Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz EQA 250 – Tichý méďa

Trojcípé hvězdě se v kompaktní třídě daří, a tak proč to v ní nezkusit i s elektrickým SUV? Dorazil proto Mercedes-Benz EQA, který jsme vyzkoušeli v rámci týdenního redakčního testu.
Zpět na článek
26. 1. 2022 13:37
26. 1. 2022 14:17
27. 1. 2022 09:41
27. 1. 2022 10:55
27. 1. 2022 14:33
27. 1. 2022 18:48
27. 1. 2022 20:10
30. 1. 2022 13:21
26. 1. 2022 13:59
26. 1. 2022 14:39
28. 1. 2022 08:19
28. 1. 2022 09:34
28. 1. 2022 10:46
28. 1. 2022 12:27
28. 1. 2022 09:26
26. 1. 2022 14:16
26. 1. 2022 14:39
26. 1. 2022 16:22
26. 1. 2022 15:44
26. 1. 2022 16:24
26. 1. 2022 14:28
26. 1. 2022 14:43
26. 1. 2022 17:17
27. 1. 2022 09:46
26. 1. 2022 16:21
26. 1. 2022 15:47
27. 1. 2022 14:16
27. 1. 2022 14:36
27. 1. 2022 16:50
26. 1. 2022 13:37
Mama(EV)car
hele jako na rozvoz děcek po městě to bude fajn.... kompaktní, prostorné, obratné....
Pokud bude dlouhodobá spotřeba 20kWh tak dojezd je prostě 300, což je na příměstský provoz pohodička...

Samozřejmě sranda končí při pohledu do ceníku a při představě že s tím chci jet někam dál.... ale to je snad u každého EV.... Takže jako druhé auto do rodiny pro paničku mi to přijde jako zajímavá volba :-) ale jen pro ty co na to mají.... :-!
Rozbalit vlákno
23
26. 1. 2022 14:17
Re: Mama(EV)car
Ano, když všechny ty maminky s dieselovyma X5kama přesednou do tohohle, bude to značka ideál
26. 1. 2022 14:43
Re: Mama(EV)car
Ideal je značka cestovín. Naviac žiadna prémia, slabší mainstream ;-)
26. 1. 2022 15:38
Re: Mama(EV)car
Souhlas :yes: a mimochodem se jim v tom mozna bude lip jezdit.... nebo kdyz ti usne dite a ty ho tam chces nechat, nemusis nechavat nastartovany motor kvuli klimatizaci atd. No same vyhody a socialni jistoty ;-)
26. 1. 2022 16:34
Re: Mama(EV)car
Presne tak.

Ja bych teda s takovym akcnim radiem nevidel ani problem v cestovani, treba po ČR.
A s nabijenim 100kw...
V pripade DC nabijeni ani nemusis lovit kabely v kufru.
S registraci CEZ mas nejsirsi nabijeci sit.
S registraci v Eonu dostanes cip, se kterym muzes nabijet u Cezu, PRE i Ionity (a samozrejme Eonu) bez jakykoli appky.
Jen zapojis kabel a pipnes cipem. Jednodussi nez tankovani.
Nez se vycuras a vypijes kafe, tak muzes mit nabito.

Jestlize je to jednou za cas, tak zdrzeni nestoji za rec.
V dnesni dobe uz je nabijeci sit naprosto dostatecna. :yes:
Obvykle je dokonce uz mozne najit dobijeci stanici v blizkosti cile cesty.
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2022 18:31
Re: Mama(EV)car
Jsem zvědavý, co bude motorizovat nás, kdo nepijí kafe.
26. 1. 2022 19:26
Re: Mama(EV)car
Heled, 10 minut curani, 10 minut.. kdyz nepijes kafe, ceho jineho chces :-)
27. 1. 2022 00:58
Re: Re: Mama(EV)car
Ked zvyknes curat 10 min, tak to budes mat nejaky problem. To mozes rovno napisat, ze si mam sadnut na velku a hodinu citat knizku
Avatar - Mikesus
27. 1. 2022 07:27
Re: Re: Mama(EV)car
Tak včetně všech těch věcí okolo, 10 minut klidně může být. Než přijdeš od auta, vybereš ten nejlepší pisoár,
vymočíš, umyješ si ruce a vrátíš se. Asi nemyslel konkrétně jen ten akt. Ráno se taky vzbudim do minuty, ale vstávám někdy i půl hodiny.
27. 1. 2022 09:19
Re: Re: Mama(EV)car
Srandu stranou - EV nás môže naučiť trochu sa upokojiť. Nehnať sa jak blbec a počítať minúty. Proste si tú pauzičku dáš, keď nepiješ kávu, tak si dáš čaj, alebo niečo iného, pozrieš si správy v mobile alebo prečítaš noviny. A nebudeš musieť doháňať čas strávený nabíjaním, lebo s ním proste budeš počítať. Stále sa sťažujeme, akí sme ulietaní a jak nás zabíja stres, pritom ho berieme ako samozrejmosť a sami si ho vyrábame.
27. 1. 2022 10:29
Re: Re: Mama(EV)car
To vis, lidi ktery travi pul zivota v diskzuzi na acz nemaji ani minutu nazbyt. :D
Avatar - twistedTSD
27. 1. 2022 19:35
Re: Re: Mama(EV)car
Zprávy v mobilu si nejradši přečtu, když chci já, ne, když chce auto.
29. 1. 2022 19:33
Re: Re: Mama(EV)car
To už je výmysel, argument za každú cenu. Proste s EV si tú pauzu občas dáš a je na tebe ako ju využiješ. Namiesto protestov, že sa nemôžeš stresovať ako si zvyknutý, by si to mal oceniť.
Avatar - Emel
27. 1. 2022 09:41
Re: Mama(EV)car
Dostatečná... jako že za 4 může být, u nás. Na západě už je to možná za 3... a na východě za 5 :-)
27. 1. 2022 10:25
Re: Mama(EV)car
To urcite ne.
Jestli to beres jako ve skole, tak je u nas nejmin dobra.
https://www.idnes.cz/…_plzen-zpravy_vb
Treba tady pro Plzensky kraj:
"Kdo měl před několika lety v Plzeňském kraji strach, že nebude mít kde nabíjet elektromobil, toho trh vyvedl z omylu." ;-)
Avatar - Emel
27. 1. 2022 10:55
Re: Mama(EV)car
Myslím, že se to bude zlepšovat... ale třeba to pokrytí hlavních tahů je pořád docela bída. Plzeň asi dobrý... ale taky můžeš jet třeba směrem na Orlík a první nabíječku najdeš až v Pelhřimově. No dobře, na trojku bys to možná ukecal, ze známosti :-)
27. 1. 2022 11:57
Re: Mama(EV)car
No ale do Pelhrimova je to z Plzne 200km. To da skoro kazdy EV...

A kdyz mas cil treba v Tabore, tak neni problem tam nabit pomalu (ac).

Tech mist kde nenabijes cestou nebo v cili rapidne ubyva. :yes:
Avatar - Emel
27. 1. 2022 14:33
Re: Mama(EV)car
Jasně, výstavba jde dopředu, určitě je jednodušší postavit menší nabíječku než menší pumpu... ale ten současnej stav pořád bída, viz nakonec i ta D1.
27. 1. 2022 15:08
Re: Mama(EV)car
D1? Co mas konkretne na mysli?

4X CEZ?
8X EON?

Dale Ionity a Tesla?
Avatar - Ronault.
27. 1. 2022 18:22
Re: Mama(EV)car
Kolik je to nabíjecích míst?

Já dnes na EuroOilu nabil své MPV za 1m a 10 vteřin na 880 km :yes:
Avatar - xxc
27. 1. 2022 18:48
Re: Mama(EV)car
to sa je cim chvalit, mne sa to v noci dobije a nemusim na ziadny eurooil
Avatar - Ronault.
27. 1. 2022 18:49
Re: Mama(EV)car
A taky na 880 km? :-! Ani to kafe jsem nestihl dát, ale byl jsem vycurany, jinak bych ho tam musel oklepavat až doteď :-[]
Avatar - xxc
27. 1. 2022 20:10
Re: Mama(EV)car
Nie, mozno 190 km bude rano pisat :-) Ale nabijam v noci, ked fuka v nemecku vietor a tecie voda v rieke. Ale milovnici znecistovania nezufajte, mam plno drevotriesky na palenie :-D
Avatar - Fauda
30. 1. 2022 13:21
Re: Mama(EV)car
...a ty dnes plánuješ 880 kilometrovou cestu ? Já tohle najezdím za měsíc
26. 1. 2022 13:59
nemam na to
Predstava ze vysolim 1,4 je hrozna. Asi delam neco spatne nebo fakt neni auto pro kazdyho.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - fOE
26. 1. 2022 14:39
Re: nemam na to
Zadne auto neni pro kazdeho, ani dacia v zakladu. ;-) V ramci CR je bohaty kazdy kdo si muze dovolit jakoukoliv funglovku. V ramci sveta je bohaty kazdy kdo si muze dovolit splachovat pitnout vodou. :-)
Avatar - Mokrous
26. 1. 2022 15:16
Re: nemam na to
Dobře řečeno.

Tak jsem rád, že jsem vlastně bohatý jak světově, tak i lokálně :-)

Ale bez legrace, je to tak jak píšeš.
Avatar - Ronault.
27. 1. 2022 22:36
Re: nemam na to
Jasně a ještě máš na zásuvce takovou krabičku, co ti pouští jen zelenou elektřinu do baterky :-[]
Nechoďte na mě s těma znečišťovatelama, kdyby vám opravdu šlo o životní prostředí, tak chodíte pěšky, maximálně na kole, máte vlastní biotickou zahradu, kde si vše vypěstujete a nejlépe se ano nemnožíte

A jsou takoví, znám osobně
Avatar - Ozzman
28. 1. 2022 08:19
Re: nemam na to
Mne se líbí jak se tu bijí za životní prostředí, mne tu nadávají za nafťák a benziňák, ale já na rozdíl od nich jezdím tím nejlepším elektrovehiklem, který nemá ani sám Elon (tedy i když on to možná má :D). Má to brutální zrychlení, Prahu přejede i ve špičce +/- za pul hodinky z jednoho konce na druhej, nemusím pokaždé stát někde na nabíječce, jezdí hezky v tunelu, kde nikoho neštve a ročně na něj platím operační leasing cca 3600kč... no hele, kdo z nás je ten ekolog? A taky občas místo toho jdu pár km pěšky.. :D :D
Avatar - Mikesus
28. 1. 2022 09:05
Re: nemam na to
Ale představ si, ze nekdo na to nemá, protoze bydlí někde v zatáčce před Vídní, kde nepoznaji ani tramvaj :-[]
Tak je nemůžeš osočovat.
Avatar - Ozzman
28. 1. 2022 09:34
Re: nemam na to
Proto se s tím taky vytahuju :D
Avatar - Emel
28. 1. 2022 10:46
Re: nemam na to
Taky bydlím v zatáčce... a jezdím CityElefantem :-)
Avatar - Ozzman
28. 1. 2022 12:27
Re: nemam na to
To není tak dobrej elektromobil, více se naklání v zatáčkách, nesedí tak dobře, navíc je tam tristní ta spolehlivost, kdy nikdy nevíš, jestli dojedeš včas :-[] :-!
Avatar - Mikesus
28. 1. 2022 22:14
Re: nemam na to
A hlavně jestli vyrazis včas :-[]
Avatar - Mikesus
28. 1. 2022 09:08
Re: nemam na to
A ještě když jsi u toho, mám cca 35% vzdálenosti v EV režimu, jakou vzdálenost při cestě do práce dá to EV tobě? :-[]
Avatar - Ozzman
28. 1. 2022 09:26
Re: nemam na to
hele, časově je to 50% :D To jde, ne ? :D A ještě při přestupu se hýbu, takže dělám něco pro své zdraví, to by se mělo dávat za výhodu, jako kávička u Humpolce u EV :D
Avatar - Mikesus
28. 1. 2022 11:26
Re: nemam na to
Časově se pohybuju někdy i na 80%. Ale relevantní je vzdálenost.
Jo ten pohyb. To je stejné jako dojít pro to kafe. :-[]
26. 1. 2022 14:16
Redakci
Dekuji za testovani elektrickych aut.

Bylo by mozne temto autum prizpusobit tabulku technickych udaju?

U EV jsou nejpodstatnejsi:
Kapacita baterie
Rychlost nabijeni AC/DC
Normovana spotreba WLTP
U motoru by se sluselo napsat o jaky typ se jedna

Pro inspiraci doporucuji:
https://ev-database.org/…Mercedes-EQA-250
Rozbalit vlákno
4
26. 1. 2022 14:39
Re: Redakci
Načo ti je normovaná spotreba? Pre mňa je lepšie, keď udávajú nameranú spotrebu.
26. 1. 2022 16:22
Re: Redakci
Namerena spotreba by v te tabulce mohla byt klidne taky.

K cemu je ti ale namerena spotreba v novinarskym testu?
Vis jak jezdi s EV novinar?

Neco jinyho by byla spotreba na nejake pravidelne trase vzdy obdobnym stylem.
Ale to acz nema.
26. 1. 2022 15:44
Re: Redakci
Normovaná spotřeba se dá spočítat z kapcity aku a dojezdu.
Málokterý výrobce to ale ví, tak tam sázejí co je napadne

u EQA25 to kupodivu pasuje, spotřeba 15,7, kapacita 66,5, dojezd cca 425 km
ale stejně to jsou jen hausnumera
26. 1. 2022 16:24
Re: Redakci
To nejsou hausnumera.
Pro porovnani EV to staci.
WLTP je v pohode dosazitelny, obzvlast kdyz neni zima.

Ale ok. Respektuju, ze ty i nippon jste s tou tabulkou, ktera udava skoro jen vykon a zrychleni spokojeni...
Avatar - Emel
26. 1. 2022 14:28
Aerodynamika
Vynikající aerodynamika s koeficientem 0,28? To už snad dneska nijak oslnivá hodnota není, ne?
Jinak proč ne, možnost koupit si místo ID.4 za podobný peníze Mercedes s trošku menší baterkou je asi v pořádku.
Rozbalit vlákno
9
26. 1. 2022 14:35
Re: Aerodynamika
Ony tie ceny EV nie sú v poriadku tak nejak celkovo.
Avatar - fOE
26. 1. 2022 14:43
Re: Aerodynamika
Souhlasim, jen teda minimalne z fotek ten vnitrek nijak zvlast hodnotne nevypada. Aby ta pridana hodnota nebyla jen ten znacek na kapote. ;-\ Jasne, muzu se na to divat optikou, ze je to u MB teprve zacatek potravniho retezce, to mam pak ale trosicku problem s cenovkou.
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2022 18:34
Re: Aerodynamika
ídéčka jsou uvnitř extra ošklivá, ale už Enayq se dá.
27. 1. 2022 09:24
Re: Aerodynamika
Ja neviem, priatelia, čo vás na tom irituje? Dizajn VW ako taký nie je zlý, len jednoduchší. Slabšie je to s materiálmi a povrchmi, to je pravda, sme zvyknutí na niečo iné. Ale že by to bolo až také strašné? V Mercedese to skôr vyzerá ako čínska hračka. Na oko bombasticky, ale v skutočnosti najlacnejší šunt.
Avatar - Emel
27. 1. 2022 09:46
Re: Aerodynamika
MB není úplně můj šálek čaje, třeba ten stříbrnej volant... ale ve srovnání s ID.4 to je super.
Jak říká twisted, Enyaq klidně, ale ta ID.4 je strašná.
Avatar - twistedTSD
27. 1. 2022 19:36
Re: Aerodynamika
Doslova mě nenapadá nic pozitivního na interiéru těch aut.
29. 1. 2022 19:37
Re: Aerodynamika
Ale ani nič tak negatívneho, aby si v tom nezvládol jazdiť, nie? Ale nemusíš, keď nechceš, možnosť voľby našťastie stále je.
Avatar - xxc
26. 1. 2022 16:21
Re: Aerodynamika
praveze to v poriadku nie je, tu je porovnanie https://www.youtube.com/watch?…
26. 1. 2022 14:31
Prečo ho chcieť?
Dizajn exteriéru - hrozný
Dizajn interiéru - hrozný
Spotreba - hrozná
Mercedes s predným pohonom - podobne ako u BMW - divné
Cena - šialená
Niet dôvodu sa po ňom obzrieť.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mokrous
26. 1. 2022 15:19
Re: Prečo ho chcieť?
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
26. 1. 2022 15:40
Proč tu masírku lidem furt cpou pod nos,
když jsou jejich nákupy v porovnání se spalováky marginální? AŤ si každý koupí, co se mu hodí, ale ať denodenně necpou lidem pod nos něco, co se dá přirovnat k paní Colombové, tu taky nikdo nikdy neviděl! S EV je to bezmála stejné!
Rozbalit vlákno
12
26. 1. 2022 16:29
EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
Chtel jsem se te zeptat: Kolik se ve stredni tride vloni prodalo TM3?
A prijde ti to marginalni?
Proc toto nenapises pod test BMW 3?
26. 1. 2022 16:48
Re: EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
ale já neberu vůbec třídy aut, ale pohon, kdy je tady poslední dobou denodenně 1až 2 články o eketroautech a masírka, jak jsou skvělé, tiché, nic nežerou, jsou eko.... zatímco o těch 99,9% spalováků-takové nadšení redakce nevyvolává.
26. 1. 2022 17:11
Re: EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
Jo hochu, casy se meni.
Taky trochu ziram, ze se to tu ted seslo.
A ty diskuze zerou neskutecne casu. :D

Ale co kdyz to neni masirka a ta EV jsou skutecne ticha, usporna a eko? :-)

Ja jsem treba stastnej, ze konecne existujou auta, ktera plni emisni limity. Predevsim EV. :yes:
Uzasna doba. Mercedes (EQA), ktery KONECNE nesmrdi. :yes: :yes: :yes:
https://www.auto-motor-und-sport.de/…essung-rde-pems/
Coz nebylo pravidlem, az posledni generace se zda, ze uz normu snad KONECNE plni resp. tolik nesmrdi.

Der saubere Diesel ist (auch ohne Betrug) möglich. Aber der hohe Aufwand bei der Abgasnachbehandlung macht CO2-Sparen mit dem Diesel für immer mehr Fahrzeug-Segmente unrentabel.

U EV totiz stoji (Aufwand) cisteni spalin nulu - nic. A presto bude vzdy plnit ty nejprisnejsi normy, bez podvodu (ohne Betrug). ;-)
Asi tak k te ekologii.
Tichost a uspornost doufam rozvadet nemusim.
Ekvivalent spotreby 2,1l/100km je podle me slusny.
26. 1. 2022 19:41
Re: EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
Jen tak mezi řečí, výfukové zplodiny jsou tak max polovina emisí z provozu auta, ten zbytek, částice z brzd a pneumatik zůstavají stejné, s tím, že při průjezdu se ještě zvíří tyto částice z vozovky.
Ale jo, do center měst a obytných zón jezdit jen na elektro by byl ideál.
26. 1. 2022 20:10
Re: EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
Z ceho cerpas?
Ze zaplaceneho testu, ktery mel dokazat, ze nejvetsi emise delaji pneumatiky?
A relativizovat prinos EV?
Avatar - Mikesus
26. 1. 2022 20:12
Re: EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
To je jednoduché. Bude více příspěvků v diskuzi. Kdzy 20 minut nemáš co dělat, přečteš diskuzi :-[]
26. 1. 2022 20:20
Re: EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
https://www.emissionsanalytics.com/…xhaust-emissions

Myslel jsem, ze pneumatiky jsou 1000x horsi. :D
Jj je to bullshit.
Ale jednou tuhle chujovinu rozsirili a uz tu s nami bude navzdy.

Tim nepopiram, ze pneumatiky jsou problem.

A kdyz lidi zminujou opotrebeni brzd u (H)EV. Tak je jasny, ze o tematu moc nevi.
Avatar - xxc
26. 1. 2022 20:40
Re: EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
Ako na tom budu tie nove pneumatiky, co preziju cele auto?

https://www.nokiantires.com/…okian-tyres-one/

pri elektrickych autach brzdy a emisie odpadaju, len tie pneumatiky sa viac opotrebuju
27. 1. 2022 08:22
Re: EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
Mozna bychom mohli mit EV s pneumatikama a spalovaky bez pneumatik… :-!
27. 1. 2022 14:59
Re: EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
Z článků na garaz.cz, zde, seznam.cz, idnes.cz, občas německé a britské média.

Medvědí službu el. autům tady přeháněním děláš ty.

Co se týká mého názoru, cituji znovu poslední větu mého příspěvku:
“Ale jo, do center měst a obytných zón jezdit jen na elektro by byl ideál.”
Avatar - Ozzman
28. 1. 2022 08:21
Re: EV - nejprodavanejsi model (3) auta 12/21
Není to už ohrané tahat do každé diskuze Teslu ? Já jen čekám, kdy si někde přečtu o Tesle v diskuzi o vařenít a budu hned vědět, kdo to tam napsal :D
Avatar - hugino
26. 1. 2022 23:24
Re: Proč tu masírku lidem furt cpou pod nos,
Podiel z predaja nových áut za rok 2021 bol v ČR myslím 1.29 % pri EV takže je to ako píšeš okrajová záležitosť pre pár nadšencov s plnými vreckami.Pre bežného človeka to určite nie je a keď za pár rokov splasne bublina tak ani nebude.Kde by vybudovali všetky tie nabíjačky a ako by vyrobili toľko elektriny a kolko ľudí si môže reálne kúpiť auto od 35 000 € a viac.SCI-FI na pokračovanie ale je už fakt trápne že automobilový web minimálne raz za deň píše o fascinujúcich elektospotrebičoch.
Avatar - white label
26. 1. 2022 15:47
Méďa
Méďa (na baterky) za cenu Medvěda...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - xxc
26. 1. 2022 16:18
fakt tam je Perfektní odhlučnění?
ked v porovnavacom teste predadli do Eniaku, tak mali v nom lepsi pocit, ako v Mercedese :-) Vsetko im tam vrzgalo, ako keby spolupracovali s Renaultom.

https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
4
26. 1. 2022 18:07
Re: fakt tam je Perfektní odhlučnění?
To tebe vŕzga v hlave.
Avatar - xxc
26. 1. 2022 20:25
Re: Re: fakt tam je Perfektní odhlučnění?
Ale aj mercedes im vrzgal a nikde o tom nie je zmienka. Človek si to kúpi, že mercedes a horko zaplače.
27. 1. 2022 08:24
Re: Re: fakt tam je Perfektní odhlučnění?
Tak GLA je nekde z Madarska nebo co, ne?
28. 1. 2022 09:45
Re: fakt tam je Perfektní odhlučnění?
to je mercedes čo vŕzga a žerie ako renolt. No fuj :-[]
Avatar - MS-sport
26. 1. 2022 16:49
No to je hnus.
K čemu to proboha je?? :no:
Rozbalit vlákno
1
26. 1. 2022 22:52
Re: No to je hnus.
To je fekální vůz. To si voláte domu každý čtvrtek
27. 1. 2022 14:16
Enyaq killer
Takže za cenu Enyaqa se dá koupit tenhle Mercedes ? Lépe postavený, komfortnější... Koncern je na tom fakt špatně. Pripadne kdo chce méně prostorné a rychlejší, koupí Model 3.

A jak už tu někdo psal, když lidi z ojetých smrdutých Diesel krabic přesednou do tohoto, bude všem lépe.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
27. 1. 2022 14:36
Re: Enyaq killer
Enyaq je větší, má za stejnou cenu větší baterku... a co je vtipný, tak je RWD oproti FWD u Mercedesu :-) .
Avatar - xxc
27. 1. 2022 16:50
Re: Enyaq killer
Nechápem, lebo vyššie som dával video, kde vyšiel Enyaq lepšie, komfortnejšie.
28. 1. 2022 12:25
Rozdíl proti GLA?
Dokázal by to někdo porovnat s GLA? Není to odhlučnění v článku spíš zkreslené elektrickou jízdou po městě? Protože za mě největší mínus GLA/GLB je slabší odhlučnění (jak od kol, tak aerodynamika).

Jinak je zajímavé, že GLB stále nemá žádnou elektrifikovanou verzi (ani PHEV, ani BEV).
Rozbalit vlákno
0