Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mig_35
2
Tak to potom není těch 3 mega za supersport tak moc ;-)
Ozzman
1
Hlavně kombík s motorem vzadu uprostřed, kdo to má?! :D
KANKUNEN
1
A ty vaše detaily si autor sám omínusoval. To není už překlep, buď to píše pablb a nebo to jsou chyby pro klikání.
Stanislav Švarc
0
Představte si, že to byl opravdu jen překlep (způsobený tím, že jsem byl myšlenkami trochu dál v textu), který mi pak při kontrole utekl. Samozřejmě hloupý a mrzí mě. Nic víc v tom nehledejte. :-)
KANKUNEN
0
Jako, že kufr je za zadní nápravou? To určitě. Podobné chyby se tu neustále opakují. Jdu teď na Ducato a tam zase bude chyba v točivém momentu.
moan78
1
Tak neviem, autor ti jasne povedal, ze je to preklep a ospravedlnil sa. Akurat zo seba robis blba, ked na to dalej poukazujes.
adamzprahy
2
už jsem chtěl psát, že se s tímto testem ztotožňuji…ale zas tak dozadu ten motor posunutý není :D
MS-sport
2
Četl jsem Tvoji zdařilou recenzi v sekci "moje auto" ja měl ještě 545i..... osmiválec atmosféra. 343 koní, byl jsem moc spokojenej.
adamzprahy
0
Osmiválcové 40i/45i jsem vždycky obdivoval…byť dnešní 40i i po “downsizingu” je objektivně skvělý motor.
MS-sport
1
BMW byla celoživotně "moje značka". Měl jsem jich několik.... :-) už můj děda měl BMW. Dovezl si ho tehdy z Rakouska v roce 1969.....zkoušel jsem i přímou konkurenci tedy Mercedes a Audi, ale tyhle značky mně nikdy nesedly tak jako BMW. :-! :yes:
adamzprahy
0
:-! :yes:
fOE
Milion v priplatcich uz je docela extrem, ale tady jsou hezky videt a celkove to krasne ladi (teda az na ty galvanicke tlacitka, do toho cerno karameloveho interieru by se vic hodila keramika. Kazdopadne ale vyber interieru chvalim :-[]
https://i.imgflip.com/62ghoy.jpg
Co je zajimave je, ze si autor testu posteskl nad prevodem rizeni. Auto s priplatky za 1,1mio a aktivni rizeni nezaskrtnuto. Celkove to ti, co konfiguruji predvadecky obchazi obloukem a nechapu proc (resp. jak to pak chtej prodat)?
https://i.imgflip.com/62ghoy.jpg
Co je zajimave je, ze si autor testu posteskl nad prevodem rizeni. Auto s priplatky za 1,1mio a aktivni rizeni nezaskrtnuto. Celkove to ti, co konfiguruji predvadecky obchazi obloukem a nechapu proc (resp. jak to pak chtej prodat)?
:D :yes: Krásný příklad toho jak se dá u prémie zahučet v příplatcích. Tady je potřeba hodně rozvážnosti.
Je tam obrovsky interval. Kdyz jsem se hral s konfigurakem tak ja to mel tak, ze zaklad s r6 motorem (30d) byl za 60k E, s Mpaketem 65,5k E a ma "minimalni vybava" byla za 72,5k E a byl bych happy. V podstate se dalo vejit do 12k E. Jenze pak clovek zacne zaklikavat a skutecne TOP (neznamena zaskrtnuto bezmyslenkovite, jen stylem penize nejsou problem) by byl u me konkretne za 95k E. Skoro 60% v priplatcich a ani se nezapotis :D , i kdyz 25-30% mi prijde takove nejrozumnejsi.
Vnitřek dobrý. Na můj vkus možná trošku moc načančaný, třeba tý stříbrný na volantu by nemuselo být tolik... ale jinak jo, dobrý.
Nic moc je ta barva. Respektive... barva by se možná dala, ale tak jako mi moc nesedí škodovácká RS modrá s černejma doplňkama, tak mi tady nesedí ta zelená + černá - ta barva je prostě moc tmavá na to, aby byla v kombinaci s černou. A když už teda černý ližiny a masku, tak by to pak chtělo jiný kola.
BTW, fotky mi přijdou slabší než obvykle.
https://img.auto.cz/…pbWc/7456237.jpg?…
Nic moc je ta barva. Respektive... barva by se možná dala, ale tak jako mi moc nesedí škodovácká RS modrá s černejma doplňkama, tak mi tady nesedí ta zelená + černá - ta barva je prostě moc tmavá na to, aby byla v kombinaci s černou. A když už teda černý ližiny a masku, tak by to pak chtělo jiný kola.
BTW, fotky mi přijdou slabší než obvykle.
https://img.auto.cz/…pbWc/7456237.jpg?…
Pamatuju casy, kdy se ojeté auto v zelené barvě nedalo vůbec prodat…
Navíc tenhle odstín fakt evokuje tu fizlovskou pracovni zelenou… když pojedeš po dálnici všichni budou zběsile brzdit
Navíc tenhle odstín fakt evokuje tu fizlovskou pracovni zelenou… když pojedeš po dálnici všichni budou zběsile brzdit
To môžeš brať ako pridanú hodnotu, nie? :D
Když byly u nás ty měřicí modré Oktávky, zatmavene okna, vždycky jsem ji dojel, na její úrovni pribrzdil, hodil oko jestli má vedle sebe kameru a zase frčel dál.
Kdybych měl takové civilní auto a zažíval bych to dvacetkrat za hodinu, asi by me to moc nebavilo:(
Ale třeba to ostatní řidici nedělají
Kdybych měl takové civilní auto a zažíval bych to dvacetkrat za hodinu, asi by me to moc nebavilo:(
Ale třeba to ostatní řidici nedělají
Ak by si jazdil predpisovo, nemusíš sa báť policajných bavorákov a nakúkať im do áut ;-) (to len na margo tvojej kritiky rýchlej jazdy v súvislosti s Passerovým Chironom).
Když jsme měli v roce 2006 tmavě modrou Jettu, která měla chromovaný předek, jako policejní Passati R36, tak z dálky jsem takové vyklízení pruhu taky zažil..... kdyby věděli, že tam je jen 1.6MPI :D:D
Logika si vzala volno? Passer nic neporušil ;-)
Veď práve, on nie, na rozdiel od teba. A jeho si kritizoval.
Já jsem ho kritizoval za porušení zákona ? Oj mamko…
edit: ale možná jsem měl:)
https://www.blesk.cz/…cka-policie.html
edit: ale možná jsem měl:)
https://www.blesk.cz/…cka-policie.html
Mal som tieto skúsenosti s Pašíkom 3.2 (veľmi podobný R36) a v tých časoch ho mala aj PČR.
Tenhle odstín se mi taky nelíbí.
Líbí se mi ty světlý zelený... Corsa, Fabia... i tu Octavii RS bych v tý zelený byl schopen koupit.
Líbí se mi ty světlý zelený... Corsa, Fabia... i tu Octavii RS bych v tý zelený byl schopen koupit.
Tady se neshodneme. Za me se cerne ledvinky hodi prave na tmave barvy, tmave zelena, nebo modra. Jenze to plati jen u aut s Angels Eyes, nebo jejich naznakem. Pak to z toho udela takove "spravne zle" BMW. Problem je to ale u 5er, ta uz AE nema ani naznakem a kdyz das na tmavou barvu tmave ledvinky dostanes genericky podpis. Ja v tom BMW pak proste nepoznam.
Takze na 5er podle me tmave ledvinky jen na svetle barvy, tam kde clovek ma kontrast a pozna masku = pozna auto. Na tmave musi byt chrom (a jeste dodam ze seda, ktera by byla idealni kompromis, je skoda ze se dava jen na M550i).
PS: souhlas, foceno to neni uplne stastne ten caramel, umi vypadat mnohem lepe nez co se povedlo nafotit tady.
https://g30.bimmerpost.com/…s/attachment.php?…
Takze na 5er podle me tmave ledvinky jen na svetle barvy, tam kde clovek ma kontrast a pozna masku = pozna auto. Na tmave musi byt chrom (a jeste dodam ze seda, ktera by byla idealni kompromis, je skoda ze se dava jen na M550i).
PS: souhlas, foceno to neni uplne stastne ten caramel, umi vypadat mnohem lepe nez co se povedlo nafotit tady.
https://g30.bimmerpost.com/…s/attachment.php?…
Dá se jezdit i s klasickým řízením bez AWS, ale je to o třídu níž. Souhlas, je to fičura za pakatel a přínos je obrovský.
Jasne ze da, a me ani nijak zasadne nevadilo. Ja se jen pozastavuju nad tim, ze snad vsechno ostatni jsem mel moznost si osahat, vsechno ostatni se da v predvadeckach nebo na salone videt / zazit... az na AWS. To fakt jakoby prodavat ani nechteli.
KANKUNEN
Celý předek načerno? Kouzlo individuality je pryč. Kdyby ty ledviny byly aspoň v titanu nebo tak.
Jo, respektive... se světlejší barvou možná ano, ale s tou tmavou zelenou se mi to taky nelíbí.
Mne se ta zelená hodně líbí, připomíná mi tu zelenou, co dávaj na Alpiny, ale s nějakou stříbrnou či svěle šedou metalízou by ta černá kombinace byla asi hezčí
Co osobně je pro me naprosto odporné jsou ty zatmavené zadní okna… tahle móda z osmdesátek a k tomu na půlce auta :no:
Já to mám na autě taky, z výroby, taky mi to nepříjde nejkrásnější, ale je to dost praktické, protože je tam fakt špatně vidět :)
Když už, tak všude. Nebo jen ten zavazadlový prostor
Není snad zakázáno, aby to bylo takto zatmavené i u řidiče ?
Nějaký procenta, ne?
No, ale ten limit na přední okna je nižší, než na ty zadní? Čelní má mít propustnost 75 % a boční u řidiče 70 %, né méně, takže logicky nemohou být černé, jako vzadu a v kufru. Tak to mám na autě já, přední je jen 30 % a zadní je pak tmavá tak, že tam skoro není vidět, tam je zase limit, že třeba na 5. dveří musí prosvítat brzdové světlo, pokud tam je.
Já radši vzadu roletu zavazadlového prostoru a všechny okna stejně.
Proti gustu :) Já to tak koupil, druhé auto mam taky zatmavené, ale né tak moc do černa... nějak mne nenapadlo se nad tím pozastavovat :D
Tak třeba v tom aute na fotce je vidět, ze ten co sedí vzadu nic nevidí:) já mám třeba rád světlo, z tohohle bych měl deprese
No, v zadu je to tmavší i u mne, to je fakt, ale že by si zase neviděl, to neee
https://img.auto.cz/…pbWc/7456230.jpg?…
Tady je vidět fotka, že zevnitř je to mnohem průhlednější, než se to zdá, takhle je to i v reálu.
https://img.auto.cz/…pbWc/7456230.jpg?…
Tady je vidět fotka, že zevnitř je to mnohem průhlednější, než se to zdá, takhle je to i v reálu.
Že by lidi vzadu nic kvůli zatmavení neviděli je přehnané. Na gazíku to mám, u kombíků mi to obecně nevadí.
nemůžu si pomoct. vypadá to divně. jako kdyby v půlce odešli na pivo...
https://cdn.bmwblog.com/…iss-M850i-03.jpg
https://cdn.bmwblog.com/…iss-M850i-03.jpg
Mám to na GTčku zatmavené taky tak - není vidět dovnitř, zatímco pasažeři vidí ven v pohodě a nepotřebuješ roletky proti slunci. Za mě maximálně praktická věc. Že nejdou stejně zatmavit přední je věcí legislativy, s tím nic nenaděláš.
Já zas nesnesnu nezatmavená okna :D Asi jsem nezažil osmdesátky :D
Tak jestli myslí Mig takové ty černé aftermarket fólie, co se lepila na auta kolem přelomu milénia, většinou ftuningu na olítané pekáče, tak to se mi taky nelíbí, ale tohle je trochu zkousnutelné, ale hlavně i praktické.
Alpina Grün II mi přijde víc metalická. Tahleta se jmenuje Goodwood Green z Individual programu a hodně mi připomíná British Racing Green.
adamzprahy
Stále si myslím, že na trhu není nic co by lépe kombinovalo sportovní vlastnosti, dynamiku, komfort, prostornost, celkovou praktičnost a ve výsledku i cenu (nemyslím testovaný kus), než 540i touring :yes:
Cena v praxi nemusí být takto vysoká. V mém okolí včetně mě jezdí kusy takřka o milion levnější. Teď tedy BMW podražilo, ale stále se bavíme o stovkách tisíc dolů i s důstojnými specifikacemi. Plus lokální slevy.
Cena v praxi nemusí být takto vysoká. V mém okolí včetně mě jezdí kusy takřka o milion levnější. Teď tedy BMW podražilo, ale stále se bavíme o stovkách tisíc dolů i s důstojnými specifikacemi. Plus lokální slevy.
Nemluvě o tom, jak moc dolů se člověk dostane, když koupí lehce jetý auto / předváděčku. Ta cena opravdu není tak strašná, jak by se mohlo na první dobrou zdát.
Malý problémik je, že tie predvádzačky sú podobne načančané a nabité výbavou, ktorú by si inak nezaklikol. Ono potom tá zľava vyzerá zaujímavo, ale výsledná cena je aj tak vyššie, ako by mohla byť, ak by si špecifikoval striedmo a mal tiež zľavu. Lenže zase na nové auto do výroby takú zľavu zďaleka nedostaneš. Notabene nie dnes, keď sú 20 či 30% zľavy dávnou minulosťou a človek je rád, že vyhandluje 10% na auto do výroby.
Není to pravidlo, v Cartecu jsem pořizoval střídmě vybavenou 540i právě jako předváděčku. Jen je potřeba se s prodejcem trochu dopředu domluvit, co si má nechat dovézt na salon :D
Alebo tak, to je ideálny prípad. To je ale pomerne vzácne, musíš sa jednak s predajcom poznať a zosynchronizovať svoje a ich potreby.
Ptal jsem se dealera, podle čeho vybírají konfiguraci předváděček a berou podle toho, co se nejvíc prodává, zpravidla tedy firemní fleetové konfigurace a taky aby ztráta při následním prodeji byla co nejmenší. Takže tam vrznou kožený sesle, případně M paket, aby to nějak vypadalo, nějakej akční balíček a tím to většinou hasne. To není zrovna něco, co by si člověk rád naspecifikoval sám pro sebe.
Ja mám skúsenosti, že tie predvádzačky sú plné blbostí. Dôležité je - ako píšeš - aby to dobre vyzeralo pri prvej jazde, teda dávajú sa tie vizuálne veci, interiérové pakety plus samozrejme maximálny infotainment, ale to, čo už tak vidieť nie je a má vplyv na jazdu, na to sa kašle (viď AWS ako píše webpaja). Výsledkom sú práve drahé autá nabité vecami, ktoré by som nechcel ani zadarmo (napr. koža bez vetrania).
Teda darmo mi dajú výbavou nabité auto v cene 100t eur s 20% zľavou, teda za 80t, keď ja by som si našpecifikoval auto za 75t a aj s polovičnou 10% zľavou som niekde úplne inde.
Naviac ako píšu iní, už ani na tie predvádzačky nie sú také zľavy, lebo pri dlhých dodacích lehotách je okamžite dostupné auto lákavé a nie je dôvod ho moc zlacňovať.
Teda darmo mi dajú výbavou nabité auto v cene 100t eur s 20% zľavou, teda za 80t, keď ja by som si našpecifikoval auto za 75t a aj s polovičnou 10% zľavou som niekde úplne inde.
Naviac ako píšu iní, už ani na tie predvádzačky nie sú také zľavy, lebo pri dlhých dodacích lehotách je okamžite dostupné auto lákavé a nie je dôvod ho moc zlacňovať.
To bývávalo, sleduju to hodně (mám objednáno a čekám, zda to vůbec vyrobí) a ty předváděčky jsou drahé skoro jako ceník, už jen proto, že máš auto tady a teď... Já mám (ze září) smluvně zaručenou ještě fakt luxusní slevu, ale to už se asi nikdy opakovat nebude...
Vzal jsi nakonec tu 550i? A taky v caramelu?
Jo, ale je prostě pořád problém s čipy...Ale jinak tenhle caramel, co je i zde a barva modrá tanzanite.
Tanzanite je rozhodne krajšia ako testovaná zelená. Na 3er mi príde možno trošku tmavá, ale k väčšiemu dôstojnému sedanu ako je 5er je to výborná voľba. :yes:
Gratulace a hlavně ať se dočkáš :-[] Já měl mít v září dodání…no a máme konec ledna a auto nikde.
A 540 nebo 550?
640i :-)
Hádám, že tam máš HarKar, el. víko kufru, kamerový systém a tažné, ne? "Nejlepší" kombinace :-[]
Právě že nemám. Jen standard el. víko kufru a kamera. Držel jsem se hodně při zemi i s ohledem na výrobu s tím, že pak bude dodání standardně 3-4 měsíce. A skutek utek. Kolegovi takhle odstavili na neurčito m340i snad jen kvůli zadní kameře.
U Mercedesu mi na druhé auto ve výrobě dali na výběr: buď nebude el. víko a dodáme o měsíc později, nebo el. víko chcete, takže dodání v nedohlednu a klidně můžete odstoupit od smlouvy. Super :D
U Mercedesu mi na druhé auto ve výrobě dali na výběr: buď nebude el. víko a dodáme o měsíc později, nebo el. víko chcete, takže dodání v nedohlednu a klidně můžete odstoupit od smlouvy. Super :D
Hmm, tak to nevím... no já mám HarKar v zákaldu (u M550), takže tam mám smolíka. Kamerový systém bych asi i obětoval, to víko by mě štvalo, ale co už, ruce mi neupadnou...tak uvidím, jak to bude vypadat v únoru
Ano, máš pravdu, dneska je ta doba jinak. Mám to už od roku 2019, to se dalo koupit ještě normálně. Za normálních okolností bych se toho už zbavil, ale co pak...? Sice prodám dobře, ale nepořídím už nic líp. A LCI se mi už tolik nelíbí ...
Presne tak. Dnes sa zachované autá z r. 2019-2020 dajú predať v podstate za toľko, za koľko sa kúpili, čiže z tohto pohľadu super. Ale čo potom? Rovnaké, len nové auto za cenu o 30% vyššiu?
Čus, řeším to stejné. A k těm slevám, aktuálně 8% max. Když jsem hooodně tlačil, tak se skřípěním zubů a schvalováním majitele salonu dají 10%. A to se s prodejcem i majitelem znám. Bylo to na eMko, tam to je trochu jiné, ale i tak. Ve 2019 jsem svůj Touring vyhandloval za -29%... Tak moc je to špatný.
Teď trochu nahrává dobrý kurz koruny, takže ideálně něco dotáhnout z DE. Ale i tak, není to žádná sláva ...
BTW: Je jedno jak moc se s Vránkem znáš, vždy staví byznys před známé. Už tam raději nejezdím...
BTW: Je jedno jak moc se s Vránkem znáš, vždy staví byznys před známé. Už tam raději nejezdím...
Tyjo a mně se zase LCI fakt líbí více, obzvlášť předek...a je super, že nic moc neudělali s interiérem.
Jsem zvědavý, jak se mi podaří prodat 540i z 6/2019, budu mít tak 60 tis km...
Jsem zvědavý, jak se mi podaří prodat 540i z 6/2019, budu mít tak 60 tis km...
Dal bych přednost M340i a asi bych se svoji výškou 175 cm nijak netrpěl. Skoda, ze tenhle motor nedávají i do pětky:(
Bohužel ta zdaleka nedosahuje komfortu a odhlučnění pětky. Ale jinak skvělá volba :yes:
Už jsem jednou také přemýšlel, že by M performance pětka s ostřejší 40i mohla být zajímavá :)
Už jsem jednou také přemýšlel, že by M performance pětka s ostřejší 40i mohla být zajímavá :)
Výnimočne sa zhodujeme, tiež by som uprednostnil M340i pred 540i; vyšší výkon v menšom aute. Aj keď čisto dizajnovo je 5er krajšia ako 3er (5er v M pakete je pre mňa najkrajšie súčasné BMW).
Jsou to urcenim uplne jina auta. 3er je v benzinu chuligan, v dieslu (30d) se sklidni a je napul cesty k limo. 5er pak je proste limo. Podle me si ani nekonkuruji, jen se doplnuji.
Samozrejme áno, ale nejaký cross-shopping tam je. Sú to proste stredne veľké sedany so silným benzínovým šesťvalcom, jeden o chlp väčší a priestrannejší, komfortnejší a tichší, zato o chlp pomalší a naopak. Zase ten rozdiel nie je taký, že 340i je ostrý hotsedan a 540i je čistá limuzína, sú to trošku odlišné odtiene šedej.
Myslím, že mnohí tunajší majitelia či záujemcovia pozerali aspoň v určitej fáze výberu po oboch.
Myslím, že mnohí tunajší majitelia či záujemcovia pozerali aspoň v určitej fáze výberu po oboch.
Jako cestovní sedan mi 540i přišla lepší, ale M340i je o tolik zábavnější, že chtít to od pracovního auta, tak neváhám ;-)
Nejaky cross-shopping je, ale podle me prave docela maly. Sam jsem byl prekvapeny jak velky rozdil mezi 3er a 5er je. Samozrejme se muzes z 3er pokusit udelat 5er a naopak, ale jde to proti jejich naturelu. Za me je ten rozdil stejne velky jako mezi 1er a 3er. Proste rozdil tridy.
Univerzal asi tazko, teren zvladne lepsie minule testovany a6 allroad. Do mesta spalovacie auto velmi nie je a na dialnice nebude lepsi diesel? Mozno uviverzal na cesty na stredne vzdialenosti :-)
Univerzál na silnici, to je pravda.
Na dálnice tohle klidně taky, těch pár korun za palivo navíc tě nezabije. Až při hodně velkým nájezdu bych šel do nafty.
Z bočního profilu je vidět, že mimo silnici to moc nebude a i při přejíždění nějakých výrazný zlomů bude potřeba dávat pozor... to zadní kolo působí až trošku "zamáčklé"
https://img.auto.cz/…pbWc/7456239.jpg?…
Na dálnice tohle klidně taky, těch pár korun za palivo navíc tě nezabije. Až při hodně velkým nájezdu bych šel do nafty.
Z bočního profilu je vidět, že mimo silnici to moc nebude a i při přejíždění nějakých výrazný zlomů bude potřeba dávat pozor... to zadní kolo působí až trošku "zamáčklé"
https://img.auto.cz/…pbWc/7456239.jpg?…
Kupodivu jsem nikdy neměl problém s chytáním spodku a to ani u obrubníků. Vzadu ten převis vypadá (a asi je) docela velký, ale reálně jde hodně šikmo nahoru, takže je dostatečně vysoko.
Jestli má auto plnit ještě parametry mimo silnice, tak to z principu jsou ideály asi jinde. Akorát že Allroad rozhodně nemá ty sportovní vlastnosti pětky, která jezdí více jako sportovní auto než rodinný kombík.
V zásadě souhlas, jen bych se ve výběru posunul buď do jízdy s 340i, nebo do komfortu s X5. Ten kompromis s 540i je na mně moc kompromis.
pradeda777
....že se BMW ten "rozsekaný" super sport u Brna vyplatil.... :-[] :-[] :-[] Ale ne daňovým poplatníkům, kteří to budou muset "zacálovat". Spousta lidí nemá teď na zaplacení energie pro domácnost a zpovykaní policajti si budou vozit zadky v předražených limuzínách...jako by Oktávky nestačily.....FUJ!
Tak tých “zpovykaných policajtov” bude iba pár. Ostatný budú iba v tých Octaviach.
Tady je jeden z těch zpovykaných....https://www.seznamzpravy.cz/…c-mesicne-186407
Tak za to, ze se jednou vylil bys mu vzal výsluhy za x let práce? Spousta lidi někoho v aute zabije s odejde s podmínkou…
vzhledem k veku bude tak 40 roku brat vysluhu, pripadne pak doplatek do penze, coz pri vysluze 35tis mesicne dela tak 16mega v dnesnich cenach.
a to zacalujeme my, cca 3mega lidi v soukrome sfere, kteri tahneme tuhle zemi bud vyrobou nebo sluzbama.
ostatni se vpostate vezou.
a to zacalujeme my, cca 3mega lidi v soukrome sfere, kteri tahneme tuhle zemi bud vyrobou nebo sluzbama.
ostatni se vpostate vezou.
ale zase nesmí celý život podnikat při práci. klidně to můžeš jít dělat. mě to neláká
kdes na to přišel, že policajt nepodniká?
kdyz u policajtu skoncil, tak uz podnikat muze
U nas policajt nemusi dodrziavat vsetky pravidla cestnej premavky :-) Mozno nic vazne to nebolo, isiel v sluzobnom aute a z porady.
Tom Pro
Idealni pro policii 👍
taky jim to přeji, do města dostali scaly a doufám, že brambory pojedou non stop, přestupky budou on-line putovat k uředníkům.
webpaja
40i je nádherně jemný a pružný, úsporností strčí do kapsy i mnohem slabší šestiválcové dýzly z minulé dekády. Tomuto konkrétnímu modelu (barva a kola nejsou můj šálek kávy) chybí jen zmiňované variabilní řízení s natáčením zadní nápravy. Rozdíl je obrovský a toho, kdo tak neučiní může jen trochu těšit, že řízení už nemá tu mrtvolnost F10.
Bohatě stačí pasivní podvozek (ačkoliv bych tomu nevěřil) a 19" kola umí nejen vypadat, ale jsou i přes RFT pneu ideální z hlediska komfortu.
Vlastní nevím co G30 po FL vytknout. Snad jen váhu po instalaci mildhybridního systému. Pokud pak budete jezdit v režimu sport individuál, není potřeba řešit start/stop a zároveň je brzdný účinek jednotky po sundání nohy z plynu konstantní (čti nezvykle silný).
P.S.: srovnání s M340i není úplně relevantní, motor je naladěn jinak. Není tak dravý a i přes mnohem vyšší hmotnost jezdí minimálně o litr úsporněji. Vše ostatní (podvozek, hluk od kol i vzduchu, potaz, celkové pohodlí) je pak o třídu výš. Chtít M340i, tak o 540i ani neuvažuji.
Bohatě stačí pasivní podvozek (ačkoliv bych tomu nevěřil) a 19" kola umí nejen vypadat, ale jsou i přes RFT pneu ideální z hlediska komfortu.
Vlastní nevím co G30 po FL vytknout. Snad jen váhu po instalaci mildhybridního systému. Pokud pak budete jezdit v režimu sport individuál, není potřeba řešit start/stop a zároveň je brzdný účinek jednotky po sundání nohy z plynu konstantní (čti nezvykle silný).
P.S.: srovnání s M340i není úplně relevantní, motor je naladěn jinak. Není tak dravý a i přes mnohem vyšší hmotnost jezdí minimálně o litr úsporněji. Vše ostatní (podvozek, hluk od kol i vzduchu, potaz, celkové pohodlí) je pak o třídu výš. Chtít M340i, tak o 540i ani neuvažuji.
:yes:
M340i vs starší 340i
https://www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
https://www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
abychom měli relevantní srovnání.
pro zajímavost
https://www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
instalovaný výkon nemá se spotřebou mnoho společného, rozhoduje především objem motoru.
ovšem do hry vstupuje mild hybrid, který - a to je vidět u M340i - spotřebu skutečně o necelý litr snižuje. ale to není naladěním motoru, to je tím mild hybridem.
konec konců jsem to viděl u svého auta, kdy po přidání 80 hp spotřeba zůstala prakticky nezměněna, možná mírně poklesla.
https://www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
https://www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
abychom měli relevantní srovnání.
pro zajímavost
https://www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
instalovaný výkon nemá se spotřebou mnoho společného, rozhoduje především objem motoru.
ovšem do hry vstupuje mild hybrid, který - a to je vidět u M340i - spotřebu skutečně o necelý litr snižuje. ale to není naladěním motoru, to je tím mild hybridem.
konec konců jsem to viděl u svého auta, kdy po přidání 80 hp spotřeba zůstala prakticky nezměněna, možná mírně poklesla.
To co rozhoduje není jen o objemu motoru, ale o váze, odporu vzduchu, ale hlavně jízdním stylu. Většinu cest mám okresky a dálnici...spotřeba 7,7 (bez čipu).
Naopak, u posledních tří gazíků mi po chipu spotřeba reálně klesla.
Naopak, u posledních tří gazíků mi po chipu spotřeba reálně klesla.
no a právě proto jsem dal do srovnání 340i a M340i. ale zase něco je x-drive, něco není, něco je mild hybrid, něco není...
nicméně stejný motor má určité vnitřní odpory a "naladění" zase tak moc velkou roli nehraje. pokud spotřeba poklesla, připisoval bych to především tomu, že pro stejnou rychlost míň šlapeš na plyn, protože je víc výkonu.
z čím souhlasit nemůžu, že motor z M340i víc "žere", než stará verze z 540i, navíc o litr. ale třeba se mýlím.
nicméně stejný motor má určité vnitřní odpory a "naladění" zase tak moc velkou roli nehraje. pokud spotřeba poklesla, připisoval bych to především tomu, že pro stejnou rychlost míň šlapeš na plyn, protože je víc výkonu.
z čím souhlasit nemůžu, že motor z M340i víc "žere", než stará verze z 540i, navíc o litr. ale třeba se mýlím.
Jel jsem M340i s MH a porovnávám s 540i s MH. Motor v trojce je mnohem ostřejší a reálně mi vzal o víc než litr víc oproti 5er.
Nemýlíš se, M340i nežere víc. Zkušenost po 40 tis. km. Je to o stylu jízdy. Poprvé s tebou bez výhrad souhlasím :D
hele to seš ty si vzpomínám, že?
ad ten výkon - ty máš M340i a naměřil jsi 375 koní? nebo jak to tehdy bylo? já jsem si to asi spletl s 340i, M340i už má 375 koní normálně? připomeň pls
ad ta spotřeba tehdy - ty máš mild hybrid nebo ne?
je k mání jedna skladovka M340i ještě bez hybridu tak je to jeden z favoritů, navíc ještě snesitelných 1670 kg i s x-drivem /schválně mrkni do techničáku kolik tam máš dík
edit: nemůže, nežere a proč by měla... stačí se podívat do čísel výrobce
ad ten výkon - ty máš M340i a naměřil jsi 375 koní? nebo jak to tehdy bylo? já jsem si to asi spletl s 340i, M340i už má 375 koní normálně? připomeň pls
ad ta spotřeba tehdy - ty máš mild hybrid nebo ne?
je k mání jedna skladovka M340i ještě bez hybridu tak je to jeden z favoritů, navíc ještě snesitelných 1670 kg i s x-drivem /schválně mrkni do techničáku kolik tam máš dík
edit: nemůže, nežere a proč by měla... stačí se podívat do čísel výrobce
Mám M340i Touring 2020 bez hybridu. Naměřil jsem 413 koní (bez úpravy), má mít 374 koní. Fotka v mé galerii. V TP je 1800 kg, jeden nechal auto zvážit a mělo 1840 kg. Sedan bude mít tak o 100 kg méně.
Udivuje mně u “závodníka” preference řízené zadní nápravy. Mně to při zkušebce dost rušilo, nevěděl jsem, jestli se mi zadek smýkl lehkou ztrátou adheze přidáním plynu na výjezdu, nebo jestli se zrovna natočila zadní kola…
Ale třeba si na to jde časem zvyknout.
Motor potvrzuji, jezdil jsem předFL a byla to raketa i tichounká kočička, možná až moc kultivovaná na ten výkon.
Ale třeba si na to jde časem zvyknout.
Motor potvrzuji, jezdil jsem předFL a byla to raketa i tichounká kočička, možná až moc kultivovaná na ten výkon.
Nevím proč u závodníka :-[] U aut, které chceš opravdu řídit vyhledávám obratnost a ta je s AWS mnohem větší, dokonce i řízení je lepší než standardní. Natáčecí zadní kola má i 911 a určitě to není na škodu.
Jde jen o zvyk jak nádherně zadní kola pomáhají do zatáček.
Jde jen o zvyk jak nádherně zadní kola pomáhají do zatáček.
Myslel jsem to v dobrém, jezdíš s Dinarem okruhy, řídíš Jagy a skvěle o tom všem píšeš, takže předpokládám, že řízení a jízda má u Tebe větší váhu než u průměrného řidiče.
Zajímá mně Tvůj názor, protože jsem po jednodenní zkušebce s 540i to AWS nezaškrtl, protože jsem nebyl schopný poznat, jestli to jemné sklouznutí zádi v ostřejší zatáčce je ztráta adheze na výjezdu nebo práce AWS. Jestli se to při delším soužití dá poznat, kdy už si pomáháš lehkým driftem. Aby to pak nedopadlo, dobrý, to je AWS, ještě můžeš, přidej a pak hodiny a vítejte v lese..:-)
Zajímá mně Tvůj názor, protože jsem po jednodenní zkušebce s 540i to AWS nezaškrtl, protože jsem nebyl schopný poznat, jestli to jemné sklouznutí zádi v ostřejší zatáčce je ztráta adheze na výjezdu nebo práce AWS. Jestli se to při delším soužití dá poznat, kdy už si pomáháš lehkým driftem. Aby to pak nedopadlo, dobrý, to je AWS, ještě můžeš, přidej a pak hodiny a vítejte v lese..:-)
Hranice kdy to drží se posune dál, ale vzhledem k tomu, že 540ix není žádná driftovací mašina to nevadí. Kromě pár výjezdů z vedlejší nebo hodně ostrého utahováku s plným plynem zadek moc nerozhodíš.
AWS dodá ještě víc pocitu řízení zadkem a ta obratnost navíc za to prostě stojí. Já to nemám, Dinar ano a je to rozdíl. Navíc mi přijde aktivní řízení o něco citlivější a lepší než standard.
AWS dodá ještě víc pocitu řízení zadkem a ta obratnost navíc za to prostě stojí. Já to nemám, Dinar ano a je to rozdíl. Navíc mi přijde aktivní řízení o něco citlivější a lepší než standard.
topten
nic moc, tohle je uz oblast naslapanejsich dvoulitru.
jde evidentne o podladeny motor, samozrejme s mnohem lepsi charakteristikou a nejspis zivotnosti nez podobne vykonej dvoulitr
jde evidentne o podladeny motor, samozrejme s mnohem lepsi charakteristikou a nejspis zivotnosti nez podobne vykonej dvoulitr
no to je o čem píšu, že v trojce podobný motor 378 hp a jinde zase 510, proto za takové auto dát 2-3M je trochu výsměch...
živnotnost? kolega co ode mě bral moji 40i po úpravě na 405 koní měnil turbo ve 180 tkm... což mi přijde slušné. a motor samotný vydrží nesmysl...
živnotnost? kolega co ode mě bral moji 40i po úpravě na 405 koní měnil turbo ve 180 tkm... což mi přijde slušné. a motor samotný vydrží nesmysl...
3er má běžný top v modelu M340i, 5er pak v M550i. Proto zřejmě to podladění a motor v M3/4 je jiný. Souhlas, že by to sneslo větší výkon.
Důležitější než papírová čísla o výkon u je reálná zkušenost. Neříkám, že bych tak klidně ještě 100HP nechtěl, ale je tam víc než dostatek dynamiky na valnou většinu běžných situací a to navíc s úžasnou spotřebou.
ten motor je balzam na nervy. I bez m vejfuku ma krasnej zvuk, hejbe se dole, prevodovka dela co ma. Najit na nem chybu skoro nekde. Oproti podobne silnejm dvoulitrum nezere vic...
Po FL je zvuk utlumenější. Pořád ale nádhera. Ovšem kam se to hrabe na V6 kompresor co jsem měl u XE-S. :-)
A to se podivej jak ho ladi v 545e. ;-)
snad na skoro 600hp...
kazdopadne na 45e je super kroutak navic oproti 40i. Umi se to dieselove oprit do kroutaku nebo tocit, podle toho jak se s tim jede..
kazdopadne na 45e je super kroutak navic oproti 40i. Umi se to dieselove oprit do kroutaku nebo tocit, podle toho jak se s tim jede..
Ta váha navíc ti u toho nevadí?
mam to v x5 a nevadi. Oproti m50d je to lehce pres 150kg, od 40d necelych 200. Nakonec mozna i min protoze 45e ma vzduch a nezavisly topeni. Pro 545 je to dokonale vyvazeny, x5 je mirne tezsi na zadek nez na predek. Kdyz jsem presednul z 40d hmotnostne zadnej rozdil pri jizde. Pro x5 je nejvetsi problem u svizny jizdy sirka, na malejch okreskach je toho auta dost.
Tak v X5 si to dovedu představit jasně, to auto je těžké tak jako tak (jel jsem 530d), a jede neuvěřitelně na gazíka, ale pořád tam ta výška a hmotnost cítit je, takže člověk nemá takové nároky na jízdu jako v 3er nebo 5er.
Možná/asi máš i nižší těžiště.
Gratuluju k volbě, X5 pro rodinu je dokonalé auto IMHO, pokud kombinuje kultivovanost 40i s tahem a spotřebou 40d, wow, ideál.
Možná/asi máš i nižší těžiště.
Gratuluju k volbě, X5 pro rodinu je dokonalé auto IMHO, pokud kombinuje kultivovanost 40i s tahem a spotřebou 40d, wow, ideál.
můj názor: čím větší a těžší auto, tím míň by mi vadily baterky, hybridy, pohon všech kol a podobné nesmysly zvyšující hmotnost. ale do trojky a čtyřky bych nic takového nechtěl nebo se tomu bránil zuby nehty. pětka - tam už se to asi láme. u sedmičky nebo X5ky je to celkem jedno...
Přesně, otázka je to právě u té pětky, protože 540i jede jak z praku i bez baterek. Ale možná pokud jezdíš hlavně dálnice nebo město, a na okresky moc nevjedeš, může to být super i v pětce.
Ale zase je škoda nevzít poslední čistý benzín, dokud to jde.
Ale zase je škoda nevzít poslední čistý benzín, dokud to jde.
to je ale verze 340 hp, a co mě krká neskutečně, že ji nelze mít po FL, který je, co se týče světel, nebe a dudy. ze začátku jsem na to koukal podle fotek přes prsty, pak jsem jich pár viděl naživo a třeba na černém autě ty zadní světla vypadají naprosto skvěle.
Súhlas (už druhý raz v krátkej dobe, je to možné? :D ), facelift je vďaka novým svetlám o dosť krajší ako predface, ale zase 540i stratila výkon a nabrala kilá a baterky. Tož dilema (ak má niekto teda ešte možnosť dostať predface 540i).
Ale ako píše webpaja, ten mildhybrid problém nerobí a zjavne z hľadiska spotreby prináša efekt. Takže pri 540i, veľkom sedane, ktorý už z princípu nie je taký ostrý ako menšia M340i, by tie baterky nemuseli nejak vadiť.
Ale ako píše webpaja, ten mildhybrid problém nerobí a zjavne z hľadiska spotreby prináša efekt. Takže pri 540i, veľkom sedane, ktorý už z princípu nie je taký ostrý ako menšia M340i, by tie baterky nemuseli nejak vadiť.
Podle mně kreslili 5er už rovnou po FL, vypadá perfektně. Mild hybridu bych se nebál, ve městě pomůže kultivovanosti a mimo město…no uvidíme..:-)
Me se libi lampy (predni, diky AE, zadni diky vsemu) vic na predFL. PoFL se mozna vyhladil tvar, ale vepredu to ztratilo identitu a vzadu se hodi vazne pekne jen na hodne tmave barvy, ktere zamaskuji ten cerny lem. Jinde je i zadek opruz.
G30 poFL bych dal za vzhled asi 1- (treba G20 to ma u me za cistou jednicku).
G30 poFL bych dal za vzhled asi 1- (treba G20 to ma u me za cistou jednicku).
40i stačí naflashovat a umí všechno, až bych řekl, že toho krouťáku odspodu je skoro moc. S tím je dobré ještě flash převodovky s rozjezdy na dvojku v comfortu, pak funguje perfektně.
xxc
Ja som vcera mal pol nadrze, siel som lyzovat, tankovanie som neriesil, ved na spalovacom aute netreba planovat cestu. Samozrejme, ze cestou spat uz bol dojazd 90 km, len som vysiel na dialnicu, dojazd 40 km, benzinka v nedohladne. Musel som spomalit na 130, ako strateg v F1, odbocit z dialnice na cerpaciu stanicu. Po natankovani dojazd nejakych 510 km. Zase je auto doma, je tam pol nadrze a na vikend sa zase mozem vydat na vylet bez planovania :-D Tolko asi k spalovacim autam. Aj ked je pravda, ze na dialnice nie je lepsie auto a superchargery po ceste nie su vobec.
Jakou si z toho bereš pointu? :-)
S EV bys byl v pytli, tady jsi musel odbočit z dálnice a vnímáš to jako strašný příkoří...
S EV bys byl v pytli, tady jsi musel odbočit z dálnice a vnímáš to jako strašný příkoří...
S EV by vyrazil z domova s plnou a nemusel by nic řešit :)
S ev sa tak nejak pocita, ze budem riesit, ale toto ma fakt zaskocilo. Podla diskuterov pri spalovacich autach riesit netreba a cerpacky su vsade. Nie su.
Tebe zaskočila nutnost jedné pětiminutové zastávky? To řídíš prvně?
Nezaskocila ma nutnost prestavky, len ma zaskocili okolnosti, ze kazdy tu presviedca, ako so spalovacimi autami nemusi riesit planovanie a nebolo to celkom tak. Napr. na slovenskych dialniciach nie su informacie o cerpacich staniciach. A ani ich vela nie je.
No pokud mu na cestu od čerpačky domů padlo půl nádrže, tj. méně než polovina cesty... tak se obávám, že by to s EV taky úplně nevyšlo.
No a este na tej cerpacej stanici, samozrejme vsetky stojany obsadene, celkom dost dlho som cakal, kym sa nieco uvolni a oni tam vnutri jedli bagety!!! Ako pochopim, ked niekto da nabijat a ide sa najest, ale pri rychlom tankovani, kde jedna z vyhod je rychlost tankovania nechat auto na stojane a objednavat jedlo je nehoraznost. A pointa je ta, ze aj so spalovacim autom si treba prejst cestu a pozriet kde su cerpacky a na rychle presuny spalovacie auto nema chybu. Az na tu cenu nafty :-)
Co máš vůbec za diesel že máš na plnou dojezd 510km? To mám pomalu víc s benzínovým desetiválcem.
540i má dojezd 510 km jedině při spotřebě přes 13l / 100 km. V testu měli spotřebu 10.5l takže dojezd něco přes 650 km. Nádrž je na 68l + má nějakou rezervu, nejvíc jsem natankoval přes 69l.
Na 10,5 už to chce jezdit hodně rychle nebo pořád město. ;-)
Co si stezujete ? Za 10 mi jezdi Megan bezne a to na to skoro neslapu :D
Ty bys jezdil i na Babettě za 6l, koukám. Vinohrady? P6?
Praha zapad - Praha. No to zase ne, Megan ma na to nárok, to neni zadnej moderni trivalec, co vyrabi benzin a ani dci :D
1.5 dci z kosic do strby 9,5 l spotreba :-) Celkovy priemer po ceste spat je myslim 7,7, alebo len 7,4.
Tak to je chyba rendliku určitě. Highlander se zatím drží pod 7 litrů, takže nic moc tvoje vizitka tedy
To neni chyba auta, ja s tim stejnym motorem v Meganu 3 a taky s EDC jezdil za 5,5 - já :D To aby jakubMG nerikal, ze vsechno mi zere jak tank. A to bylo i v kombinaci s Prahou. Takze dejme tomu Scenic je vyssi a urcite novejsi - vyssi Euro norma, takze tak 6,5 bych videl realitu. Prohlem tedy neni auto, ale ridic, jako obvykle u xxc :D
6,5 je asi realita, ale nie na diaľnici, skôr okresky a nejaké rýchlejšie mesto. Zaujímavé, že všetky porovnateľné diesle, čo máme doma, jazdia pod 6.
Akym zazrakom urobis 9,5 z KE do Strby? ci 9,5 je spotrebovane mnozstvo paliva dokopy? lebo to by sedelo.
Ale na spotrebu 9,,5/100 musis byt bud debil a ist na 4ty prevod 140 cely cas alebo ist 180 po dialnici.
Ani matematicky to nevychadza, lebo 9,5 tam a 7,7priemer znamena 5,9 naspat.
Cez vikend som siel KE-smokovec a spotreba 5,1, dialnica pohoda 120ka a este dulo oproti, ze veterny rukavnik bol v pozore.
Ale na spotrebu 9,,5/100 musis byt bud debil a ist na 4ty prevod 140 cely cas alebo ist 180 po dialnici.
Ani matematicky to nevychadza, lebo 9,5 tam a 7,7priemer znamena 5,9 naspat.
Cez vikend som siel KE-smokovec a spotreba 5,1, dialnica pohoda 120ka a este dulo oproti, ze veterny rukavnik bol v pozore.
No, píšeš/psával jsi, že jezdíš s Tdci nebo TDi v kombajnech za 10l, více aut, a přitom najíždíš docela porce. Já po Brně, Praze + D1 měl v Passatu 8, u Mondea 7,5 průměr, a to jsem na to fakt šlapal. Ale většína cest tedy 50+ km a ve městě vyklidněně, nechci nikomu přejet psa nebo srazit dítě.
S tou Babettou fórek, ale na druhou stranu, fakt jezdíš za hodně..:-)
S tou Babettou fórek, ale na druhou stranu, fakt jezdíš za hodně..:-)
Ano, ciste po meste po Centrech mest typu Praha, Berlin, Brusel ci Varsava, kde jsem to meril - jen ve meste a jen v provozu je to za 10. Kombinaci mam u Mondea 7.3 (ale treba k mori jezdim pod 7 i s rakvi na strese) a u Oktavek a Superbu 5.5-7 dle motorizace a pohonu, vse manualy. Tech 10 v kombinaci mam u Megana, to neni diesel, ale 2.0 16v s HDM automatem.
Tak kombinaci máš slušnou, s rakví až neuvěřitelnou, dálnice jezdím za víc. Ale to město, to je záhada, ještě bych to chápal u krátkých tras, nebo jen v opravdovém centru, jak říkám, jezdil jsem stejné auta jako Ty a přes 8 jsem se nedostal, jako že v nějakých sekvencích plných stání na semaforech a ve špičkách asi ano, ale pak je tam vždycky zase nějaký podíl jízdy po okruhu nebo večerních jízd, kdy jedeš plynule 50-80’skoro za nic. Ale ok, tak hlavně vždy šťastně dojeď..:-)
No s tou rakví mne to taky překvapilo, za stejnou spotřebu (6,9) jsem otočil stejným autem Španělsko ve dvou (jasny, svezl jsem se na autobahnu, ale zase to kompenzovala přeradarovaná Francie) a teď na podzim rakev, 2+1 lidi do HR, v ČR a HR 140-150, Rakousko samozřejmě spotřebu taky kompenzuje směrem dolu :D A výsledek stejný.
A ano, ty spotřeby jsou v opravdovém centru na těch krátkách trasách, to je přeci městská spotřeba, ne ? Když pojedu po jižní spojce někdy, kdy se tam zrovna neposkakuje, tak pak je to klidně za 5, to je jasné, ale to není městská spotřeba, protože jsi vlastně na obchvatu a jedeš plynulou jízdou vlastně v ideálních podmínkách. Město je dle mne právě to poskakování ze semaforu k semaforu a tam se začnou rozevírat nůžky mezi spalováky a těmi hybridy, proto jsme to začali měřit. Ustáleným tempem dnes jedou ty pohony vlastně dost podobně, litr sem, litr tam a je skoro fuk, jestli je to 1,2,1,5 či dvoulitr a jak tak čtu zkušenosti u BMW, tak i třílitr :D
A ano, ty spotřeby jsou v opravdovém centru na těch krátkách trasách, to je přeci městská spotřeba, ne ? Když pojedu po jižní spojce někdy, kdy se tam zrovna neposkakuje, tak pak je to klidně za 5, to je jasné, ale to není městská spotřeba, protože jsi vlastně na obchvatu a jedeš plynulou jízdou vlastně v ideálních podmínkách. Město je dle mne právě to poskakování ze semaforu k semaforu a tam se začnou rozevírat nůžky mezi spalováky a těmi hybridy, proto jsme to začali měřit. Ustáleným tempem dnes jedou ty pohony vlastně dost podobně, litr sem, litr tam a je skoro fuk, jestli je to 1,2,1,5 či dvoulitr a jak tak čtu zkušenosti u BMW, tak i třílitr :D
Proroze prakticky každý 2.0 diesel jezdi po městě za deset.
To samé jsem mel i s avensis 2.2dcat, po městě 10, kombinace 6.5-7.
To samé jsem mel i s avensis 2.2dcat, po městě 10, kombinace 6.5-7.
On je totiz problem s tou definici mesta, nekde po mestecku, kde jsou 2 kolony ci jizda po jizni spojce je diametralne odlisny rezim, nez zacpane centrum . Zajimave, ze jsem tech 9,4 nameril i v rovinatem Bruselu, takze nejake kopce na Vinohradech jako argument neberu :D
Já jezdím taky po Praze a Brně. A někdy Ostravě. No, ale asi jestli jedeš jenom v ranní špičce tam, odpolední zpět, samý semafor a zácpa tak asi jo. Já jezdím i přes den, kdy je to plynulejší nebo večer na tréninky a tak, kdy je tu už fakt volné a jedeš plynule a za 6.
A nebo máš specifický městský jízdní styl…:-)
A nebo máš specifický městský jízdní styl…:-)
Takovouhle spotřebu ale označuji už za kombinovanou, protože tam jedeš i dlouhé úseky v městském a příměstském provozu plynulou rychlostí a ano, pak to není za 10, ale třeba za 7 u mého Mondea (u těch Škodovek to bylo méně, protože to byly manualy a předokolky, až na jednoho Superba a ten tedy taky bumbal cca 7-7,5, ale tím jezdim nerad, protože jsem musel častěji tankovat :D ).
Jako rozumím, ale to je prostě SuperMěsto spotřeba. Normální/v průměru lidi jezdí nějaký podíl centra a volnějších částí nebo okruhu, občas ve špičce, občas mimo ni. A pokud v ten den neopustí území města Prahy, mají městskou spotřebu.
Je fajn, že to tady píšeš, aby si nikdo nemyslel, že bude rozvážet pizzu po P1 a P2 Passatem za 6l/100 km a tak podobně. A že pořídit si do centra Prahy hybrida dává smysl.
Je fajn, že to tady píšeš, aby si nikdo nemyslel, že bude rozvážet pizzu po P1 a P2 Passatem za 6l/100 km a tak podobně. A že pořídit si do centra Prahy hybrida dává smysl.
A to je přesně to, proč jsme to začali řešit a srovnávat, jsem rád, že to někdo chápe :yes: