Testy
Jakou si z toho bereš pointu? 😄
S EV bys byl v pytli, tady jsi musel odbočit z dálnice a vnímáš to jako strašný příkoří...
S EV bys byl v pytli, tady jsi musel odbočit z dálnice a vnímáš to jako strašný příkoří...
Hele, a to sem pises proc ? Ze si takovej hlupak a nezkotrolujes si stav paliva ? 😁 Jako o tobe tu asi nikdo nema valne mineni, jestli si z nas nedelas srandu 😁, ale tohle je bizzar i na tebe.
Ty budes jeden z tech, kteri musi mit napsano na zrcatkach, ze objekty v zrcatku mohou byt blize, nez se muze zdat a ze v mikrovlnce psa nemuzes susit… 😁
Ty budes jeden z tech, kteri musi mit napsano na zrcatkach, ze objekty v zrcatku mohou byt blize, nez se muze zdat a ze v mikrovlnce psa nemuzes susit… 😁
40i je nádherně jemný a pružný, úsporností strčí do kapsy i mnohem slabší šestiválcové dýzly z minulé dekády. Tomuto konkrétnímu modelu (barva a kola nejsou můj šálek kávy) chybí jen zmiňované variabilní řízení s natáčením zadní nápravy. Rozdíl je obrovský a toho, kdo tak neučiní může jen trochu těšit, že řízení už nemá tu mrtvolnost F10.
Bohatě stačí pasivní podvozek (ačkoliv bych tomu nevěřil) a 19" kola umí nejen vypadat, ale jsou i přes RFT pneu ideální z hlediska komfortu.
Vlastní nevím co G30 po FL vytknout. Snad jen váhu po instalaci mildhybridního systému. Pokud pak budete jezdit v režimu sport individuál, není potřeba řešit start/stop a zároveň je brzdný účinek jednotky po sundání nohy z plynu konstantní (čti nezvykle silný).
P.S.: srovnání s M340i není úplně relevantní, motor je naladěn jinak. Není tak dravý a i přes mnohem vyšší hmotnost jezdí minimálně o litr úsporněji. Vše ostatní (podvozek, hluk od kol i vzduchu, potaz, celkové pohodlí) je pak o třídu výš. Chtít M340i, tak o 540i ani neuvažuji.
Bohatě stačí pasivní podvozek (ačkoliv bych tomu nevěřil) a 19" kola umí nejen vypadat, ale jsou i přes RFT pneu ideální z hlediska komfortu.
Vlastní nevím co G30 po FL vytknout. Snad jen váhu po instalaci mildhybridního systému. Pokud pak budete jezdit v režimu sport individuál, není potřeba řešit start/stop a zároveň je brzdný účinek jednotky po sundání nohy z plynu konstantní (čti nezvykle silný).
P.S.: srovnání s M340i není úplně relevantní, motor je naladěn jinak. Není tak dravý a i přes mnohem vyšší hmotnost jezdí minimálně o litr úsporněji. Vše ostatní (podvozek, hluk od kol i vzduchu, potaz, celkové pohodlí) je pak o třídu výš. Chtít M340i, tak o 540i ani neuvažuji.
Gratulace a hlavně ať se dočkáš 😒] Já měl mít v září dodání…no a máme konec ledna a auto nikde.
Důležitější než papírová čísla o výkon u je reálná zkušenost. Neříkám, že bych tak klidně ještě 100HP nechtěl, ale je tam víc než dostatek dynamiky na valnou většinu běžných situací a to navíc s úžasnou spotřebou.
Jo, ale je prostě pořád problém s čipy...Ale jinak tenhle caramel, co je i zde a barva modrá tanzanite.
Bohužel ta zdaleka nedosahuje komfortu a odhlučnění pětky. Ale jinak skvělá volba :yes😒br />
Už jsem jednou také přemýšlel, že by M performance pětka s ostřejší 40i mohla být zajímavá 😊
Už jsem jednou také přemýšlel, že by M performance pětka s ostřejší 40i mohla být zajímavá 😊
Stále si myslím, že na trhu není nic co by lépe kombinovalo sportovní vlastnosti, dynamiku, komfort, prostornost, celkovou praktičnost a ve výsledku i cenu (nemyslím testovaný kus), než 540i touring :yes😒br />
Cena v praxi nemusí být takto vysoká. V mém okolí včetně mě jezdí kusy takřka o milion levnější. Teď tedy BMW podražilo, ale stále se bavíme o stovkách tisíc dolů i s důstojnými specifikacemi. Plus lokální slevy.
Cena v praxi nemusí být takto vysoká. V mém okolí včetně mě jezdí kusy takřka o milion levnější. Teď tedy BMW podražilo, ale stále se bavíme o stovkách tisíc dolů i s důstojnými specifikacemi. Plus lokální slevy.
Dal bych přednost M340i a asi bych se svoji výškou 175 cm nijak netrpěl. Skoda, ze tenhle motor nedávají i do pětky😞
Nemluvě o tom, jak moc dolů se člověk dostane, když koupí lehce jetý auto / předváděčku. Ta cena opravdu není tak strašná, jak by se mohlo na první dobrou zdát.
Čus, řeším to stejné. A k těm slevám, aktuálně 8% max. Když jsem hooodně tlačil, tak se skřípěním zubů a schvalováním majitele salonu dají 10%. A to se s prodejcem i majitelem znám. Bylo to na eMko, tam to je trochu jiné, ale i tak. Ve 2019 jsem svůj Touring vyhandloval za -29%... Tak moc je to špatný.
Je to věc priorit... ale pokud hledáme univerzála, tak pro mě je to spíš ten Allroad... nemusí to bejt přímo teréňák, ale nějaká ta polňačka nebo příjezdovka k horský chatě se může hodit.
Četl jsem Tvoji zdařilou recenzi v sekci "moje auto" ja měl ještě 545i..... osmiválec atmosféra. 343 koní, byl jsem moc spokojenej.
Tanzanite je rozhodne krajšia ako testovaná zelená. Na 3er mi príde možno trošku tmavá, ale k väčšiemu dôstojnému sedanu ako je 5er je to výborná voľba. :yes:
To co rozhoduje není jen o objemu motoru, ale o váze, odporu vzduchu, ale hlavně jízdním stylu. Většinu cest mám okresky a dálnici...spotřeba 7,7 (bez čipu).
Naopak, u posledních tří gazíků mi po chipu spotřeba reálně klesla.
Naopak, u posledních tří gazíků mi po chipu spotřeba reálně klesla.
Nejaky cross-shopping je, ale podle me prave docela maly. Sam jsem byl prekvapeny jak velky rozdil mezi 3er a 5er je. Samozrejme se muzes z 3er pokusit udelat 5er a naopak, ale jde to proti jejich naturelu. Za me je ten rozdil stejne velky jako mezi 1er a 3er. Proste rozdil tridy.
3er má běžný top v modelu M340i, 5er pak v M550i. Proto zřejmě to podladění a motor v M3/4 je jiný. Souhlas, že by to sneslo větší výkon.
Že by lidi vzadu nic kvůli zatmavení neviděli je přehnané. Na gazíku to mám, u kombíků mi to obecně nevadí.
....že se BMW ten "rozsekaný" super sport u Brna vyplatil.... 😒] 😒] 😒] Ale ne daňovým poplatníkům, kteří to budou muset "zacálovat". Spousta lidí nemá teď na zaplacení energie pro domácnost a zpovykaní policajti si budou vozit zadky v předražených limuzínách...jako by Oktávky nestačily.....FUJ!
Co máš vůbec za diesel že máš na plnou dojezd 510km? To mám pomalu víc s benzínovým desetiválcem.
Univerzál na silnici, to je pravda.
Na dálnice tohle klidně taky, těch pár korun za palivo navíc tě nezabije. Až při hodně velkým nájezdu bych šel do nafty.
Z bočního profilu je vidět, že mimo silnici to moc nebude a i při přejíždění nějakých výrazný zlomů bude potřeba dávat pozor... to zadní kolo působí až trošku "zamáčklé"
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7456239.jpg?…
Na dálnice tohle klidně taky, těch pár korun za palivo navíc tě nezabije. Až při hodně velkým nájezdu bych šel do nafty.
Z bočního profilu je vidět, že mimo silnici to moc nebude a i při přejíždění nějakých výrazný zlomů bude potřeba dávat pozor... to zadní kolo působí až trošku "zamáčklé"
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7456239.jpg?…
ten motor je balzam na nervy. I bez m vejfuku ma krasnej zvuk, hejbe se dole, prevodovka dela co ma. Najit na nem chybu skoro nekde. Oproti podobne silnejm dvoulitrum nezere vic...
Jsou to urcenim uplne jina auta. 3er je v benzinu chuligan, v dieslu (30d) se sklidni a je napul cesty k limo. 5er pak je proste limo. Podle me si ani nekonkuruji, jen se doplnuji.
Výnimočne sa zhodujeme, tiež by som uprednostnil M340i pred 540i; vyšší výkon v menšom aute. Aj keď čisto dizajnovo je 5er krajšia ako 3er (5er v M pakete je pre mňa najkrajšie súčasné BMW).
Proti gustu 😊 Já to tak koupil, druhé auto mam taky zatmavené, ale né tak moc do černa... nějak mne nenapadlo se nad tím pozastavovat 😁
To bývávalo, sleduju to hodně (mám objednáno a čekám, zda to vůbec vyrobí) a ty předváděčky jsou drahé skoro jako ceník, už jen proto, že máš auto tady a teď... Já mám (ze září) smluvně zaručenou ještě fakt luxusní slevu, ale to už se asi nikdy opakovat nebude...
Když jsme měli v roce 2006 tmavě modrou Jettu, která měla chromovaný předek, jako policejní Passati R36, tak z dálky jsem takové vyklízení pruhu taky zažil..... kdyby věděli, že tam je jen 1.6MPI 😁 😁
Není to pravidlo, v Cartecu jsem pořizoval střídmě vybavenou 540i právě jako předváděčku. Jen je potřeba se s prodejcem trochu dopředu domluvit, co si má nechat dovézt na salon 😁
Jo tyhle hnusný folie taky nemám rád. Obzvlášť když se po čase začnou loupat. Úpravy z výroby jako to má BMW jsou o něčem jiném…
Tak jestli myslí Mig takové ty černé aftermarket fólie, co se lepila na auta kolem přelomu milénia, většinou ftuningu na olítané pekáče, tak to se mi taky nelíbí, ale tohle je trochu zkousnutelné, ale hlavně i praktické.
Já to mám na autě taky, z výroby, taky mi to nepříjde nejkrásnější, ale je to dost praktické, protože je tam fakt špatně vidět 😊
Milion v priplatcich uz je docela extrem, ale tady jsou hezky videt a celkove to krasne ladi (teda az na ty galvanicke tlacitka, do toho cerno karameloveho interieru by se vic hodila keramika. Kazdopadne ale vyber interieru chvalim 😒]
https😐/i.imgflip.com/62ghoy.jpg
Co je zajimave je, ze si autor testu posteskl nad prevodem rizeni. Auto s priplatky za 1,1mio a aktivni rizeni nezaskrtnuto. Celkove to ti, co konfiguruji predvadecky obchazi obloukem a nechapu proc (resp. jak to pak chtej prodat)?
https😐/i.imgflip.com/62ghoy.jpg
Co je zajimave je, ze si autor testu posteskl nad prevodem rizeni. Auto s priplatky za 1,1mio a aktivni rizeni nezaskrtnuto. Celkove to ti, co konfiguruji predvadecky obchazi obloukem a nechapu proc (resp. jak to pak chtej prodat)?
Když byly u nás ty měřicí modré Oktávky, zatmavene okna, vždycky jsem ji dojel, na její úrovni pribrzdil, hodil oko jestli má vedle sebe kameru a zase frčel dál.
Kdybych měl takové civilní auto a zažíval bych to dvacetkrat za hodinu, asi by me to moc nebavilo😞
Ale třeba to ostatní řidici nedělají
Kdybych měl takové civilní auto a zažíval bych to dvacetkrat za hodinu, asi by me to moc nebavilo😞
Ale třeba to ostatní řidici nedělají
Pamatuju casy, kdy se ojeté auto v zelené barvě nedalo vůbec prodat…
Navíc tenhle odstín fakt evokuje tu fizlovskou pracovni zelenou… když pojedeš po dálnici všichni budou zběsile brzdit
Navíc tenhle odstín fakt evokuje tu fizlovskou pracovni zelenou… když pojedeš po dálnici všichni budou zběsile brzdit
už jsem chtěl psát, že se s tímto testem ztotožňuji…ale zas tak dozadu ten motor posunutý není 😁
Vnitřek dobrý. Na můj vkus možná trošku moc načančaný, třeba tý stříbrný na volantu by nemuselo být tolik... ale jinak jo, dobrý.
Nic moc je ta barva. Respektive... barva by se možná dala, ale tak jako mi moc nesedí škodovácká RS modrá s černejma doplňkama, tak mi tady nesedí ta zelená + černá - ta barva je prostě moc tmavá na to, aby byla v kombinaci s černou. A když už teda černý ližiny a masku, tak by to pak chtělo jiný kola.
BTW, fotky mi přijdou slabší než obvykle.
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7456237.jpg?…
Nic moc je ta barva. Respektive... barva by se možná dala, ale tak jako mi moc nesedí škodovácká RS modrá s černejma doplňkama, tak mi tady nesedí ta zelená + černá - ta barva je prostě moc tmavá na to, aby byla v kombinaci s černou. A když už teda černý ližiny a masku, tak by to pak chtělo jiný kola.
BTW, fotky mi přijdou slabší než obvykle.
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7456237.jpg?…
😁 :yes: Krásný příklad toho jak se dá u prémie zahučet v příplatcích. Tady je potřeba hodně rozvážnosti.
Celý předek načerno? Kouzlo individuality je pryč. Kdyby ty ledviny byly aspoň v titanu nebo tak.
Tak pojď, změříme ty kolony, Mikesus dodá hybrid, ty vem nějakej diesel a já, aby vám to nebylo líto, dotáhnu dvoulitrovou atmosféru s archaickým hydroměničem 😁 Doufám, že vyhraju... jako soutěžíme, kdo pojede za nejvíc, žejo? 😁
V tomhle jsem s Ozzmanem. At delam co delam, jakonahle se nebavime o vsi pak se s 2l naftou nedostanu ve meste pod 8l. Spis jsem na 8,5l pokud jde o klidne mesto a 9l+, pokud jen poskakuju nebo se bavime vylozene o jizde ran👋odpoledne v nejakem z vetsich mest.
Jo přesně jak píše Adam, jen sedan. Dobrá zpráva je, že 8mi válce budou i v příští generaci. M5 už nejspíš mild-hybrid, ale s brutálním celkovým výkonem. 550i taky ještě bude (taky určitě mild hybrid).
Štve mě ten kombík, kdyby byl v G31 měl jsem ho tam. To mi přijde jako boží kombo - M550i Touring chjo... ale to je už pryč.
Štve mě ten kombík, kdyby byl v G31 měl jsem ho tam. To mi přijde jako boží kombo - M550i Touring chjo... ale to je už pryč.
To uz je drahne let a ja jeste sedlal E46 s benzinovym r6 (zlate casy :😉 ). Ale takhle me vypect, to jsem fakt necekal. Tim spis ze jsem mel vedle sebe svou drahou polovicku, ktera mi i ted, dekadu po te, umi tuhle historku nadhodit. 😄
PS: Bylo to na Autobahnu nekde kolem Halle, a az jsem auto dotlacil na parkoviste, bylo tam X nenapomocnych nemcu, a o kapotu oktavky oprenej, cigarko kourici cca padesatnik od karlovych varu, co se sam nabidl, jestli nechci hodit na nejblizsi benzinku. Vzhledem k tomu ze me pak vezl i zpet, zabil se mnou asi 40min, najel zbytecne asi 50km a nic za to nechtel. Hrdinove beznych dni. :yes:
PS2: A rozumni byli i nemecti chlupati (zustat na dalnici bez paliva je v Reichu prestupek), kteri to presli jen s domluvou.
PS: Bylo to na Autobahnu nekde kolem Halle, a az jsem auto dotlacil na parkoviste, bylo tam X nenapomocnych nemcu, a o kapotu oktavky oprenej, cigarko kourici cca padesatnik od karlovych varu, co se sam nabidl, jestli nechci hodit na nejblizsi benzinku. Vzhledem k tomu ze me pak vezl i zpet, zabil se mnou asi 40min, najel zbytecne asi 50km a nic za to nechtel. Hrdinove beznych dni. :yes:
PS2: A rozumni byli i nemecti chlupati (zustat na dalnici bez paliva je v Reichu prestupek), kteri to presli jen s domluvou.
Panove, pokud jse nezustali trcet na Autobahnu, bez benzinu 600m pred odstavnym parkovistem, a sveho 1,6 tunoveho tatose jste tam tech 600m netlacili do mirneho kopce, vite h...o co je zivot. 😁
Holt kdyz vam 80km dojezd, i pres maximalne setrnou jizdu a zpomaleni, zmizne behem 35km jizdy a motor zhasne se sviticim dojezdem 20km a to 5km pred benzinkou, s tim fakt nepocitate i kdyz si ukazatel paliva jinak hlidate. 😄
Holt kdyz vam 80km dojezd, i pres maximalne setrnou jizdu a zpomaleni, zmizne behem 35km jizdy a motor zhasne se sviticim dojezdem 20km a to 5km pred benzinkou, s tim fakt nepocitate i kdyz si ukazatel paliva jinak hlidate. 😄
Presne, to si musí robiť srandu, nikto predsa nemôže byť tak hlúpy, aby svoju donebavolajúcu blbosť takto verejne prezentoval. Jedine že by... 8-s 😒]
Presne tak. Dnes sa zachované autá z r. 2019-2020 dajú predať v podstate za toľko, za koľko sa kúpili, čiže z tohto pohľadu super. Ale čo potom? Rovnaké, len nové auto za cenu o 30% vyššiu?
BMW byla celoživotně "moje značka". Měl jsem jich několik.... 😄 už můj děda měl BMW. Dovezl si ho tehdy z Rakouska v roce 1969.....zkoušel jsem i přímou konkurenci tedy Mercedes a Audi, ale tyhle značky mně nikdy nesedly tak jako BMW. :-! :yes:
Ano, máš pravdu, dneska je ta doba jinak. Mám to už od roku 2019, to se dalo koupit ještě normálně. Za normálních okolností bych se toho už zbavil, ale co pak...? Sice prodám dobře, ale nepořídím už nic líp. A LCI se mi už tolik nelíbí ...
To neni chyba auta, ja s tim stejnym motorem v Meganu 3 a taky s EDC jezdil za 5,5 - já 😁 To aby jakubMG nerikal, ze vsechno mi zere jak tank. A to bylo i v kombinaci s Prahou. Takze dejme tomu Scenic je vyssi a urcite novejsi - vyssi Euro norma, takze tak 6,5 bych videl realitu. Prohlem tedy neni auto, ale ridic, jako obvykle u xxc 😁
Tak neviem, autor ti jasne povedal, ze je to preklep a ospravedlnil sa. Akurat zo seba robis blba, ked na to dalej poukazujes.
mam to v x5 a nevadi. Oproti m50d je to lehce pres 150kg, od 40d necelych 200. Nakonec mozna i min protoze 45e ma vzduch a nezavisly topeni. Pro 545 je to dokonale vyvazeny, x5 je mirne tezsi na zadek nez na predek. Kdyz jsem presednul z 40d hmotnostne zadnej rozdil pri jizde. Pro x5 je nejvetsi problem u svizny jizdy sirka, na malejch okreskach je toho auta dost.
No pokud mu na cestu od čerpačky domů padlo půl nádrže, tj. méně než polovina cesty... tak se obávám, že by to s EV taky úplně nevyšlo.
Ja to mam takto z vyroby a neprijde mi to tak strasne https😐/img4.auto.cz/…d4b061c3f7a0.jpg
Mám to na GTčku zatmavené taky tak - není vidět dovnitř, zatímco pasažeři vidí ven v pohodě a nepotřebuješ roletky proti slunci. Za mě maximálně praktická věc. Že nejdou stejně zatmavit přední je věcí legislativy, s tím nic nenaděláš.
Kolik je dojezd půl nádrže? Jak daleko bylo na lyžování?
Přijde ti normalni letět nepovolenou rychlostí po dálnici a navíc ještě s prázdnou nádrží?
Vzala ti při tom aspoň sedačka?
Přijde ti normalni letět nepovolenou rychlostí po dálnici a navíc ještě s prázdnou nádrží?
Vzala ti při tom aspoň sedačka?
540i má dojezd 510 km jedině při spotřebě přes 13l / 100 km. V testu měli spotřebu 10.5l takže dojezd něco přes 650 km. Nádrž je na 68l + má nějakou rezervu, nejvíc jsem natankoval přes 69l.
Jestli má auto plnit ještě parametry mimo silnice, tak to z principu jsou ideály asi jinde. Akorát že Allroad rozhodně nemá ty sportovní vlastnosti pětky, která jezdí více jako sportovní auto než rodinný kombík.
Jel jsem M340i s MH a porovnávám s 540i s MH. Motor v trojce je mnohem ostřejší a reálně mi vzal o víc než litr víc oproti 5er.
Po FL je zvuk utlumenější. Pořád ale nádhera. Ovšem kam se to hrabe na V6 kompresor co jsem měl u XE-S. 😄
no to je o čem píšu, že v trojce podobný motor 378 hp a jinde zase 510, proto za takové auto dát 2-3M je trochu výsměch...
živnotnost? kolega co ode mě bral moji 40i po úpravě na 405 koní měnil turbo ve 180 tkm... což mi přijde slušné. a motor samotný vydrží nesmysl...
živnotnost? kolega co ode mě bral moji 40i po úpravě na 405 koní měnil turbo ve 180 tkm... což mi přijde slušné. a motor samotný vydrží nesmysl...
nic moc, tohle je uz oblast naslapanejsich dvoulitru.
jde evidentne o podladeny motor, samozrejme s mnohem lepsi charakteristikou a nejspis zivotnosti nez podobne vykonej dvoulitr
jde evidentne o podladeny motor, samozrejme s mnohem lepsi charakteristikou a nejspis zivotnosti nez podobne vykonej dvoulitr
vzhledem k veku bude tak 40 roku brat vysluhu, pripadne pak doplatek do penze, coz pri vysluze 35tis mesicne dela tak 16mega v dnesnich cenach.
a to zacalujeme my, cca 3mega lidi v soukrome sfere, kteri tahneme tuhle zemi bud vyrobou nebo sluzbama.
ostatni se vpostate vezou.
a to zacalujeme my, cca 3mega lidi v soukrome sfere, kteri tahneme tuhle zemi bud vyrobou nebo sluzbama.
ostatni se vpostate vezou.
Jasne ze da, a me ani nijak zasadne nevadilo. Ja se jen pozastavuju nad tim, ze snad vsechno ostatni jsem mel moznost si osahat, vsechno ostatni se da v predvadeckach nebo na salone videt / zazit... az na AWS. To fakt jakoby prodavat ani nechteli.
Jako cestovní sedan mi 540i přišla lepší, ale M340i je o tolik zábavnější, že chtít to od pracovního auta, tak neváhám 😉
Samozrejme áno, ale nejaký cross-shopping tam je. Sú to proste stredne veľké sedany so silným benzínovým šesťvalcom, jeden o chlp väčší a priestrannejší, komfortnejší a tichší, zato o chlp pomalší a naopak. Zase ten rozdiel nie je taký, že 340i je ostrý hotsedan a 540i je čistá limuzína, sú to trošku odlišné odtiene šedej.
Myslím, že mnohí tunajší majitelia či záujemcovia pozerali aspoň v určitej fáze výberu po oboch.
Myslím, že mnohí tunajší majitelia či záujemcovia pozerali aspoň v určitej fáze výberu po oboch.
Tady se neshodneme. Za me se cerne ledvinky hodi prave na tmave barvy, tmave zelena, nebo modra. Jenze to plati jen u aut s Angels Eyes, nebo jejich naznakem. Pak to z toho udela takove "spravne zle" BMW. Problem je to ale u 5er, ta uz AE nema ani naznakem a kdyz das na tmavou barvu tmave ledvinky dostanes genericky podpis. Ja v tom BMW pak proste nepoznam.
Takze na 5er podle me tmave ledvinky jen na svetle barvy, tam kde clovek ma kontrast a pozna masku = pozna auto. Na tmave musi byt chrom (a jeste dodam ze seda, ktera by byla idealni kompromis, je skoda ze se dava jen na M550i).
PS: souhlas, foceno to neni uplne stastne ten caramel, umi vypadat mnohem lepe nez co se povedlo nafotit tady.
https😐/g30.bimmerpost.com/…s/attachment.php?…
Takze na 5er podle me tmave ledvinky jen na svetle barvy, tam kde clovek ma kontrast a pozna masku = pozna auto. Na tmave musi byt chrom (a jeste dodam ze seda, ktera by byla idealni kompromis, je skoda ze se dava jen na M550i).
PS: souhlas, foceno to neni uplne stastne ten caramel, umi vypadat mnohem lepe nez co se povedlo nafotit tady.
https😐/g30.bimmerpost.com/…s/attachment.php?…
Dá se jezdit i s klasickým řízením bez AWS, ale je to o třídu níž. Souhlas, je to fičura za pakatel a přínos je obrovský.
Je tam obrovsky interval. Kdyz jsem se hral s konfigurakem tak ja to mel tak, ze zaklad s r6 motorem (30d) byl za 60k E, s Mpaketem 65,5k E a ma "minimalni vybava" byla za 72,5k E a byl bych happy. V podstate se dalo vejit do 12k E. Jenze pak clovek zacne zaklikavat a skutecne TOP (neznamena zaskrtnuto bezmyslenkovite, jen stylem penize nejsou problem) by byl u me konkretne za 95k E. Skoro 60% v priplatcich a ani se nezapotis 😁 , i kdyz 25-30% mi prijde takove nejrozumnejsi.
Já jsem ho kritizoval za porušení zákona ? Oj mamko…
edit: ale možná jsem měl😊
https😐/www.blesk.cz/…cka-policie.html
edit: ale možná jsem měl😊
https😐/www.blesk.cz/…cka-policie.html
Alebo tak, to je ideálny prípad. To je ale pomerne vzácne, musíš sa jednak s predajcom poznať a zosynchronizovať svoje a ich potreby.
No, ale ten limit na přední okna je nižší, než na ty zadní? Čelní má mít propustnost 75 % a boční u řidiče 70 %, né méně, takže logicky nemohou být černé, jako vzadu a v kufru. Tak to mám na autě já, přední je jen 30 % a zadní je pak tmavá tak, že tam skoro není vidět, tam je zase limit, že třeba na 5. dveří musí prosvítat brzdové světlo, pokud tam je.
Mal som tieto skúsenosti s Pašíkom 3.2 (veľmi podobný R36) a v tých časoch ho mala aj PČR.
Já to mám z výroby na Fordu, tu maximální možnou, co je homologovatelná a taky je to v pohodě a neloupe se 😊
Malý problémik je, že tie predvádzačky sú podobne načančané a nabité výbavou, ktorú by si inak nezaklikol. Ono potom tá zľava vyzerá zaujímavo, ale výsledná cena je aj tak vyššie, ako by mohla byť, ak by si špecifikoval striedmo a mal tiež zľavu. Lenže zase na nové auto do výroby takú zľavu zďaleka nedostaneš. Notabene nie dnes, keď sú 20 či 30% zľavy dávnou minulosťou a človek je rád, že vyhandluje 10% na auto do výroby.
Univerzal asi tazko, teren zvladne lepsie minule testovany a6 allroad. Do mesta spalovacie auto velmi nie je a na dialnice nebude lepsi diesel? Mozno uviverzal na cesty na stredne vzdialenosti 😄
Mne se ta zelená hodně líbí, připomíná mi tu zelenou, co dávaj na Alpiny, ale s nějakou stříbrnou či svěle šedou metalízou by ta černá kombinace byla asi hezčí
Jo, respektive... se světlejší barvou možná ano, ale s tou tmavou zelenou se mi to taky nelíbí.
A ty vaše detaily si autor sám omínusoval. To není už překlep, buď to píše pablb a nebo to jsou chyby pro klikání.
Mne se LCI libi taky. 550 jsem tento tyden rozresil taky. Na eMko kaslu, 3ka je hrozne hlucna, uz asi starnu. Dej vedet jak ti to dojde a kdybych mohl poprosit o jizdni dojmy budu moc rad za SZ. Mas tam 19" nebo 20" kola? Barvu? Kuzi? Dik moc...
Tyjo a mně se zase LCI fakt líbí více, obzvlášť předek...a je super, že nic moc neudělali s interiérem.
Jsem zvědavý, jak se mi podaří prodat 540i z 6/2019, budu mít tak 60 tis km...
Jsem zvědavý, jak se mi podaří prodat 540i z 6/2019, budu mít tak 60 tis km...
Hmm, tak to nevím... no já mám HarKar v zákaldu (u M550), takže tam mám smolíka. Kamerový systém bych asi i obětoval, to víko by mě štvalo, ale co už, ruce mi neupadnou...tak uvidím, jak to bude vypadat v únoru
To je štandard pre každú výraznejšiu farbu, je jedno, či modrá, zelená alebo oranžová, veľmi ich ovplyvní svetlo (jas, farebná teplota). Aj napr. naša spoločná top zelená verde ermes dokáže byť na fotkách v závislosti od svetla od takmer čiernej: https😐/www.bmw-m.com/…-route-sd-01.jpg po žiarivo zlatozelenú: https😐/i.ytimg.com/…axresdefault.jpg až máš pochybnosti, že ide o tú istú farbu. Len biela a čierna budú furt rovnaké.
moze byt, ale to nikdy nezistim, lebo vsetko sa tvari v poriadku. aspon odkedy vymazali vsetky chyby 😄
"...na kazdou hezkou fotku je tam dalsi kde vypada vselijak."
Souhlas... a v reálu je to podobné, má hezké/hezčí polohy (spíš do červena) i všelijaké (spíš do "rezava").
Souhlas... a v reálu je to podobné, má hezké/hezčí polohy (spíš do červena) i všelijaké (spíš do "rezava").
Kolega má cca 2 roky Rav4 pro manželku, mamataxi, on normálně jezdí AMG, takže když Ravku řídí on, jede se rychle, ona zase prostě jede jako holka, neřeší hybrid nehybrid, prostě jede. Mají průměr 7-8 l.
Možná zkus nahodit nějaké tipy pro jízdu hybridem za 4,4l, věřím, že lidi by to zajímalo.
Možná zkus nahodit nějaké tipy pro jízdu hybridem za 4,4l, věřím, že lidi by to zajímalo.
Keď ja nie som ešte na dôchodku ako ty a občas musím aj pracovať (nie veľa, ale predsa), takže nečítam a neviem reagovať na každý jeden príspevok. Ale kľudne sa cíť slobodne vnímať to tak, že nemám na tvoje múdrosti čo povedať. 😉
Invelt ji má skladem https😐/www.invelt.com/…-touring/p-4698/ Ale za 4M vč. DPH, to už je trochu jinde 😐
Právě že nemám. Jen standard el. víko kufru a kamera. Držel jsem se hodně při zemi i s ohledem na výrobu s tím, že pak bude dodání standardně 3-4 měsíce. A skutek utek. Kolegovi takhle odstavili na neurčito m340i snad jen kvůli zadní kameře.
U Mercedesu mi na druhé auto ve výrobě dali na výběr: buď nebude el. víko a dodáme o měsíc později, nebo el. víko chcete, takže dodání v nedohlednu a klidně můžete odstoupit od smlouvy. Super 😁
U Mercedesu mi na druhé auto ve výrobě dali na výběr: buď nebude el. víko a dodáme o měsíc později, nebo el. víko chcete, takže dodání v nedohlednu a klidně můžete odstoupit od smlouvy. Super 😁
Jasny no.
Tak jsem se koukal a Alpina umi B5ku V8 kombi. Takze existuje reseni ... https😐/www.alpina-automobiles.com/…s/b5/highlights/ 😄
457 kW a 800Nm od Alpiny, to bude docela masakr :-!
Tak jsem se koukal a Alpina umi B5ku V8 kombi. Takze existuje reseni ... https😐/www.alpina-automobiles.com/…s/b5/highlights/ 😄
457 kW a 800Nm od Alpiny, to bude docela masakr :-!
Hádám, že tam máš HarKar, el. víko kufru, kamerový systém a tažné, ne? "Nejlepší" kombinace 😒]
Tady zdroj: https😐/road-safety-charter.ec.europa.eu/resources-knowledge/media-and-press/intelligent-speed-assistance-isa-set-become-mandatory-across_en ve zkratce, týká se to nových modelů od 7/22 a od 7/24 všech nových aut. Mělo by jít o asistenta, který nezasahuje do řízení a řidič ho může vypnout nebo ignorovat. Uvidíme jak to bude realizované. Znepokojivé, ale snad to nebude tak hrozné jak některé články spekulují…ani v úplně nových autech to nečte/nezná limity moc dobře a do dvou let se to nezmění.
když já si někdy nemůžu pomoct. ten pocit, když se v půlce diskuse odpojíš je k nezaplacení 😉
Mne se kontrolka rozsviti při dojezdu cca 45km.
Ale je pravda, ze na dojezd 0 zvladnu ještě tak 150km.
Ale je pravda, ze na dojezd 0 zvladnu ještě tak 150km.
No nic, tak koupit ještě aktuální generaci s 8mi válem.
Dodělat softwarově do aktuálních modelů to nepude, to jsem klidný. VW má dost problémy, aby jim to vůbec fungovalo, navíc k tomu je potřeba i hw a ten se nestihne.
Nové generace budou asi už ale vpr... tak budem kupovat veterány no 😄
Dodělat softwarově do aktuálních modelů to nepude, to jsem klidný. VW má dost problémy, aby jim to vůbec fungovalo, navíc k tomu je potřeba i hw a ten se nestihne.
Nové generace budou asi už ale vpr... tak budem kupovat veterány no 😄
Od kdy jezdi rav4 hybrid za 8?
Ja jezdim celou prahu k zákazníkům a mám to vyzkoušené i s diesely. Je to úplně normální spotřeba na dvoulitr naftu. Dokud se jezdi mimo obchvat a spojky, nikdy to min nebude v provozu.
S minulou rav4 po městě jezdim za 4-4.5. S novou se dá dostat i pod 4 Praze. Kde si cucate ty spotřeby? Pokud bys řekl čisté dalnice, tak tam bude mít kolem 8. To má i highlander na dalnici k 8.5
Přestaň si už vymyslet ty spotřeby, mám to i na MACZ k různým autům, další ti tu taky říkají kdo jezdi po Praze a jiných městech že to tak je. Jen ty máš pořád z nějakého důvodu tu cucat z prstu. Jezdil jsem to i s yetinou s naftou po Praze za 10.l, kdyz uz se ti nelíbí avensis dcat.
Ja jezdim celou prahu k zákazníkům a mám to vyzkoušené i s diesely. Je to úplně normální spotřeba na dvoulitr naftu. Dokud se jezdi mimo obchvat a spojky, nikdy to min nebude v provozu.
S minulou rav4 po městě jezdim za 4-4.5. S novou se dá dostat i pod 4 Praze. Kde si cucate ty spotřeby? Pokud bys řekl čisté dalnice, tak tam bude mít kolem 8. To má i highlander na dalnici k 8.5
Přestaň si už vymyslet ty spotřeby, mám to i na MACZ k různým autům, další ti tu taky říkají kdo jezdi po Praze a jiných městech že to tak je. Jen ty máš pořád z nějakého důvodu tu cucat z prstu. Jezdil jsem to i s yetinou s naftou po Praze za 10.l, kdyz uz se ti nelíbí avensis dcat.
Na dojezd 90 n aokresce ti u určitě svítila kontrolka. Tak buď jsi tak tupý, že nevíš co ti ta kontrolka naznačuje, nebo pro tebe nemám adekvátní přirovnání. S elektrospotřebičem, když ti bude ukazovat dojezd 90km na okresce taky vlítneš na dálnici, kde to asi klesne ještě více než u spalováku a budeš pak nadávat?
Praha není jen P1 a P2, je to i Chodov, Motol, Letňany. Pokud nemáš specifickou trasu jako Ozzy, jezdíš za 7-8l. Stejně jako Rav4 hybrid.
Jestli ti jezdí zaměstnanci po Praze dieslem za 10, mrkni co maj doma za auta.
Jestli ti jezdí zaměstnanci po Praze dieslem za 10, mrkni co maj doma za auta.
"...ale přitom vám vadí zhasínání motoru při skoro každém náznaku zastavení, máte smůlu. Automatický stop-start naštěstí funguje poměrně hladce a šestiválec naskakuje rychle...."
Idealna vec pre pamatnikov socializmu, ked sa generalka motora robila po 70-100tis.km.
Tu je to presne rovnake ako napr. u Tuaregu hybrid, ktory vypina tak casto, ze generalku zazije este prvy majitel. Ak ma auto rad, aj 2x.
Idealna vec pre pamatnikov socializmu, ked sa generalka motora robila po 70-100tis.km.
Tu je to presne rovnake ako napr. u Tuaregu hybrid, ktory vypina tak casto, ze generalku zazije este prvy majitel. Ak ma auto rad, aj 2x.
Akym zazrakom urobis 9,5 z KE do Strby? ci 9,5 je spotrebovane mnozstvo paliva dokopy? lebo to by sedelo.
Ale na spotrebu 9,,5/100 musis byt bud debil a ist na 4ty prevod 140 cely cas alebo ist 180 po dialnici.
Ani matematicky to nevychadza, lebo 9,5 tam a 7,7priemer znamena 5,9 naspat.
Cez vikend som siel KE-smokovec a spotreba 5,1, dialnica pohoda 120ka a este dulo oproti, ze veterny rukavnik bol v pozore.
Ale na spotrebu 9,,5/100 musis byt bud debil a ist na 4ty prevod 140 cely cas alebo ist 180 po dialnici.
Ani matematicky to nevychadza, lebo 9,5 tam a 7,7priemer znamena 5,9 naspat.
Cez vikend som siel KE-smokovec a spotreba 5,1, dialnica pohoda 120ka a este dulo oproti, ze veterny rukavnik bol v pozore.
Podle mně kreslili 5er už rovnou po FL, vypadá perfektně. Mild hybridu bych se nebál, ve městě pomůže kultivovanosti a mimo město…no uvidíme..😄
😁
Vidis, to jsem si vubec nespojil (a taky jsem zil v tom ze na f30 se davala Valencia orange).
Vidis, to jsem si vubec nespojil (a taky jsem zil v tom ze na f30 se davala Valencia orange).
Teď trochu nahrává dobrý kurz koruny, takže ideálně něco dotáhnout z DE. Ale i tak, není to žádná sláva ...
BTW: Je jedno jak moc se s Vránkem znáš, vždy staví byznys před známé. Už tam raději nejezdím...
BTW: Je jedno jak moc se s Vránkem znáš, vždy staví byznys před známé. Už tam raději nejezdím...
40i stačí naflashovat a umí všechno, až bych řekl, že toho krouťáku odspodu je skoro moc. S tím je dobré ještě flash převodovky s rozjezdy na dvojku v comfortu, pak funguje perfektně.
Znám ji z M340i, vypadá v reálu moc hezky a divím se, že jich jezdí tak málo když je mezi standardními metalízami.
Máš k tomu nějaké podrobnosti? Já furt doufám, že to nebude tak zlé jak se říká…respektive nedokážu si představit jak to bude vyhodnocovat.
Sunset orange je jednorozec. Videl jsi ji nekdy na necem vetsim nez 1er? Vim ze je v nabidce coby normalni metaliza na 3er, ale nikdy jsem ji na necem tak velkem nevidel. A uprimne, jen na zaklade fotek bych si ji objednat netroufnul, na kazdou hezkou fotku je tam dalsi kde vypada vselijak.
Ja měl ve firmě taky diesely, tak vím za kolik jezdi i po městě. Takze jakmile někdo tvrdí, že v Praze jezdi za 8 a min, tka nejezdi v Praze, ale kolem Prahy. To je všechno.
A jestli chceš porovnávat spotřebu v Praze hybridu a dieselu, tak kdykoliv. To prekonam i s Highlanderem jakoukoliv seriovou naftu co přitáhneš.
A jestli chceš porovnávat spotřebu v Praze hybridu a dieselu, tak kdykoliv. To prekonam i s Highlanderem jakoukoliv seriovou naftu co přitáhneš.
Presne tak. Dnes se často za město bere obchvat jedoucí plynule 70-80 apod.
Ale ro není městský provoz.
Ale ro není městský provoz.
Áno, dojazd ukazuje, ale ten sa mení. Čo bolo 90 pri výjazde na diaľnicu, hneď kleslo na 40. Už kedysi pri ceste na dovolenku sa mi stalo, že nastal rovnaký problém, najprv 2 paličky, čo je asi štvrť nádrže, potom zrazu 1 a hneď upozornenie, že dojazd 50 km.
To je toho. U corolly jsem na dojezd 0 dojel 180km a ještě tankovatl41l z 43l nádrže. U highlanderu mam zatim 130km na dojezd 0 a tankoval jsem 60 z 65
Velkej vliv na spotřebu má prvních pár km se studeným motorem. Jinak mám normální pražskou spotřebu v nějakém tom mixu spíš těch 7 s 2.0TDI, do 10 jsem se vešel i s 2.0TSI... takový ty trasy, kde to chvílema jede a chvílema popojíždí... z Karlína na Černý most apod.
Dvoulitry jezdi po Praze za 10 nafty bez specifického stylu. A to nemluvím o situaci, kdy je zavřená blanka nebo u muzea kufr s bombou. To pak je ještě někde jinde ta spotřeba.
Stačí se pohybovat po Praze mezi 7 a 9hodinou kdekoliv, nejen v širším centru, nebo zase na vyjezdu mezi 15 a 18hod. A opět to nemusí být jen centrum
Stačí se pohybovat po Praze mezi 7 a 9hodinou kdekoliv, nejen v širším centru, nebo zase na vyjezdu mezi 15 a 18hod. A opět to nemusí být jen centrum
Me se libi lampy (predni, diky AE, zadni diky vsemu) vic na predFL. PoFL se mozna vyhladil tvar, ale vepredu to ztratilo identitu a vzadu se hodi vazne pekne jen na hodne tmave barvy, ktere zamaskuji ten cerny lem. Jinde je i zadek opruz.
G30 poFL bych dal za vzhled asi 1- (treba G20 to ma u me za cistou jednicku).
G30 poFL bych dal za vzhled asi 1- (treba G20 to ma u me za cistou jednicku).
Súhlas (už druhý raz v krátkej dobe, je to možné? 😁 ), facelift je vďaka novým svetlám o dosť krajší ako predface, ale zase 540i stratila výkon a nabrala kilá a baterky. Tož dilema (ak má niekto teda ešte možnosť dostať predface 540i).
Ale ako píše webpaja, ten mildhybrid problém nerobí a zjavne z hľadiska spotreby prináša efekt. Takže pri 540i, veľkom sedane, ktorý už z princípu nie je taký ostrý ako menšia M340i, by tie baterky nemuseli nejak vadiť.
Ale ako píše webpaja, ten mildhybrid problém nerobí a zjavne z hľadiska spotreby prináša efekt. Takže pri 540i, veľkom sedane, ktorý už z princípu nie je taký ostrý ako menšia M340i, by tie baterky nemuseli nejak vadiť.
to je ale verze 340 hp, a co mě krká neskutečně, že ji nelze mít po FL, který je, co se týče světel, nebe a dudy. ze začátku jsem na to koukal podle fotek přes prsty, pak jsem jich pár viděl naživo a třeba na černém autě ty zadní světla vypadají naprosto skvěle.
A to je přesně to, proč jsme to začali řešit a srovnávat, jsem rád, že to někdo chápe :yes:
Já střídám vlak či autobus, když jsem letecky, autobus ale spíš když máš čas, taxi mi neproplatí v práci 😁
Jako rozumím, ale to je prostě SuperMěsto spotřeba. Normální/v průměru lidi jezdí nějaký podíl centra a volnějších částí nebo okruhu, občas ve špičce, občas mimo ni. A pokud v ten den neopustí území města Prahy, mají městskou spotřebu.
Je fajn, že to tady píšeš, aby si nikdo nemyslel, že bude rozvážet pizzu po P1 a P2 Passatem za 6l/100 km a tak podobně. A že pořídit si do centra Prahy hybrida dává smysl.
Je fajn, že to tady píšeš, aby si nikdo nemyslel, že bude rozvážet pizzu po P1 a P2 Passatem za 6l/100 km a tak podobně. A že pořídit si do centra Prahy hybrida dává smysl.
Obe sú fajn, ja mám ale v poslednej dobe zelené obdobie, takže na B3 Alpina green, na M3 Isle of Man green, na 3er Java green a na ostatné bimmery Verde Ermes... (money no object). V reáli len niektorú zo štandardných metalíz, na 3er v pohode Portimao blue alebo Sunset orange.
To byla reakce na Mikesuse, a tomu v žilách kolují malé Priusky. U Tebe jsem žádné znevažování jakékoliv značky nikdy nezaznamenal, naopak, často tady bráníš diskuzi proti (nechci ho přivolávat) jednostranně zaměřeným pečivostrojům.
Přesně, otázka je to právě u té pětky, protože 540i jede jak z praku i bez baterek. Ale možná pokud jezdíš hlavně dálnice nebo město, a na okresky moc nevjedeš, může to být super i v pětce.
Ale zase je škoda nevzít poslední čistý benzín, dokud to jde.
Ale zase je škoda nevzít poslední čistý benzín, dokud to jde.
To máš úplný ideál, súčasnú generáciu ešte bez bateriek a zrejme ešte kúpenú za dobrú cenu pred čipovou krízou. To si drž. :yes:
Jj, tá 70 litrová nádrž Mondea bola super, to dalo tisícku aj s benzínom. Dnes aby si bol rád za 50-litrovú a ako špeciálna výhoda pri prémii možnosť priplatiť si za väčšiu. Tak si zakonšpirujem, že to zmenšovanie nádrží spaľovákov je tiež spôsob, ako priblížiť dojazd električiek. 😒]
Mám M340i Touring 2020 bez hybridu. Naměřil jsem 413 koní (bez úpravy), má mít 374 koní. Fotka v mé galerii. V TP je 1800 kg, jeden nechal auto zvážit a mělo 1840 kg. Sedan bude mít tak o 100 kg méně.
hele to seš ty si vzpomínám, že?
ad ten výkon - ty máš M340i a naměřil jsi 375 koní? nebo jak to tehdy bylo? já jsem si to asi spletl s 340i, M340i už má 375 koní normálně? připomeň pls
ad ta spotřeba tehdy - ty máš mild hybrid nebo ne?
je k mání jedna skladovka M340i ještě bez hybridu tak je to jeden z favoritů, navíc ještě snesitelných 1670 kg i s x-drivem /schválně mrkni do techničáku kolik tam máš dík
edit: nemůže, nežere a proč by měla... stačí se podívat do čísel výrobce
ad ten výkon - ty máš M340i a naměřil jsi 375 koní? nebo jak to tehdy bylo? já jsem si to asi spletl s 340i, M340i už má 375 koní normálně? připomeň pls
ad ta spotřeba tehdy - ty máš mild hybrid nebo ne?
je k mání jedna skladovka M340i ještě bez hybridu tak je to jeden z favoritů, navíc ještě snesitelných 1670 kg i s x-drivem /schválně mrkni do techničáku kolik tam máš dík
edit: nemůže, nežere a proč by měla... stačí se podívat do čísel výrobce
Ja si zase nedovedu predstavit kupovat alpinu a nevzit ji modrou (neco jako ferrari a nevzit ho cervene), a to i kdyz vim ze jak modra tak zelana jsou jejich firemni barvy. Nektere automobilove cliche ma podle me smysl udrzovat, takze zelenou alpinu leda az od druhe v rade. 😄
Já toto taky naměřil na motorech 2.0TDI, které střídám služebně (Superby, Oktávky) 😊 To byl vtip s tím stejnym autem 😊
To si nemyslím, já měl i ten stejný, ale starší 2.0 TDCI, EURO4 verze s "PDF" a 85kw + 6st Manuál v MK4 kombi Mondeu a to auto nešlo nad 6,5 na sto i v kombinaci s Prahou, dálky jsem jezdil kolem 5-5,5 a fakt jsem se extra nesnažil. A s kombinací 70tilitrové nádrže si s tím dojel na jeden vrz na Makarskou.... kde jste Donvitové s EL masírkou a kávičkama u Humploce? 😁
Jj, možno to bude tým, že ten motor nebol vzorom úspornosti, a to v tejto ani v minulej generácii. Ako si pamätám, woody s naftovým Modeom (2,2TDCI) mal spotrebu vyššiu, ako ja s benzínom (1,6EB).
Jen castecne, neb jezdim i koncerny, premii atd. a ta ma cisla nejsou jen z mondea, ale passatu, tiguanu, superbu, 3er, a4 atd. To nahore ber jako stredni hodnotu a jedno od koho je ta 2l nafta, nebo v cem ze stredni je, vzdy se to hybe plus minus 0,5l.
No on byl civic znamej, ze ma "v trubkach" jeste dobrych 5-6l. Od tohoto poznani k tomu nahore-popsanemu sportu to uz bylo co by kamenem dohodil. 😄
Tak trochu podobnou historku mám v rukávu taky. Jeden místní si po koupi nového auta chtěl naměřit reálnou spotřebu a jelikož to nebyl žádnej lumen, nenapadlo ho nic jinýho než nabrat plnou, vynulovat palubák a jezdit a jezdit, dokud se auto nezastaví. 😉
Problém je, že s novým modelem přijde hlídání rychlosti. Do takového auta to bude opravdu velký opruz.
Ja mám skúsenosti, že tie predvádzačky sú plné blbostí. Dôležité je - ako píšeš - aby to dobre vyzeralo pri prvej jazde, teda dávajú sa tie vizuálne veci, interiérové pakety plus samozrejme maximálny infotainment, ale to, čo už tak vidieť nie je a má vplyv na jazdu, na to sa kašle (viď AWS ako píše webpaja). Výsledkom sú práve drahé autá nabité vecami, ktoré by som nechcel ani zadarmo (napr. koža bez vetrania).
Teda darmo mi dajú výbavou nabité auto v cene 100t eur s 20% zľavou, teda za 80t, keď ja by som si našpecifikoval auto za 75t a aj s polovičnou 10% zľavou som niekde úplne inde.
Naviac ako píšu iní, už ani na tie predvádzačky nie sú také zľavy, lebo pri dlhých dodacích lehotách je okamžite dostupné auto lákavé a nie je dôvod ho moc zlacňovať.
Teda darmo mi dajú výbavou nabité auto v cene 100t eur s 20% zľavou, teda za 80t, keď ja by som si našpecifikoval auto za 75t a aj s polovičnou 10% zľavou som niekde úplne inde.
Naviac ako píšu iní, už ani na tie predvádzačky nie sú také zľavy, lebo pri dlhých dodacích lehotách je okamžite dostupné auto lákavé a nie je dôvod ho moc zlacňovať.
Ja poznám policajtov, ktorí podnikajú aj počas služby. Samozrejme neofiko, cez manželky a pod. A sú vysmiati, literu zákona dodržia (a že obchádzajú jeho zmysel to nikto nerieši).
můj názor: čím větší a těžší auto, tím míň by mi vadily baterky, hybridy, pohon všech kol a podobné nesmysly zvyšující hmotnost. ale do trojky a čtyřky bych nic takového nechtěl nebo se tomu bránil zuby nehty. pětka - tam už se to asi láme. u sedmičky nebo X5ky je to celkem jedno...
Tak zrovna na Alpinu by som si tú zelenú dal, tam je to must.
Inak grigio nie je zlá, ale ja jednak šedé autá nemusím a hlavne platiť za šedú tie brutálne prachy, čo chcú za individual farbu, to by som už chcel niečo jedinečné a zaujímavé.
Inak grigio nie je zlá, ale ja jednak šedé autá nemusím a hlavne platiť za šedú tie brutálne prachy, čo chcú za individual farbu, to by som už chcel niečo jedinečné a zaujímavé.
panejo. celý život nesmí podnikat při práci se samozřejmě rozumí při výkonu služby policie ČR.
Ja som sa v živote bál o dojazd len raz, uprostred Death Valley, keď mi auto ukazovalo dojazd 200 míľ a najbližšia pumpa bola 196 míľ. To som radšej aj v 40°C vypol klímu, nech nejako dôjdem (a potil sa nielen od strachu). 😒]
Já měl asi 30 km dojezd na nulu z Bavorska na Žel.Rudu s MK4 TDCI Mondeem 😁 To jsem tu nedávno psal, nebyl to úmysl, ale má blbost, že mi nedošlo, že na okreskách v neděli němci ty benzínky neprovozují do noci, jako v ČR 😁 To jsem byl ještě mladej a pitomej a přitom auto dalo na nádrž asi 12-13stovek km
člověče tenhle sport bych čekal spíš od majitelů rotaček TDI 😁
člověče tenhle sport bych čekal spíš od majitelů rotaček TDI 😁
Tak to je hodne ojedinelý úkaz, štandardom je dnes presný opak (ako sám píšeš nižšie), že aj s nulovým dojazdom prejdeš ešte pár (možno i pár desiatok) kilometrov.
S novým tátošom takýto stres už nezažiješ, naopak tam budeš čumieť, ako ti nafta pri opatrnej jazde rastie v nádrži. 😒]
S novým tátošom takýto stres už nezažiješ, naopak tam budeš čumieť, ako ti nafta pri opatrnej jazde rastie v nádrži. 😒]
Coz mi pripomelo jeste jinej extrem. Ceskej "UFO klub" (civic 8th gen),ktereho jsem mel tu cest byti clenem, kde meli borci s dieslovyma civicama hru "kdo kolik najede se svym ICTDI, kdyz mu dojezd ukazuje nulu". Velice zajimava hra, vzhledem k tomu ze jedine jak se dobrat vysledku je proste zustat nekde trcet s prazdnou nadrzi a zavzdusnenou naftou, a i tak sem mistni borci v tom predhaneli (a ja se tehda prvne stydel za to ze mam diesel). 😒] 😁
PS: ti nejlepsi najeli nejak 100km s nulovym dojezdem dle BC. 😄
PS: ti nejlepsi najeli nejak 100km s nulovym dojezdem dle BC. 😄
Nemýlíš se, M340i nežere víc. Zkušenost po 40 tis. km. Je to o stylu jízdy. Poprvé s tebou bez výhrad souhlasím 😁
Ne, výše jsem ti vysvětlil, co přesně měřím tou městskou spotřebou. Když začneš brát v potaz nižší provoz a obchvaty, rázem ti to padá brutálně dolu, ale to je pak jako kombinace s okreskou, tam taky jedeš plynule 80 😊 Proto taky vždy uvádím, že těch cca 8-10 je čistě městská spotřeba ve velkém městě za provozu.
Hybrid od Toyoty nemám a asi ani mít nebudu, takže nevím, co bych z toho měl 😁 Jen jsme to mockrát měli vedle sebe a proměřili to... p.s, ten dvojnásobný rozdíl byl i Mondeo TDCi vs Mondeo HEV :-! v centru samozřejmě 😁 Na Blogu asi tak 2 roky nazpět máme na to test, můžeš se mrknout, jsou to stejná auta se stejným výkonem.
https😐/blog.auto.cz/…ondeo-vs-monde👋
Hybrid od Toyoty nemám a asi ani mít nebudu, takže nevím, co bych z toho měl 😁 Jen jsme to mockrát měli vedle sebe a proměřili to... p.s, ten dvojnásobný rozdíl byl i Mondeo TDCi vs Mondeo HEV :-! v centru samozřejmě 😁 Na Blogu asi tak 2 roky nazpět máme na to test, můžeš se mrknout, jsou to stejná auta se stejným výkonem.
https😐/blog.auto.cz/…ondeo-vs-monde👋
Na letiště jezdím jen MHD, ideálně vlakem 😊 A ty zácpy jsou tam výživné, ale zase když chceš z centra vypadnout ven, tak zajedeš pod zem a za chvíli si na dálnici, takže tě reálně zdrží jen poskakování k tunelu, což je o dost příjemější, než když by si musel až na okraj... taky záleží jakým směrem, tahle výpadovka je směr DE, ale když jsem přijížděl od LUX, tak tam jsem si taky vystál kolonky 😁
Takovouhle spotřebu ale označuji už za kombinovanou, protože tam jedeš i dlouhé úseky v městském a příměstském provozu plynulou rychlostí a ano, pak to není za 10, ale třeba za 7 u mého Mondea (u těch Škodovek to bylo méně, protože to byly manualy a předokolky, až na jednoho Superba a ten tedy taky bumbal cca 7-7,5, ale tím jezdim nerad, protože jsem musel častěji tankovat 😁 ).
V kopcích to nebude, spíš to stání v zácpách a na světlech.
Brusel je ráno a odpoledne slušně ucpaný, tady je 9,4 asi ještě dost dobrá. Už mi jednou uletělo letadlo, centrum-letiště 2,5 hodiny.
Brusel je ráno a odpoledne slušně ucpaný, tady je 9,4 asi ještě dost dobrá. Už mi jednou uletělo letadlo, centrum-letiště 2,5 hodiny.
No s tou rakví mne to taky překvapilo, za stejnou spotřebu (6,9) jsem otočil stejným autem Španělsko ve dvou (jasny, svezl jsem se na autobahnu, ale zase to kompenzovala přeradarovaná Francie) a teď na podzim rakev, 2+1 lidi do HR, v ČR a HR 140-150, Rakousko samozřejmě spotřebu taky kompenzuje směrem dolu 😁 A výsledek stejný.
A ano, ty spotřeby jsou v opravdovém centru na těch krátkách trasách, to je přeci městská spotřeba, ne ? Když pojedu po jižní spojce někdy, kdy se tam zrovna neposkakuje, tak pak je to klidně za 5, to je jasné, ale to není městská spotřeba, protože jsi vlastně na obchvatu a jedeš plynulou jízdou vlastně v ideálních podmínkách. Město je dle mne právě to poskakování ze semaforu k semaforu a tam se začnou rozevírat nůžky mezi spalováky a těmi hybridy, proto jsme to začali měřit. Ustáleným tempem dnes jedou ty pohony vlastně dost podobně, litr sem, litr tam a je skoro fuk, jestli je to 1,2,1,5 či dvoulitr a jak tak čtu zkušenosti u BMW, tak i třílitr 😁
A ano, ty spotřeby jsou v opravdovém centru na těch krátkách trasách, to je přeci městská spotřeba, ne ? Když pojedu po jižní spojce někdy, kdy se tam zrovna neposkakuje, tak pak je to klidně za 5, to je jasné, ale to není městská spotřeba, protože jsi vlastně na obchvatu a jedeš plynulou jízdou vlastně v ideálních podmínkách. Město je dle mne právě to poskakování ze semaforu k semaforu a tam se začnou rozevírat nůžky mezi spalováky a těmi hybridy, proto jsme to začali měřit. Ustáleným tempem dnes jedou ty pohony vlastně dost podobně, litr sem, litr tam a je skoro fuk, jestli je to 1,2,1,5 či dvoulitr a jak tak čtu zkušenosti u BMW, tak i třílitr 😁
To není pravda, většina Octavek, Passatů, Mondeí, Insi nebo Pažoutů v dieselu jezdí po městě, průměrně!, za 7-7,5 -8, dle řidiče. Ozzy bude mít asi dost specifický městský jízdní profil nebo styl nebo obojí..😄
Je jasné že tu a tam to za 10 jede, ale nestojíš celý den jenom v zácpě, Praha není Tokyo.
Trochu mi přijde, že lehce házíš špínu na diesly aby více vynikly hybridy od Toyoty, trochu, malinko?
Je jasné že tu a tam to za 10 jede, ale nestojíš celý den jenom v zácpě, Praha není Tokyo.
Trochu mi přijde, že lehce házíš špínu na diesly aby více vynikly hybridy od Toyoty, trochu, malinko?
Já jezdím taky po Praze a Brně. A někdy Ostravě. No, ale asi jestli jedeš jenom v ranní špičce tam, odpolední zpět, samý semafor a zácpa tak asi jo. Já jezdím i přes den, kdy je to plynulejší nebo večer na tréninky a tak, kdy je tu už fakt volné a jedeš plynule a za 6.
A nebo máš specifický městský jízdní styl…😄
A nebo máš specifický městský jízdní styl…😄
Nechci tu nikoho obhajovat, ale kdysi jsem jel autobusem a dosla mu nafta.
Profesionalnimu ridici.
Vymlouval se na to, ze mel dostat vuz plne natankovany (coz se nestalo) a ze s tim nepocital. :no:
Bohuzel se motor zavzdusnil, nestacilo tedy jen dolit naftu a my museli cekat na jiny autobus. 😁
Profesionalnimu ridici.
Vymlouval se na to, ze mel dostat vuz plne natankovany (coz se nestalo) a ze s tim nepocital. :no:
Bohuzel se motor zavzdusnil, nestacilo tedy jen dolit naftu a my museli cekat na jiny autobus. 😁
Tak kombinaci máš slušnou, s rakví až neuvěřitelnou, dálnice jezdím za víc. Ale to město, to je záhada, ještě bych to chápal u krátkých tras, nebo jen v opravdovém centru, jak říkám, jezdil jsem stejné auta jako Ty a přes 8 jsem se nedostal, jako že v nějakých sekvencích plných stání na semaforech a ve špičkách asi ano, ale pak je tam vždycky zase nějaký podíl jízdy po okruhu nebo večerních jízd, kdy jedeš plynule 50-80’skoro za nic. Ale ok, tak hlavně vždy šťastně dojeď..😄
Tak v X5 si to dovedu představit jasně, to auto je těžké tak jako tak (jel jsem 530d), a jede neuvěřitelně na gazíka, ale pořád tam ta výška a hmotnost cítit je, takže člověk nemá takové nároky na jízdu jako v 3er nebo 5er.
Možná/asi máš i nižší těžiště.
Gratuluju k volbě, X5 pro rodinu je dokonalé auto IMHO, pokud kombinuje kultivovanost 40i s tahem a spotřebou 40d, wow, ideál.
Možná/asi máš i nižší těžiště.
Gratuluju k volbě, X5 pro rodinu je dokonalé auto IMHO, pokud kombinuje kultivovanost 40i s tahem a spotřebou 40d, wow, ideál.
Hranice kdy to drží se posune dál, ale vzhledem k tomu, že 540ix není žádná driftovací mašina to nevadí. Kromě pár výjezdů z vedlejší nebo hodně ostrého utahováku s plným plynem zadek moc nerozhodíš.
AWS dodá ještě víc pocitu řízení zadkem a ta obratnost navíc za to prostě stojí. Já to nemám, Dinar ano a je to rozdíl. Navíc mi přijde aktivní řízení o něco citlivější a lepší než standard.
AWS dodá ještě víc pocitu řízení zadkem a ta obratnost navíc za to prostě stojí. Já to nemám, Dinar ano a je to rozdíl. Navíc mi přijde aktivní řízení o něco citlivější a lepší než standard.
Myslel jsem to v dobrém, jezdíš s Dinarem okruhy, řídíš Jagy a skvěle o tom všem píšeš, takže předpokládám, že řízení a jízda má u Tebe větší váhu než u průměrného řidiče.
Zajímá mně Tvůj názor, protože jsem po jednodenní zkušebce s 540i to AWS nezaškrtl, protože jsem nebyl schopný poznat, jestli to jemné sklouznutí zádi v ostřejší zatáčce je ztráta adheze na výjezdu nebo práce AWS. Jestli se to při delším soužití dá poznat, kdy už si pomáháš lehkým driftem. Aby to pak nedopadlo, dobrý, to je AWS, ještě můžeš, přidej a pak hodiny a vítejte v lese..😄
Zajímá mně Tvůj názor, protože jsem po jednodenní zkušebce s 540i to AWS nezaškrtl, protože jsem nebyl schopný poznat, jestli to jemné sklouznutí zádi v ostřejší zatáčce je ztráta adheze na výjezdu nebo práce AWS. Jestli se to při delším soužití dá poznat, kdy už si pomáháš lehkým driftem. Aby to pak nedopadlo, dobrý, to je AWS, ještě můžeš, přidej a pak hodiny a vítejte v lese..😄
U mňa ak zelenú na 5er (alebo všeobecne na bavoráku väčšom ako 3er), tak jednoznačne Verde Ermes:
https😐/www.guysgab.com/…ompetition_3.jpg
https😐/cdn.motor1.com/…side-profile.jpg
https😐/cdn.motor1.com/…ront-quarter.jpg
https😐/www.guysgab.com/…ompetition_3.jpg
https😐/cdn.motor1.com/…side-profile.jpg
https😐/cdn.motor1.com/…ront-quarter.jpg
Chválím konfigurátora za odvahu, taková klasická zelená se nebude prodávat snadno. V druhé půlce devadesátek byl podobný odstín zelené jedním z nejprodávaněších na nové E39, dnes rarita.
Mně se velké sedany v zeleném odstínu líbí, u bmw bych dal akt přednost “malachite” před touto “goodwood“, viz tady na 3er, 5er jsem nenašel. https😐/g20.bimmerpost.com/…s/showthread.php?…
Mně se velké sedany v zeleném odstínu líbí, u bmw bych dal akt přednost “malachite” před touto “goodwood“, viz tady na 3er, 5er jsem nenašel. https😐/g20.bimmerpost.com/…s/showthread.php?…
On je totiz problem s tou definici mesta, nekde po mestecku, kde jsou 2 kolony ci jizda po jizni spojce je diametralne odlisny rezim, nez zacpane centrum . Zajimave, ze jsem tech 9,4 nameril i v rovinatem Bruselu, takze nejake kopce na Vinohradech jako argument neberu 😁
Zcela jistě i příští generace 5er bude mít R6 😉 A běžně tam leješ spíš 8 než 10. Na 10 to chce hrubě nedodržovat předpisy a mít těžkou nohu (což je u toho motoru radost).
Nevím proč u závodníka 😒] U aut, které chceš opravdu řídit vyhledávám obratnost a ta je s AWS mnohem větší, dokonce i řízení je lepší než standardní. Natáčecí zadní kola má i 911 a určitě to není na škodu.
Jde jen o zvyk jak nádherně zadní kola pomáhají do zatáček.
Jde jen o zvyk jak nádherně zadní kola pomáhají do zatáček.
Osmiválcové 40i/45i jsem vždycky obdivoval…byť dnešní 40i i po “downsizingu” je objektivně skvělý motor.
Tenhle odstín se mi taky nelíbí.
Líbí se mi ty světlý zelený... Corsa, Fabia... i tu Octavii RS bych v tý zelený byl schopen koupit.
Líbí se mi ty světlý zelený... Corsa, Fabia... i tu Octavii RS bych v tý zelený byl schopen koupit.
V zásadě souhlas, jen bych se ve výběru posunul buď do jízdy s 340i, nebo do komfortu s X5. Ten kompromis s 540i je na mně moc kompromis.
Udivuje mně u “závodníka” preference řízené zadní nápravy. Mně to při zkušebce dost rušilo, nevěděl jsem, jestli se mi zadek smýkl lehkou ztrátou adheze přidáním plynu na výjezdu, nebo jestli se zrovna natočila zadní kola…
Ale třeba si na to jde časem zvyknout.
Motor potvrzuji, jezdil jsem předFL a byla to raketa i tichounká kočička, možná až moc kultivovaná na ten výkon.
Ale třeba si na to jde časem zvyknout.
Motor potvrzuji, jezdil jsem předFL a byla to raketa i tichounká kočička, možná až moc kultivovaná na ten výkon.
Alpina Grün II mi přijde víc metalická. Tahleta se jmenuje Goodwood Green z Individual programu a hodně mi připomíná British Racing Green.
Ptal jsem se dealera, podle čeho vybírají konfiguraci předváděček a berou podle toho, co se nejvíc prodává, zpravidla tedy firemní fleetové konfigurace a taky aby ztráta při následním prodeji byla co nejmenší. Takže tam vrznou kožený sesle, případně M paket, aby to nějak vypadalo, nějakej akční balíček a tím to většinou hasne. To není zrovna něco, co by si člověk rád naspecifikoval sám pro sebe.
Představte si, že to byl opravdu jen překlep (způsobený tím, že jsem byl myšlenkami trochu dál v textu), který mi pak při kontrole utekl. Samozřejmě hloupý a mrzí mě. Nic víc v tom nehledejte. 😄
to je riadna hlupost tych priemernych 5,7, najmenej som tam videl 5,8, ked bolo auto nove, v zabehu a setril som ho a tesil sa, ako spotreba casom klesne 😁 neklesla
6,5 je asi realita, ale nie na diaľnici, skôr okresky a nejaké rýchlejšie mesto. Zaujímavé, že všetky porovnateľné diesle, čo máme doma, jazdia pod 6.
Čoby som nemal ridicak. Fakt nebolo veľa vidieť dozadu cez zasolene spätne zrkadlá, ale mal som výhľad o premávke cez stredné spätné zrkadlo. Fakt som to teraz neriešil. Išiel som v aute sám. Keby mi dozadu niekto do stredu sadol, tak by som nadával riadne 😄 To sú tie situácie, kde ľudia netušia, že Renault je nebezpečný, keď v tom jazdia napr. sami.
A jak je to teda s tim 550i V8? Prodavaj to jeste? Je to v kombiku? Nebo uz je V8 jen M5? A co ta Apina?
Prave jsem natankoval, mam tam dojezd 1100km. V tom je vyhoda tech linejsich dieselu… :-!
Nicmene zpet k tematu radovy sestivalec 40i - vzhledem k tomu, ze je v podstate posledni sance to koupit (moooozna jeste jedna generace, ale kdo vi, nejspis to pak bude stat nesmysl) … stoji to dost za zvazeni. Ano, lejes tam 10 na sto, ale nebudou, nebudou … 😒]
Nicmene zpet k tematu radovy sestivalec 40i - vzhledem k tomu, ze je v podstate posledni sance to koupit (moooozna jeste jedna generace, ale kdo vi, nejspis to pak bude stat nesmysl) … stoji to dost za zvazeni. Ano, lejes tam 10 na sto, ale nebudou, nebudou … 😒]
Fakt super auto tých 5 hviezdičiek si plne zaslúži ale nedá mi napísať že kto ho takto nakonfiguroval a ešte k tomu biel👋strieborné ? kolesá,a bledý interiér...Hm no neviem a ešte k tomu dať za to 3 mil kč...Ale technika super je to vrchol automobilizmu. :yes: :yes: :yes:
Jestli tě zajímá zda nezdržuje tankování na rychlých dálkových přesunech, tak nezdržuje. Ten motor je na svůj výkon hospodárný a myslím že ani když jsem se vytrvale od benzínky k benzínce snažil o jízdu 200+, tak jsem se asi nikdy nedostal nad 14l / 100 km za cestu. To je dojezd cca 500 km. Jakmile zpomalíš na klidnou stovku, roste ti dojezd před očima, protože to pak jede tak za 7-8l / 100 km.
Tohle nemohu říct o slabší a menší Astře OPC, obě auta jsem tady popsal na MA. Mám tam i fotku kdy v tomhle režimu dokázalo OPC vzít přes 20l / 100 km v průměru za cestu. S 52l nádrží to pak bylo doslova od benzínky k benzínce.
Tohle nemohu říct o slabší a menší Astře OPC, obě auta jsem tady popsal na MA. Mám tam i fotku kdy v tomhle režimu dokázalo OPC vzít přes 20l / 100 km v průměru za cestu. S 52l nádrží to pak bylo doslova od benzínky k benzínce.
Proroze prakticky každý 2.0 diesel jezdi po městě za deset.
To samé jsem mel i s avensis 2.2dcat, po městě 10, kombinace 6.5-7.
To samé jsem mel i s avensis 2.2dcat, po městě 10, kombinace 6.5-7.
Tak to je chyba rendliku určitě. Highlander se zatím drží pod 7 litrů, takže nic moc tvoje vizitka tedy
....ale kdyz koukam na tu cenu priplatku a celkovou cenu, to je na dostrel me E63...Ale chapu, nemusi to tak byt, je to novinarska konfigurace. Jinak teda, za me kombik zlaty univerzal - skoda, ze hynou. SUV ma vyhodu v par vecech, ale dle meho kombi ma tech vyhod vic.
Nerikej mi, ze Scenic 4. Generace Meganu, z ktereho vyvhazi, nema v palubaku dojezd… ma to i ten nas v druhe generaci…
Ano, ciste po meste po Centrech mest typu Praha, Berlin, Brusel ci Varsava, kde jsem to meril - jen ve meste a jen v provozu je to za 10. Kombinaci mam u Mondea 7.3 (ale treba k mori jezdim pod 7 i s rakvi na strese) a u Oktavek a Superbu 5.5-7 dle motorizace a pohonu, vse manualy. Tech 10 v kombinaci mam u Megana, to neni diesel, ale 2.0 16v s HDM automatem.
Nahoď trasu, ať se můžeme pokochat.
Podle mě to v drtivý většině potřeba není, stačí nějaký hrubý povědomí o tom kam člověk jede... a pokud tuším problém, tak radši vezmu dřív, než na tý cca. čtvrtnádrži, na který se o pumpu začínám zajímat obvykle.
Jezdím v průměru za 10 s 60l nádrží a jako problém to nevnímám, i když samozřejmě jsem na pumpě častěji než by se mi líbilo.
Podle mě to v drtivý většině potřeba není, stačí nějaký hrubý povědomí o tom kam člověk jede... a pokud tuším problém, tak radši vezmu dřív, než na tý cca. čtvrtnádrži, na který se o pumpu začínám zajímat obvykle.
Jezdím v průměru za 10 s 60l nádrží a jako problém to nevnímám, i když samozřejmě jsem na pumpě častěji než by se mi líbilo.
No, píšeš/psával jsi, že jezdíš s Tdci nebo TDi v kombajnech za 10l, více aut, a přitom najíždíš docela porce. Já po Brně, Praze + D1 měl v Passatu 8, u Mondea 7,5 průměr, a to jsem na to fakt šlapal. Ale většína cest tedy 50+ km a ve městě vyklidněně, nechci nikomu přejet psa nebo srazit dítě.
S tou Babettou fórek, ale na druhou stranu, fakt jezdíš za hodně..😄
S tou Babettou fórek, ale na druhou stranu, fakt jezdíš za hodně..😄
Nezaskocila ma nutnost prestavky, len ma zaskocili okolnosti, ze kazdy tu presviedca, ako so spalovacimi autami nemusi riesit planovanie a nebolo to celkom tak. Napr. na slovenskych dialniciach nie su informacie o cerpacich staniciach. A ani ich vela nie je.
A kolko slanej vody, auto je este neumyte, mozem to odfotit, aky je "vyhlad". Aj Citigo je cele od soli, ale zrkadla su ciste. Ale uz som pohlad dozadu neriesil, viac sa aj tak nedalo ist a ani nikto nesiel 😁
Praha zapad - Praha. No to zase ne, Megan ma na to nárok, to neni zadnej moderni trivalec, co vyrabi benzin a ani dci 😁
snad na skoro 600hp...
kazdopadne na 45e je super kroutak navic oproti 40i. Umi se to dieselove oprit do kroutaku nebo tocit, podle toho jak se s tim jede..
kazdopadne na 45e je super kroutak navic oproti 40i. Umi se to dieselove oprit do kroutaku nebo tocit, podle toho jak se s tim jede..
U nas policajt nemusi dodrziavat vsetky pravidla cestnej premavky 😄 Mozno nic vazne to nebolo, isiel v sluzobnom aute a z porady.
no a právě proto jsem dal do srovnání 340i a M340i. ale zase něco je x-drive, něco není, něco je mild hybrid, něco není...
nicméně stejný motor má určité vnitřní odpory a "naladění" zase tak moc velkou roli nehraje. pokud spotřeba poklesla, připisoval bych to především tomu, že pro stejnou rychlost míň šlapeš na plyn, protože je víc výkonu.
z čím souhlasit nemůžu, že motor z M340i víc "žere", než stará verze z 540i, navíc o litr. ale třeba se mýlím.
nicméně stejný motor má určité vnitřní odpory a "naladění" zase tak moc velkou roli nehraje. pokud spotřeba poklesla, připisoval bych to především tomu, že pro stejnou rychlost míň šlapeš na plyn, protože je víc výkonu.
z čím souhlasit nemůžu, že motor z M340i víc "žere", než stará verze z 540i, navíc o litr. ale třeba se mýlím.
M340i vs starší 340i
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
abychom měli relevantní srovnání.
pro zajímavost
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
instalovaný výkon nemá se spotřebou mnoho společného, rozhoduje především objem motoru.
ovšem do hry vstupuje mild hybrid, který - a to je vidět u M340i - spotřebu skutečně o necelý litr snižuje. ale to není naladěním motoru, to je tím mild hybridem.
konec konců jsem to viděl u svého auta, kdy po přidání 80 hp spotřeba zůstala prakticky nezměněna, možná mírně poklesla.
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
abychom měli relevantní srovnání.
pro zajímavost
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
instalovaný výkon nemá se spotřebou mnoho společného, rozhoduje především objem motoru.
ovšem do hry vstupuje mild hybrid, který - a to je vidět u M340i - spotřebu skutečně o necelý litr snižuje. ale to není naladěním motoru, to je tím mild hybridem.
konec konců jsem to viděl u svého auta, kdy po přidání 80 hp spotřeba zůstala prakticky nezměněna, možná mírně poklesla.
1.5 dci z kosic do strby 9,5 l spotreba 😄 Celkovy priemer po ceste spat je myslim 7,7, alebo len 7,4.
Ja si kontrolujem stav paliva, ale na Renaulte su len ciarky, cestou tam som mal pol nadrze, naspat 2 ciarky a hned to kleslo na 1. Ide o to, ze vyhoda spalovacich aut je, ze vsade su pumpy a rychlo sa da natankovat. No a vsade az tak neboli a az take rychle to nebolo, aj ked urcite rychlejsie, ako nabijanie. Preto sem pisem, ze kto si kupi BMW, musi s tym pocitat.
Ano, velmi pekne sa islo, konecne dokoncili dialnicu a vyjdem z domu, napojim sa na dialnicu a uz mi len pise, ze chodte rovno hodinu a 3 minuty a zijdem 17 km od lyziarskeho strediska. Ani neviem, kolko je to km a zas tak nepovolenou rychlostou som nesiel. Snezilo a cesta bola mokra, tak len mierne nad limit sa dalo ist. Ale spotreba v Tatrach na zjazde 9,5 l, to su tie uzasne usporne dci motory 😄 S BMW pri suchej ceste by sa dalo ist 180 - 200, preto ma zaujima spotreba a dojazd. Alebo si to kupuju ludia, co pojdu 130? Rovnako pri letnych dialnicnych dovolenkach. Inak asi nema spalovacie auto vyuzitie. A ano, vrzgala bud zadna sedacka, lebo som ju musel posunut dopredu. Predna vrzga stale, ale to prehlusil aerodynamicky hluk, tak som to nejak neriesil.
Jako, že kufr je za zadní nápravou? To určitě. Podobné chyby se tu neustále opakují. Jdu teď na Ducato a tam zase bude chyba v točivém momentu.
Kupodivu jsem nikdy neměl problém s chytáním spodku a to ani u obrubníků. Vzadu ten převis vypadá (a asi je) docela velký, ale reálně jde hodně šikmo nahoru, takže je dostatečně vysoko.
nemůžu si pomoct. vypadá to divně. jako kdyby v půlce odešli na pivo...
https😐/cdn.bmwblog.com/…iss-M850i-03.jpg
https😐/cdn.bmwblog.com/…iss-M850i-03.jpg
No, v zadu je to tmavší i u mne, to je fakt, ale že by si zase neviděl, to neee
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7456230.jpg?…
Tady je vidět fotka, že zevnitř je to mnohem průhlednější, než se to zdá, takhle je to i v reálu.
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7456230.jpg?…
Tady je vidět fotka, že zevnitř je to mnohem průhlednější, než se to zdá, takhle je to i v reálu.
Tak třeba v tom aute na fotce je vidět, ze ten co sedí vzadu nic nevidí😊 já mám třeba rád světlo, z tohohle bych měl deprese
taky jim to přeji, do města dostali scaly a doufám, že brambory pojedou non stop, přestupky budou on-line putovat k uředníkům.
Tak za to, ze se jednou vylil bys mu vzal výsluhy za x let práce? Spousta lidi někoho v aute zabije s odejde s podmínkou…
Ak by si jazdil predpisovo, nemusíš sa báť policajných bavorákov a nakúkať im do áut 😉 (to len na margo tvojej kritiky rýchlej jazdy v súvislosti s Passerovým Chironom).
No a este na tej cerpacej stanici, samozrejme vsetky stojany obsadene, celkom dost dlho som cakal, kym sa nieco uvolni a oni tam vnutri jedli bagety!!! Ako pochopim, ked niekto da nabijat a ide sa najest, ale pri rychlom tankovani, kde jedna z vyhod je rychlost tankovania nechat auto na stojane a objednavat jedlo je nehoraznost. A pointa je ta, ze aj so spalovacim autom si treba prejst cestu a pozriet kde su cerpacky a na rychle presuny spalovacie auto nema chybu. Az na tu cenu nafty 😄
Co osobně je pro me naprosto odporné jsou ty zatmavené zadní okna… tahle móda z osmdesátek a k tomu na půlce auta :no:
S ev sa tak nejak pocita, ze budem riesit, ale toto ma fakt zaskocilo. Podla diskuterov pri spalovacich autach riesit netreba a cerpacky su vsade. Nie su.
Ja som vcera mal pol nadrze, siel som lyzovat, tankovanie som neriesil, ved na spalovacom aute netreba planovat cestu. Samozrejme, ze cestou spat uz bol dojazd 90 km, len som vysiel na dialnicu, dojazd 40 km, benzinka v nedohladne. Musel som spomalit na 130, ako strateg v F1, odbocit z dialnice na cerpaciu stanicu. Po natankovani dojazd nejakych 510 km. Zase je auto doma, je tam pol nadrze a na vikend sa zase mozem vydat na vylet bez planovania 😁 Tolko asi k spalovacim autam. Aj ked je pravda, ze na dialnice nie je lepsie auto a superchargery po ceste nie su vobec.
Příště si budeš stěžovat, že ti umřel pes, jelikož jsi mu nedal najíst? ;-\