Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A6 Allroad 50 TDI – Cestování na úrovni

Vrcholná vznětová motorizace s elektrickým dmychadlem EAV zanechala fantastický dojem, ani slabší vznětový šestiválec však nezklamal.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 13:21
Skvělý univerzál
Tohle je v mých očích typ auta, které je dokonalé jedno auto na vše. Velké pro rodinu, projede polňačkou, komfortní a rychlé na dálnici, takže nabrat posádku, plnou a hurá na konec světa :)

Měl jsem zkušenost, byť krátkou, s 55TDI a bylo to skvělé auto, i to dotykové ovládání mi zde nevadilo, jediné nad čím bych váhal je barevná kombinace :D

Ale zajímalo by mne, jak to auto vypadá v základu, protože cena příplatků je lidově řečeno na "jedno ASX" :D Když se podívám na položky, mám pár otázek - má to v základu LED? Statické? Co je komfotní klíč :D ? Jde o to, jak moc je tady připláceno za nějaké "drobné" vylepšení, třeba Vitual Cockpit plus a jestli to auto v základu za 1.8 mega má analog?

Jinak ještě nechápu, že auto s chybujícím infotainmentem, který se seká, dostane 5 z 5ti hvězd, ač jinak jízdně skvělé, tohle je taky součást auta..
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 14:16
Re: Skvělý univerzál
Jde o to, že chválíš Prius i u testu Tranzita :D A to stejné s Teslou...

A s tim dieslem v osobáku, dříve jsem ho vyžadoval, dnes už bych bral radši benzín, mimo určitých kategorií aut a motorů, tady to V6 TDI prostě jede pěkně a s takovou velkou "krávou" hýbe bravurně a se slušnou spotřebou.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 14:54
Re: Skvělý univerzál
"Roman Horký
Dnes 10:42

Elone náš, jenž jsi na nebesích,
posvěť se jméno tvé.
Přijď elektrické království tvé.
Buď vůle tvá jako v space X tak i na zemi.
Teslu Model 3 naší vezdejší dej nám dnes.
A odpusť nám naše viny a touhy na dlouhý dojezd,
jako i my odpouštíme našim viníkům.
A neuveď nás ve spalovací pokušení, ale zbav nás od zlého dieslového!.
Amen a po Superbu TDI hoď kámen. "
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 14:21
Re: Ondra je off?
Ale pořád tankuješ do 5ti minut a nemusíš jezdit pořád na tu stejnou pumpu u Humploce na D1, aby si dojel do Brna :D
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 14:57
Re: Dinosaur - nudne korporatni audi
Já ti nevím, v čem by mělo to SUV být zajímavější, pokud bude podobně motorizované, tak zábavnější nebude, XC90 už snad vůbec ne, navíc vyšší auto, vyšší těžiště, horší jízdní vlastnosti, že někdo využije vyšší auto neberu, ale objektivně lepší jízda to nebude.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 13:49
Re: Skvělý univerzál
Nejsem koncernista, ale k jistým produktům tohoto výrobce chovám obdiv, jak bych si nekoupil Golfa, tak takovéhle Audi bych vzal jistojistě do výběru, vždyť se podívej, co za to můžeš mít jinde, tady dostaneš dokonalej univerzál. Jse spíšem takzvaný Dieslový kazatel, nafta krásně táhne vodspodu a dá ti pěknou spotřebu, zvláště v takovéhle Audince s náhonem na všechny kola a velkým kufrem, kde odvezu pračku i sušičku :) Dokonce je to fmetle a na hlínách, sesle vepř a určitě by to šlo pořídit i fčipu :)

p.s. kritizuji - funkčnost infotainmentu
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 15:39
Re: Chlapi v redakci vy už se vážně zamyslete
Nevim, k čemu to tu vlastně je, skoro si říkám, že jim zlobí platforma a občas tam naskakují palce jen tak, náhodně :D
Avatar - KANKUNEN
12. 1. 2022 13:18
To auto je fakt parádička
Ty třílitry žerou jak základní benzínové čtyřválce.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 17:46
Re: Skvělý univerzál
Pokud jezdis 90procent po meste, pak to opravdu neni auto protebe
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 15:47
Re: Tradiční pohon quattro?
Ultra neni to, co ma treba Passat jako 4 motion ? Tak to se musim dovzdelat
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 15:41
Re: Skvělý univerzál
I ten třílitr ? No tak tady je jasná volba HDM, to řadilo krásně.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 15:38
Re: Skvělý univerzál
Koukal sem, že mají ještě v nabídce TFSI 250kw 3.0. To by mohlo být zajímavé srovnání, spíše tedy se silnějším TDI 55, ale když tohle jezdí za 7,3, jak to bude u benzínu.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 15:34
Re: Skvělý univerzál
To si radši rejpej do mejch aut, než do toho, že bych si šel koupit elektromobil :D :D Ale chápu :D
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 15:13
Re: Skvělý univerzál
Neblázni, já jen konstatoval fakta, to je jako s veganstvím, taky se to rozšiřuje a lidi to chtějí, ale já na maso nedám dopustit :D

Určitě chybu neuděláš, mne se AllTerrain zas až tak nelíbí, nevím proč, k Mercedesu mi více sedí elegance a né plasty :D
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 14:28
Re: Chlapi v redakci vy už se vážně zamyslete
Ze to jeste resis a rozcilujes se … :-!
Avatar - kari.laz
12. 1. 2022 14:34
Re: Skvělý univerzál
Romane promiň, že to řeknu na plnou hubu, ale stalo se z tebe opravdu jelito. Ozzman jen vyjmenoval klady auta, respektive této koncepce velkého, silného, úsporného kombi co zvadne i horší cesty a ty reaguješ jak malé ukřivděné dítě. Je smutné, že nevidíš a hlavně nepoznáš rozdíl v tvých absolutně nekritických komentářích, co působí jak uctívání modly a běžné konstatování a normální chválu bez znaků modliteb, jako napsal Ozzman.
Avatar - Mokrous
12. 1. 2022 15:28
Re: Skvělý univerzál
Mě překvapuje, že takovej autista jako ty, netuší, jak to chodí u prémie co se výbavy a příplatků týče. To je pak to trapně vtipné, co čtu a slyším každý den (ne od tebe, ale všude), že za cenu Passata, Superbu, Mondea může mít A6, 5-er, E-klasse atd... Jen jaksi zapomínají na kouzelné zaklínadlo "Cena již od"
Bohužel potom často frantík, či korejec má za 1/3 ceny lepší výbavu v základu, nežli ta prémie, která je často solidní holobyt.
U Passata/Superbu to máš na 3-5 stránek A4 a u Audi A6/7 tak na 20 stránek.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 14:22
Re: Tradiční pohon quattro?
A značí se to u nafty taky Ultra? Jeslti jo, tak je v tom pak dobrej bordel, jak se vyznat, jaký pohon tam je.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 14:17
Re: Skvělý univerzál
Já bych tady něco napsal o našem Meganu s keyless z roku 2008, ale pak bych byl jak Roman :-[] Jasné, díky.

I tak bych s tím uměl v základu žít, ale když jsem se podíval na konfigurátor, tak 1,9M + metla a kola a jsem na 2,1M :-[] :-[] Asi to fakt není pro mě :D
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 14:15
Re: Tradiční pohon quattro?
Levnější Audi už mají jen haldex, tzn předokolky s připojitelným zadkem, značí se to Quattro Ultra
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 15:32
Re: Skvělý univerzál
Vím, nebo spíš tuším, jak to u prémie chodí (nekupoval jsem ji) a to právě u těch alternativ k mainstreamovému D segmentu, tzn nepřekvapí mne, že A4 za cenu Passata bude holobyt (nebo nějaká ta entry level A6 2.0TDI)., ale překvapí mne, že tohle není rozhodně základní Audi a už vůbec né základní verze ( 210kw TDI Allroad) modelové řady A6 a ta tyhle věci taky nemá, no nic, jsem poučen :)

p.s. s tím autistou mne to zrovna netěší :D :D
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 15:28
Re: Tradiční pohon quattro?
To jsem takhle nemyslel, chtěl jsem ukázat ekvivalent A6 allroad s teoreticky stejným pohonem (horším, protože to není quattro), ale také automat, také 4x4 a také diesel a právě ten R4 2.0 žere stejně, jako tady mnohem výkonější V6TDI.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 15:01
Re: Skvělý univerzál
Chápu, jen některé takové blbosti bych čekal alespoň v základní verzi už bez příplatku, že to nebude mít v základu Superb, je logické, A3 a A4 dejme tomu taky ne, ale A6 Allroad.... Ok, nebudu to pitvat :D
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 14:13
Re: Skvělý univerzál
Jo, LED jo, ale jestli jsou statické, nebo alespoň zatáčí, což u auta za 2M by asi bylo záhodno.

Kyless nemá v základu ? :-O To jsou takové blbosti, které bych zrovna u vyšší střední vůbec nehledal v položce příplatkové výbavy
12. 1. 2022 14:15
Re: Chlapi v redakci vy už se vážně zamyslete
Oni vědí kdo to dělá... :-!

Tobě to snad vadí? Horší by bylo mít názor, který je mu sympatický.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 20:54
Re: Dinosaur - nudne korporatni audi
Nejde odkaz
Avatar - white label
12. 1. 2022 20:12
Re: Tradiční pohon quattro?
To ultra quattro je pro podélně uložené motory, což Passat už pěkně dlouho nemá. :-)
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 14:59
Re: Tradiční pohon quattro?
Jo, to každopadně je, takové hodnoty dosahuji s o třídu menším R4 dieslovym kombikem s připojitelným zadkem a automatem.
Avatar - fOE
12. 1. 2022 14:34
Re: Skvělý univerzál
Jedno jaka trida, jedno jaka premie, ale vzdy cekej vse za priplatek :-)
Na druhou stranu az si priplatis dostanez obycejne vyssi kvalitu / vic funkci schovanych za stejnym pojmem. Neni keyless jako keyless, neni HUD jako HUD atd.
Avatar - Mokrous
12. 1. 2022 15:37
Re: Chlapi v redakci vy už se vážně zamyslete
No ale je to pr.del, že? Stále přemejšlím kolik dopaminu se tomu frustrátovi uvolní do krve a jestli se při tom i udělá, když dává palce skoro všem tady do pár minut. Já už jsem taky na seznamu neoblíbenců :D :D :D
Občas dám sám palec nějakému příspěvku, když si myslím, že pisatel píše ho.vna a je totálně mimo a klidně bych mu to i řekl.
Ale aby měl zcela neutrální příspěvek okamžitě 5, 6 a víc mínusů i když na něm není vůbec nic špatně, to už fakt nechápu. Jediné řešení je to opravdu ignorovat.
Avatar - hugino
12. 1. 2022 15:35
Re: Skvělý univerzál
Nech si kto chce čo chce hovorí diesel je v tomto aute ideál.
Avatar - Mokrous
12. 1. 2022 13:52
Tohleto jo.
To bych mohl. Teda, kdybych chtěl utratit nejmíň 2x tolik co za Variant.
Ale jinak tento koncept považuju za dokonale univerzální auto na všechno.
A opravdu má kufr jen 1130 litrů po sklopení sedaček? Fakticky?
12. 1. 2022 14:18
Re: Tradiční pohon quattro?
U A4 Allroad má benzín haldex a nafta permanent se samosvorem.
12. 1. 2022 14:15
Re: Skvělý univerzál
Myslím, že jen statické. Keyless je samozřejmě za příplatek :D

Je to pro němčoury typické, však víš sám.
12. 1. 2022 13:57
Ondra je off?
Jak jinak si vysvětlit, že chtěl Allroad zařadit do "best-off". Mám obavu, že pomlčka a jedno "f" jsou ve větě jaksi navíc.
Vyjma dotyku jde o typický Allroad...jemný, pohodlný, konejšivý, na limitu neotáčivý, ať má příplatkový zadní diferenciál nebo ne. Převodovka sametová, fajn sedačky, spousta místa a skoro dokonalý pohon (ano tankovat se bohužel stále musí).

MMI nikdy nedosahovalo kvalit iDrive, takže po něm tak smutno není, škoda je rezignace na tlačítka klimy či ovládání podvozku nebo jízdních režimů. Systém á la Range Rover by mu slušel mnohem lépe. MB se snaží nepříliš úspěšně Allroadu konkurovat s E, BMW vůbec nereagovalo a Volvo při vší úctě k V90CC nemá oproti V6 verzím co nabídnout.
Více než obstojný solitér. ;-) :yes:
12. 1. 2022 13:59
Re: Skvělý univerzál
"má to v základu LED" ...MÁ
"komfotní klíč" ...KEYLESS
Avatar - Ozzman
12. 1. 2022 20:54
Re: Tradiční pohon quattro?
No jo, B5 je legenda :D Passerati!
12. 1. 2022 17:34
Re: Skvělý univerzál
No u prémie fakt neexistuje nic moc jako "základní verze pro danej motor" a motory v podstatě vůbec nejsou vázaný na výbavu. Takže můžeš mít A6 se 160k naftou a v plný palbě, stejně jako 300k šestivál úplně holej... prostě můžeš cokoliv.

(ne jako že 2.0TSI můžeš v Passatu jen do Highline - kdyby byli jako v Audi, nechají tě dát nejsilnější TSI i do Trendline)
12. 1. 2022 17:13
Re: Tradiční pohon quattro?
Ultra i Haldex jsou oba připojtelné, ale funkce i konstrukci mají odlišné
Avatar - iudex
12. 1. 2022 15:39
Re: Skvělý univerzál
Aby som parafrázoval mantru Rolls Royce: ak sa musíš pýtať na cenu príplatkov, tak na ne nemáš. :-[] (platí samozrejme aj na mňa).
Avatar - kari.laz
12. 1. 2022 15:09
Re: Skvělý univerzál
Ty tvé fráze na Teslu už nejsou konstatování, to je jak mluva k "bohu" .
12. 1. 2022 16:12
Re: Tradiční pohon quattro?
Pro mínusáře - až si problematiku trochu dostudujete, můžete ty mínusy klidně zase zrušit.
Avatar - Mokrous
12. 1. 2022 15:40
Re: Skvělý univerzál
Benál v reálu při normální jízdě 10/100. Je tišší a dynamičtější, ale má DSG!!!
12. 1. 2022 15:26
Re: Tradiční pohon quattro?
Prepojiteľný zadok má minimálny vplyv na spotrebu, lebo aj keď rozpojíš spojku, tak všetko železo sa stále točí, len nie je hnané od prevodovky, ale od kolies. Pre reálnu úsporu by si musel odpojiť aj zadné poloosi.
12. 1. 2022 18:13
Re: Chlapi v redakci vy už se vážně zamyslete
chcel som ti dať za to plusku :yes: :-[]
12. 1. 2022 18:13
Re: Tradiční pohon quattro?
mínuskovanie je tu čistá katastrofa, lebo tu sa mínuskujú aj technické fakty
Avatar - iudex
12. 1. 2022 15:48
Re: Tradiční pohon quattro?
A6 Allroad to má trošku inak a ešte komplikovanejšie. Beznín má naozaj quattro ultra (t.j. haldex), ale nafta podľa výkonu, základ 40TDI má lacnejšie quattro ultra a od 45TDI vyššie je už plnotučné quattro, t.j. stály pohon všetkých kolies quattro so samosvorom.
A popravde mi tú logiku hlava neberie, tak 180 kW dízel už má plnotučné quattro, ale 250 kW benzínový šesťvalec má len lacnejší Haldex. ;-\
Avatar - Mokrous
12. 1. 2022 15:47
Re: Skvělý univerzál
Jojo, navzdory nesmyslům v mnoha recenzích, kde si nejsou schopni ani opsat data výrobce a už vůbec ne si všimnout chování převodovky, nebo toho, že to končí na čísle 7, ale do testu napíšou 8 a hydroměnič...

Známej si teď koupil A7 s tímhle pohonem a není nadšenej po přechodu od ZF8. Jako dá se to, ale ZF je ZF.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2022 14:08
Chlapi v redakci vy už se vážně zamyslete
Tady kdokoli napíše příspěvek tak schytá do 5 vteřin mínusy. Už nejen já, ale i ozzman, webpaja. Jděte se fakt s tímto systémem vycpat.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2022 13:56
Re: Skvělý univerzál
Nic proti ačkoli bych sám diesel v osobáku nechtěl. Akorát mě tady štve ta nevyváženost diskutérů Petrolheadů. Vychválim Prius a jsem špatnej. Vychválim TM3 a jsem svědek. Na rozdil od eko/elektro posuku typu Hamuny nebo Vita se snažím o objektivitu. Ale to nestačí. Jednou pochválím EV a doživotní nálepka zkratoblba. Ale jsem už zvyklý, ať si pindaji.
12. 1. 2022 14:02
Re: Tradiční pohon quattro?
Permanentní pohon všech kol quattro se samosvorným mezinápravovým diferenciálem.
Avatar - white label
13. 1. 2022 19:03
Re: Tradiční pohon quattro?
To ultra quattro je limitováno max. kroutícím momentem (motoru), stejně jako S-tronic se kterým se zpravidla kombinuje. Proto ho relativně silné (V6) diesely a vrcholné benzíny (RS) ani mít nemohou.
Avatar - Mikesus
13. 1. 2022 16:05
Re: Chlapi v redakci vy už se vážně zamyslete
ideální by bylo zobrazování, kdo ty palce dal a byl by klid. Nebo je rovnou odstranit a ten chudák by buď musel něco napsat, nebo by odešel, protože by se neměl nad čím zabavit.
Avatar - white label
13. 1. 2022 12:24
Re: To auto je fakt parádička
Záleží jaký diesel máš na mysli, V6/R6 diesel je nesrovnatelně přijatelnější (zejména po zahřátí), než R4 diesel.
R4 diesel se dá pouze dobře utlumit, nic víc...
Avatar - fOE
13. 1. 2022 11:39
Re: To auto je fakt parádička
Zvenku, mozna.
12. 1. 2022 21:02
Re: Tradiční pohon quattro?
mínusy asi rozdává náhodně robot.
Nikdo se zdravým rozumem přece nemůže mínusovat realitu a holá fakta
Avatar - fOE
12. 1. 2022 20:49
Re: Tradiční pohon quattro?
Snad jeste vic nez spritmonitoru a podobnym verim v tomhle leasingovkam. Cisla co pise pro 5er:
520d 6,0l
520xd 6,2l
530d 6,4l
530xd 6,8l
540xd 7,4l (tu nevidim realny duvod na takovy odskok od 530xd, spis bych si tipnul ze si ridici 40d proste jen vic uzivaji)
Avatar - white label
12. 1. 2022 20:30
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
:D PDF tam asi není ani dnes, ale DPF si tam tenkrát (k dieselu) mohl mít, nebo taky nemusel. Ale zadarmo (v základu) ten DPF tenkrát u nás ještě nebyl. ;-)
Avatar - white label
12. 1. 2022 20:04
Re: Skvělý univerzál
Nejen, že má S-tronic, ale má taky pouze tzv. ultra quattro.
A budeš se muset dost snažit, aby si s ním jel jen za 10/100.
12. 1. 2022 15:58
Re: Tradiční pohon quattro?
Ultra není Haldex
Avatar - hugino
12. 1. 2022 15:09
Re: Skvělý univerzál
Som rád že si predsa len nedezertoval a stále uznávaš autá so spalovacím motorom.Ja si myslím že z áut D3 ktorékolvek si vyberieš tak neurobíš chybu lebo je to vrchol automobilovej techniky.To auto to má za 5 oprávnene je super.Ale ja by som si radšej zobral MB E All-Terrain.
Avatar - fOE
12. 1. 2022 18:56
Re: Dinosaur - nudne korporatni audi
Ja bych byl s podobnymi soudy opatrny, nemam zkusenost ani s A6 allroad ani s X5, ale takhle od stolu tvrdit, ze klasika musi byt zabavnejsi nez SUV bych si netroufl. ;-)
https://youtu.be/jCb71kwPOCQ
12. 1. 2022 17:18
Re: Tradiční pohon quattro?
Princíp je podobný, ale rozpájajú pohon na dvoch miestach, aby sa točilo menej železa.
Avatar - Mokrous
12. 1. 2022 16:36
Re: Tradiční pohon quattro?
Aha! Tak to díky za odkaz. Já byl celou dobu přesvědčený a mnoho "odborníků" to tak prezentovalo, že Ultra je to samý co Haldex, ale teď vidím, že to mají u Audi o hodně víc sofistikovaný a že neměli pravdu a já to blbě papouškoval.
To zpětně roztočení plyne z principu diferenciálu a je závislé na otáčení hlavního kardanu a má nepatrné setrvačné hmoty ve srovnání se vším okolo, že to asi nebude problém. Jakmile se kardan připojí, tak se ten chod zase plynule synchronizuje se zadní poloosou.
12. 1. 2022 16:31
Re: Tradiční pohon quattro?
Reálny rozdiel v spotrebe bude možno deci. Železo stále vozíš zo sebou a stále sa aj točí. Prepojiteľná štvorkolka bude možno o niečo ľahšia, oveľa lacnejšia a hlavne sa ňu ľahšie ladia asistenty. Subaru udávalo kompatibilitu s asistentmi ako hlavný dôvod výmeny diferenciálu za spojku. V USA sú stále dostupné verzie s diferenciálom, ale nemajú eye sign.
Avatar - Mokrous
12. 1. 2022 15:53
Re: Tradiční pohon quattro?
Cože?!?!?!
Jak roztočí opačně?
To nám prosím technicky vysvětli.
Avatar - iudex
12. 1. 2022 15:52
Re: Tradiční pohon quattro?
Ja myslím že je. Ultra je štvorkolka pripájaná len podľa potreby cez spojku Haldex. Teda s permanentným quattrom, ktoré získalo Audi slávu, nemá veľa spoločného. Ale keďže značka je silná a marketing je rozhodujúci, tak to nazvú quattro ultra (čo by mohlo dokonca budiť dojem, že to je niečo viac).
12. 1. 2022 15:42
Re: Tradiční pohon quattro?
Bohužel tam není ani ten Haldex
zadek je sice připojitelný, ale komplikovaně

a tvrzení v článku že ultra je jednodušší systém než torsen je samozřejmě hodně úsměvné
Avatar - Mokrous
12. 1. 2022 15:39
Re: Skvělý univerzál
To nebylo myšleno jako na Hamunu, ale odvozeno od slova auto/mobil. :-)
Avatar - fOE
12. 1. 2022 14:32
Re: Ondra je off?
Taky mi vzdy sedel idrive vic (snad az na jeho uplne prvni generaci, ktera byla v mnohem k vzteku a krmitko pro ptacky by v te extra kaplicce udelalo kolikrat lepsi sluzbu), ale MMI jak ho zname jeste z minule generace je urcitw skoda. Pokud tu byl dalsi vyladeny, premie hodny system, melo ho prave audi.
Avatar - Mokrous
12. 1. 2022 15:51
Re: Tradiční pohon quattro?
Ale je to to samý... Neboj. Jen marketingový kecy...
EDIT: Tak koukám, že to není to samý a je to poněkud sofistikovanější řešení.
12. 1. 2022 13:58
Tradiční pohon quattro?
Co se tím myslí, pořád Torsen?
Avatar - white label
17. 1. 2022 01:03
Re: To auto je fakt parádička
O smyslu dieselových SQ7/8 nerozhoduje zákazník, ale emisní limity.
Zákazníci chtějí dieselové SQ7/8 a ještě dnes kupují raději starší skladové diesely, s patřičnou přirážkou!, než nové benzíny. A pokud si chtějí užít to brutální zrychlení, tak od toho je tu RSQ8.
16. 1. 2022 23:57
Re: To auto je fakt parádička
Narozdil od dieselu :D

Patrne o "smyslu" rozhoduje zakaznik.

A mozna temi benzinovymi monstry nejezdi tisice kilometru do Chorvatska.
Ale spis si chce uzit to brutalni zrychleni....

Ale to uz jinde jsme. Viz diskuze pod iX M60.
https://www.auto.cz/diskuse/83469/1

PS Mne nedava smysl SUV obecne, protoze mam rad aerodynamiku a efektivitu. ;-)
Avatar - white label
16. 1. 2022 16:43
Re: Allroad se přežil
Ale při příchodu prvního allroadu byla na trhu úplně jiná situace, SUV byly ještě prakticky "v plenkách", dnes allroadu konkuruje armáda SUV, včetně stájových kolegů.
Terénní schopnosti první g. allroadu byly lepší, větší světlá výška, vzduchový podvozek byl sice jen za příplatek, ale k manuálu šla objednat i příplatková redukce.
Ale z těch, co si jej koupili jako nový, se sním do skutečného terénu podíval jen velmi malý zlomek majitelů. I proto byl od druhé g. (kdy už byla na trhu i Q7) orientován více na asfalt plus nějakou tu nezpevněnou polní cestu apod.
A hlavně s druhou g. (už sériově na vzduchu) konečně dostal vzpomínaný moderní silný spolehlivý a úsporný CR turbodiesel kombinovaný s novým šestistupňovým tiptronicem od ZF. Měl jsem možnost porovnat jízdu (na asfaltu) mezi prvním dieselovým allroadem (V6 2,5) a jeho druhou g. (3,0 TDI), a to bylo doslova "nebe a dudy", teda spíš naopak, dudy a nebe.
Při přechodu dalších generací (už A6) allroadu, už to takový rozdíl nikdy, ani zdaleka, nebyl.
15. 1. 2022 09:11
Re: Allroad se přežil
Asi se ten problém jmenuje “nevyhraněnost”. Myšlenka zvýšeného macho kombi byla v první gen. úspěch, současná zjemnělá interpretace Allroadu je prostě netrefa.
Přitom ta hlavní myšlenka je myslím pořád živá, zvýšené kombi s drsnějším vzhledem, výrazně zvýšenou světlou výškou a díky tomu i komfortem na rozbitých cestách a přitom možností se trochu svézt, když je příležitost.
Avatar - white label
14. 1. 2022 19:32
Re: Allroad se přežil
Do značné míry máš pravdu, navíc dnes (na svou dobu a v některých ohledech i bez toho) vypadá ze všech g. nejhůř.
Druhá generace allroadu (po fl 2.g. už A6 allroadu, protože přišel i A4 allroad), která tehdy nově dostala pořádný moderní CR V6 diesel 3.0 TDI (2.7 TDI byl jen jeho slabý odvar), měla premiéru hned po uvedení tehdejší žhavé novinky Q7.
Jízdně se Q7 na tehdejší allroad absolutně nechytala, navíc zatímco allroad s 3.0 TDI doslova "lítal při zemi", pro Q7 to byla motorizaci spíš tak "na hraně".
Dnešní větší SUV už jsou někde hodně jinde a allroad zůstal přešlapovat na místě. Od druhé g. se kromě možnosti BiTDI a možnosti zadního sport. difu (u silnějších verzí s tiptr.) nic zásadnějšího nezměnilo. A přehnaně přeceňovaný kufr allroadu, ten je velký hlavně na papíře, v praxi jej výrazně omezují dvě věci, malá hloubka a hodně "položené" prosklení pátých dveří.
Na druhou stranu je to pořád výborný (pohodlný, tichý a úsporný) dálniční křižník, zvlášť při vyšších rychlostech, kde velká SUV naopak dál ztrácí (i když dnes už taky o poznání méně).
A co se svezení na širších okreskách týče, tam se SUV až neuvěřitelně dotáhla, ale pořád bych na nich dal přednost RS6, před RSQ8.
14. 1. 2022 15:17
Allroad se přežil
IMHO se to auto tak je koncipované přežilo. X5 nebo Q7 dnes jezdí tak dobře, že zvládnou plnit roli rodinného univerzála bez ztráty kytičky, jízdně Audi zase ztrácí oproti BMW, kdo chce nízké auto a trochu macho styl, je tady A7 nebo CLS, nebo Q8 když chce vypadat jako macho na steroidech. To auto přestalo být vyjímečné, umí toho hodně, ale všechno trochu hůře než nejlepší,konkurence.

Kdysi jsi si koupil Allroad, když jsi chtěl vystoupit z řady. Dnes se s ním schováš v davu.

Nepopírám, že někomu to auto sedne, jen je těch důvodů pro jeho volbu méně než kdysi.
14. 1. 2022 14:50
Audi
Určitě dobré auto s vysokým komfortem jízdy inkl. Quattro!
Vysoká cena za servis, pojistku a náhradní díly dělají tohle vozidlo více méně v privátním sektoru nedostupné.
Avatar - fOE
14. 1. 2022 09:03
Re: To auto je fakt parádička
Tak samozrejme, v benzinu ty 2,5t suv prece davaji neskonale vetsi smysl. :yes: :'-(
Avatar - white label
14. 1. 2022 01:15
Re: Tradiční pohon quattro?
Vzhledem k tomu, že se ultra quattro nekombinuje s tiptronicem (hdm), tak je celkem jedno, jestli je ten limit (500Nm) primárně (jen) k vůli převodovce, nebo i kvůli samotnému ultra quattru.
Každopádně konkrétně u A6 allroadu má u.q. jen 40TDI(400Nm), 45TDI(500Nm) a 55TFSI(500Nm), naopak 50TDI(620Nm) a 55TDI(700Nm) jej nemá.
U vrcholné RS6(800Nm) by byl případně navíc problém s tím, že u.q. neumožňuje kombinaci se zadním sportovním "difem".
Avatar - white label
14. 1. 2022 00:39
Re: To auto je fakt parádička
SQ7/8 už se dělají (jen) v benzínu.
https://www.youtube.com/watch?…
Video, zvuk čas 1:30 až 1:36.
13. 1. 2022 23:08
Re: Tradiční pohon quattro?
Moment motoru sice končí v převodovce, ale nějaká souvislost tam být může. Ale spíše bych řekl že vrcholné modely prostě nechtějí šidit
13. 1. 2022 17:11
Re: Tradiční pohon quattro?
opakuju co jsem psal výše - výrobci hledají každou desetinu litru, viz start stop systém, který reálně ušetří opravdové minimum. že je systém zapojující čtyři kola přerušovaně úspornější než systém pohánějící čtyři kola stále o něco úspornější než známý fakt. a můžeš nad tím kroutit hlavou jak chceš, je to tak. představa, že Audi se zříká svého rodinného stříbra kvůli vydělaným pár tisícům je naprosto směšná, kdyby to tak bylo, přestali by ten systém užívat úplně. nechávají si ho pro vrcholné modely.
13. 1. 2022 11:54
Re: Tradiční pohon quattro?
Ultra je Magna
Avatar - MS-sport
13. 1. 2022 08:30
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
slovo "cena ve velkovýrobě" je zavádějící.....je nutné připojit i nesmyslnou legislativu tedy certifikáty cenu při výměně atd.....já měl AUDI rok 2008.....btw. natrefil jsem asi na "špatnej" kus, ale slova technika v original AUDI servisu hovořila jasně.....už v té době zkoušeli za plného provozu věci, které přicházely do legislativy později.....dávno věděli co přijde, přichází.
Avatar - MS-sport
13. 1. 2022 08:25
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
ok :-) :yes:
Avatar - fOE
13. 1. 2022 21:33
Re: To auto je fakt parádička
Takze SQ7 nebo SQ8 uz nejsou? To me nejak minulo. Kazdopadne skoda.
A uprimne, ani nevim jestli jsem v aktualni generaci potkal nekdy A6 s BiTDI, teda S6 BiTDI, v provozu... jestli umi znit porad stejne, nebo to audi nejak zmrsilo (u koncernu z posledni doby by me to ani moc neprekvapilo).
Avatar - white label
13. 1. 2022 15:22
Re: To auto je fakt parádička
Akorát, že ten skvělý V8 TDI už bohužel není moc aktuální. Měl jsem štěstí řídit i nové auto s V12 TDI (Q7/4L) a tam byl ten motor mnohem lepší, než "zbytek" auta.
13. 1. 2022 15:09
Re: Tradiční pohon quattro?
Ty tuším nevieš ani čítať. Ja som nepísal, že 4x4 má nižšiu spotrebu len som uviedol reálne rozdiely spotreby pre aktuálnu A4 a predošlu A4.
A to, že sem budeš postovať X všeobecných článkov bez reálnych dát nemení nič na tom, že si Audi zo svojich zákazníkov robí srandu. Predáva im horši systém pohonu za to, aby ušetril max 2000 EUR na pokute. Základ je len dobre zblbnúť ľudí. aby si mysleli, že to výrobca robí pre ich dobro a koľko vďaka tomu ušetrí na spotrebe.
Avatar - fOE
13. 1. 2022 15:06
Re: To auto je fakt parádička
Ja to klidne posunu jeste dal, aktualni V8 TDI anebo minula A6 s biTDI znely vylozene dobre. Jop, je resp. byla to cista vyfukovina, ale co dnes neni(?).
13. 1. 2022 14:55
Re: Tradiční pohon quattro?
jo slovenské zastoupení to má správně, pohonem všech kol se spotřeba snižuje :yes:
to bude to kritické myšlení :yes: :yes: :yes:
13. 1. 2022 14:50
Re: Tradiční pohon quattro?
cituji:
To mi ako chceš tvrdiť, že tým, že sa točí jeden diferenciál navyše(pričom vypadne spojka s hydraulikou) stupne spotreba moderného motora o 0,7 litra. Ale tým, že pridáš ďalší diferenciál a poloosi.

...a jako důkaz svého tvrzení dáváš motor z roku 2014 :-) :-) :-)

těžko můžu najít a to už se opakuju stejný motor v provedení haldex, quattro fwd, ale můžu najít
A6 se stejným dvoulitrem a pohonem předních kol vs haldex nebo co je to zač, prostě připojitelný pohon všech kol:
A6 40 TDI FWD 150 kw - spotřeba 4,3 - 4,7
A6 40 TDI quattro ultra 150 kx - spotřeba 4,7 - 5,0
což jsou zmiňované 3 deci u připojitelného pohonu všech kol

a rozdíl mezi poctivým Torsenem a FWD u zmiňované A4, protože nevím o jiném autě, kam by se to dávalo. čemu máš věřit? klidně věř tomu, co píšou na Audi SK, že pohon všech kol spotřebu snižuje, hodí se ti to do karet, ne?

a tady ještě jeden z mnoha článků, kde se opakuje totéž: stálý pohon všech kol zvyšuje spotřebu paliva a to více, než připojitelný pohon všech kol
https://www.cebia.cz/…-pohon-vsech-kol

ale už fakt končím, protože tvoje kritické myšlení zjevně nemám šanci změnit, protože boj s lidskou blbostí nemá nikdy vítěze...
13. 1. 2022 14:32
Re: Tradiční pohon quattro?
Audi.de údava to iste ako audi.sk. Tak hádam, že české zastúpenie tam má niečo blbo.
13. 1. 2022 14:30
Re: Tradiční pohon quattro?
Prečo predošlí model? Lebo stále tvrdíš ako permanentná štvorkolka zvýši spotrebu. Tak som ti ukázal aktuálny model zo spojkou a predošlí s torsenom. Takže sa dá spraviť dobrý obraz o tom koľko by spravil stáli pohon všetkých kolies. Do 0,2 litra by sa v pohode vošli. Ale ako vidím na tvojom príklade, tak ľudia im tie rozprávky žerú. V dnešnej spoločnosti chýba kritické myslenie a technické znalosti.
A mimochodom tie čísla na audi.cz nesedia.
13. 1. 2022 14:09
Re: Tradiční pohon quattro?
Na ty jsem zapomněl - ale už je to aspoň 10 let
13. 1. 2022 14:08
Re: Tradiční pohon quattro?
A proč bych řešil neaktuální model? Ukazuju ti na příkladu stejné motorizace - jednou model s pohonem předních kol, jednou s Torsenem - tzn prave Quattro - abych do srovnani přidal stejný model s haldexem - to bohužel nesvedu. Ale muzu najít jiný model, FWD vs haldex a tam určitě nebude rozdíl 0,9 litru - ale daleko menší. A protože ten rozdíl se opakuje vícekrát, nejde o náhodu - staly pohon všech kol znamená větší spotřebu paliva.
Avatar - Dinar
13. 1. 2022 13:49
Re: Chlapi v redakci vy už se vážně zamyslete
Už to přestaňte řešit, nikdy jsem palce nepoužil, ani je u nikoho nesleduju. Palečkování je infantilní vynález pro ty, co nechtějí namáhat hlavu, chce-li někdo vyjádřit souhlas nebo nesouhlas, měl by dokázat složit alespoň jednoduchou větu. ;-)
Avatar - Dinar
13. 1. 2022 13:48
Re: Tradiční pohon quattro?
Hm, musím přiznat, že jsem to měl stejně jako Mokrous.
13. 1. 2022 13:12
Re: Tradiční pohon quattro?
Alfa, tuším 156 Sportwagon Q4 a taky Alfa 159 Q4
Avatar - white label
13. 1. 2022 12:27
Re: Tradiční pohon quattro?
Na technická data choď na audi.de
13. 1. 2022 12:02
Re: Tradiční pohon quattro?
Tak to je celkom vtipne. Porovnaj údaje napríklad pre 40TDI quatro
na CZ stránke
https://www.audi.cz/…a/technicka-data
a SK stránke
https://www.audi.sk/…/technicke-udaje
A potom čomu má človek veriť?
No ak máš relevantnejší zdroj spotreby už neaktuálnych modelov, tak sem s ním.
13. 1. 2022 11:34
Re: Tradiční pohon quattro?
Audi.CZ
Oficiální informace
Ne odkaz na stránky z prd.ele
Srovnavam stejný model, ne podobný šest let stary
Víc napisu později - jestli to má smysl :(
Avatar - white label
13. 1. 2022 11:15
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
Nezničilo (jen ten PDF je vtipnější překlep, než třeba PFD), ale moje reakce byla primárně o něčem jiném...
13. 1. 2022 11:07
Re: Tradiční pohon quattro?
Neviem kde si vyhrabal tie čísla, lebo podla špecifikácii Audi je pri 40TFSI rozdiel v spotrebu 4x2 vs 4x4 0,2 litra podla NDEC a len 0,1 pri WLTP. Ak pozriem podobný motor z roku 2014 u A4 s torsenom, tak rozdiel v spotrebe proti 4x2 je 0,4 litra.
https://www.automobile-catalog.com/…_8_tfsi_170.html
https://www.automobile-catalog.com/…fsi_quattro.html
Čo jasne potvrdzuje, že prechod na ošialené systémy pohonu 4x4 u Audi je len osieranie zákazníka. 0,1-0,2 litra nadpostreby by sa v cene ľahko stratilo.
13. 1. 2022 11:02
Re: Tradiční pohon quattro?
Snažím se říct, ze výrobci jsou rádi za každou decku ;-)
A stejně nevím o aute s Torsenem a motorem napříč
13. 1. 2022 10:58
Re: Tradiční pohon quattro?
start stop řeší něco jiného, pro tohle téma je neporovnatelný
13. 1. 2022 10:45
Re: Tradiční pohon quattro?
Achjo. Četl jsi ten článek? Najdi si kolik udává výrobce spotřebu Oktávka FWD vs haldex a řekni mi, jestli je to taky o litr víc… budou to tři deci tipuju. Torsen litr
Sto kilo železa zvýší spotřebu o litr? Takže plné auto lidi rovna se spotřeba plus 3 litry? Zoufale blábolíš
X-drive váží 70 kg a udělá tři deci !!!
13. 1. 2022 10:41
Re: Tradiční pohon quattro?
Menší než start stop?
13. 1. 2022 10:40
Re: Tradiční pohon quattro?
Ale ty stále dávaš porovnanie 4x2 vs 4x4.
A4 je predokolka, takže ak z nej chceš spraviť 4x4, tak pridáš 100kg železa, ktoré sa stále točí. Tam je najväčší dopad na spotrebu, ale to už som hore písal.
Rozdiel v spotrebe pri systéme so spojkou a bez by som bral ako argument u VW, ale nie u prémie. Tam je to len osieranie zákazníka. Audi nemá problém vypýtať si tisícku navyše a pokryť emisnú pokutu. Takto bude pri 4 valcoch pridaná hodnota oproti VW len lepší interiér a odhlučnenie. Ale biznis plán bude zvaliť to na emisie. Zobrať tisícku navyše a ešte ušetriť na výrobe.
13. 1. 2022 09:42
Re: Tradiční pohon quattro?
Odpojení mezinápravovou spojkou má význam hlavně u aut s motorem napříč.
U podélných motorů bude přínos ve spotřebě dost malý.
Avatar - MS-sport
13. 1. 2022 08:26
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
ok DPF....přepsal jsem se, ale doufám, že to bylo jasný o co mně jde.....že to ten smysl nezničilo :-)
13. 1. 2022 08:07
Re: Tradiční pohon quattro?
https://www.garaz.cz/…na-tyto-21001114

Mezinápravové spojky vládnou trhu
Důvod je prostý. Díky tomuto řešení se výrobcům podařilo snížit třecí ztráty, což má jeden velký benefit v tabulkových emisích a spotřebě paliva. Čtyřkolka s tímto řešením se tak může v některých zemích, kde se daně platí právě podle emisí CO2 (tedy spotřeby paliva), dostat do nižších daňových sazeb než konvenční řešení stálého pohonu všech kol konkurence s vyššími ztrátami a tedy i emisemi.

A4 se stejným motorem, výrobce uvádí spotřebu 3,8 u pohonu předních kol, 4,7 u Torsenu... proč asi? přidává si schválně?
aj premýšlaš o tom co píšeš?

Aktuální model A4 40 TDI:
Druh pohonu: Pohon přední kol
Spotřeba paliva při kombinovaném provozu, v l/ 100 km: 5

Druh pohonu: Permanentní pohon všech kol quattro se samosvorným mezinápravovým diferenciálem
Spotřeba paliva při kombinovaném provozu, v l/ 100 km: 5,9

výrobce lže? zhoršuje výsledky? aby si zhoršil emise? oficiální čísla z oficiálního webu výrobce!!!
13. 1. 2022 08:00
Re: Tradiční pohon quattro?
To mi ako chceš tvrdiť, že tým, že sa točí jeden diferenciál navyše(pričom vypadne spojka s hydraulikou) stupne spotreba moderného motora o 0,7 litra. Ale tým, že pridáš ďalší diferenciál a poloosi. Pri predokolke aj kardan. Stúpne spotreba o 0,3 litra. Aj premýšľaš o tom čo píšeš?
13. 1. 2022 07:04
Re: Tradiční pohon quattro?
Ano. FWD nebo RWD - spotřeba X
Pripojitelny pohon X plus 3 deci - ne deci - oficiální čísla napr BMW, která uvádí jako normovanou spotřebu - snad si výrobce sám nepíše víc, ne?
Staly pohon všech kol - plus 0,5 litru až 1 litr navíc !
13. 1. 2022 05:47
Re: Tradiční pohon quattro?
Vďaka za čísla, ale téme nebola 4x2 vs 4x4, ale 4x4 cez spojku vs 4x4 s diferenciálom.
Ale keď už si to nadhodil, tak u zadakolky máš principiálne menší nárast spotreby ak z nej spravíš 4x4. Pridáš menej železa, čo musíš voziť a roztáčať, ako u predokolky.
13. 1. 2022 05:42
Re: Tradiční pohon quattro?
Riešil si rozdiel v spotrebe prepojiteľný a nerozpojiteľný pohon 4x4. Nie 4x2 vs 4x4.
13. 1. 2022 11:15
Re: To auto je fakt parádička
To jo, ale poslouchat ten Diesel je fakt hnus.
Avatar - xxc
12. 1. 2022 17:48
Re: Skvělý univerzál
po meste a okoli do 100 km
Avatar - fOE
12. 1. 2022 21:09
Re: Dinosaur - nudne korporatni audi
Michal Karpat - BMW X5 xDrive 30d 2019 TEST na asfalte
https://m.youtube.com/watch?…
12. 1. 2022 19:30
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
Dobre. Takže správně to tvé tvrzení mělo znít - už od roku 2006 je v cene vozu milion za eko *** :-|
Avatar - MS-sport
12. 1. 2022 18:23
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
Takže v roce 2006 tam nebyl katalyzátor, rekuperace výfukových plynů, restriktor sání ani PDF?

https://www.tradebit.com/…f24f54fh-service?…
Avatar - xxc
12. 1. 2022 17:24
Re: Skvělý univerzál
Az taky univerzal to nie je, na dialnice a vylety do ruska a okolia v pohode, rovnako do terenu, ale po meste a okoli, kde jazdim 90 % by som tym jazdit nechcel :-) Skor taka specialita teraz na lyzovacku, nalozit, odletiet do Tatier, ku vleku, a naspat domov. Len keby nemerali na tych dialniciach. A po dovolenke by auto stalo v garazi.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2022 17:13
Re: Skvělý univerzál
To je dobrej vtip akorát je smutný že někteří trotlove tomu uvěři a budou to brát jako realitu, kterou jsem napsal.
Avatar - iudex
12. 1. 2022 16:15
Re: Tradiční pohon quattro?
Ja som v technických veciach laik, tak nechcem mudrovať, mal som ale za to, že na rozdiel od klasického quattra ako stáleho pohonu všetkých kolies je "quattro ultra" nie trvalý, ale pripojiteľný pohon zadnej nápravy cez lamelovú spojku. A to je v princípe Haldex. Ale je možné, že sa mýlim, rád sa nechám poučiť, nech to konečne viem správne.
12. 1. 2022 15:58
Re: Tradiční pohon quattro?
Lepší je názorné video - detail od času 2:40
zpětné roztočení je od 3:05

https://www.youtube.com/watch?…
12. 1. 2022 15:50
Re: Tradiční pohon quattro?
ne, ultra odpojuje kardan z obou stran a to velmi komplikovaným - a proto i pomalejším - způsobem. Navíc jsou jeho přínosy diskutabilní (diplomaticky řečeno) protože jedna část pohonu se sice zastaví, ale druhá se roztočí a ještě k tomu opačně
Avatar - hugino
12. 1. 2022 15:33
Re: Skvělý univerzál
Ja som len srandoval. :-)
12. 1. 2022 18:14
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
Nestoja, vo veľkovýrobe sa jedná o jednotky €. Iné je to čo sa účtuje na zákazníka :-[] :-[]
12. 1. 2022 17:33
Re: Tradiční pohon quattro?
a možno aj nie. BMW udává rozdíl ve spotřebě mezi 530d a 530xd 3 deci. u rozpojitelného pohonu všech kol. stálý bude aspoň půl litru až litru.
edit: není těžké najít auto s quattrem a bez ve stejné výkonové verzi, ale já jsem to dokázal:
přední kola průměr 6 https://www.autoweb.cz/…-tdi-150-k-2016/
quattro průměr 7 https://autoroad.cz/…uattro-odchazeni
12. 1. 2022 16:20
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
tak se zkusme pochopit. v tom roce 2006 tam nebylo nic z toho, co píšeš, nebo ano? a tehdy se tomu říkalo eko, nebo ne? auto zdražilo s emisními limity o 300 tisíc, přičemž na inflaci by se dalo svést 250?
Avatar - Mokrous
12. 1. 2022 15:57
Re: Dinosaur - nudne korporatni audi
Vyšší těžiště - vyšší EGO. Nechápeš? :D
Avatar - MS-sport
12. 1. 2022 15:51
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
Aha, pak ale mluvíme každej o něčem jiným....já tvrdím, že milion z celkové ceny auta tvoří EKOsra.ky.....neříkám nic o tom zda auto zlevnilo nebo zdražilo.
12. 1. 2022 15:46
Re: Tradiční pohon quattro?
kdyby to tak bylo, tak by od toho automobilky kvůli emisím neustupovaly... a nenahrazovaly by houfně stálý pohon všech kol připojitelným...
12. 1. 2022 14:58
Re: Tradiční pohon quattro?
jestli se tomu točí všechny čtyři kola furt tak je spotřeba 7,3 neuvěřitelná...
12. 1. 2022 15:45
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
to je otázka? chtěl jsem tím říct, že to auto vlastně reálně zlevnilo...
Avatar - MS-sport
12. 1. 2022 15:36
Re: Rovnej milion z cenovky stojí
to tam jako ještě nebyly filtr pevných částic, katalyzátor, lambda sonda, restriktor sání, egr ventil, výfukový plyny zpět do turba?
Avatar - MS-sport
12. 1. 2022 14:55
Rovnej milion z cenovky stojí
všechny ty nesmyslný EKOsra.ky :no:
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2022 14:42
Re: Skvělý univerzál
Nevím kde vidíš ty znaky motlitby v mých příspěvcích. Pripomen mi to.
12. 1. 2022 14:39
Dinosaur - nudne korporatni audi
Nekdo muze narikat, ze je pryc doba klasickych kombi, MPV, sedanu a nevim ceho vseho jeste. A ze tento kus je poslednim kvalitnim vozidlem v zaplave SUV a Crossoveru.

Audi A6 allroad za mne bylo taky dlouho idealni auto. Po prvnim usednuti do soucasne generace A6 jsem ale velice zklaman nudnosti a fadnosti tohoto auta. A allroad na tomto pocitu nic nezmenil. To uz i MB umi vic chytnout za srdce, natoz moderni a vsemi hatovane SUV jako X5, XC90, GLE...

Za mne se z Audi stalo nudne korporatni auto pro lidi, kteri ho vyfasuji podle tabulek a auto je pro ne jen prostredek prepravy z bodu A do bodu B...
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2022 13:38
Re: Skvělý univerzál
Ty musíš být Svedek Horchuv nebo minimálně aspoň Diessuv. Skoro jenom chvalis a prakticky vůbec nekritizujes. Musíš být Svedek. Aspoň u Tesly to takhle funguje. Tak by to mělo fungovat i u Audi. ,:-)