Nahrazení koní parními stroji znamenalo přechod na lepší alternativu, byl po nich zájem a lidé to kupovali dobrovolně, protože to byl přechod na lepší variantu.
Přechod z parních strojů na spalovací motory znamenal přechod na lepší alternativu, byl po nich zájem a lidé to kupovali dobrovolně, protože to byl přechod na lepší variantu.
Přechod ze spalovacích motorů na elektrický pohon znamená vesměs přechod na horší alternativu, není o ně zájem, pokud je mohutně nezadotují, nezvýhodní a na druhé stgraně nezdaní a neznevýhodní spalovací varianty. Přechod ne elektrický pohon je nucený, nedobrovolný a není to přechod na lepší variantu.
mícháš dohromady nádrže s pohonem... elektromotor je v každém ohledu lepší, než spalovací motor. a nucené byly emisní normy už dvacet let nazpátky, to ses probudil brzo...
"Věříme, že to, co jsme vytvořili s Bugatti Rimac, bude nejlepší světová společnost na výrobu hypersportů, kombinující stoleté dědictví, řemeslné zpracování a inovace s rychle uvažujícím a rozvíjejícím se inženýrstvím a průkopnickou elektrifikační technologií Rimac Automobile"
Jako byly nahrazeny parní stroje, budou nahrazeny i motory s vnitřním spalováním. Kdo se přizpůsobí přežije, kdo se bude rigidně držet svého kopýtka, ten bohužel ne... Bugatti to chápe.