Společnost Toyota Motor Czech spol. s r.o. oznámila k 1.10.2007 atraktivní nabídku pro model Yaris. Všechny modely budou vybaveny klimatizací zdarma! Nabídka platí do konce roku 2007.
netvrdim, ze jste sedlak a uz vubec bych si nedovolila rict, ze ma nekdo smrad v aute jen proto, ze nema klimatizaci.Na jih take moc nejezdim, jen do Rakouska, ale bez klimatizace si jizdu v lete nedovedu prectavit. Mit otevrene okno pri 150-i km/h urcite pohoda neni a zvyseni spotreby je zanedbatelne,mam jardu, rocne najezdim 25.000km a bez klimatizace by to nebylo ono. doporucuji srovnat a pak neco tvrdit. :-)
Zemane, Zemane, srovnáváš nesrovnatelné, samozřejmě máš právo podporovat koho ty chceš, ale říkat, že Yaris je kopie čehosi z Evropy je lež. V roce 2000 byl Yaris auto roku. Právě i pro svou originalitu. Tvoje přesvědčení o plagiátorství Japonců pramení pravděpodobně z neznalosti zeměpisu. Nepleď si Čínu a Japonsko. O lacinější údržbě Škodovky, bych polemizoval. Měl jsem Yarise první generace čtyři roky a za celou dobu jsem jezdil do servisu jen na garanční prohlídky. Teď mám Yarise nové generace a mám stejnou zkušenost. Podotýkám, že ročnš najedu okolo 23 000, km. Můj kolega měl Škodovku a těšil se na ukončení leasingu. Byl více v servisu než je zdrávo. Tu mu svítila kontrolka mazání (vadné čidlo), tu mu nešel ventilátor (nikdo nic nenašel), no bylo toho moc a nikdy mu Škodovka neuznala reklamaci (už má jinou značku). A o podporování Evropy prostřednicvím Škodovky, vždyť se Yaris vyrábí také v Evropě. Dokonce, jestli to nevíš, tak máme domácí Toyotu, AYGO. Ta je stejně česká, jako Škodovka. A ještě jednu doušku. Ano klimatizace má vliv na spotřebu, ale moje zkušenost-zanedbatelný. Moje průměrná spotřeba v létě je 5,6l/100km. V zimě je to podobné. Mám 1,3 benzín. To je stejné jako zimní gumy, ty také zvyšují spotřebu, otázka je o kolik a jaký to má vliv na bezpečnost. Zimní gumy používá převážná většina rozumných řidičů.
Toyota Yaris je tak na stejne urovni jako Skoda Fabia.Fabia se mi libi vetsi originalitou. Udrzba Skodovky je lacinejsi a za dalsi budu radeji v Evrope podporovat Skodu nez Japonce.Japonce zrovna nemusim,ponevadz je to vzdy jen zkopirovani neceho.To nejsou jen auta ,ale kopiruje se vsechno zbozi.Ale to neni predmet diskuse.
Predmet je klimatizace a ta vezme dost paliva.Tak si to musi kazdy spocitat sam.
V létě nosím tílka úplně normálně. Jak jsem psal - nejsem podnikatel, tak nemusím jezdit v obleku. Auto mám většinou pro cestování na delší vzdálenosti, kde už mi ta okna pomohou. Ve městě toho tak moc nenajezdím a jsem za to rád.
Je fakt, že jak se jednou rozmazlím klimatizací, tak to bude v háji, protože dosud jsem zvyklý, že mi horko moc nevadí a zvládám v něm v podstatě všechno (inline tréninky, závody, jízdu autem, práci...). Suchého vzduchu bych se taky bál... pro mě to v tu chvíli znamená hodně pít a nebo trpět.
1a. Sám si písal, že nemáš problém sedieť v aute v tielku. Takže sa vyzliekaš. Alebo v lete nosíš tielko bežne? ;-)
1b. S klímou nemusíš ani to.
2a. Ak si v meste, vonku hicuje na 35°C, tak môžeš mať otvorené všetky okná aj strechu, a nevetráš. Autom prúdi horúci vzduch a výfukové plyny. :-)
2b. S klímou máš v kabíne o 5-7°C menej(ak máš rozum a nechladíš na 15°C ako niektorí blbi), si v pohode a s uzavretou cirkuláciou vzduchu tiež nič nesmrdí. ;-)
3. Možno raz zistíš sám. Tiež som nechcel klímu, a ak, tak mechanickú. Mám automatickú a bez nej je jazda hlavne v lete nutným zlom. :-)
4a. Kým oškrabeš ľad, predné okno je odmlžené. Svätá pravda. Sadneš do auta a dýchaním si ho zamlžíš znova. Aj vzduch nasávaný zvonka je vlhký. Takže chvíľu trvá, kým sú sklá, najmä čelné úplne okej. Väčšinou dovtedy, kým sa poriadne rozbehne kúrenie. U dieslov to trvá prirodzene dlhšie. :-)
4b. Klimatizácia vzduch vysušuje. Takže aj so studeným motorom zabezpečí suché a nezamlžené sklá behom chvíľky a tak to zostane. ;-)
Pecku z klímy von a naopak si ušetríš jedoducho. Klímu v lete nikdy nepeckuješ a nechladíš auto na minimálnu teplotu, ale max.5-7°C pod teplotu vonku. To je pre organizmus príjemné a aj zmena prostredia v tomto rozmedzí v pohode. Ladenie klímy znamená siahnuť na jeden otočný ovládač alebo čudlík rovnako ako pri rádiu. Rádio nastavuuješ častejšie. :-)
Tvoj zážitok z klimatizovaného autobusu Ti zabezpečil jeho blbý šofér, nie klíma, tá v tom bola nevinne. >:D
1. Já se do auta nesvlékám. Teda, v zimě možná jo, když si tam pěkně zatopím :-)
2. Nepotím se, ono to skrze otevřená okna větrá.
3. O tom se nehádám, možná je to tak. Já s horkem problémy nemívám.
4. To je fakt, který nezpochybním. Ovšem než v zimě oškrabu okna od sněhu/ledu, stejně mám přední už odmlžené...
Zase si ušetřím krizové přechody z klimatizovaného auta do horka, případně ladění klimy, aby ta pecka nebyla moc velká. Vracel jsem se klimatizovaným busem z dovolené v Norsku a po návratu do Prahy jsem myslel, že padnu na zem ve chvíli, kdy jsem opustil dveře autobusu.
Zmeníš názor, ak budeš nejakú dobu používať auto s klimatizáciou.
1.Ušetríš si námahu s vyzliekaním
2.Nespotíš sa
3.V príjemnom ovzduší kabíny sa lepšie šoféruje. Nie si podráždený horúčavou, aj reakcie sú rýchlejšie (preukázané)
4.Klíma je super vec aj v zime. Bleskovo odmlží okná. Takže plus pre bezpečnosť.
hm...to musis mit smrad v tom aute z potu 8-s
kdyby si skusil auto s klimou, zmenil bys nazor. No ty asi pouzivas S-Fobia 1,2 ***ToPojede ve verzi "NTN" (nic tam nemam) a o klime si muzes jen snit. >:-[]
Mam Yarise II, s klimou a bez vestaveneho MP3 a priznam se, ze nerozumim, co resis. MP3 vyresis osobnim flash prehravacem s FM vysilacem za 2.000,- a naladis si ho na vestavenem radiu. A klimu, tu paradoxne ocenis nejvic v zime a za deste - uplne zapomenes, co jsou zamlzena okna. A videt kam jedu, je pro Tvou bezpecnost asi to nejdulezitejsi. Za cenu od 249.900,- za tridverak nebo od 264.900,- za 5dverak (ano, po dalsi sleve, kdyz to koupis pres net) je to podle mne momentalne bezkonkurencni nabidka. Mej se
Dostanu se i do zácpy a nevadí mi to. Bez rádia se neobejdu, protože ticho v autě mě uspává. A neustále prohazovat placky, abych neposlouchal jen to jedno dokola mě štve. Nehledě na to, že po čase ta CD jsou nepoužitelná.
kdybys jezdil delsi dobu s autem s klimou, tak bys uz zpatky nemenil, otevreny okynka v zacpe jsou k nicemu :-) ja se zas obejdu bez MP3 (a bez radia uplne klidne taky)
Skutečně? Podle čeho tak soudíte, nevážený anonyme? Jen proto, že nemusím mít v autě klimatizaci a nežiju pro vzhled (to jde z toho tílka docela pochopit), jsem sedlák? Tak fajn, od anonyma to beru jako lichotku :-)
Mluvčí Škoda Auto prohlásil, že v reakci na tuto akční nabídku bude automobilka uvažovat o tom, že bude do svých modelů montovat sériově a bez příplatku volant a možná, tedy možná, i sedačky. Rádio však nadále bez příplatku nepřipadá v úvahu. "Nechceme rušit jedinečný sportovní zvukový projev našeho tříválcového zázraku," uvedl mluvčí.
Až budu co týden jezdit do Itálie nebo podobných míst, tak možná. Do té doby mi klima chybět nebude. Aspoň zatím mi nikdy nechyběla. Nejsem totiž podnikatel, v autě si můžu dovolit jet i v tílku, otevřu si v klidu okna... pohodička.