Novinky
jsem nikdy u sebe nepřijal. Pro mě ničím nezajímavá. :no:
Asi by bylo dobré dodat, že pro ČR je to 50 ks (tento rok), některé jsou již objednané, příští rok už asi nebudou.
A brzdové kotouče nejsou 375 mm, ale 374x36 mm 😊
A brzdové kotouče nejsou 375 mm, ale 374x36 mm 😊
Tak ten milimeter urobí určite ohromný rozdiel. A mimochodom nemáš pravdu, 375 mm je správne, tak to uvádza oficiálna stránka Cupry: https😐/www.cupraofficial.sk/…ra-formentor-vz5
Ano je to jen 1mm, ale mám samozřejmě pravdu.
Ale jde o to, že brzdové disky 375x36 jsou pro RS4/RS5 apod. Jiný zális, na jinou těhlici.
Kdeždo 374x36 (Audi RSQ3, Formentor) jsou na MQB těhlici. Samozřejmě identifikace podle čísla dílu.
V tiskovkách všichni opsali stejnou chybu. Stačí se podívat do ETKA. Osobně mám i stejné brzdové disky.
Ale jinak je to zanedbatelný rozdíl.
Ale jde o to, že brzdové disky 375x36 jsou pro RS4/RS5 apod. Jiný zális, na jinou těhlici.
Kdeždo 374x36 (Audi RSQ3, Formentor) jsou na MQB těhlici. Samozřejmě identifikace podle čísla dílu.
V tiskovkách všichni opsali stejnou chybu. Stačí se podívat do ETKA. Osobně mám i stejné brzdové disky.
Ale jinak je to zanedbatelný rozdíl.
Pro mě je to nejpovedenější vyšší auto. To pojetí nízkého SUV se mi líbí.
Aj za mňa.Ak to berieme voči napr. Honde HR-V,C 4 alebo Toyotu C-HR tak Formentor je o dosť krajší,dynamickejší a čo sa týka ponuky motorov tak pri Formentore si z ponuky motorov a prevodoviek vyberie fakt už každý.Tým že sa neustále v segmente C autá postupne znižujú tak takýto zvýšený HB mi vychádza momentálne ako lepšia volba lebo stále máš nad hlavou dostatok miesta pri optimálnych jazdných vlastnostiach / nenakláňa sa ako SUV /.Za mňa :yes:
Vypadá dobře, bohužel se tou cenou přibližuje už k macanovi, macan S začíná těsně pod 2 mega, je to o kus větší auto a interier nevypadá jak z leonu za šest kil. Furt tam bude rozdíl třeba 200 tis., ale jsme u aut za dva miliony. Chci říct, za mega a půl by byl formentor s tím skvělým motorem super kauf, za skoro dvě mega je to už za hranou, podle mě, páč porsche je porsche. 😉
Presne. Keď sa tu debatovalo pri predstavení, aká bude cena, tipoval som na 1,6M, lebo vyššia cena by bola príliš blízko prémiovému súrodencovi RSQ3. Ten medzičasom sícce tiež trochu podražil (1,81M), ale proste 1,75M za Seat (pardon, Cupra) je nezmysel, ktorý neospravedlní ani ten päťvalec. Ako píšeš, interiér takmer rovnaký s Leonom a najmä tá absencia imidžu, proste neviem si predstaviť, kto dá také prachy za takéto auto.
Podľa mňa ani nie je nejaký veľký záujem to predávať, je to imagemaker v štýle: aha, sme prémia, lebo máme aj päťvalec, ale reálne nie je vôľa to veľmi predávať, lebo jednak emisie a ani automobilka sama moc neráta, že sa to bude predávať, o čom svedčí aj obmedzený počet kusov.
P.S. Aby bolo jasné, Formentor sa mi fakt páči, je to asi najkrajšie "športové SUV". So stredným 2,0TSI to aj má cenový zmysel. Ale nie tento VZ5.
Podľa mňa ani nie je nejaký veľký záujem to predávať, je to imagemaker v štýle: aha, sme prémia, lebo máme aj päťvalec, ale reálne nie je vôľa to veľmi predávať, lebo jednak emisie a ani automobilka sama moc neráta, že sa to bude predávať, o čom svedčí aj obmedzený počet kusov.
P.S. Aby bolo jasné, Formentor sa mi fakt páči, je to asi najkrajšie "športové SUV". So stredným 2,0TSI to aj má cenový zmysel. Ale nie tento VZ5.
Presne ako píšeš za 36 000 € s 2.0 tsi 190 k 4Drive DSG je to slušná ponuka.Tie drahšie verzie už nemajú moc význam.
to skor leon kombi vo fulke za 33 cennikovych s rovnakym pohonom, este ti zvysi na fico dan a na benzin
jsou na mobile.de skladové kousky za 1,550M... ihned k odběru
Možná se pletu, ale dřív bývalo u běžných značek něco okolo 10% slev a u prémie i přes 25%. Časy se mění, tak kdoví jak by to dopadlo dnes v případě reálného nákupu. Kdo má zkušenosti, může napsat.
Já řešil v posledních cca 20 měsících jen VW, Toyotu a Peugeot. Slevy se liší i podle jednotlivých modelů každé značky.
7000 kusov VZ5 mi zas az taka limitka nepride oproti takej 500 kusovej limitke noveho Yaris GRMN,takze to by sa mohlo odzrkadlit na konecnej cene.
Proste niečo ako Stinger pre Kiu, nikto si to nekúpi, ale to ich ani netrápi, je to len na posilnenie image značky a tento účel splní, reálne predaje nepotrebujú a ani nechcú (viď obmedzený počet kusov).
Zdá se mi, že je to jen předvádění se, že Cupra má lepší techniku než kdy Seat měl a má model blízko 2M, takže Cupra Leon je přece jasná prémiovka 😐
A ako píšeš Audi síce je známe tým, že v základe je úplná holota, ale to neplatí pre modely RS, tie už moc nepotrebujú.