Ekonomika
Mluvčí Škoda Auto prohlásil, že v reakci na tuto akční nabídku bude automobilka uvažovat o tom, že bude do svých modelů montovat sériově a bez příplatku volant a možná, tedy možná, i sedačky. Rádio však nadále bez příplatku nepřipadá v úvahu. "Nechceme rušit jedinečný sportovní zvukový projev našeho tříválcového zázraku," uvedl mluvčí.
Toyota Yaris je tak na stejne urovni jako Skoda Fabia.Fabia se mi libi vetsi originalitou. Udrzba Skodovky je lacinejsi a za dalsi budu radeji v Evrope podporovat Skodu nez Japonce.Japonce zrovna nemusim,ponevadz je to vzdy jen zkopirovani neceho.To nejsou jen auta ,ale kopiruje se vsechno zbozi.Ale to neni predmet diskuse.
Predmet je klimatizace a ta vezme dost paliva.Tak si to musi kazdy spocitat sam.
Predmet je klimatizace a ta vezme dost paliva.Tak si to musi kazdy spocitat sam.
Zemane, Zemane, srovnáváš nesrovnatelné, samozřejmě máš právo podporovat koho ty chceš, ale říkat, že Yaris je kopie čehosi z Evropy je lež. V roce 2000 byl Yaris auto roku. Právě i pro svou originalitu. Tvoje přesvědčení o plagiátorství Japonců pramení pravděpodobně z neznalosti zeměpisu. Nepleď si Čínu a Japonsko. O lacinější údržbě Škodovky, bych polemizoval. Měl jsem Yarise první generace čtyři roky a za celou dobu jsem jezdil do servisu jen na garanční prohlídky. Teď mám Yarise nové generace a mám stejnou zkušenost. Podotýkám, že ročnš najedu okolo 23 000, km. Můj kolega měl Škodovku a těšil se na ukončení leasingu. Byl více v servisu než je zdrávo. Tu mu svítila kontrolka mazání (vadné čidlo), tu mu nešel ventilátor (nikdo nic nenašel), no bylo toho moc a nikdy mu Škodovka neuznala reklamaci (už má jinou značku). A o podporování Evropy prostřednicvím Škodovky, vždyť se Yaris vyrábí také v Evropě. Dokonce, jestli to nevíš, tak máme domácí Toyotu, AYGO. Ta je stejně česká, jako Škodovka. A ještě jednu doušku. Ano klimatizace má vliv na spotřebu, ale moje zkušenost-zanedbatelný. Moje průměrná spotřeba v létě je 5,6l/100km. V zimě je to podobné. Mám 1,3 benzín. To je stejné jako zimní gumy, ty také zvyšují spotřebu, otázka je o kolik a jaký to má vliv na bezpečnost. Zimní gumy používá převážná většina rozumných řidičů.
kdyby si skusil auto s klimou, zmenil bys nazor. No ty asi pouzivas S-Fobia 1,2 ***ToPojede ve verzi "NTN" (nic tam nemam) a o klime si muzes jen snit. >😒]
1.Ušetríš si námahu s vyzliekaním
2.Nespotíš sa
3.V príjemnom ovzduší kabíny sa lepšie šoféruje. Nie si podráždený horúčavou, aj reakcie sú rýchlejšie (preukázané)
4.Klíma je super vec aj v zime. Bleskovo odmlží okná. Takže plus pre bezpečnosť.
:yes: 😉
2. Nepotím se, ono to skrze otevřená okna větrá.
3. O tom se nehádám, možná je to tak. Já s horkem problémy nemívám.
4. To je fakt, který nezpochybním. Ovšem než v zimě oškrabu okna od sněhu/ledu, stejně mám přední už odmlžené...
Zase si ušetřím krizové přechody z klimatizovaného auta do horka, případně ladění klimy, aby ta pecka nebyla moc velká. Vracel jsem se klimatizovaným busem z dovolené v Norsku a po návratu do Prahy jsem myslel, že padnu na zem ve chvíli, kdy jsem opustil dveře autobusu.
1b. S klímou nemusíš ani to.
2a. Ak si v meste, vonku hicuje na 35°C, tak môžeš mať otvorené všetky okná aj strechu, a nevetráš. Autom prúdi horúci vzduch a výfukové plyny. 😄
2b. S klímou máš v kabíne o 5-7°C menej(ak máš rozum a nechladíš na 15°C ako niektorí blbi), si v pohode a s uzavretou cirkuláciou vzduchu tiež nič nesmrdí. 😉
3. Možno raz zistíš sám. Tiež som nechcel klímu, a ak, tak mechanickú. Mám automatickú a bez nej je jazda hlavne v lete nutným zlom. 😄
4a. Kým oškrabeš ľad, predné okno je odmlžené. Svätá pravda. Sadneš do auta a dýchaním si ho zamlžíš znova. Aj vzduch nasávaný zvonka je vlhký. Takže chvíľu trvá, kým sú sklá, najmä čelné úplne okej. Väčšinou dovtedy, kým sa poriadne rozbehne kúrenie. U dieslov to trvá prirodzene dlhšie. 😄
4b. Klimatizácia vzduch vysušuje. Takže aj so studeným motorom zabezpečí suché a nezamlžené sklá behom chvíľky a tak to zostane. 😉
Pecku z klímy von a naopak si ušetríš jedoducho. Klímu v lete nikdy nepeckuješ a nechladíš auto na minimálnu teplotu, ale max.5-7°C pod teplotu vonku. To je pre organizmus príjemné a aj zmena prostredia v tomto rozmedzí v pohode. Ladenie klímy znamená siahnuť na jeden otočný ovládač alebo čudlík rovnako ako pri rádiu. Rádio nastavuuješ častejšie. 😄
Tvoj zážitok z klimatizovaného autobusu Ti zabezpečil jeho blbý šofér, nie klíma, tá v tom bola nevinne. >😁
Je fakt, že jak se jednou rozmazlím klimatizací, tak to bude v háji, protože dosud jsem zvyklý, že mi horko moc nevadí a zvládám v něm v podstatě všechno (inline tréninky, závody, jízdu autem, práci...). Suchého vzduchu bych se taky bál... pro mě to v tu chvíli znamená hodně pít a nebo trpět.