Bugatti Chiron je kompletně vyprodané, automobilka se ale nudit nebude
Automobilka v minulém roce vyprodala zbývající výrobní sloty, stále však musí vozy vyrobit a dodat.
Začátkem nového roku vydávají automobilky různé prodejní statistiky, ve kterých se objevují produkční a prodejní čísla v řádu stovek tisíc nejrůznějších modelů. Od značky Bugatti ale nic podobného očekávat nemůžeme.
Místo toho se automobilka pochlubila, že v minulém roce si nový hypersport Bugatti nespecifikovalo a objednalo 150 zákazníků. Zhruba pro 60 % zákazníků se přitom jednalo o první vůz značky.
Na první pohled nemusí jít o zrovna oslnivá čísla, z pohledu Bugatti šlo ale o nejlepší prodejní rok v historii značky, která sahá 112 let do minulosti. Christophe Piochon, prezident Bugatti Automobiles a COO společnosti Bugatti Rimac, pak ve vyjádření neopomněl zmínit Stephana Winkelmanna, prezidenta značky od ledna 2018 do prosince 2021, který položil základy pro tento úspěch.
Vedle kompletního obsazení všech výrobních slotů pro model Chiron se navíc automobilce podařilo v minulém roce doručit poslední kusy modelů Divo a současně bylo doručeno i 40 kusů modelu Bolide. Automobilce se navíc dařilo i rozšiřovat své pobočky prakticky po celém světě.
Na tento rok má pak automobilka v plánu vyrobit a doručit zákazníkům minimálně 80 vozidel, přičemž část budou tvořit modely Chiron Super Sport nebo Centodieci. Vedle toho se ale automobilka bude soustředit také na rozvoj ve spolupráci s Rimac Automobili a Porsche. Všichni přitom s napětím očekáváme, co z této spolupráce vzejde.
„Věříme, že to, co jsme vytvořili s Bugatti Rimac, bude nejlepší světová společnost na výrobu hypersportů, kombinující stoleté dědictví, řemeslné zpracování a inovace s rychle uvažujícím a rozvíjejícím se inženýrstvím a průkopnickou elektrifikační technologií Rimac Automobile,“ uvedl Mate Rimac, který je zakladatelem značky Rimac a CEO spojených automobilek.