK. Chystá se naštěstí i pár příjemných novinek, například palivo po rekordních špičkách konečně zlevňuje.
Zpět na článek
8. 1. 2022 08:52
8. 1. 2022 09:13
8. 1. 2022 11:08
8. 1. 2022 12:12
8. 1. 2022 14:23
8. 1. 2022 14:27
9. 1. 2022 16:37
8. 1. 2022 11:40
9. 1. 2022 16:39
8. 1. 2022 12:12
8. 1. 2022 16:44
8. 1. 2022 20:57
8. 1. 2022 12:14
8. 1. 2022 14:57
8. 1. 2022 14:59
8. 1. 2022 15:05
8. 1. 2022 15:11
8. 1. 2022 15:15
8. 1. 2022 15:27
8. 1. 2022 15:35
8. 1. 2022 15:46
8. 1. 2022 15:54
8. 1. 2022 16:02
8. 1. 2022 16:08
8. 1. 2022 16:14
8. 1. 2022 16:19
8. 1. 2022 16:25
8. 1. 2022 16:31
8. 1. 2022 16:53
8. 1. 2022 17:04
8. 1. 2022 17:17
8. 1. 2022 17:25
8. 1. 2022 17:28
8. 1. 2022 17:40
8. 1. 2022 18:51
8. 1. 2022 18:53
8. 1. 2022 18:25
8. 1. 2022 12:17
8. 1. 2022 12:45
8. 1. 2022 13:20
8. 1. 2022 13:27
8. 1. 2022 13:50
8. 1. 2022 14:32
8. 1. 2022 18:16
8. 1. 2022 18:15
8. 1. 2022 18:12
8. 1. 2022 17:24
8. 1. 2022 18:10
8. 1. 2022 18:25
8. 1. 2022 18:26
8. 1. 2022 18:50
8. 1. 2022 18:53
8. 1. 2022 19:01
8. 1. 2022 19:34
8. 1. 2022 09:14
8. 1. 2022 14:21
8. 1. 2022 14:23
8. 1. 2022 14:49
8. 1. 2022 11:03
8. 1. 2022 11:10
8. 1. 2022 11:19
8. 1. 2022 11:33
8. 1. 2022 19:26
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 08:52
sleva
Ještě bych se zmínil, jak fialka chce změnit slevu pro studenty a důchodce na VD. Když třeba 30% studentů místo vlaku bude používat auto, tak se zdraží z důvodu větší poptávky třeba parkovné ve studijních městech. Prostě ta vlna fialkové drahoty se nezastaví tímhle seznamem a řada řidičů je ráda za svůj vůz, fialka se otočil zády k nějakým dělníkům a bude stavět za státní peníze pro vyvolené z řad podnikatelů pro ně nabíječky aby si mohli tu svoji hračku nabít.
Rozbalit vlákno
73
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 09:13
Re: sleva
Příspěvek všem studentům a důchodcům byl vždy nesmysl. Kdyz nemám peníze někam dojíždět, můžu tam bydlet a vydělávat. Místo ztraceného času v dopravě si můžu vydělat na bydlení a pak i tu cestu.
A jestli někdo nebude mít na jízdenku na vlak, ale na auto jo a jeho provoz, tak to bych chtěl vidět.
8. 1. 2022 11:08
Re: sleva
To je názor typu.... "to by němý neřekl, kdyby mu hubu rozbili!" Prostě názor hlupáka co bydlí v nějaké metropoli kde mají vše-od školy po doktora pod nosem!
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 12:12
Re: sleva
Myslis? Já do školy dojížděl od svých 10 letm hodinu a půl v dopravě, protoze k nám jezdili 2 autobusy denně a žádný přímý. Poté na vejsku jsem mel z domova přes 200km a žádné přímé spojení neexistovalo.

P.s.:
Koukam kolik lidí ví jak jsem cestoval, že s výčtem cestování z dob mého studia nesouhlasí. Fakt škoda, že to neukazuje, kdo to dává, to by mne zajímalo, který chudák to je :-[]
8. 1. 2022 14:20
Re: sleva
To sú asi tí ukrátení, čo im berú poriadne motory a prevodovky, a nútia EV, na ktoré nemajú. Palcujú na oplátku za tú krivdu... :D
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 14:23
Re: sleva
asi :-[]
chudáci budou muset jezdit na kole, protože EV si nikdy nekoupí. A hybrida taky ne. Už aby to bylo. :-[] :-[] :-[]
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 14:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 1. 2022 16:37
Re: sleva
Obavam se hosi, ze taci co nekupuji nova auta za mega, budou jezdit autama z bazaru jako to delaji do ted ;-)
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 11:34
Re: sleva
tohle je na dlouhou diskuzi, třeba studenti z chudé rodiny na to studium by neměli, někdo na to studium má a zneužívá to, třeba jen pro zábavu studuje. Ale fialka se chová jak klaus, ten taky naznačil dělníkům, že jsou odpad společnosti a budoucnost republiky je ve vysokých školách a když jsme u tych školáků, tak třeba v brně nejvíce černých pasažérů je z právnických fakult a to už něco vypovídá o nadřazenosti a společnosti tady.
8. 1. 2022 11:40
Re: sleva
nikdy nebylo vic VS studentu nez ted.
za komousu na VS nastupovala cca 10% populacniho rocniku, dnes polovina.
netvrdim, ze to je dobre, spis naopak, uroven musela jit logicky dolu, ale dostupnost je dnes mnohem vyssi nez byla za komousu a to napric celou spolecnosti.
a to jeste vynechamam to, ze za komousu nemohla spousta chytrych a talentovanych deti-studentu studovat kvuli politickemu skraloupu nebo postoji svych rodicu
9. 1. 2022 16:39
Re: sleva
Uroven musela jit nutne dolu? Jo tak to vysvetli Hamunovi. Nejak tomu ode me neveril :D
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 12:12
Re: sleva
Chudí studenti vždy dostali stipendium. To snad uz neplatí?
Ohledně právníků ( studentů )si myslím své. Morálnějši odpad ( nikoliv všichni ale většina to byla určitě) jsem nikdy nepotkal.
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2022 16:44
Re: sleva
Úplně každý má na studium, ty proletáři.
8. 1. 2022 20:57
Re: Re: sleva
Hele sleva na dojíždění do školy byla vždy. Ale aby se studentíkům dotovalo ježdění kamkoli je nesmysl.
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 11:41
Re: sleva
dost cenu neznám, v kraji se jezdí za 1,20kč/km plus 9kč nástup, ale student mezi krajem má cenu jinou a když třeba tři se dohodnou a jedou autem, tak bez slevy 75% je auto levnější, musíš ještě spočítat mhd v daném městě. Za mládí jsem měl čsad průkazku a zdarma škola-bydliště a tohle by fialka měl udělat, ale on není dost chytrý na uvažování co potřebují lidi z podzámčí.
8. 1. 2022 12:14
Re: sleva
fiala nevladne ani mesic, z toho 2 tydny vanoce a navic jste nema odmavnutou duveru parlamentu.
prijde mi, ze jsou k reseni mnohem dulezitejsi veci, nez nejak prukazka na dojizdeni do skoly.
dej mu aspon tech 100dni.
no, po tom co tady StBak zanechal, spis 1000
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 14:29
Re: sleva
já jsem tolerantní, dávám mu čas do švestek.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 14:59
Re: sleva
Ja se spis zacinam obavat, ze to taky nebude to prave orechove a stbakovi to nazene dalsi lidi, ktery se vrati silnejsi nez kdy driv :/ . No dejme jim cas a uvidime…
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 15:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 15:11
Re: sleva
To jiste, ja se jen bojim, ze to nutne setreni bude jen na ukor plebsu a ne jich samotnych, ale uvidime.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 15:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 15:27
Re: sleva
No asi bych si minimalne zamrazil platy a prekopal financovani statnich zamestancu, abych tam motivoval pracovat i mlade a schopne, namisto systemu odsezenych let na zadku. Pak by se dalo hodne hybat i s pocty pracovnich mist a extenzivitou prace. Prumerny plat je sice slusny, ale urednice treba v Praze v nejake 9. Skupine s jejimi naklady na zivot bere nasobne mene, nez reditele a namestci a ve vysledku ma zodpovednost a makakove si vyrvavaji hmotnou odpovednost i na tyto uredniky, pak se neni cemu divit, ze se tam bud nepredrou a nebo jim chybi kvalita a je jich tam treba 2x vic, nez by bylo potrrba. A tyhle lidi, kdyz jim jeste utahnes opasky, tak to pak hodi Andymu radi. No uvidime. Ja nejsem politik a resit to nemusim, jen inflace a zmrazeni platu se dotkne techto lidi a ti vyse postaveni si to dorovnaji na odmenach :) Tam by se dalo usetrit a motivovat lidi, ale neni vule…

P.s zrovna Marian rozhazoval o sto sest a nastavil politiku, kterej rudej Nok Toman prevzal a udrzival, protoze se mu hodila a kdo ma ten resort zpet, byt pres “bileho kone”, kterej mel Covid a kdo si to prebral za nej ?:D Cerno***nik Marian…
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 15:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 15:46
Re: sleva
No ja slysel, ze sobe to zamrazit nechteji, sle to je fuk. Je to gesto, ale v dobe kdy roste inflace a zamrazi se to poddanym a sami ne, je to plivnuti do xichtu a hlavne hlasy pro Andreje a to je to co mne na tom stve. Jak rikam, uvidime, ptal si se co si mylsim a to se ted aktualne resi, tak mne to napadlo, ja neznam presne rozpocet a co vse delaji jinde, investice za predchozi vlady nebyly a prozrali co mohli a vyhazeli penize jenze slovy andrejova volice - “oni sice kradli, ale ja z toho neco mel, takhle kradou a ja nemam nic.” A to je presne to, co mu nazene ovecky zpet :/

Cistka by byla potreba a hlavne cely ten system zeefektivnit.
Lidi nastvou pri kazdem setreni, ale jde o to, aby nenstvali vic lidi, nez je nutne… uvidime, k tematu asi vic nenam je to zak obsahle , ze tady v diskuzi resit asi nejde, aby jsme obsahli vse :D
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 15:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 16:02
Re: sleva
Ale jiste, ze je to populisticke, ale jak myslis, ze se vyhravaji volby ?:D A nemuzes vladnout demokraticky, kazat vodu a pit vino , protoze tohle funguje v jinych rezimech :D Proto rikam, ze stat potrebuje nutnou zmenu a zmenu efektivity a ne v dobe zdrazovani a inflace je vlastne predhodit Andrejovi, to se ti snazim rict :) Tady ty gesta - jsme v tom vsichni spolu, dulezita jsou.

Taky bych to nechtel resit, ale investice jsou potreba, ro se shodneme.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 16:14
Re: sleva
No, ale to, co děla špatně vidí jen par desítek tisíc lidi, kteří dohlednou dal, než za hranici své zahrady a pro ty ostatní je důležité to populistické, jim nevysvětlis, ze jsou potřeba úspory, ( a ze ty si přidáš , protože je to kapka v moři a jim ubere tak té znovu nezvolí) oni mají jiné starosti a videni světa. A tam funguje populismus. Hele já Fialu moc nemam rad, ale šanci mu dam a pak si to povíme. Přeju mu, ať to nepokazi, jinak máme Slováka na hradě :-(
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 16:25
Re: sleva
Ja po nem chci, aby nepomohl Andymu na hrad :D
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 16:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 16:53
Re: sleva
To je zase jina diskuze, protoze chybi silny protikandidat :/
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 17:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 17:17
Re: sleva
Jenze kdyz bude duel Andrej vs slabej kandidat, tak i lidi co ho nemaji radi nemusi nutne volit protikandidata, kdyz se jim nebude zdat, ale treba k volbam nepujdou.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 17:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 17:28
Re: sleva
No, ale kdo stal proti ? Ja ji taky vnimam pozitivne, ale vem si, ze tady mas uz jasnyho kandidata, kterej absolutnim poctem hlau vyhral volby a dalsich x procent volicu jeho soojeneckych stran, co nejsiu vparlamentu
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 18:51
Re: sleva
Ale když bude na hradě, nebude ve vládě.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 18:25
Re: sleva
Začít se samozřejmě musí paušálně, ale to se chtít nebude
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 12:17
Re: sleva
No já si na dojíždění na vejsku koupil nove auto, pronajal parkovaci stání v podzemních garážích a zajistil bydlení. To vše z penez, které jsem vydělal při škole.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 13:20
Re: sleva
To ještě přijde. Skupina petrum, kari.laz, arese, rohypnol, windiesel atd. ještě evidentne nedorazila celá.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 13:50
Re: sleva
Ještě jsem mel napsat, že to byl rok 2009, yeti ve výbavě experience, 2.0TDI 103kw 4x4 ( jo tehdy jsem byl ještě mladej a blbej a věřil jsem, že je diesel ekologičtější a že VAG je kvalitní vyrobek ), s příplatky komfortní vybavy za celkem 950tis. To by je trefil hned šlak. Závěr mého studia se nedočkal, zreznul za 3 roky tak, že to nešlo pořádně opravit, tak to autorizák nejak zbastlil a poslalo se to do AAA se skutecnymi 75tis km.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 14:32
Re: sleva
Ty si nekdy veril, ze diesel je ekologictejsi ?!:D Nez co ? Nez spalovna Malesice ?:D Jako ja jsem turbodiesel jako student taky chtel, a i pak mel, ale kvuli zatahu vodspodu a spotrebe, ktera se libila me penezence :D Uz tehdy jsme se spoluzakem provokovali profesora, co nas mel na semestr ekologie, kdyz jsme ho ocoudili cernyn dymem, tak jsem zkousku opakoval 3 x :D
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 18:16
Re: sleva
No věřil, protoze se to všude rikalo a oduvodnovala se tím nižší spotřební daň. Tahle masirka začala někdy kolem roku 2000, kdy přicházely diesely vic a tvrdilo se, že mají nižší emise protože mají nižší spotřebu. Njn byl jsem naivní.
8. 1. 2022 18:15
Re: sleva
Proč bych ti proboha měl dávat palce dolů, že jsi úspěšně podnikal (podnikáš)? Já jsem snad tady za ty dlouhé roky, co sem chodím, někdy někomu záviděl jeho uspěšný džob?! :-O :-O :-O
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 14:30
Re: sleva
a školu ti platili dańoví poplatníci........
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 18:12
Re: sleva
Jako každému v této republice.
Nebo chceš říct že člověk co nekouká do budoucnosti a utratí co si vydělá, nebo vůbec nevydelava, má být dotovan tím, kdo se chce postarat sam o sebe a svou rodinu?
Avatar - Mokrous
8. 1. 2022 17:24
Re: sleva
Co to je za brigádu, kde si vyděláš během chvilky mega na auto plus ranec na bydlení a park. stání??? Takovou neznám. Navíc těsně po krizi.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 18:10
Re: sleva
Podnikám od svých 15let, takže na vejšce už jsme měl v pohodě naštřeno. A brigádu behem vejsky jsem si vzal taky ještě k tomu.
Avatar - Mokrous
8. 1. 2022 18:25
Re: sleva
Tak to je jiná. A v jakém oboru podnikáš, že už od 15 a tak se dařilo? Software?
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 18:26
Re: sleva
IT ano, ale služby. Správa systémů, serverů. Navrhování datové sítě
Avatar - Mokrous
8. 1. 2022 18:50
Re: sleva
Nojo, IT je v poslední době výhodná oblast.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 18:53
Re: sleva
Ja bych spíš řekl, že pandemie tento obor nijak nepoznamenala. I když jak se to vezme, dávali jsme našim zákazníkům slevy z paušálu, abychom jim v těžké době trochu ulevili. Takze I nám se propadl obrat a zisk
Avatar - Mokrous
8. 1. 2022 19:01
Re: sleva
No subdodavatele pro subdodavatele do automotive to postihuje hůř...
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 19:34
Re: sleva
To chápu. Máme mezi zákazníky i jedny strojírny, které nebyly zaměřené na automotive vůbec, ale na export hodně. A stejně to an ne dopadlo znatelně.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 09:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 14:18
Re: sleva
ano, fialka dluh začal zmenšovat a nemá důvěru a hned tři ministerstva navíc a plat si dal větší než ve španělsku a anglii.Nové BMW a tři kamarádští poradci, deset tlumočníků a vrtulník už se chystá, přeci nebude jezdit na moravu LEOšem(španělským dopravcem).
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 14:21
Re: sleva
spíš proč by na Moravu měl vůbec jezdit? :-[]
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 14:32
Re: sleva
a nebydlí tady? Přeci od toho traktoristy kupuje naftu? Jsou sousedi a na vesnici kdo nekrade není politik.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 14:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 14:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 19:55
Re: sleva
Ten tvůj odkaz mně nezajímá a vlastně fialka dává mně peníze ani neví jak, stačí zrušit eet a peníze se jen budou kutálet. On je tak blbéj, že do toho nevidí a dluh tvůj se bude zvětšovat a moje chudoba zmenšovat.
8. 1. 2022 11:03
Re: sleva
ja rozhodne uvitam, kdyz duchodci misto toho aby darecky od StBaka preposilali dal svym detem a vnukum, tak aby si zaplatili celou jizdenku, nebo dejme tomu aspon nejakych 70%.
nechapu, proc manzelciny rodice poslednou dobou nasim detem rocne davaj cca 10tis kc kazdym rokem k svatkum, narozenim, vanocum, a tvarej se u toho jako by nas zachranili pred hladomorem, misto toho aby neskudlili kazdou korunu a obcas si nekam vyrazili
8. 1. 2022 11:10
Re: sleva
tvl. a proč by měli škudlit? To jako důchod= žebrota= OK?? :-O
8. 1. 2022 11:19
Re: sleva
kdyz spocitam, kolik maj vnuku a vnucek a predpokladam ze tu desitku daj kazdymu, tak mi z toho vyjde docela zajimana castka aspon na duchodce, takze to jizdny si klidne zaplatit muzou cely a k tomu treba i tu spoluucast u doktora, aspon ve forme 100kc denne za pobyt ve spitale, a este by jim zbylo na aspon jednu dalsi rozumnou dovolenou treba u more.

ted to je treba tak, ze kdyz sou u nas, tak je pozvem do "nasi" hospody, deda ze to zaplati a kdyz pak vidi ty ceny tak jen kouli ocima. a kdyz dojde k placeni a ja ze to zacaluju, tak deda vytahne penezenku a necha si to nazpatek vysazet do posledni korunky bez dyska. a ja se pri dalsi navsteve omlouvam a davam o to vic ...
8. 1. 2022 11:33
Re: Re: sleva
Zjevně si nepochopil příspěvek...
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 14:20
Re: sleva
v jiných státech mají důchodce zdarma jízdné, dotovaný dovolený atd.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 19:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 20:04
Re: sleva
Joo tam i na trhu ti prodá babka jablka a dá ti lístek od eet pokladny, my tady budeme splácet za ty líta co tady není eet a důchodci budou dotovat podnikatele a jejich nabíječky, fialka to pěkně rozjíždí.
8. 1. 2022 09:14
Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Komu se zdá stavba na 15 dálnicích málo,
tak je hodně ukřičený.

Jenom si vemte jih Ćech.
Dlouhé úseky u ČB nebo k Táboru a staví se i nová silnice mezi ČB a Táborem.

A takto se staví i na Moravě.
Třeba trasa pro Poláky - D1 u Přerova, dlouhý úsek do Bzence, obchvat Břeclavi.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 09:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2022 09:19
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Tak stavíme víc km než Maďařia ne 5x míň

Jenom si napočítej ten jih Čech
Dlouhé úseky u ČB k hranicím nebo Praha -Tábor a staví se i nová silnice mezi ČB a Táborem.

A takto se staví i jinde.
Avatar - lyon667
8. 1. 2022 09:22
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Jenže Maďaři už mají víceméně postaveno.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 09:54
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Aktuálně je rozestavěno 131km dalnic, v roce 2022 se bude zporovzňovat 25,5km a zahájí se stavby na 50km. Každý ať si udělá svůj názor, zda je to málo nebo hodně.

Edit: To je tu tolik voličů ANO nebo co?
Ty čísla jsou z ŘSD, stačí umět používat filtr.
https://www.rsd.cz/…b/mapa-projektu/#…
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2022 11:16
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
kdybys nedržkoval a nelhal: https://zdopravy.cz/…sky-okruh-98197/
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 13:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 20:07
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Co sem pleteš madarsko kde mají důchodci vlak zadarmo, včil je tady fialkovo a bez EET se zvedne dluh o 30%.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
8. 1. 2022 12:29
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Ok. Na Moravě jen prkotiny. U Přerova pořád nic. U Bzence je to k ničemu. Obchvat Břeclavi je taky k ničemu. Ale důležitá spojka D52 Brno - Vídeň pořád nic. 20 roků po zastavení stavby u Pohořelic, se už nekoplo nikde ani krumpáčem. Rakušané jsou už u hranic a jejich část byla 2x delší. A není to vina JMK. Je to vina ŘSD a zčásti ekoteroristů, kteří řádí na Moravě, ale D3 v Čechách má od teroristů nějakou "záhadnou" výjimku. Žádné protesty....žádné napadání....sakra podezřelé. Že by někdo "tam nahoře" v Praze nepřál dálničnímu spojení Brno-Vídeň? Z čeho má asi strach?
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 13:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 20:11
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
A proč moraváci by měli platit pražákům městský silnice? Ať si to postaví z daní a jestli piráti s ods a kalouskem neumí v Praze vybrat peníze na tu stavbu, tak ať raději kreslí dál modré čáry.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 21:37
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Ale my do prahy autama nejezdíme, až tam budeme moc parkovat zdarma, tak to postavíme jinak nevidím důvod, my na Vás pěkně a vy kamenem. Třeba u nás máte na dálnici zdarma i WC, co nabízíte vy?
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:54
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
například zdarma WC na dálnici
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:31
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Financování Prahy je disproporční. Praha je zvyhodňována. Tak to je. Venkov na to doplácí.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:33
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Zelené krysy uzavřeli s ŘSD dohodu že nebudou napadat stavby v Čechách. Tak se realizují a Moravě. Bohužel. Tohle není vtip. Bohužel.

Nejde jim o ekologii. Ani o dodržování práva. Jde jim jen o to od někoho dostat výpalné. Jde jim jen o prachy.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:35
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Další ubrečenej z Moravy? Kam na takové nesmysly chodíte? To máte speciální obor na škole, vymýšlení nemsyslů? To by pak odpovídalo, proč ministři z Moravy dělá věci tak hrozně. Ekologové to blokovali dost dlouho.
Když už jsme tedy u té D3

https://ct24.ceskatelevize.cz/…riant-dalnice-d3
https://www.novinky.cz/…ih-cech-40110223

"Podle posledních odhadů by dálnice měla být dokončena kolem roku 2020."
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 22:46
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
To nejsou žádné nesmysly. To jsou veřejně dohledatelné informace. Ale jasné že ty to nepochopíš.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:49
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
tak napiš. Já historické odkazy dal, kde to ekologové zdržovali, konkrétně tu D3.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 23:02
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
To že Děti země uzavřeli dohody s ŘSD už je i veřejně dohledatelné. Týkalo se to staveb v Čechách. Stavby na Moravě napadají dál. Fryšták, Přerov... :-!

Dal jsi odkaz na D3. Kde tam figurují Děti země??
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 23:08
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
tak se bavíme o ekologických organizacích blokující dálnice, nebo jen o jedné konkrétní?
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 23:36
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Řeč byla o ekoteroristech. Tedy Děti země primárně.

Zdaleka netvrdím že všechny spolky musí být ekoteroristé. Ty znám tři- Hnutí Duha, Děti země a Voda z Tetčic.
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2022 16:48
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
To už mělo být dávno postaveno. Dálniční síť na Moravě je katastrofální.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2022 21:24
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Tyhle šmejdy nekompromisně pozavírat.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:51
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
dělají to ovšem všude, bohužel. Kdyby aspoň byla pravda, že to dělají jen na Moravě.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 23:05
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Které stavby v Čechách Děti země blokují???
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 23:13
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
https://www.idnes.cz/…eko-doprava_svob

Podle Babiše všechny dálnice.

https://www.impuls.cz/…lovehradecky_kov

D11 je taky na Moravě?
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 23:39
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
To není možné že jsi tak hloupý... První odkaz nedává příklad ani jedné blokace stavby v Čechách ze strany Děti země!!!

A druhý dokonce dokládá přesně to na co narážím - dohody ŘSD a Děti země u staveb v Čechách!!!!!!

Tvoje hloupost je vážně bezedná!!!

Takže znovu - které stavby v Čechách Děti země blokují???
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:06
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Kedno je vyjádření politiku a druhé, že rsd muselo ustoupit po dlouhém blokování. Přesně to dokládá, že blokují všude.
Takze kromě tramvaje nepoznáš už ani text?
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:31
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Kde z toho prvního článku vyplývá to co píšeš??????? To mě FAKT zajímá :D :-! :-! :D :D :D

Druhý - znovu, i když nečekám že pochopíš. Opět DOHODA Dětí a ŘSD!!!

Takže ZNOVU - Které stavby v Čechách Děti země blokují???????
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 11:08
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Promiň, vysvětlovat tobě nemá cenu, protože nechápeš ani 2 čísla. Takze 2 věty už pochopíš těžko. To je ztráta času na někoho nevzdelaneho.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 12:23
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
:-[] :-[] :-[]

Jasně, odpovědět na otázku neumíš co??? Tak si zase zaonanuj nad citátem z filmu ať se cítíš jako King 8-s :yes:

Evidentně se odpovědí nedočkáme, že???
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:36
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Ne. Klíčové stavby na Moravě totální nula. Nic. Přerov měl být už tak nejmíň 20 let. To že bude až letos je jen totální fiasko.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:39
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Např. D6 podle prvních slibů měla být hotová původně v r.2012, stále je na polovině. To je taky na Moravě?
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 23:44
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Dalnice do Vídně měla stát a ještě se ani nneví kudy povede. Dálnice na Svitavy stojí jen pilíře od doby Hitlera... Chápeš??? Jo, samozřejmě že nechápeš :D :-!
Avatar - Amaterasu
9. 1. 2022 07:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
9. 1. 2022 10:21
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Dálnice do Mikulova se měla dostavět už před deseti lety....podle smlouvy, která se s Rakouskem podepsala a oni svoji část splnili. O tom je můj příspěvek.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 11:05
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Však máš naprostou pravdu :yes:
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 11:18
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
Aktualne se staví 10 úseku v Čechách ( z toho 5 je PPP ) a 9 na Moravě. takze RSD staví vic na Moravě než v Čechách.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 15:48
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
I kdyby ro byla pravda tak to opět vůbec nic neznamená. A opět jsi ukázal jaký jsi hlupák :yes: :yes: Jinak počet rozestavěných staveb obecně tomu co píšeš neodpovídá. Ale to není podstatné.

Protože tohle vůbec neznamená kde se víc staví. Jestliže se na Moravě staví Přerov nebo Fryšták tak to jsou jen dluhy minulosti co dávno měly stát že...

Navíc zásadní je jaké stavby jsou rozpracované a v jaké fázi. To kde se zrovna aktuálně staví je opět jen omezený a pro celek nepodstatné aspekt. Navíc není úsek jako úsek že. Úsek mue být 1 km nebo třeba 30 km... Ale co o tom může vědět někdo jako ty.... :-[] :-[] :-[] :no:
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 11:13
Re: Stavíme hodně - 15 dálnic se prodlužuje
To celá dalnicni síť se měla dostavit už dávno. A stále není.
8. 1. 2022 09:51
Objíždění cyklistů
Domnívám se že redaktoři Světa motorů, tedy časopisu úzce zaměřeného na auta a dopravu, by mohli vědět, že silniční zákon striktně rozlišuje význam pojmů objíždění vs. předjíždění. Takhle vyvstává otázka jestli vůbec mají řidičské průkazy.

Pro objíždění cyklistů zákon žádná nová pravidle nestanovuje
Rozbalit vlákno
26
8. 1. 2022 10:35
Re: Objíždění cyklistů
dokud se cyklista pohybuje, tak se jedna o predjizdeni, a to i kdyby byl pomalejsi nez chodec, u ktereho se jedna o objizdeni i kdyby to byl sam usain bolt ktery zrovna trenuje sprinty.
me spis prekvapuje, ze cyklistu, ktery jede v pruhu vyhrazenym pro cyklisty muzu liznout zrcatkem a je to OK, to same protijedouciho cyklistu taky liznout muzu i kdyz rozdilova rychlost muze byt klidne 100km/h, ale cyklistu co jede 20km/h bych mel i na uzky silnicce predjet treba i jen ctyricitkou s odstupem 1.5m, coz je casto nemozne.
ja s tim odstupem obecne problem nemam, ale je prece rozdil, kdyz rozdilova rychlost mezi mnou a cyklistou je 20km/h nebo 100km/h
Avatar - Roman Horký
8. 1. 2022 12:20
Re: Objíždění cyklistů
Novináři jde odpustit neznalost všech oborů, o kterých píše. Většinou fyziky a matematiky, tam bývají novináři znalostmi nepolíbeni. Ale toto? Na specializovaném plátku neumějí ani správně opsat že Zákona slovo předjíždět? To by se stát nikdy nemělo.
8. 1. 2022 15:55
Re: Objíždění cyklistů
Tu snad ani nejde o opisování, významový rozdíl mezi oběma pojmy by měl chápat bez výjimky každý majitel řidičáku.
Což snad redaktoři Světa motorů jsou. Nebo se mýlím ?
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 16:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2022 16:22
Re: Objíždění cyklistů
Nesouhlasím. Objíždí se STOJÍCÍ vozidlo nebo překážka provozu, předjíždí se JEDOUCÍ vozidlo.
Tady není žádný prostor k různým výkladům

Novela zákona řeší výhradně předjíždění, tedy dodržení 1,5 m vzdálenosti od JEDOUCÍHO cyklisty. Objíždění stojícího cyklisty se netýká, tam se nic nemění
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2022 16:48
Re: Objíždění cyklistů
nemáš pravdu - JE TO ZÁKON, konkrétně zákon č. 361/2000 Sb.
a od 1.1.2022 je v platnosti další z jeho novel

a v ní je nové znění části §17
(6) Při předjíždění cyklisty je řidič motorového vozidla povinen dodržet bezpečný boční odstup. Bezpečným bočním odstupem při předjíždění cyklisty se rozumí vzdálenost mezi nejbližšími okraji motorového vozidla, přípojného vozidla nebo nákladu a jízdního kola, přívěsného vozíku nebo cyklisty nejméně 1,5 m. V místě s nejvyšší dovolenou rychlostí nepřevyšující 30 km.h-1 je vzdálenost bezpečného bočního odstupu při předjíždění cyklisty podle věty druhé nejméně 1 m.

https://www.mesec.cz/…m-provozu/uplne/

Tedy žádné objíždění ale jednoznačně předjíždění ! Opakuji že tady není prostor k různým výkladům
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 19:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2022 19:39
Re: Objíždění cyklistů
informování čtenářů novináři je v tomto případě docela katastrofa

Kdyby to chtěli aspoň trochu neodfláknout, tak by:
- nepoužívali termín objíždění
- vysvětlili by co v případě že ja málo prostoru k plné čáře
- jak je to v případě cyklisty ve vyhrazeném pruhu pro cyklisty
- připomenuli by zákaz předjíždění na přechodech pro chodce
atd....
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 19:55
Re: Objíždění cyklistů
Naprosto souhlasím :yes:
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 20:26
Re: Objíždění cyklistů
A proč by to měli informovat, snad řidič který to nevědí nemají za volantem co pohledávat, ještě, že města mají MP a ty bezmozky co stojí v pruhu pro cyklisty pokutují, když to nedělají rakušanovi politicky zkorumpování policisté.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2022 23:42
Re: Objíždění cyklistů
Rád by som vedel, čo v prípade, že cyklisti nejazdia za sebou, ale dvaja či traja vedľa seba, poprípade v skupine, ktorá nie je ochotná uvoľniť časť pruhu, kde nemá čo robiť.
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 09:09
Re: Objíždění cyklistů
dojedeš je na elektriku a potom dáš klakson, spadnou sami.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:25
Re: Objíždění cyklistů
Zákon nestanoví ani žádnou povinnost pro předjíždění cyklistů. Jsem vklidu.

Tento požadavek je naprosto protiústavní. Protože stanovuje nesplnitelnou povinnost. Nikdo není schopný u místa řidiče odhadnout 1,5 m. Dokonce ani policie není schopna toto sama zkontrolovat. Proto přišla s řešením že budou spolupracovat se znalci.

Bravo. Stát po člověku průměrné inteligence v běžném životě za běžných okolností pri obvyklé míře řidičské zručnosti a obvyklé míře opatrnosti požaduje něco, co sama policie je schopna posoudit pouze s asistencí znalce??

Ne, toto je naprosto nepřiměřený požadavek. Zákonodárce zde zcela přestřelil.
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 20:32
Re: Objíždění cyklistů
Nemáš pravdu, ještě napiš, že všichni řidiči můžou stát a zastavit kdekoliv a ty metry co mají dát k volnu jsou protiustavní. Napiš, že řidič co přijede do prahy nemusí ani poznat tramvaj, tak přednost ani místo pro ni je protiustavní.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:50
Re: Objíždění cyklistů
Ty metry určitě poznat jde. Udělat 5 kroků vážně není problém. Pokutu za 4,5 m bych taky moc rád viděl :D :D :D

Ale 1,5 m z místa řidiče?? Navíc nejsi schopný dopředu určit trajektorii cyklisty. Klidně může vybočit že.

Reálně to tedy je nesplnitelný požadavek. Stále proto reálné platí neohrozit a dodržet bezpečnou vzdálenost.

Pokud dostanu rozhodnutí o přestupku za 1,2m klidně skončím u nejvyššího správního soudu :-! :-!
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:44
Re: Objíždění cyklistů
to je ale úplně něco jiného. Tady je problém předjíždění v zatáčce, a bohužel předjížděný byl cyklista, tak si ho blbec za volantem vybral jako snadnější cíl než auto v protisměru.
Když by takto předjížděl auto, tak nemá kam uhnout.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:33
Re: Objíždění cyklistů
ti z Brna tramvaj evidentně nepoznají, protože tvrdí, že tam u nich žádné nejezdí.
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 09:06
Re: Objíždění cyklistů
v Brně jezdí šaliny a plují elektrolodě, ale obrys je stejný a moravští řidiči mají lepší chápání.
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 11:11
Re: Objíždění cyklistů
Tak si vyberte co vám tam jezdi.
https://commons.m.wikimedia.org/…t%C4%9B_Brno.jpg
Evidentně spousta obyvatel Brna tramvaj nepozná, kdyz tvrdí že tam žádné nejsou.
U výstaviště máte i ceduli s upozorněním. Takze ani číst nezvládají?
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 12:25
Re: Objíždění cyklistů
Ubohé... Jako ty.
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 18:33
Re: Objíždění cyklistů
u vystaviště je ta cedule tramvaj pro ty, co přijíždí na BVV, tama po kolejích jezdí i regiopanter, 380 i papouška jsem tam viděl. Kdyby tam nebylo nic, tak pražáci to naperou třeba do bardotky.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:40
Re: Objíždění cyklistů
já jsem pro bezpečný rozestup, ale ne stanovený konkrétní vzdáleností. Někdy i 1,5m může být málo.
Avatar - MS-sport
8. 1. 2022 10:33
Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Myslím směr Mnichov, Berlín. Morava nemá nic. Dálnice do Vídně nikde. Navíc v článku už je zmíněno to co rezonuje a bude čím dál víc, že se bude ještě na Babiše a spol v dobrém vzpomínat....nejsem volič fanoušek Babiše a jsem schopen argumentovat velmi silně i proč, ale vsadím se o láhev dobrého vína, že zmiňovaná informace v článku o postavení méně kilometrů dálnic oproti Havlíčkovi se naplno potvrdí.
Rozbalit vlákno
38
8. 1. 2022 10:40
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
koncepce dalnic vznikla za komousu a ted se s tim uz asi nic nenadela.
na StBaka budou v dobrem vzpominat maximalne tak koblihy.
StBak ekonomickej boom totalne projebal a za posledni 2 roky udelal sekyru pres 800mld, z toho cinskyho moru se tykalo jen 40%, ostatni byly darecky. a dnes prijmy statu nestaci ani na mandatorni vydaje, tedy duchody, zdravotnictvi, platy zamestnancu placenych statem ...

vsadim boty, ze min jak 4km dalnic za rok jako za StBaka v 2018 nebo 2019 tyhle vlada netrumfne
Avatar - pradeda777
8. 1. 2022 12:37
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
...platy zaměstnanců placených státech.....huwno státem....placených daňovými poplatníky ze soukromého sektoru.... :-[]
8. 1. 2022 12:45
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
jj, a my z toho soukromyho mame v prumeru o 4-5tis min nez platime tem ve statnim...
a jedna ministrine v StBacky vlade prohlasila, ze cim vetsi platy budou ve statnim, tim lip na tom statni rozpocet bude, protoze odvedou vic na danich
a vysledkem je predlonsky minus 360mld, lonsky minus 420mld a letosni navrh minus 380mld.
ale jsou takovi, co v tom nevidi problem a nesnazili by se usetrit
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:17
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Úplně špatně. Státní zaměstnanci a státní instituce neplatí za zaměstnance daně??? Co? :no: :no: :no:
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:28
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
aspoň už víme, kdo tu používá ty multinicky.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:27
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
tak to pak chápu, počty ani selský rozum ti fakt nejde, ačkoliv se tím oháníš.
Za státního zaměstnance platí daňový poplatník. Daň odvedená z těchto peněz, které jsou státní se odvede. Ovšem nejdřív ji stát, tedy daňový poplatník, musí zaplatit, aby si to stát přeposlal jen na jiný účet. Takže vyšší daně od státního úředníka nepřidají ani korunu. Stát si je zaplatí sám sobě.

A tohle označuje ostatní za hlupáky :-[] :-[] :-[] A prý studoval logiku :-[]
Pro hlupáka každý hloupý.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 23:15
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Ano. Opět jsi prokázal jaký jsi hlupák :yes: :yes:

Protože to co jsi napsal samozřejmě platí a ví to každý. Ale o tom to vůbec nebylo a není že.

Protože není pravda, že platy zaměstnanců placených státem jsou platy zaměstnanců placených daněmi soukromníků že. To je totální kravina. Právě proto že za toho zaměstnance odvede peníze i ten stát. Právě proto že příjmem státního rozpočtu nejsou jen daně že... A to je sakra rozdíl!!! Ale to ty opět nepochopíš :D :D :-! :no:

Učitel není placený z daní soukromníka. Je placený i z daní učitele, úředníka!!! Protože světě div se, i státní zaměstnanec odvádí práci a při té práci vytváří nějaké hodnoty že.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 23:54
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Každé zaměstnání vytváří hodnoty, ale ne každé nevydelava zaměstnavateli. Hasič, policista, úředník, učitel, ti všichni jsou potřeba, vytváří nebo chrání hodnoty, jsou placení z našich daní a zvýšením jejich odvodů nic nezískáme, protoze je nejdříve musíme zaplatit my, abychom je zase vzali zpět.

Pro hlupáka každý hloupý ;-)
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:06
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Klidně nad tou větou onanuj dál. Protože ty jsi hlupák každým coulem!!!

Jen fakt doufám že nejsi právník. Protože jsi neuvěřitelné hloupý.

Opět co jsi napsal je dokonalou ukázkou. Protože o tom co jsi napsal to ale vůbec, vůbec není!!! Ty opravdu absolutně neumíš pracovat s informacemi. :no: :no: :no:
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:10
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Dík že jsi potvrdil, že nechápeš psaný text. Už jsem psal několikrát, že jsem studoval IT a matematiku a že pracuji v IT.
Takze chapu, ze nerozumíš tomu, co píšu a meles pořád svoje nesmysly bez zdrojů a argumentů.

Pro hlupáka každý hloupý.
Onanovat narozdil od tebe nepotrebuju, mám fungující rodinu. To u člověka jako jsi ty snad ani nejde.
To není
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:19
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
A opět důkaz totální hlouposti z tvé strany :yes: :yes: Gratulace k tvému ztrapňování!!!

A co jako že jsi někde jinde napsal že jsi IT??? Myslíš že čtu všecky diskuse???
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:20
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Už několikrát jsi na to reagoval. Skleróza nebo Alzheimer nebo hloupost?
A i kdyby si četl, mám obavu že bys to nepochopil
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:25
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Kde jsem reagoval na ro že jsi z IT/MAT??? Rád si to připomenu :-! :-! :-!
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:27
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Najdi si to sám. Nebudu dávat odkazy jen já.
Tvé reakce až na výjimky jsou jen tlachani bez zdroje, tak se taky jednou snaž
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:29
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
:D :D :D

Jasně, hlavně že víš že si to nepamatuji co???
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:05
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Každý to ví, jen ty jsi to nevěděl. Voji reakci na to jsi to potvrdil. Tvá VŠŽ na to nestačí co?
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:08
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Kdybys neměl logiku tak možná ještě budu mít ohled že tomu nedokážeš porozumět. Ale jelikož jsi měl logiku, tak to co předvádíš je výsměch vlastnímu vzdělání :-! :no:
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:10
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Lepší výsměch vlastnímu vzdělání než se tvářit, že nějaké máš.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:21
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Co víš o mém vzdělání??? Nic. VŮBEC NIC!!!

Takže opět ukázka toho jaký si hlupák!!! :-!
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:25
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
O tvém vzdělání nevím nic, ale obrazek si clovek udělá snadno podle chování, vyjadřování a chápání psaného textu. Dále pak podle argumentů, v tvém případě téměř vzdy žádných. Což je typická ukázka nevzdelaneho člověka.
Ještě jsem zapomněl dodat, že mou zálibou je psychologie a tyhle diskuze občas beru jako cviceni, pokud je nějaký jednodušší člověk v opozici, mýlí se skoro ve všem, ale bije se za svou opravdu osobními útoky a žádnými argumenty, je to úsměvné sledovat.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:28
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
:D :D

Takže jsi nula i v psychologii??? :D :D

Protože jsi netrefil absolutně NIC :D :D :D
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 11:06
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Nula jsi akorát ty. Ale to tka bývá, hlupák označuje všechny za hlupáky a nula za nuly. Takze dík za kompliment.
A je hezké jak si primitiv mysli, ze 20 smajlíků z nesmyslů udělá pravdu :-[]
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 12:28
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Aha takže ty tu napíšeš kýbl sra*ek, v ničem se netrefíš. Nedokážeš odpovědět na jednoduché otázky. Nevíš co je daň, emisní povolenka, z čeho jsou placení státní zaměstnanci... Ale nula jsem já :-[] :-[] :-[] :yes: :yes: :yes:

Ty jsi snad ještě větší ubožák než ten zelený usmrkanec :D :D :D :yes:
8. 1. 2022 10:55
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
1. Rozjet stavbu dálničního úseku je běh na dlouhou trať. Tzn. myslet si, že to co se teď staví a v brzku stavět začne je zásluha Havlíčka je velmi naivní představa, bez urážky. Pokud někomu přičíst zásluhy, tak Ťokovi a některým jeho předchůdcům. BTW - dle lidí okolo dopravy se motajících jeden z mála skutečně schopných ministrů dopravy. Hlavně po té stránce "stavební". Jak ANO fakt nemusím, tohle se tehdy personálně povedlo (aby ho pak sám Bureš zaříz).

2. Jo, a co třeba D3? Nevím, ale ta moc hotová není. BTW - Čechy nejsou Praha, je to ten větší kus naší země na západ od Moravy . Zrovna ty dálnice do Německa využívají obyvatelé jiných koutů naší krásné vlasti více než ti "pražáci".
(Ano, ironie inside, neboť na tohle dělení - (zlí) pražáci vs (ti hodní, ale věčně opomíjení) moraváci už jsem poněkud alergický. Mimochodem, na Hradě máme koho máme, protože tak volila Morava. Bureš druhé volební období dtto. Na na co si furt někteří stěžují? Jakože ti, co jste si zvolili na vás kašlou? A za to nakonec taky můžou pražáci (kteří roky volí někoho úplně jiného?)).
8. 1. 2022 11:07
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
jj, porad se tvrdi, ze od zahajeni rizeni do zprovozneni dalnice uplyne 10-13 roku, tedy na dalnicich zprovoznenych vloni se zacalo delat 2008-2011, na zprovoznenych letos 2009-2012, na zprovoznenych pristi rok 2010-2013 atd
8. 1. 2022 11:39
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Je to trochu složitější (tzn. jsou věci které lze urychlit, proto uvádím i toho Ťoka, s tím že hlavní plody jeho práce uvidíme později). V principu máš pravdu.

Co je problém, který se s námi dlouho vleče, je rozhodnutí bývalé vlády z dob ekonomické krize o tom, že krom některých staveb se zaříznou i stavební řízení a projektantské praáce (např. Němci na to šli úplně opačně a do plánování vrhli daleko více peněz). Plody tohoto rozhodnutí sklízíme dodnes. (A jo, tuhle větu naprosto nesnáším, ale v tomto případě je to pravda - může za to Kalousek ;-) )
8. 1. 2022 11:47
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
kdybych si mel vybrat zpusob reseni krize - kalouskovo setreni nebo babisovo rozhazovani, tak si kazdopadne vyberu kalouskovo setreni.
vsim sis, jak se sekyra 190mld z 2009 hazi na kalouska, pritom kalousek byl ministrem financi jen do konce brezna, pak jeste mesic a pul odstupujicim, a pak prisel urednickej premier fischer, kterej na nejaky setreni dlabal a kalousek vic jak pul roku v 2019 nemel na statni finace zadny vliv ??
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 13:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 13:53
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Ja tedy Kalouska nemusím vůbec ale Babiš se Shillerovou konjukturu doslova prožrali
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 14:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:15
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Ťok ťok.
Kdo tam?
Dálnice ne :D :D
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:30
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
ten byl taky z Moravy. A taky udělal kulový.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 23:24
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Udělal toho nejvíc z ministrů dopravy co se výstavby týkalo. Havlíček jen sklízel úrodu.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 23:57
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Moravak udělal úplné prd. Kdyz toho udělal tolik, proc odešel předčasně? Za tech 5 let jen zpomalil vše co šlo a to co otviral bylo z minulých vlád. Ted právě jsou vidět jeho výsledky. Otevíráme kolem 20km dalnic ročně, hurá.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 20:41
Re: Pražáci mají svoje dálnice do Německa hotový
Udělal třeba to že výrazně zlevnil cenu výstavby. To je co??
Jinak nejvíc se postavilo 2005-2010. Což připravila vláda.... To je co??
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 13:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kuk
8. 1. 2022 12:10
Proč připlácet za podvodný STK?
Proč připlácet za STK, když po desetiletí nebylo schopný účinně kontrolovat kvalitu výfukových plynů a klidně tam hromadně prošli i auta s vylágrovanejma DPF filtrama. Takovej úřad je totálně k hounu a má na svědomí ohrožování zdraví občanů a hlavně dětí. :-[] :no: :no: :no:

Téměř dva miliony dětí trpí astmatem kvůli znečištění. Jeho hlavním zdrojem je doprava
https://ct24.ceskatelevize.cz/…rojem-je-doprava
Rozbalit vlákno
5
8. 1. 2022 12:19
Re: Proč připlácet za podvodný STK?
ne ze bych s tim nesouhlasil, ale ty 2M deti se urcite netyka jen ceska, ale nejspis celyho sveta.
u nas 2M je cela poulace od 0 mininalne do 18 roku
8. 1. 2022 12:24
Re: Proč připlácet za podvodný STK?
Celeho sveta?
To by bolo zas mizerne nizke cislo.
Co by bolo na druhej strane velmi dobra sprava,ale realita je urcite ina a v ramci sveta je to cislo podla mna daleko vyssie ako 2M.Ved len celosvetovo trpi astmou skoro 340M ludi.
8. 1. 2022 12:43
Re: Proč připlácet za podvodný STK?
bavime se o 2M astamatu u deti vyvolany znecistenim hlavne v doprave, ne o astmatu vyvolanyho necim jinym
mozna jde o 2M novych kazdorocne u deti zpusobenych NOx, nevim z clanku sem to nepochopil
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 13:31
Re: Proč připlácet za podvodný STK?
Jo, je to 2M nových případů ročně. Je to asi celý svět, ale je to hodně velké číslo.
No co, kdo si nese novorozeně kolem svého nastartovaneho dieselové smradu, nemůže se divit.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 13:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Midlosek
8. 1. 2022 14:12
Poplatek ze použití dálnice.
Může mi někdo vysvětlit, proč mám dotovat ty movitější z nás? Majitelé EV mají i další benefity, ale proč nemusí platit na dálnici, tomu vážně nerozumím. Vždyť EV jsou i výrazně těžší, než stejné vozy se spalovacím motorem. Vidím v tom jistou diskriminaci ze strany státu, která se dá těžko nějak logicky vysvětlit.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 14:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 14:39
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Na dalnici by mely smet jezdit diesly zadarmo ;) Tam je jejich revir a tam jsou ekologicke a malo zerou :D A do mesta bych dieslum vyhradil pruhy a dal jim pravo prednost o jizdy protoze nejvic emisi delaj pri popojizdeni :D A flamewar muze zacit :D
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2022 15:47
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Tohle už funguje v opačném směru. Elektromobily jsou vynikající když parkujou a proto mají parkováni často zdarma. :-)
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 18:21
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Ja bych to udělal trochu jinak. EV zakázat levý pruh na dalnici, normálně platit známku nebo mýto, parkování na modrých zdarma, diesel zdarma známka a zákaz vjezdu do obydlených oblastí s hustotou obyvatel nad XY. Obecne do všech měst s počtem obyvatel nad cca 3000 (tedy podmínka pro status města ). Nebo třeba neřešit počet obyvatel a všechny města a městyse. Vybudovat v okolí P+R a zajistit EV carsharing.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 19:31
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Je to můj navrh na debat. Argumenty k EV v pravém pruhu. EV je ve vysokých rychlostech neefektivní ( zatím ), až se to změní, může tento krok vypadnout.
Diesel zdarma na dalnici, protoze tam patří. A pokud chceme zvyhodnovat jeden pohon ( EV) při pohybu ve městě, protoze tam se hodí nejvíce, je záhodno zvýhodněná i jiný pohon v místech, kde se hodí nejvíce. Nebo pak dát na dalnici max 110 a platit budou všichni stejně :-[]
A samozřejmě daňová zátěž úplně stejně na vše
Jak jsem psal uz rohypnolovi v jiné diskuzi, zde zkopíruji

Spotřební daň na naftu je 9.95kc na litr. Litr nafty obsahuje cca 38MJ, což je cca 10kWh. Takze daň nafty je cca 0.99kc/kWh.
Ted elektrika. Emisni povolenka je aktuálně 87EUR za tunu, tedy cca 2130 Kč. Tedy kg CO2 je 2.13kč.
Mix v ČR je cca 450g CO2/kWh. A to vychází na cca 0.95kc/kWh

Ještě přidám benzin:
Spotrebni dan je 12.84kč, v litru benzínu je cca 32MJ, což je cca 8.9 kWh. Tedy daň je cca 1.44kc /kWh.

Do toho teď ještě LPG a CNG, které už brzy asi taky nebudou brány za čisté zdroje.

CNG
od 1. 1. 2020 – sazba 4 000 Kč/t....tj. 2,80 Kč/m3 (264,80 Kč/MWh) , tedy 0.26kc/kWh

LPG
3 933 Kč za tunu, což je v přepočtu asi 2,15 Kč/l, v 1l je cca 25MJ, tedy 6.9kWh. To vychází na cca 0.31kc/kWh

Pak samozřejmě chce ještě zohlednit ekologické zdroje, u elektriky neplatí emisni povolenky, pak u Bio lpg bych taky odpustil spotřební daň.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:04
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Ano a tenhle nesmysl je jen ukázkou toho jaký jsi hlupák.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:20
Re: Poplatek ze použití dálnice.
pro hlupáka každý hloupý.
Něco dalšího by nebylo?
Jo vlastně promiň, na protiargumenty se nezmůžeš. Na to v Brně nemají školu.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 23:25
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Až zjistíš rozdíl mezi emisní povolenkou, daní tak se můžem bavit. Do té doby zalez do díry a studuji :-!
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 23:58
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Kdzy bych se měl učit co znáš ty, skončím studiem už na základce.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:00
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Počkej, ty ses dostal dál?? Asi z protekce co?? :D :D
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:02
Re: Poplatek ze použití dálnice.
To víš, mami ka byla učitelka na základce, tak z protekce jsem udělal 8lety gympl a 2 vejsky, matematiku a informatiku.
Chapu uz tu tvou závist.

Pro hlupáka každý hloupý.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:12
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Jestli máš tyhle školy, tak to je :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]

Pak tu předvádíš totální výsměch vlastnímu vzdělání.

I když chápu. IT tam je to jinak. Ti mají vždycky problém pochopit věcnou stránku.
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:13
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Lepší než nemít žádné jako v tvém případě. Protoze chápání textu se učí na druhém stupni základní školy. A to ti pořád nejde.
Takze já jsem v pohodě
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:15
Re: Poplatek ze použití dálnice.
I když chápu. IT tam je to jinak. Ti mají vždycky problém pochopit věcnou stránku. A matematik vlastně taky. Sice ví že 1 a 1 jsou 2 ale vůbec netuší co to znamená. A přesně tohle jsi ty!!!

O mém vzdělání nevíš... resp. víš o něm přesně tolik jako o tom ostatními... NIC :-[] :-[] :-[] :-!

Ale díky, uvedením tvého vzdělání se mi hodně věcí vysvětlilo :yes:
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:18
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Dobrej vtip. Ale chytrého člověka tím neurazis. Aspon jsem se zasmál.
Jj základka, možná nejakej vyucak a chodíš na pichacky do kolbenky a jezdíš tam dieselem, protoze koruna na stojanu. A proti EV bojujes, protoze než by se k tobě dostalo, tak už má mrtvou baterku.
Lepší nevědět nic, než si myslet že víš všechno a děláš ze sebe jen blbce.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:23
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Opět ukázka toho jaký jsi hlupák. Trefil jsi snad jen ten diesel. A to jen proto že v podstatě každá možnost by zde byla správně :D :D :D
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:26
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Tvl ty to fakt nechápeš. :-[] :-[] :-[] :-[]
Jelikož tohle nemůžu vědět vůbec, I nevzdelany člověk může podnikat a dařit se mu.
To byla ironie, ale čekal jsem že s tvou logikou to pochopíš :-[] :-[] :-[]
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:38
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Začínám mít pocit že tu vlastní blbost jsi snad musel sám naprogramovat :D :D Protože tohle příroda zajistit sama nemohla :-!
Avatar - Ozzman
8. 1. 2022 18:34
Re: Poplatek ze použití dálnice.
To by ani rezident s vlastnim parkovacim mistem nesmel se svym autem domu ?:D
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 18:49
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Pokud má diesel tak ne. Na okraj na P+R a může dojet carsharingem, nebo kdyz ma své místo muze tam zaparkovat své druhé třeba, EV, benzin ( I kdzy časem počítám, že ani ten benzin ). Právo vlastnit auto není nadřazené na pravo na zdraví.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 14:20
Re: Poplatek ze použití dálnice.
souhlasím, že by i EV měly platit dálniční známku. Ale ty je přeci nedotuješ dálniční známkou? oni ji platit nemusí, nebo že by nafta byla taky dotovaná? :-!
Avatar - Midlosek
8. 1. 2022 14:35
Re: Poplatek ze použití dálnice.
V určitém slova smyslu dotuji, tedy pokud je poplatek za používání dálnice primárně určený na její údržbu, případně výstavbu.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 14:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 18:23
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Takze nafta je tedy taky dotovana :-[] . Peníze ze spotřební daně mají jít také na investice do infrastruktury.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:02
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Není to žádná dotace ty pomatenče. Nevíš co je dotace, nevíš co je daň, nevíš co je emisní povolenka... :no:
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:19
Re: Poplatek ze použití dálnice.
koukám, že kromě toho neznáš ani nadsázku.lol
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:00
Re: Poplatek ze použití dálnice.
Na tom není co vysvětlovat. Je to jen typický politický výblitek. Nic víc.
8. 1. 2022 20:08
Lidi trochu rozumu
Lidi trochu rozumu do hrsti, ne?
To jsou priserny debaty.

Copak uz dnes neni mozne mluvit o tom, ze bychom veci delali nejak normalne?
Treba ze vsechna osobni auta plati stejne myto, ze vsechna auta mohou stejne parkovat a ze muzou vsude jezdit? Proste delat veci tak, ze vsichni maji stejny pravidla a tudiz si nemusi nic zavidet ani vycitat?

Je vazne potreba, aby kazdy byl nejak vyhraneny a nebyl se schopen ani podivat do oci tomu, kdo ma jiny nazor?
Vsak to je prece znamka vyspele spolecnosti, ze se lide navzajem respektuji a chapou, ze svet proste temer nikdy neni cernobily. Ze jde o to mit nejaka normalni pravidla, ktera lidi neotravuji.

Ale ze jdou najit reseni, ktera jsou dobrym kompromisem pro obe strany? Me by to tak prislo takove … jak to rict … normalni :-!
Rozbalit vlákno
46
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 20:47
Re: Lidi trochu rozumu
To máš těžký když fialka říká, že se zaměří na stavby nabíječek z dotací a přitom sebere důchodcům slevy co mají taktak aby si udrželi starou škodovku v chodu. Tak asi budou rozbroje, že elektriku vlastníkům elektroaut bude dotovat ten co má spalovák.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 20:54
Re: Lidi trochu rozumu
Hlavně to co se děje je převrat solidarity ve společnosti. Eurosocialismus chudým bere a bohatým dává. Průser jak vrata. Pak nemají být rozvoje a napětí ve společnosti.
Avatar - Amaterasu
8. 1. 2022 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 21:19
Re: Lidi trochu rozumu
pravda pravdoucí a AMARUS nedovede tohle pochopit a plácá pořád jak gramofon, ať napíše, kde se bere ta elektrika co platí majitelé elektroaut jinak než ten důchodce s favoritem?
Jinak si počkáme, jaký dluh naseká na rok fialka od dubna, jestli bude mět nějaký hasiče a policajty, kterým přidal jen práci. Ta inflace stoupla až po volbách, tohle neokecá i to, že před jmenováním už šachoval s nepolitickou policií. Nevydrží do švestek.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 21:22
Re: Lidi trochu rozumu
No, třeba ministr zdravotnictví už je určen na odstřel. Kolem prázdnin má být odvolán...
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 21:58
Re: Lidi trochu rozumu
u nás na moravě víme, že ta dotace z kypru stáhne celé STAN, kriminálka zjištuje napojení lihového bose na prior a dále na toho učitele.
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 23:59
Re: Lidi trochu rozumu
Podle mě tohle opět skončí pod kobercem... ale nevím.
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 09:01
Re: Lidi trochu rozumu
asi ano, rakušan už si to pojistil, zachrání nás jenom parlamentní policie z eu.
8. 1. 2022 21:19
Re: Lidi trochu rozumu
S tebou muzu souhlasit malokdy, ale tentokrat to je presne ono.

Neni potreba dotovat nejakou vystavbu nabijecek. To zvladne soukromy sektor sam - budou EV, postavi se nabijecky, protoze se to rentuje. Sami si najdou kde, za kolik atd. Stat nemusi delat NIC!

Stat muze tak akorat zjednodusit nejakou byrokracii, aby se to dalo postavit snadno.

Ja nechci, aby se stat vrtal do toho, do ceho nemusi. Tady vubec nic delat nemusi a dopadne to nejspis jeste lip, nez kdyz se do toho kazdy politik montuje.
Avatar - petr petrumr
8. 1. 2022 22:02
Re: Lidi trochu rozumu
tak nějak má vypadat diskuze.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:48
Re: Lidi trochu rozumu
bez prvotního impulsu nebude zájem ani z jedné strany. není infrastruktura, nebudou kupci. Nejsou kupci, nebude infrastruktura.
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 08:54
Re: Lidi trochu rozumu
no a co, ať si ty nabíječky postaví výrobci, šak je staví taky a fialka by měl šetřit, nejhorší je, že fialka zdražil toustový chléb z penamu a traktorista dostal dotace, bráchu dal do trafiky na vládu a pobírá dotace jak z EU, tak krajské.
9. 1. 2022 11:10
Re: Lidi trochu rozumu
I kdyby to byla pravda, jiz nyni jsme ZA otazkou jestli driv slepice nebo vejce (EV nebo nabijecka).

Uz jsou nejake ty nabijecky (ani malo ani moc) a jsou i EV na cestach, ted uz tomu staci nechat volny prubeh.
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 11:13
Re: Lidi trochu rozumu
Souhlasím. Ted uz to je nějak připravené a podpora není na místě.
9. 1. 2022 11:28
Re: Lidi trochu rozumu
:yes: :D
A tohle ja ta zajimava situace, kdy se najednou shodneme vsichni.
Pritom k tomu stacilo jedine - shodnout se na tom, ze neni potreba zasahu statu, ze staci nechat to na volnem trhu.

Nicmene abychom zustali nohama na zemi a byli realisti, neni to tak jednoduche.

U spalovacich aut se nekolik desetileti vyrazne tlacilo na jejich setrnost k zivotnimu prostredi.
Automobilky pokazde tvrdily, ze dosahnout hodnot dalsi normy je zcela nemozme - ale nebylo to tak, dosahli toho vsichni a celkem snadno.
Nicmene kazde auto je potom o dost komplikovanejsi a v dusledku take drazsi.

Tady je pak na miste ta debata kde je ten spravny pomer mezi prinosem pro lidi a zivotni prostredi a kde uz je to prehnane.

Asi se shodneme, ze nekde v tu chvili, kdy museji automobilky prechazet na plugin hybridy, tj vyrazne skokove drazsi reseni, tam nekde uz je to za hranou, to uz je ten zeleny levicovy diktat, ktery vyrazne pokrivuje trh.

A pritom prinos je diskutabilni. Baterky totiz taky nejsou buhvijak ekologicke, ani z pohledu vyroby, ale zvlast pak jejich likvidace / recyklace. A to jsou prave ta polovicata reseni, kdy nejaka doktrina zacne byt tak slepa, ze vidi jen tu svou pravdu a pred nevyhodami zaviraji oci.

Na druhou stranu je take pravda, ze NEekologicka reseni jsou levna a ekologicka jsou drazsi, to je nejaka obecna pravda. Stat / regulace je bohuzel jedina vec, ktera funguje, protoze volny trh ekologii ignoruje - je to tak levnejsi. Ostatne se to uci v ekonomii uz v kurzu 101, ze volny trh ma sva uskali a tohle je jedno z tech zrejmych.

Proto je nejaka regulace tak jako tak zapotrebi. Ale zas to ma tu vyhodu, ze rozumne zivotni prostredi pro sebe a sve deti chce kazdy - bez ohledu na to, jestli je to levicak nebo pravicak. Takze jde jen o to najit nejake rozumne kompromisy.
Avatar - Midlosek
9. 1. 2022 18:27
Re: Lidi trochu rozumu
Jenom k těm spalovákům. Když se pro pár gramů člověku neškodného CO2, tak jak to nastavila EURO norma dosáhne u benzínového motoru toho, že produkuje i pevné částice a NOx, které člověka prokazatelně a bezprostředně ohrožují, je to docela problém. To prostě nevymyslíš.
Nicméně stále je prosperující automobilový průmysl velice snadný terč s obrovskou globální klientelou.
Lepší dojnou krávou už je dnes snad jen tabákový průmysl.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 18:58
Re: Lidi trochu rozumu
18:27 souhlas :yes:
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:42
Re: Lidi trochu rozumu
a jak mu jí bude dotovat? že tím motorem ji bude vyrábět?
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 08:56
Re: Lidi trochu rozumu
on dotuje, že platí více jak ten s elektromobilem, prostě chudák platí boháči aby si dobil auto.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2022 22:22
Re: Lidi trochu rozumu
a co třeba všechna auta stejně znečišťovat a stejně (ne)způsobovat dětem astma?
Avatar - rohYpnol
8. 1. 2022 23:57
Re: Lidi trochu rozumu
Co takhle potopit jeden zaoceánský parník místo šílených restrikcí milionů řidičů?? Co takhle místo Euro7 radši vysázet 1000ha lesa v Brazílii nebo znovu zalesnit Sumatru?? Co takhle místo šikany dieselů raději omezit šílenou přepravu zboží?? Co třeba místo stavby VRT raději decentralizovat třídírny pošt aby balík k sousedovi neputoval 80 km???
Avatar - Mikesus
9. 1. 2022 00:01
Re: Lidi trochu rozumu
Co takhle nepořádek s emisemi a splňovat je v reálném provozu?
Už vim odkud vítr vane. Jsi jako windiesel. Emise dieselů škodí zdraví, to je prokázáno a ma to dle studií vliv i na Inteligenci.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 00:41
Re: Lidi trochu rozumu
Otázka nedává smysl.
Avatar - Amaterasu
9. 1. 2022 07:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 08:43
Re: Lidi trochu rozumu
Ten parník přepíná na naftu dříve aby mazutem nepokropil přístav.
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 08:41
Re: Lidi trochu rozumu
ježí nehadejte se VRT je potřebný, pošta je jako čd, ta třeba jezdí u nás pod trolejama na koridoru s regionovou, do vesnic jezdí s 810. Kanálu se nedožijeme aby loď nahradila dvacet kamionů a dovezla šrot, sůl nebo písek. ODS rušila vlečky jak na běžícím pásu, Babiš je aspoň u nás zachránil a jak naváží vagonama suroviny na výrobu hnojiv, tak je radost stát před přejezdem, jo je to tak nebotˇ hybrid klimatizuje bez motoru a stěma děckama co mají astma tak nemají jezdit s rodičama v dieslu a střešním oknem nebo okenkem i větráním, tam se to vrací a jde to do vozu, řidič to necítí. To je to nechutenství k toyotě, ta nano filtrace udělá více než škodovkářský maniak umí napočítat.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 10:45
Re: Lidi trochu rozumu
VRT potřebný není pro zem naší velikosti v pohodě stačí slušný koridor 160 kmh. Ještě jinak - ano, VRT je super, ale náklady (celé společnosti, nejen ty finanční) jsou hrubě neúmerné přínosu.
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 12:18
Re: Lidi trochu rozumu
Tak dobře koridor na 200km/h, Ty stávající koridory jsou zahlceny a není už tam místo pro nákladní vlaky. Musíš si uvědomit, že VRT bude nejen v čr, jinde už jsou a chudší španělsko, kde jejich pemier má menší mzdu jak fialka má hned dvě. To VRT u nás by měli dříve postavit jak dálnici do okolních států a ministr dopravy by na tohle měl reagovat. Fialka nerozezná vlak od autobusu a je vyučen jen aby uměl kecat.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 12:35
Re: Lidi trochu rozumu
Španělsko je ale přece úplně o něčem jiném než ČR!!!

Porovnej si zastavěnost území, hustotu obyvatelstva, vzdalenosti mezi městy, rozlohu :-!
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 18:57
Re: Lidi trochu rozumu
asi máš pravdu, ale stou želeunicí zaostáváme.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 19:03
Re: Lidi trochu rozumu
Ale jo. Já jsem pro koridory a modernizaci železnice všemi deseti.

Koneckonců to že trať na Třebíč třeba doteď ani není elektrifikocaná natož 2 kolejná stejně jako myslím směr Liberec atp. to je prostě neuvěřitelná ostuda.

Ale budovat trať 160 kmh a budovat trať 200 kmh jsou totálně odlišné světy. Za totálně odlišné peníze. Za totálně odlišné dopady na území.

VRT u nás je brutální přepych. Zvlášť v době kdy tady sekáme 400 mld sekery jen to fikne.
9. 1. 2022 11:12
Re: Lidi trochu rozumu
S temi velkymi lodemi opatrne.
Ty vezou tak strasne moc nakladu, ze v prepoctu hmotnost nakladu na kilometr stejne vyhrava nad kazdou jinou prepravou uplne na cele care.

Tim nechci rict, ze nemuze byt k zivotnomu prostredi setrnejsi, to urcite ano, ale i tak je potreba brat fakta tak jak jsou.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 11:14
Re: Lidi trochu rozumu
VÝLETNÍ... 8-s
9. 1. 2022 11:32
Re: Lidi trochu rozumu
Jo tak vyletni lode, to ja nevim :-!

Nicmene se domnivam, ze je jich tak malo, ze to v nejakem celosvetovem meritku dopravy vubec nema smysl resit, je to nula nic. A jeste k tomu ty emise vznikaji nekde na mori, mimo obydlenou oblast.

Ale co ja o tom vim, vazne nic :-!
9. 1. 2022 14:45
Re: Lidi trochu rozumu
Velmi rozumný apel :yes: :yes:

Jen se obávám, že už se to dávno vymklo a nevidím cesty zpět.

Nejhorší na tom je, že i nedávno rozumní diskutéři neskutečně zradikalizovali.

Ne, už to není ani vtipné...
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 15:10
Re: Lidi trochu rozumu
máš stejnou školu jak fialka? Píšeš jak milion chvilek, popsaný, ale co jsi chtěl říci nenapíšeš, tudy cesta opravdu nevede.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 15:56
Re: Lidi trochu rozumu
Ano. Fialka je dokonale asertivní haj** . Stejně jako Pekarová nebo Schillerová nebo Havlíček. Moderní politik. Působí hrozně slušně. Umí mluvit a odpovídat na otázky tak, že nic neřeknou a proto to pro ovce zni jako že tak to prostě má být a tak je to správně. Protože přišla přece POCTIVÁ politika!!!
9. 1. 2022 17:58
Re: Lidi trochu rozumu
Vyjádřil jsem se zcela jasně, způsobem úměrným mému vzdělání, inteligenci a vychování.

Přeložím:

"Si myslim, že Feddka má recht, diskuze tady dou do haj*lu a typci, co eště nedávno rozumně pokecali se chovaj jak praštěný. Každej vidí jen ten svuj názor ale vnímat názor druhýho mu moc nejde. Dříf se tu dalo betelně pokecat vo autech, dneska se to moc nedá páč se k sobě chováme jak h*vada potěhem praštěný.

De to do kytek a zdejší pokec začíná stát za pendrek.

Freddka má recht, si ale za sebe jako mislym že už je pozdě a starý dobrý pokecy na tomhle sérveru už sou pryč."

Tak co, lepčí? To už nejni moc Fialkovský, ne?
Avatar - petr petrumr
9. 1. 2022 18:39
Re: Lidi trochu rozumu
tak odevzdej řidičák a jdi do domova důchodců.
9. 1. 2022 18:46
Re: Lidi trochu rozumu
He? Jako víš alespoň na co reaguješ? Chápeš alespoň, že to co jsi mi teď napsal je úplně mimo mísu a vůbec nechápeš, co píšu?

Sorry chlape, ale z Tvého způsobu vyjadřování a reagování to působí tak, že jsi strašně, ale fakt strašně hloupej.
(Aby bylo jasno, píšu že to tak působí, ne že jsi).

Jestli jsi troll, mea culpa - pak je to, svým zvrhlým způsobem, geniální.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 18:52
Re: Lidi trochu rozumu
Hele, to že pokec o autech dnes vtahuje politiku do diskusí je ale přece naprosto přirozený jev, nemyslíš?

Prostě asi nemůžeš čekat, že diskuse o autech 2022 kdy politik má pomalu větší vliv na výsledek jak automobilka, bude stejná jako diskuse o autech 2000, kdy jsme žili v době, kdy automobilky chtěly a mohly dělat lepší a lepší auta a my jsme se mohli těšit z pokroku a bavit se tím, kdo je v čem opět lepší, zajímavější. Zajímavější PRO ŘIDIČE.

Navíc dnes tu jsou v diskusi bohužel různí spamboti nebo co to je, kedlubna co má 2 nicky, a lidi co neumějí ani odpovědět na položené otázky... A zkratobezmozci co sice EV nemají, možná jej ani neviděli ale budou tu šířit pohádky o tom jak je to EV lepší než ropák...
9. 1. 2022 20:41
Re: Lidi trochu rozumu
Hele, za prvé bych rád řekl že Tě tady registruju už roky a vím, že několikrát jsme si opravdu fajn pokecali. Jako diskutéra se Tě fakt vážím a debatovat s Tebou mě baví. :yes:

Přečti si, prosím, ten příspěvek Freddky na který reaguji - tzn. nereaguji primárně na politiku, ale na tu názorovou zákopovou válku, co se tu poslední dobou odehrává.

Jako příklad mě napadá diskuze pod testem nového kaškaje, před nedávnem, kdy jsem byl jední diskutérem označen defacto za socku, protože mám ve svém novém autě manuál... A já se mu jen snažil vysvětlit, že jsou lidé kteří ho prostě preferují před automatem, ale na druhou stranu naprosto chápu, proč někdo naopak preferuje ten automat... Tohle už mě prostě nebaví a na ACZ už chodím víceméně sporadicky - jsem otrávený. A evidentně nejsem sám (napadá mě třeba Ronault, co je dle mého moc fajn chlap a na diskuzích mi fakt dottore chybí).

Ohledně té politiky - ano, dle mého je toho tady poslední dobou moc (můj názor). Mnoho let jsme si to tady hlídali, ale už se to zvrtlo. Jen to potvrzuj to strašlivé rozdělení celé české společnosti.

Fandové (některí až fanatičtí) EV - ano, souhlas, to tu je. A, dle mého názoru, to vedlo k radikalizaci některých diskutérů, kteří zde normálně fungovali roky a roky.
BTW - já si fakt umím představit někoho, pro koho je EV nejlepším řešením. Pro mě ne, ale proto nebudu tvrdit, že jen já mám tu jednu a univerzální pravdu. Od diskuzního oponenta očekávám, alespoň v minimální míře, to samé. Jinak diskuze postrádá smysl.
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2022 23:32
Re: Lidi trochu rozumu
Jo souhlas.

I já si jsem vědom že občas to asi s vyhraněním proti EV přeháním. Ale opravdu to je tou zelenou sektou, která se tu vyrojila a já se to snažím nějak vybalancovat.

Obecně proti EV totiž nemám příliš výhrad. Jen to považuji za hrozně úzce využitelnou technologií. Ale tohle prostě nelze oddělit od ekonomické stránky a od surovinové náročnosti. Jako celek tak EV za mě opravdu není budoucností. Navic sem vstupují další faktory v podobě energetiky a ... bohužel i politiky. Já věřím tomu a můj odhad je ten, že budoucností bude buď vodík nebo jiné syntetické palivo. Dost možná do běžného spalováku.

Co mě mrzí tady v diskusích je třeba i to, že některé individua prostě nejsou schopny pochopit ani to, že prostě vzhledem k tomu co předvádí dlouhodobě na ně nehodlám reagovat, nezajímají mě jejich tlachy, a prostě jsou na hatelistu. A přesto na mě pořád budou reagovat a zaplevelovat diskusi.

Je pravda, že se vytratila naše skupina nadšenců do aut. Diskuse už není nad tím jak se co řídí, co má jaký zvuk, jaké to má koule a nad čím srdce zaplesá. Co se povedlo a co chce zlepšit. Co redaktor nevystihl nebo vzal za špatný konec.

Místo toho tu jsou hádky o tom, že čekat 3/4h na superchargeru je senzační zážitek hodný orgasmu. Že 1,9t v běžným autě je totálně na pohodu. Jízdní zážitek se pro mnohé zredukoval na 0-100 podle logiky že nejlepší jsou nejrychlejší hodinky...

Vytratil se nějaký jemnocit z pocitu v interiéru. Podstatnější než ergonomie je jen úhlopříčka displayů a počet barev ambientniho osvětlení. Řazení se dostalo v debatách na úroveň otravného úkonu. A nejlepším řidičským zážitkem v diskusi se čím dál častěji stává možnost neřídit.

Místo krásy volantu se diskusním ideálem pro mnohé stává absence volantu. A když ne to , tak se počítá aspoň co nejpodivnější a nejšišatější tvar. Kvalita spasování nebo laku není hodno zájmu... A něco jako zvuk motoru nebo naladění výfuku se stalo takřka historií...

Je to škoda. Ale já se těchto hodnot nevzdám. Pro mě auto vždy bude autem. A ne elektrospotřebičem který mám hodnotit jen podle euroštítku :-! :-!
10. 1. 2022 02:32
Re: Lidi trochu rozumu
Wow - chlape, dík. Tohle je přesně ten příspěvek ze starého dobrého ACZ :yes:

Nemůžu moc dlouze reagovat, neboť jednomu budoucímu závodníkovi rostou první dva zoubky a dost ho to prudí.

Každopádně - pod Tvůj příspěvek bych se okamžitě podepsal, defacto se vším souhlas :yes:

Možná jen poznámka k zamyšlení - nebylo by prostě lepší nereagovat? (opravdu to myslím jako otázku, sám to také řeším)

Jinak ten můj nový kočár je Jeep - Compass, takže spíš než jako američana to beru jako křížence mezi Jeepem a Alfou (Fiatem, ale tu Alfu, kterou mám hrozně rád, tam prostě tak nějak podvědomě cítím).

A taky bych daleko radši než vysavače nebo politiku řešil např. to, jak super funguje Chapmanova náprava, proč je boží mít karoserii tuhou jak ingot a proč je 130 hp u Firefly jinech než třeba u 1.2 TCe...
A třeba s Ozzym se chytnul na tom, jestli je to řidičtější auto než Kuga, nebo ne ;-)

Každopádně - dík za to, že je vidět že to jde, že starý dobrý mazáci z diskuzí na ACZ ještě nejsou odepsaný :yes: