"Věříme, že to, co jsme vytvořili s Bugatti Rimac, bude nejlepší světová společnost na výrobu hypersportů, kombinující stoleté dědictví, řemeslné zpracování a inovace s rychle uvažujícím a rozvíjejícím se inženýrstvím a průkopnickou elektrifikační technologií Rimac Automobile"
Jako byly nahrazeny parní stroje, budou nahrazeny i motory s vnitřním spalováním. Kdo se přizpůsobí přežije, kdo se bude rigidně držet svého kopýtka, ten bohužel ne... Bugatti to chápe.
Nahrazení koní parními stroji znamenalo přechod na lepší alternativu, byl po nich zájem a lidé to kupovali dobrovolně, protože to byl přechod na lepší variantu.
Přechod z parních strojů na spalovací motory znamenal přechod na lepší alternativu, byl po nich zájem a lidé to kupovali dobrovolně, protože to byl přechod na lepší variantu.
Přechod ze spalovacích motorů na elektrický pohon znamená vesměs přechod na horší alternativu, není o ně zájem, pokud je mohutně nezadotují, nezvýhodní a na druhé stgraně nezdaní a neznevýhodní spalovací varianty. Přechod ne elektrický pohon je nucený, nedobrovolný a není to přechod na lepší variantu.
mícháš dohromady nádrže s pohonem... elektromotor je v každém ohledu lepší, než spalovací motor. a nucené byly emisní normy už dvacet let nazpátky, to ses probudil brzo...