Novinky
0
No víš, on je takový poho týpek, ale jeho problém je zřejmě v tom jeho VW zaměření. I on si hraje na něco a pasuje se za etalon lidstva, stejně jako to vidí u VW. Prostě průměr s velkou zákaznickou základnou plynoucí z demografického zaměření a zěměpisné příslušnosti k velkým prodejům. Každopádně pro mne je to trouba nadutý. Stejně jako ten jeho apoštol. Ale nedivím se mu, už mu toho moc nezbývá na radost - Gé už nepřekvapí, Apoštol je nadutá krabice a jeho Princ pouště či jak nazval Tiguan je jedná velká nuda a hnus vevnitř.... . Takže ho, bodrého chlapíka, i lituji. Je to trouba..... Ale s tím se už asi opravdu nedá nic dělat.....
Přejít do diskuze
Začínám chápat, proč tě tak rozněžní vw nuda.... . Kdybych jen tušil, že si budeme hrát na slovíčka, vzal bych si frak, bílé rukavice, klobouk a pod paži Earl Grey s pohledem na hodinky, které budou každým okamžikem ukazovat 5.p.m. ... . Nebuď trapný. Dobrá, taková debata taky není mou doménou, omlouvám se a místo označení ober*** použiji snílek bláhový.... stačí? Ještě, prosím, zveřejni kodex "Komunikace na úrovni" - možná, když ho budeš psát, tak se taky lecčemus přiučíš.... . Jinak děkuji za poněkud suchopárnou, bez argumentů a strojenou odpověď......to se totiž dá tvrdit o cca. 90-ti % nynější produkce ve světě automobilů.../Na Čínskou produkci se to nevztahuje - zatím/. Ostatní viz. níže.
Děkuji. Chtěl jsem napsat něco podobného, ale pak jsem mávl rukou. Děkuji i za ostatní. Možná kdyby pan slušný a inteligentní měl něco emocí, tak by mu pak došlo, že některé jeho žvásty na téma kvality materiálů, ergonomie a dalších keců jsou prostě k ničemu... . No, ale abych odpověděl v duchu toho označení za přisprostlé tak na adresu GTIho uvádím: I h.o.v.n.o je de facto stvořeno z kvalitních materiálů a je dokonale ergonomické, aby prošlo centrálním průduchem..... . GTI - včera nebo předevčírem jsem se tě normálně slušně zeptal - bez jakýchkoliv emocí. A důvod, proč reaguješ jak reaguješ je prostý: Nechceš veřejně přiznat, že ti je, takovému VW stoupenci, taktéž do smíchu mezi zvratky nad interiérem TIGUANu. Tvá reakce mne zklamala, viděl jsem tě trochu jinak.
Cit: " Totiž, přisprostlost až bezuzdná vulgarita, není tou pravou cestou ke komunikaci na úrovni."
Ignorance, omezenost a slovni napadani oponenta taky ne. :yes: :-!
Ignorance, omezenost a slovni napadani oponenta taky ne. :yes: :-!
Nebylo by mozne, ze VW pripravuje Polo R20?? Hodil by se do řady.... Golf R32, Passat R36, asi bude Touareg R50 a myslim, ze Polo R20 by tim padem nemelo byt az tak nerealne... Ale to je čistě muj nazor
vdaka kazdorocnym optimistickym vyhlaseniam premioveho volkswagenu si uz asi tak 15 rokov zvykame na to, ako sa z vecnej trojky stane coskoro jednotka
Právě proto jsem zvolil určité přirovnání...velcí automobiloví hráči si svůj design velmi hlídají 😉
nudne pre iných mne sa páčia volkswageny...no Toyota to dopracovala veru Yaris,auris vyzeraju zvonku rovnako ,ravka je taka nemastna neslana tiež...VW uma určite zaujimavejšie auta aspoň pre mňa
v jednoduchosti je krása...veru na to,že su všetky volkswageny take nudné,zlé a maju stare turbodiesle sa predavajú výborne
Podobný "husarský kousek" se VW povedl s Touranem.Jednoduché,nekomplikované tvary,kvalitní materiály, a jen byl "puštěn" na trh,prodává se jak housky na krámě...a jak říká klasik: o tom to je 😉 😄
niesom zaujaty na inu značku to by som sa nebal...ako píšeš každý ma vlastny názor a vieme svoje 😄
Samozřejmě na to máme každý svůj názor, já jsem trošku zaujatý, stejně jako ty zase na jinou značku... 😉
UNISEX by som tam nevidel...stačí sa pozrieť na A5 či novú A4ku velmi krasne auta dokonca krajšie ako konkurencia teda ako BMW3jka isto ,mercedes C sa mi páči hlavne ten retro predok
všetky audiny maju podobny predok lebo su to audiny,všetky bmwčka maju podobny predok,lebo su to bmwčka a všetky mercedesy maju podobny predok ,lebo sú to mercedesy...a takto možem pokračovať ešte dlho...audi sa už moc kritizovať neda a vystreli do tmy ako kritizovanie masky tak to už je dosť aj na mňa 8-s :no:
Zvykajte VW koncern ide dopredu a nikto mu nestoji v ceste...otázkou času ostava ked Audi predbehne MB a BMW už je vedla nich
Zvykajte VW koncern ide dopredu a nikto mu nestoji v ceste...otázkou času ostava ked Audi predbehne MB a BMW už je vedla nich
Nastuduj auta... BMW 1 není subkompakt... konkurentem je mu A3... snad nejpovedenější vizualita v nižší střední.
FABIA II je jediné auto segmentu, které dokázalo dohlédnout pět let dopředu a nebojí se být vskutku avantgardou.
Už ses mě na to ptal včera... Já když čtu tvé příspěvky, pak vždy zvažuji, zda mám odpovídat, neb některé tebou užité výrazy mě velmi odrazují... Totiž, přisprostlost až bezuzdná vulgarita, není tou pravou cestou ke komunikaci na úrovni.
Co se týká interiéru TIGIho, tak, protože jsem v něm neseděl, mohu zatím jen odtušovat ze snímků a z dosadvadních zkušeností s VW, tedy - ergonomie bude nepochybně opět jedna z nejlepších, materiály jakbysmet. Užité prvky například z G+ TIGImu moc sedí, párové výdechy vzduchu, a tak. Velmi stylová je výplň dveří. Prostě, TIGI bude přesně to, co je GOLF v kompaktech - měřítkem kvality, měřítkem praktičnosti, měřítkem umění v mainstreamu. Podle toho budou také vypadat prodeje. TIGI bude nejprodávanější auto segmentu v Evropě. O tom jsem přesvědčen.
Z článku o A1 si vezmi zatím jen to, že za chvíli bude třída subkompaktů oživena prémiovkou. Jak bude vypadat, to uvidíme jistě brzy.
Už ses mě na to ptal včera... Já když čtu tvé příspěvky, pak vždy zvažuji, zda mám odpovídat, neb některé tebou užité výrazy mě velmi odrazují... Totiž, přisprostlost až bezuzdná vulgarita, není tou pravou cestou ke komunikaci na úrovni.
Co se týká interiéru TIGIho, tak, protože jsem v něm neseděl, mohu zatím jen odtušovat ze snímků a z dosadvadních zkušeností s VW, tedy - ergonomie bude nepochybně opět jedna z nejlepších, materiály jakbysmet. Užité prvky například z G+ TIGImu moc sedí, párové výdechy vzduchu, a tak. Velmi stylová je výplň dveří. Prostě, TIGI bude přesně to, co je GOLF v kompaktech - měřítkem kvality, měřítkem praktičnosti, měřítkem umění v mainstreamu. Podle toho budou také vypadat prodeje. TIGI bude nejprodávanější auto segmentu v Evropě. O tom jsem přesvědčen.
Z článku o A1 si vezmi zatím jen to, že za chvíli bude třída subkompaktů oživena prémiovkou. Jak bude vypadat, to uvidíme jistě brzy.
Hm, tak to jsem zvědav. BMW je totiž taková špica, že ostatní koukají tak jako na vrcholky zasněšených Kordiller.
Až na tu Fabku - souhlas. Ale i na tu si začínám zvykat. Ale jakmile mě přepadne nostalgická tak se jdu kouknout do FII anebo si tam i sednu a hned mě nostalgická pouští...To bych musel být OBER***, abych koupil takový hnus! A to samé platí o Tigošovi. Tak pěkné (tím myslím Volkswagenovsky pěkné) auto a oni to tak zhnusí tím interiérem. Jinak A A1 bude čičinka.... Ta fotka je paskvil. Na přední kapotě prolis zabezpečující zachytávání dešťové vody....třeba to bude jezdit na vodu.... Hele, GTI - co říkáš na interiér v TIGUANu?
Už jsem vstal z podlahy, porazila mě křeč smíchu po pohledu na titulní fotografii...
Vidím, že Audi pokračuje ve své modelové řadě "unisex" kdy všechny modely vypadají stejně, jako Q7 je nafouklá A3 a pod.
Nevím co je popadlo, dávat na auta tak obrovský a nevzhledně laciný tlamy...
Nedávno jsem byl v Pražské ZOO, a směrem ke mě si zívnul obrovský hroch- hned mě napadlo, jestli to není novej model audiny... >😁
Vidím, že Audi pokračuje ve své modelové řadě "unisex" kdy všechny modely vypadají stejně, jako Q7 je nafouklá A3 a pod.
Nevím co je popadlo, dávat na auta tak obrovský a nevzhledně laciný tlamy...
Nedávno jsem byl v Pražské ZOO, a směrem ke mě si zívnul obrovský hroch- hned mě napadlo, jestli to není novej model audiny... >😁
To je trochu moc, vydavat polo s nekolika cidly a oplastovanymi podbehy za audi A1. V patek jsem videl takto obdobne vyhlizejici ford C-MAX plus mel jeste oplastovany predek, ze by to treba bylo nejake nove Volvo?
vidim tam polo s predkom Golfa???? A ta skica toho Audi je pekna.....no zase dalsia chyba koncernu. Ma niekolko znaciek a skutocne nemusi byt s kazdou, v kazdom segmente, alebo? Je to velka zataz ......ina automobilka sa venuje vyvoju jedneho modelu, zatial co koncern musi stinhut 4 .... 😲
tak nevim ael ja si taky myslim ze to polo jak vysity.jo a jednou se jim to nepovedlo s predrazenou a2 a jdou do toho znovu?jen vyhozeny prachy.co takhle nakej hybrid do a3?jen nechodte o tridu
niz,to jen ublizi znacce
niz,to jen ublizi znacce
No, tak je to tady. Subkompaktní prémiovka... Tak to se máme na co těšit... Od roku 2010 budu muset psát - FABIA, dvojka segmentu.
P.S. Zejtra si nech na hruď vytetovat čtyři kruhy... Neboj, s destibojařem si tě nesplete nikdo, ovšem, každej ti stejně zvedne palec. Nejlepší jsou totiž... nejlepší. BRAVWO AUDI :yes:
P.S. Zejtra si nech na hruď vytetovat čtyři kruhy... Neboj, s destibojařem si tě nesplete nikdo, ovšem, každej ti stejně zvedne palec. Nejlepší jsou totiž... nejlepší. BRAVWO AUDI :yes: