Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bugatti Chiron je kompletně vyprodané, automobilka se ale nudit nebude

Ondřej Mára
Diskuze (5)

Automobilka v minulém roce vyprodala zbývající výrobní sloty, stále však musí vozy vyrobit a dodat.

Začátkem nového roku vydávají automobilky různé prodejní statistiky, ve kterých se objevují produkční a prodejní čísla v řádu stovek tisíc nejrůznějších modelů. Od značky Bugatti ale nic podobného očekávat nemůžeme.

Místo toho se automobilka pochlubila, že v minulém roce si nový hypersport Bugatti nespecifikovalo a objednalo 150 zákazníků. Zhruba pro 60 % zákazníků se přitom jednalo o první vůz značky.

Na první pohled nemusí jít o zrovna oslnivá čísla, z pohledu Bugatti šlo ale o nejlepší prodejní rok v historii značky, která sahá 112 let do minulosti. Christophe Piochon, prezident Bugatti Automobiles a COO společnosti Bugatti Rimac, pak ve vyjádření neopomněl zmínit Stephana Winkelmanna, prezidenta značky od ledna 2018 do prosince 2021, který položil základy pro tento úspěch.

Vedle kompletního obsazení všech výrobních slotů pro model Chiron se navíc automobilce podařilo v minulém roce doručit poslední kusy modelů Divo a současně bylo doručeno i 40 kusů modelu Bolide. Automobilce se navíc dařilo i rozšiřovat své pobočky prakticky po celém světě.

Na tento rok má pak automobilka v plánu vyrobit a doručit zákazníkům minimálně 80 vozidel, přičemž část budou tvořit modely Chiron Super Sport nebo Centodieci. Vedle toho se ale automobilka bude soustředit také na rozvoj ve spolupráci s Rimac Automobili a Porsche. Všichni přitom s napětím očekáváme, co z této spolupráce vzejde.

Věříme, že to, co jsme vytvořili s Bugatti Rimac, bude nejlepší světová společnost na výrobu hypersportů, kombinující stoleté dědictví, řemeslné zpracování a inovace s rychle uvažujícím a rozvíjejícím se inženýrstvím a průkopnickou elektrifikační technologií Rimac Automobile,“ uvedl Mate Rimac, který je zakladatelem značky Rimac a CEO spojených automobilek.

Ondřej Mára
Diskuze (5)

Doporučujeme

16. 1. 2022 12:53
Re: konec
mícháš dohromady nádrže s pohonem... elektromotor je v každém ohledu lepší, než spalovací motor. a nucené byly emisní normy už dvacet let nazpátky, to ses probudil brzo...
15. 1. 2022 10:40
Re: konec
Souhlas :yes:
Avatar - kari.laz
14. 1. 2022 15:32
Re: konec
Nahrazení koní parními stroji znamenalo přechod na lepší alternativu, byl po nich zájem a lidé to kupovali dobrovolně, protože to byl přechod na lepší variantu.
Přechod z parních strojů na spalovací motory znamenal přechod na lepší alternativu, byl po nich zájem a lidé to kupovali dobrovolně, protože to byl přechod na lepší variantu.
Přechod ze spalovacích motorů na elektrický pohon znamená vesměs přechod na horší alternativu, není o ně zájem, pokud je mohutně nezadotují, nezvýhodní a na druhé stgraně nezdaní a neznevýhodní spalovací varianty. Přechod ne elektrický pohon je nucený, nedobrovolný a není to přechod na lepší variantu.
Avatar - Barry Lyndon
14. 1. 2022 14:53
Re: konec
Jako byly nahrazeny parní stroje, budou nahrazeny i motory s vnitřním spalováním. Kdo se přizpůsobí přežije, kdo se bude rigidně držet svého kopýtka, ten bohužel ne... Bugatti to chápe.
Avatar - kari.laz
14. 1. 2022 10:18
konec
"Věříme, že to, co jsme vytvořili s Bugatti Rimac, bude nejlepší světová společnost na výrobu hypersportů, kombinující stoleté dědictví, řemeslné zpracování a inovace s rychle uvažujícím a rozvíjejícím se inženýrstvím a průkopnickou elektrifikační technologií Rimac Automobile"

...Aneb konec Bugatti