Testy
Predstava ze vysolim 1,4 je hrozna. Asi delam neco spatne nebo fakt neni auto pro kazdyho.
Zadne auto neni pro kazdeho, ani dacia v zakladu. 😉 V ramci CR je bohaty kazdy kdo si muze dovolit jakoukoliv funglovku. V ramci sveta je bohaty kazdy kdo si muze dovolit splachovat pitnout vodou. 😄
Jasně a ještě máš na zásuvce takovou krabičku, co ti pouští jen zelenou elektřinu do baterky 😒]
Nechoďte na mě s těma znečišťovatelama, kdyby vám opravdu šlo o životní prostředí, tak chodíte pěšky, maximálně na kole, máte vlastní biotickou zahradu, kde si vše vypěstujete a nejlépe se ano nemnožíte
A jsou takoví, znám osobně
Nechoďte na mě s těma znečišťovatelama, kdyby vám opravdu šlo o životní prostředí, tak chodíte pěšky, maximálně na kole, máte vlastní biotickou zahradu, kde si vše vypěstujete a nejlépe se ano nemnožíte
A jsou takoví, znám osobně
Mne se líbí jak se tu bijí za životní prostředí, mne tu nadávají za nafťák a benziňák, ale já na rozdíl od nich jezdím tím nejlepším elektrovehiklem, který nemá ani sám Elon (tedy i když on to možná má 😁). Má to brutální zrychlení, Prahu přejede i ve špičce +/- za pul hodinky z jednoho konce na druhej, nemusím pokaždé stát někde na nabíječce, jezdí hezky v tunelu, kde nikoho neštve a ročně na něj platím operační leasing cca 3600kč... no hele, kdo z nás je ten ekolog? A taky občas místo toho jdu pár km pěšky.. 😁 😁
Ale představ si, ze nekdo na to nemá, protoze bydlí někde v zatáčce před Vídní, kde nepoznaji ani tramvaj 😒]
Tak je nemůžeš osočovat.
Tak je nemůžeš osočovat.
A ještě když jsi u toho, mám cca 35% vzdálenosti v EV režimu, jakou vzdálenost při cestě do práce dá to EV tobě? 😒]
hele, časově je to 50% 😁 To jde, ne ? 😁 A ještě při přestupu se hýbu, takže dělám něco pro své zdraví, to by se mělo dávat za výhodu, jako kávička u Humpolce u EV 😁
Dekuji za testovani elektrickych aut.
Bylo by mozne temto autum prizpusobit tabulku technickych udaju?
U EV jsou nejpodstatnejsi😒br /> Kapacita baterie
Rychlost nabijeni AC/DC
Normovana spotreba WLTP
U motoru by se sluselo napsat o jaky typ se jedna
Pro inspiraci doporucuji😒br />https😐/ev-database.org/…Mercedes-EQA-250
Bylo by mozne temto autum prizpusobit tabulku technickych udaju?
U EV jsou nejpodstatnejsi😒br /> Kapacita baterie
Rychlost nabijeni AC/DC
Normovana spotreba WLTP
U motoru by se sluselo napsat o jaky typ se jedna
Pro inspiraci doporucuji😒br />https😐/ev-database.org/…Mercedes-EQA-250
Načo ti je normovaná spotreba? Pre mňa je lepšie, keď udávajú nameranú spotrebu.
Normovaná spotřeba se dá spočítat z kapcity aku a dojezdu.
Málokterý výrobce to ale ví, tak tam sázejí co je napadne
u EQA25 to kupodivu pasuje, spotřeba 15,7, kapacita 66,5, dojezd cca 425 km
ale stejně to jsou jen hausnumera
Málokterý výrobce to ale ví, tak tam sázejí co je napadne
u EQA25 to kupodivu pasuje, spotřeba 15,7, kapacita 66,5, dojezd cca 425 km
ale stejně to jsou jen hausnumera
Vynikající aerodynamika s koeficientem 0,28? To už snad dneska nijak oslnivá hodnota není, ne?
Jinak proč ne, možnost koupit si místo ID.4 za podobný peníze Mercedes s trošku menší baterkou je asi v pořádku.
Jinak proč ne, možnost koupit si místo ID.4 za podobný peníze Mercedes s trošku menší baterkou je asi v pořádku.
Souhlasim, jen teda minimalne z fotek ten vnitrek nijak zvlast hodnotne nevypada. Aby ta pridana hodnota nebyla jen ten znacek na kapote. ;-\ Jasne, muzu se na to divat optikou, ze je to u MB teprve zacatek potravniho retezce, to mam pak ale trosicku problem s cenovkou.
ídéčka jsou uvnitř extra ošklivá, ale už Enayq se dá.
Ja neviem, priatelia, čo vás na tom irituje? Dizajn VW ako taký nie je zlý, len jednoduchší. Slabšie je to s materiálmi a povrchmi, to je pravda, sme zvyknutí na niečo iné. Ale že by to bolo až také strašné? V Mercedese to skôr vyzerá ako čínska hračka. Na oko bombasticky, ale v skutočnosti najlacnejší šunt.
MB není úplně můj šálek čaje, třeba ten stříbrnej volant... ale ve srovnání s ID.4 to je super.
Jak říká twisted, Enyaq klidně, ale ta ID.4 je strašná.
Jak říká twisted, Enyaq klidně, ale ta ID.4 je strašná.
Dizajn exteriéru - hrozný
Dizajn interiéru - hrozný
Spotreba - hrozná
Mercedes s predným pohonom - podobne ako u BMW - divné
Cena - šialená
Niet dôvodu sa po ňom obzrieť.
Dizajn interiéru - hrozný
Spotreba - hrozná
Mercedes s predným pohonom - podobne ako u BMW - divné
Cena - šialená
Niet dôvodu sa po ňom obzrieť.
když jsou jejich nákupy v porovnání se spalováky marginální? AŤ si každý koupí, co se mu hodí, ale ať denodenně necpou lidem pod nos něco, co se dá přirovnat k paní Colombové, tu taky nikdo nikdy neviděl! S EV je to bezmála stejné!
Chtel jsem se te zeptat: Kolik se ve stredni tride vloni prodalo TM3?
A prijde ti to marginalni?
Proc toto nenapises pod test BMW 3?
A prijde ti to marginalni?
Proc toto nenapises pod test BMW 3?
ale já neberu vůbec třídy aut, ale pohon, kdy je tady poslední dobou denodenně 1až 2 články o eketroautech a masírka, jak jsou skvělé, tiché, nic nežerou, jsou eko.... zatímco o těch 99,9% spalováků-takové nadšení redakce nevyvolává.
Jo hochu, casy se meni.
Taky trochu ziram, ze se to tu ted seslo.
A ty diskuze zerou neskutecne casu. 😁
Ale co kdyz to neni masirka a ta EV jsou skutecne ticha, usporna a eko? 😄
Ja jsem treba stastnej, ze konecne existujou auta, ktera plni emisni limity. Predevsim EV. :yes😒br /> Uzasna doba. Mercedes (EQA), ktery KONECNE nesmrdi. :yes: :yes: :yes😒br />https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…essung-rde-pems/
Coz nebylo pravidlem, az posledni generace se zda, ze uz normu snad KONECNE plni resp. tolik nesmrdi.
Der saubere Diesel ist (auch ohne Betrug) möglich. Aber der hohe Aufwand bei der Abgasnachbehandlung macht CO2-Sparen mit dem Diesel für immer mehr Fahrzeug-Segmente unrentabel.
U EV totiz stoji (Aufwand) cisteni spalin nulu - nic. A presto bude vzdy plnit ty nejprisnejsi normy, bez podvodu (ohne Betrug). 😉
Asi tak k te ekologii.
Tichost a uspornost doufam rozvadet nemusim.
Ekvivalent spotreby 2,1l/100km je podle me slusny.
Taky trochu ziram, ze se to tu ted seslo.
A ty diskuze zerou neskutecne casu. 😁
Ale co kdyz to neni masirka a ta EV jsou skutecne ticha, usporna a eko? 😄
Ja jsem treba stastnej, ze konecne existujou auta, ktera plni emisni limity. Predevsim EV. :yes😒br /> Uzasna doba. Mercedes (EQA), ktery KONECNE nesmrdi. :yes: :yes: :yes😒br />https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…essung-rde-pems/
Coz nebylo pravidlem, az posledni generace se zda, ze uz normu snad KONECNE plni resp. tolik nesmrdi.
Der saubere Diesel ist (auch ohne Betrug) möglich. Aber der hohe Aufwand bei der Abgasnachbehandlung macht CO2-Sparen mit dem Diesel für immer mehr Fahrzeug-Segmente unrentabel.
U EV totiz stoji (Aufwand) cisteni spalin nulu - nic. A presto bude vzdy plnit ty nejprisnejsi normy, bez podvodu (ohne Betrug). 😉
Asi tak k te ekologii.
Tichost a uspornost doufam rozvadet nemusim.
Ekvivalent spotreby 2,1l/100km je podle me slusny.
Jen tak mezi řečí, výfukové zplodiny jsou tak max polovina emisí z provozu auta, ten zbytek, částice z brzd a pneumatik zůstavají stejné, s tím, že při průjezdu se ještě zvíří tyto částice z vozovky.
Ale jo, do center měst a obytných zón jezdit jen na elektro by byl ideál.
Ale jo, do center měst a obytných zón jezdit jen na elektro by byl ideál.
Z ceho cerpas?
Ze zaplaceneho testu, ktery mel dokazat, ze nejvetsi emise delaji pneumatiky?
A relativizovat prinos EV?
Ze zaplaceneho testu, ktery mel dokazat, ze nejvetsi emise delaji pneumatiky?
A relativizovat prinos EV?
To je jednoduché. Bude více příspěvků v diskuzi. Kdzy 20 minut nemáš co dělat, přečteš diskuzi 😒]
https😐/www.emissionsanalytics.com/…xhaust-emissions
Myslel jsem, ze pneumatiky jsou 1000x horsi. 😁
Jj je to bullshit.
Ale jednou tuhle chujovinu rozsirili a uz tu s nami bude navzdy.
Tim nepopiram, ze pneumatiky jsou problem.
A kdyz lidi zminujou opotrebeni brzd u (H)EV. Tak je jasny, ze o tematu moc nevi.
Myslel jsem, ze pneumatiky jsou 1000x horsi. 😁
Jj je to bullshit.
Ale jednou tuhle chujovinu rozsirili a uz tu s nami bude navzdy.
Tim nepopiram, ze pneumatiky jsou problem.
A kdyz lidi zminujou opotrebeni brzd u (H)EV. Tak je jasny, ze o tematu moc nevi.
Ako na tom budu tie nove pneumatiky, co preziju cele auto?
https😐/www.nokiantires.com/…okian-tyres-one/
pri elektrickych autach brzdy a emisie odpadaju, len tie pneumatiky sa viac opotrebuju
https😐/www.nokiantires.com/…okian-tyres-one/
pri elektrickych autach brzdy a emisie odpadaju, len tie pneumatiky sa viac opotrebuju
Z článků na garaz.cz, zde, seznam.cz,idnes.cz, občas německé a britské média.
Medvědí službu el. autům tady přeháněním děláš ty.
Co se týká mého názoru, cituji znovu poslední větu mého příspěvku😒br /> “Ale jo, do center měst a obytných zón jezdit jen na elektro by byl ideál.”
Medvědí službu el. autům tady přeháněním děláš ty.
Co se týká mého názoru, cituji znovu poslední větu mého příspěvku😒br /> “Ale jo, do center měst a obytných zón jezdit jen na elektro by byl ideál.”
Podiel z predaja nových áut za rok 2021 bol v ČR myslím 1.29 % pri EV takže je to ako píšeš okrajová záležitosť pre pár nadšencov s plnými vreckami.Pre bežného človeka to určite nie je a keď za pár rokov splasne bublina tak ani nebude.Kde by vybudovali všetky tie nabíjačky a ako by vyrobili toľko elektriny a kolko ľudí si môže reálne kúpiť auto od 35 000 € a viac.SCI-FI na pokračovanie ale je už fakt trápne že automobilový web minimálne raz za deň píše o fascinujúcich elektospotrebičoch.
ked v porovnavacom teste predadli do Eniaku, tak mali v nom lepsi pocit, ako v Mercedese 😄 Vsetko im tam vrzgalo, ako keby spolupracovali s Renaultom.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Takže za cenu Enyaqa se dá koupit tenhle Mercedes ? Lépe postavený, komfortnější... Koncern je na tom fakt špatně. Pripadne kdo chce méně prostorné a rychlejší, koupí Model 3.
A jak už tu někdo psal, když lidi z ojetých smrdutých Diesel krabic přesednou do tohoto, bude všem lépe.
A jak už tu někdo psal, když lidi z ojetých smrdutých Diesel krabic přesednou do tohoto, bude všem lépe.
Dokázal by to někdo porovnat s GLA? Není to odhlučnění v článku spíš zkreslené elektrickou jízdou po městě? Protože za mě největší mínus GLA/GLB je slabší odhlučnění (jak od kol, tak aerodynamika).
Jinak je zajímavé, že GLB stále nemá žádnou elektrifikovanou verzi (ani PHEV, ani BEV).
Jinak je zajímavé, že GLB stále nemá žádnou elektrifikovanou verzi (ani PHEV, ani BEV).
Pokud bude dlouhodobá spotřeba 20kWh tak dojezd je prostě 300, což je na příměstský provoz pohodička...
Samozřejmě sranda končí při pohledu do ceníku a při představě že s tím chci jet někam dál.... ale to je snad u každého EV.... Takže jako druhé auto do rodiny pro paničku mi to přijde jako zajímavá volba 😄 ale jen pro ty co na to mají.... :-!
Ja bych teda s takovym akcnim radiem nevidel ani problem v cestovani, treba po ČR.
A s nabijenim 100kw...
V pripade DC nabijeni ani nemusis lovit kabely v kufru.
S registraci CEZ mas nejsirsi nabijeci sit.
S registraci v Eonu dostanes cip, se kterym muzes nabijet u Cezu, PRE i Ionity (a samozrejme Eonu) bez jakykoli appky.
Jen zapojis kabel a pipnes cipem. Jednodussi nez tankovani.
Nez se vycuras a vypijes kafe, tak muzes mit nabito.
Jestlize je to jednou za cas, tak zdrzeni nestoji za rec.
V dnesni dobe uz je nabijeci sit naprosto dostatecna. :yes😒br /> Obvykle je dokonce uz mozne najit dobijeci stanici v blizkosti cile cesty.
vymočíš, umyješ si ruce a vrátíš se. Asi nemyslel konkrétně jen ten akt. Ráno se taky vzbudim do minuty, ale vstávám někdy i půl hodiny.
Jestli to beres jako ve skole, tak je u nas nejmin dobra.
https😐/www.idnes.cz/…_plzen-zpravy_vb
Treba tady pro Plzensky kraj😒br /> "Kdo měl před několika lety v Plzeňském kraji strach, že nebude mít kde nabíjet elektromobil, toho trh vyvedl z omylu." 😉
A kdyz mas cil treba v Tabore, tak neni problem tam nabit pomalu (ac).
Tech mist kde nenabijes cestou nebo v cili rapidne ubyva. :yes:
4X CEZ?
8X EON?
Dale Ionity a Tesla?
Já dnes na EuroOilu nabil své MPV za 1m a 10 vteřin na 880 km :yes: