Potíž je v tom, že dostupné akumulační technologie jsou neefektivní. I nejvýkonnější baterie nebo přečerpávačky v našem regionu dokážou dodávat do sítě nejvýš několik málo hodin. A při přeměně elektřiny na vodík a zpět na elektřinu se zhruba polovina energie ztratí. Nadvýroba solárů a větrníků by tak musela být obrovská.
„V určité fázi ale obnovitelné zdroje narazí na své limity – obrovské přebytky v době příznivého počasí, limity v pozemcích, materiálu, přenosových sítích a tak dále,“ říká Hrdlička. I Německo se svými offshorovými větrnými farmami počítá s tím, že ve velkém bude dovážet jak obnovitelnou elektřinu, tak vodík.
😄 😄 😄 😄 😄
Odkud to budou dovážet, když to nevyrábí v zimě nikde?
A akumulace do vodíku, kde se polovina vyrobené energie ztratí je terno, to musel vymyslet totální imbecil nebo utopistický neostalinistický BOLSEVIK!!!!
MS-sport
1
člověk kromě totálního debila, kterej by si koupil Bentley bez motoru, tedy s elektrickým šicím strojem.
Anonym
0
přesně, v celé arábii , jponsku a británii a dlaších bohatých zemích stojí zástupy lidí co čekja na elektrický Rolls a Bentley, to by si asi koupili dávno Teslu, kdyby jim šlo o klima že 😄 😄 😄
„V určité fázi ale obnovitelné zdroje narazí na své limity – obrovské přebytky v době příznivého počasí, limity v pozemcích, materiálu, přenosových sítích a tak dále,“ říká Hrdlička. I Německo se svými offshorovými větrnými farmami počítá s tím, že ve velkém bude dovážet jak obnovitelnou elektřinu, tak vodík.
😄 😄 😄 😄 😄
Odkud to budou dovážet, když to nevyrábí v zimě nikde?
A akumulace do vodíku, kde se polovina vyrobené energie ztratí je terno, to musel vymyslet totální imbecil nebo utopistický neostalinistický BOLSEVIK!!!!