Toyota opět předstihla Volkswagen a je druhým rokem po sobě největším prodejcem aut na světě. Japonská automobilka loni prodala 10,5 milionu vozů, což představuje meziroční nárůst 10,1 procenta.
vždyť kdo to myslí s autama vážně, tak vlastní hybridní toyotu. Ještě se nerozběhla na plno toyota u kolína, to bude teprve fičák. Toyota vydělává za auta, kdežto Škoda natáhne ruku a dostane miliardu peněz a v tom je ten rozdíl nabubřenosti i mezi diskutujícími.
Jelikož to nebude jezdit vůbec do města, bude tahat materiál a nejspis i přívěs, to uvidíme, tak je volba jasná. V tomhle ohledu nemá hybrid zatím smysl. Kdyz by to jezdilo po městě, je to zase uplne něco jineho a diesel by to nebyl.
Mnozí tak činí i autobusy , dodávky nákladáky některé jsou jen pro město, třeba jak jsem jezdil v praze, tak nebylo problém jen po praze najet za den přes 200km.
keby novy yaris vyzeral ako zmensena corolla nemal by som problem... urcite by bol v hladaciku a mozno by tu bola sanca aj na kupu .... lenze on vyzera ako vajce a zaroven je este aj kratsi ako moje male auto ktoreho debut siaha kdesi az do r 2009... na pohlad ide o akesi stlacene megavajce so zadnymi kolesami kdesi az mimo C stlpika .. rovnako tie rozcapene blatniky so zadnymi minioknom z neho proste lepsi kus auta nezrobia ako konkurencia ( clio corsa i20 ) ... aspon mna osobne novy yaris velkostne aj dizajnom totalne sklamal .. pritom corolla je za mna famozna.. rovnako ako skoro vsetky dalsie toyoty .. v tomto mam proste opat smolu ze zrovna ten jeden jediny model od toyoty na ktory by som aj ja mohol mat a ktory mi aj dava zmysel ( lebo pri 8000 km najazdenych rocne sa mi neoplati nejaka ravka ani camry aj kebyze mam milion navyse ) ....je opat akysi skaredy a aj velkostne opat mensi akoby som uz cakal v dnesnej dobe.... ale nevadi... ja si kludne pockam na facelift corsy s novym xichtom po vzore mokky... to bude vizualne vacsia sleha ... a o rok ak vsetko pojde ok... vcelku by som si vedel predstavit ze nou nahradim moje dnes uz 5 rocne polo ... ale ten cas leti.. kurna... ani sa clovek nenazda a z noveho je razom uz stare auto... strasne tenka je dnes uz ta hranica.... to aby clovek dnes uz hned po kupe noveho auta sporil rovno na dalsie nove... akurat ze na toyotu to nadalej v blizkej budunosti bohuzial nevidim... ( o sklamani s predoslym yarisom asi opat uz nema zmysel pisat... to bolo akoby male mpv pre zeny ... chlapa za volantom som v nom dodnes nevidel .. ) .... ale mozno za 10-15 rokov je sanca ze aj ja toyote raz jednym kuskom k jej dalsim rekordnym predajom pomozem.... ale teda len ak zmeni dizajn aj ponatie maleho auta .... a ak dozijem samozrejme ....
Dieselgate byl proto, že se rozhodli s tím jít do USA. Tady v Evropě to praktikovali všichni... nebo víš o nějaké výjimce? Kdyby to někdo nepraktikoval, pravděpodobně by jeho motory byly uživatelsky horší než konkurence a prodejně by strádal.
Mazda pak pokud vím už naplánované a oznámené uvedení SkyD na americký trh zrušila a vrátila se až s AdBlue verzí o pár let později.
Jak obecně nejsem fanoušek americkýho právního systému, tak v tomhle to v Evropě s jejich doslovně vykládanýma normama zašlo moc daleko. Tedy ne že by evropské právo neznalo obcházení zákona, spíš nebyla vůle to řešit. Možná na základě lobbingu s cílem chránit evropskou produkci? Těžko říct...
Je otázka, jestli by to stačilo na plnění limitů... reálný měření zrovna tohohle si teď nevybavuju. Ale co byly nějaký testy, tak občas tam bylo pár aut pod limitem, ale většina nad. Viděl jsem i nějaký graf po značkách https://www.economist.com/…121_WOC609_4.png
pri jej portfoliu modelov z hladiska celosvetovej ponuky ... na ktore sa dnes nechyta uz absolutne ale absolutne nikto... ... sa ani nedalo nic ine cakat... toyota proste vladne ... a ani o rok necakam v tomto ziadnu zmenu ...
máš tam vynikající hybridy a plug-in a jak přijde bz4x, tak bude asi fakty dobrá a ponese se to v duchu jak u yarisu- testeři ji budou obdivovat. Vy máte stejnou ponuku jak my z moravy, třeba taková škoda nemá v nabídce smyslplného hybrida, kterýho ještě vyrábí jen pro eu.
Ještě víc se rozevřou nůžky mezi VW a Toyotou. Toyota má asi jako jediná tradiční automobilka výhodu v tom, že se nemusí až tak rychle hrnout do elektriky. Hybridní technologie a absence nafty jí umožnuje platit minimální desátky. Aktuálně platí výše povinných 95 g/km a VW má skoro 120 g/km naopak Toyota měla 100 g/km, ale díky spolupráci se Suzuki se dostala ještě níž, možná i na těch 95 g/km.
Evropa je další problém pro VW. Má tu dost zásadní prodeje. Naopak v USA minimální. Když už tam něco prodává, tak to rozhodně nejsou spořivé vozy + s naftou tam nikdy neprorazí. To Toyota v USA prodává malé auta s malou spotřebou jak Baťa cvičky a hlavně hybridy 2,5 L. V jejich "pomalých" podmínkách je hybrid co se spotřeby týče dokonalá volba.
To bude asi stejný limita jako doby montování ID.3 :-) Prý stávajících 30 či kolik hodin je špatných, ale v plánu je 20 a to je v OK. Tesla to stihne za 10 hodin a ještě je to pro Teslu pořád moc...
Na montování auta žádnej limit není, na emise CO2 je limit 95g/km +3g za každých 100kg průměrné hmotnosti nad referenční hodnotu s tím, že nízkoemisní auta do 50g/km se počítaly za 2020 2x a za 2021 1,67x.
Teoreticky by limit 120g platil při průměrné hmotnosti aut ((120-95)/3)*100+1380kg nebo kolik je ta referenční hmotnost, což by ale vycházelo na 2,2t...
Land Cruisera dřív než za 4 roky. Holt Covid a čipy jim dávaj zabrat. S elektromobilama zaspali a jsou 6 let pozadu jak říkal jejich inženýr po tom co shlédl vnitřnosti Tesly. :-!