Jo, jo. A on i ten tvar je aerodynamicky velmi čistý (a krásný!), bez dodatečných dolaďujících přídavků - dělal ho mistr. Jsou na něm zajímavosti, které by chtěly vysvětlit - okomentovat.
"..., méně kosmicky ...": holt chybí motorem hnané "zařízení" k cílenému zesilování proudu vzduchu pod vozem pro zvětšování přítlaku a také úpravy úplavu. Ovšem, kdyby se o to tady pokusili třeba pomocí výfukového ejektoru (tj. v menším, ale beze ztrát), měly bychom co obdivovat a byla by to návaznost na originalitu Gordona Murraye.
Auto moc hezký, za mě i hezčí než T.50, která se mi vlastně ani tolik nelíbí, jen je fakt dobrá... tohle vypadá kompaktněji, méně kosmicky...
Interiér tak napůl, třeba ta řadička se mi až tolik nelíbí... ale jo, jinak dobrý.
Pořád je to ale jen stokusová limitka... nojono, to neklapne :-)
Zajímavý je, že pro relativně malý objem staví dvanáctiválec... čekal bych pro 4l spíš V8, max V10...