Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
MS-sport
už nejnenáviděnější značka. :no:
A divíš se při tolika podvodech?
O podvody nejde, důvodem je fanatický elektrofašismus a anální Muskismus pana Diesse.... 😒] 😒] 😒] :no: :no: :no:
Dieselgate byl proč? Jen nechtěli investovat do nových technologií. Kdyz se na to přišlo, do 2 let byly schopni se norme přiblížit I v reálu.
Dieselgate byl proto, že se rozhodli s tím jít do USA. Tady v Evropě to praktikovali všichni... nebo víš o nějaké výjimce? Kdyby to někdo nepraktikoval, pravděpodobně by jeho motory byly uživatelsky horší než konkurence a prodejně by strádal.
Mazda pak pokud vím už naplánované a oznámené uvedení SkyD na americký trh zrušila a vrátila se až s AdBlue verzí o pár let později.
Jak obecně nejsem fanoušek americkýho právního systému, tak v tomhle to v Evropě s jejich doslovně vykládanýma normama zašlo moc daleko. Tedy ne že by evropské právo neznalo obcházení zákona, spíš nebyla vůle to řešit. Možná na základě lobbingu s cílem chránit evropskou produkci? Těžko říct...
Mazda pak pokud vím už naplánované a oznámené uvedení SkyD na americký trh zrušila a vrátila se až s AdBlue verzí o pár let později.
Jak obecně nejsem fanoušek americkýho právního systému, tak v tomhle to v Evropě s jejich doslovně vykládanýma normama zašlo moc daleko. Tedy ne že by evropské právo neznalo obcházení zákona, spíš nebyla vůle to řešit. Možná na základě lobbingu s cílem chránit evropskou produkci? Těžko říct...
Treba toyota a její dcat. Mel vyssi spotřebu kvůli 5.vstrikovaci ve výfuku pro eliminaci NOx.
Je otázka, jestli by to stačilo na plnění limitů... reálný měření zrovna tohohle si teď nevybavuju. Ale co byly nějaký testy, tak občas tam bylo pár aut pod limitem, ale většina nad. Viděl jsem i nějaký graf po značkách
https😐/www.economist.com/…121_WOC609_4.png
https😐/www.economist.com/…121_WOC609_4.png
3_diamanty
pri jej portfoliu modelov z hladiska celosvetovej ponuky ... na ktore sa dnes nechyta uz absolutne ale absolutne nikto... ... sa ani nedalo nic ine cakat... toyota proste vladne ... a ani o rok necakam v tomto ziadnu zmenu ...
toyota :yes:
toyota :yes:
Naco je celosvetova ponuka, ked bz4x este len pride vraj coskoro, nie je ani co kupit 😄
máš tam vynikající hybridy a plug-in a jak přijde bz4x, tak bude asi fakty dobrá a ponese se to v duchu jak u yarisu- testeři ji budou obdivovat. Vy máte stejnou ponuku jak my z moravy, třeba taková škoda nemá v nabídce smyslplného hybrida, kterýho ještě vyrábí jen pro eu.
Ještě víc se rozevřou nůžky mezi VW a Toyotou. Toyota má asi jako jediná tradiční automobilka výhodu v tom, že se nemusí až tak rychle hrnout do elektriky. Hybridní technologie a absence nafty jí umožnuje platit minimální desátky. Aktuálně platí výše povinných 95 g/km a VW má skoro 120 g/km naopak Toyota měla 100 g/km, ale díky spolupráci se Suzuki se dostala ještě níž, možná i na těch 95 g/km.
Toyota má dostatečnou váhu aby si mohla volit vlastní cestu ... Kdyby sídlila v Evropě, byla by na tom stejně špatně jako VW.
Evropa je další problém pro VW. Má tu dost zásadní prodeje. Naopak v USA minimální. Když už tam něco prodává, tak to rozhodně nejsou spořivé vozy + s naftou tam nikdy neprorazí. To Toyota v USA prodává malé auta s malou spotřebou jak Baťa cvičky a hlavně hybridy 2,5 L. V jejich "pomalých" podmínkách je hybrid co se spotřeby týče dokonalá volba.
Nicméně těch 120g je pro VW v limitu... prý. Je to zvláštní, úplně mi to nevychází.
To bude asi stejný limita jako doby montování ID.3 😄 Prý stávajících 30 či kolik hodin je špatných, ale v plánu je 20 a to je v OK. Tesla to stihne za 10 hodin a ještě je to pro Teslu pořád moc...
Na montování auta žádnej limit není, na emise CO2 je limit 95g/km +3g za každých 100kg průměrné hmotnosti nad referenční hodnotu s tím, že nízkoemisní auta do 50g/km se počítaly za 2020 2x a za 2021 1,67x.
Teoreticky by limit 120g platil při průměrné hmotnosti aut ((120-95)/3)*100+1380kg nebo kolik je ta referenční hmotnost, což by ale vycházelo na 2,2t...
Teoreticky by limit 120g platil při průměrné hmotnosti aut ((120-95)/3)*100+1380kg nebo kolik je ta referenční hmotnost, což by ale vycházelo na 2,2t...
kuk
protože za chvíli skončej jako Nokie. 😁 😁 😁
Případ Nokia - svatý grál eurohujerského elektrofašismu. Bohužel zcela mimo mísu. 😄
kuk
Land Cruisera dřív než za 4 roky. Holt Covid a čipy jim dávaj zabrat. S elektromobilama zaspali a jsou 6 let pozadu jak říkal jejich inženýr po tom co shlédl vnitřnosti Tesly. :-!
Beefcake
To nikto nepovazuje za zaujimave ? Alebo som to medzi vsetkymi reklamami prehliadol ?
Ale přiznám se, jeden je diesel a do města ani nepáchne.
https😐/www.auto.cz/…y-i-image-139080
A druhý je https😐/www.auto.cz/…-koncepci-142036