OK, no počkáme až bude tady někde v testu a uvidíme. Taky budeasi fajn se na něj jít mrknout, jak působí na živo. Jak vypadá Vito Tourer vím, oholený Véčko na kost, prostě dodávka ;-)
Slovo "oholený" mě vůbec nezajímá, protože motor, převodovka, podvozek, brzdy nemají konkurenci.....Ford, VW skončily a tak jedině s Toyotou můžeš srovnávat, ale dodací lhůta je dnes při objednání 12-16 měsíců kdežto u Vita 4 měsíce.....
Tak nevím, byl jsem včera v Mercedesu, zcela prázdný shop naplněný NÁKLAĎÁKY.
Auta jen venku, a dodací lhůty 1,5 roku.
Hrozné, hrozné, hrozné.
NÁKLAĎÁKY IN, OSOBÁKY OUT, A JEN 4 TYPY NA OKOUKNUTÍ, ŠÍLENÉ.
Nechci ti brat optimismus, ale ja na Vito 124 4x4 XL cekam od zacatku srpna a dostanu ho nejdriv, pokud nedojde k dalsimu odkladu vyroby v cervnu, takze na 4 mesice zapomen...
Dej vedet vedet jak se to bude vyvijet, ale 4 mesice se mi zdaji nerealny, ja mel datum vyroby za 5 mesicu po tom co jsem auto objednal, ale od vyroby chteli jeste 2 mesice na dodani.Kdyz jsem se zacal ptat, jestli je auto vyrobene, dostal jsem informaci ze se o 4 mesice posunulo. Zadny nezlobte se, prominte nebo tak neco, proste stroze bude o 4 mesice dyl... A to jsem ted dostal informaci, ze se pry situace rapidne horsi...
tak hadam este vedia posudit, ci pri cestovani je dnu hluk alebo nie, nehovoriac, ze dnes je milion sposobov, ako to jednoducho a rychlo pomerat a porovnat s konkurenciou.
Posúdiť ako posúdiť. Majú iné preferencie, vadia im veci, ktoré možno ani neberieš v úvahu a nemusí ich zaujímať to, čo preferuješ ty. Je to skrátka iná mentalita. Niečo podobné ako Čína. Vyžadujú iné autá ako my. Nie lepšie ani horšie, proste iné.
Tak to nemáš pravdu. Vím o čem mluvím. MB jsem si objednal a přijde mně v půlce března, takže vím kolik jsem a za co zaplatil... Ten Hyundai prostě nemůže stát stejně jako MB a více než Toyota....pokud ano, pak se to musí srovnávat. A to ještě odpadli konkurenti od VW a Ford.
to určitě ano. S tím souhlasím. Já se na to teď aktuálně dívám z pohledu technické úrovně, parametrů, výbavy a ceny. Takže, jakmile přijde užitková verze a bude technicky stejná akorát horší vnitřní výbava, pak určitě to bude slovo do pranice :yes::-)
No základní Vito má taky docela dobrý sedačky a podvozek. No před pár lety jsem vyzkoušel snad všechny nabízené osobní dodávky a nejpohodlnější mi přišla Gazela - taková křesla nikdo nemá :D
V Toyote to predávajú so spaľovákmi stále tak ako doteraz. Aj ProAce Verso, aj ProAce City Verso.
Edit: Autorom palcov dolu - čo ste tým chceli povedať? Že to tak nie je? Alebo to nie sú autá prakticky identické s pôvodnými francúzskymi súrodencami? :-[]
Aj francúzi budú naďalej predávať verzie so spaľovacím motorom, len už nebudú v kategórii M1 ale len ako NA, teda ako úžitkové. M1 bude len EV, lebo fleet emisie.
- mačkání tlačítek na palubovce provází laciný plastový zvuk
- dveře řidiče nelícují a lze je těžko seštelovat. Ostatní dveře v MB servisu postupně srovnávali.
- přední sedáky jsou krátké pokud nemáš metr padesát
- odkládací přihrádka u spolujezdce jediná a miniaturní
- seštelovat vyklápěcí střechu Marco Polo je umění, zámky stále vydávají zvuky
- startování otáčením klíčku je pravěk, auto je 2021
- konstrukce trojlavice je jak z Ruska, vyndat ji bez škrábnutí dveří je spíš pro tři než pro dva chlapy
- otevírání víčka nádrže jde tak blbě, že to není moc pro holku
Díky za odpověď :yes::-)
laciný zvuk mně vadit nebude
dveře jsou problém (byl i u Multivanu co jsem měl...taky u řidiče....zvláštní)
přední sedáky už mají zabudované štelovatelné prodloužení
přistrojová deska má z vrchu minimálně ještě jeden odkládací prostor, navíc mám objednanou tu střední konzoli kde z vrchu na dva nápoje a vespod odkládací "vanička"
ok to je problém, ale tuto verzi nemám
start klíčkem jsem vyložené kvitoval....nemám s tím dobré zkušenosti u jiného vozu jiné značky z minula (neustále se vybíjel klíček nutný k otevření auta a k nastartování, nakonec vyměňovali kvůli tomu "půlku auta")
nezkoušel jsem, ale v multivanu to bylo těžký jako prase
nezkoušel jsem
Máme doma taky V300d. Motor, převodovka perfektní, ale brzdy na tu váhu hodně poddimenzované. Vrzání celého auta při přejezdu nerovností. Boční dveře už seřizovali dvakrát a nepomohlo to. O ceně radši ani nemluvím.
Díky za odpověď :yes: já koupil právě Vito 4x4 a nechávám si dodělat multimediální systém Alpine plus ozvučení Focal plus vytlumení, podvozek Bilstein, kola 19".......1,17 bez daně plus 150tis dodělávka. Vyjde to daleko levnějí než véčko při stejné technické kvalitě.
"hmmm tos mě moc nepovzbudil ráno tam zavolám....Hosek Mercedes....s Mirkem Hoškem jsme staří známí hodně mně vyšel s cenou vstříc. "
a pak prijde nekdo kdo si na Starii usmlouva 30%, nam na i40 daly slevu temer 40%, takze ano ty neco mas za nejake penize, a ma to za ty penize i nekdo jinej kdo neni znamej majitele showroomu?
Tohle je parada. Promyslena jednoducha krabice pro rodiny, cestovani, firemni akce. Cena je taky super a motory fajn. Jako prodat ted auto a chtit neco okolo 1 mega s tim ze deset let budu vozit dite a jeho kramy, nez vyroste, tak je to v mem hledacku. Kdyz vezmu ze za Berlingo chteji randal protoze to bude uz jen elektroauto, tak Hyundai si zaslouzi metál. Navíc vyrobce ktery vtrhl na scenu s Ioniq5 mohl tlacit aby i zde bylo elektro prim, a cena by byla jednou takova. Proste pecka.
Zase nepreháňaj. Nekúpiš Berlingo, môžeš zobrať to isté od Toyoty, a nemusí to byť elektrika. ;-) Ale s miliónom vo vrecku pokojne aj Stariu, prečo nie? ;-) Ale tu je v hre aj Toyota ProAce, 8-miestne Family s dieslovým dvojlitrom a 8stupňovým automatom je stále pod milión.
Souhlasím. Je nutné počítat s dodacíma lhůtama.....Toyota na Proace má dnes 12 až 16 měsíců.... Hyundai osobně uznávám už jen za to jak drží evropské výrobce na uzdě co se týče ceny a kvality....jen tvrdím, že pokud stojí stejné peníze jako MB pak si vezmu stále ještě pořád MB.....technicky je pořád daleko lepší (motor, převodovka, podvozek, brzdy)
V roce 99 rodiče pořídili do firmy H-1 osobní. Bylo to velmi pohodlné auto perfektní na dlouhé cesty. Klimatizace, foukání, výborné sedačky i řízení. Tehdy taky za 900 tisíc. Byl z něj i dobrý výhled ze zadu oproti konkurentům, akorát Vito je na tom podobně. Zadokolka holt přináší v osobákách výhody když má výše podlahu. Jsem zvědav jak na tom bude toto vozítko. Z fotek to vypadá slibně. H-1 ale dost rezla a po 5 letech už se pořád řešil servis.
Asi že to aj niečo váži pri tých rozmeroch, a asi brali väčší ohľad na spotrebu ako na dynamiku (však nejde o dynamicky strihnutú limuzínu, že), takže je to parameter celkom v pohode. Toto bude pre pohodárov, aktívny a dynamický šofér sa musí obzrieť inde.
Ano, to má horší parametry než nový Multivan se 110 kW. To vypadá že ta sázka na MQB platformu u VW byl docela dobrej tah. A co teprve spotřeba v reálu. To jsem zvědav.
Jinak mně se teda Staria extra nelíbí, a když se tu občas vyskytnout srovnání toho či onoho auta s Multiplou, tak pro mne je z boku Staria přesně následovník Multipliy jako měřítko hnsu. Strašně velký skla, který snad končej pod zadkem, stejně jako Multipla. Tam bude pocit jak v akvariu, o pocitu (ne)bezpečí nemluvě. Už jen proto bych si to v životě nekoupil.
Král zůstává stále V, ale nejde objednat pro 8 lidí, pak tu je Multivan, má cukající DSG a vlastně bude nahrazen multiSharanem. Tahle Staria je parádní, působí jako kdysi Civic 8G, 8 lidí převeze, ale je bez kufru. Traveller jede dobře, je pro 8, ale nemá použitelné 4x4 a palubka neurazí, ale je dodávková a už jde objednat jen elektický. Ford je pro 8 lidí král, palubka super, místa mnoho, ale jaksi na dálnici ty zadní listové pera odskakují a auto se jemně třese (nejel po FCL) a chtěli by to prodávat s litrem. Trafic je velký, pohodlný, ale nedostupný z důvodů emisí, má však dvouspojku, ale prý necuká.
Vyzvedaval jsem ji v zari, 300d ctyrkolku se vsim co tam jde, okamzite sla do firmy na odhlucneni, celej interier ven, ( strop, sloupky a celej spodek palubovky sly zaroven hned do jine firmy na ocalouneni Alcantarou a vrsek palubovky kuzi), celej vnitrek ( dvere, podbehy atd ) vylepit mnohde i trema vrstvama izolace... Podstatne ztichla, pred tim to bylo jako obycejne Vito. V listopadu v necelych 7 tkm odesla prevodovka ( auto se uz nerozjelo ), v oleji byly kovove piliny. V zaruce nova, ted necelych 20 tkm a zatim klid, ale ta duvera uz tam neni. A to mame doma jeste (mj) E 63s ( tu uz druhou, ted FL ) a A 250e Limo. Tam ale nikdy vetsi problemy nebyly. Jinak jsem uz videl na vlastni oci Lexus LM a proti nemu je ta V Klasse uvnitr asi jako Barkas.
Já si to nechal dělat tady v Německu, ale kvalitně to dělá i jedna firma tuším kdesi v Praze. Samosebou i o něco levněji. Jinak je to ohromnej rozdíl od střechy až po spodek. A úplně jsem zíral, co tam měli na dílně za další auta včetně nové S Klasse. To musí být teprve náročný zákazník. Jinak mám teď nově už i krabičku od Brabusu, takže 260 koní a víc krouťáku. Není to moc, ale při předjíždění to člověk pozná.
mám štěstí, že můj dlouhletej kamarád se tímto přímo živí, takže mně to bude dělat jakmile auto dostanu....v Brně máme přímo zastoupení Brabus, ale mně se to zatím zdálo dostatečný ten výkon....těch 240 koní. Spíš jsem ten podvozek pořešil od Bilsteinu. :-!
Ja s tou jednotkou od Brabusu po tom problému s převodovkou nejdřív váhal, ale pak jsem do toho skočil. Pro mě je to optimální auto kvůli nastupování a vystupování, proto jsem ho bral, mladá je zase nadšená z A 250e, měsíčně najezdí 2 až 3 tkm, z toho většinu na elektriku a nabíjíme doma zadarmo.
Cca 2600 Euro i s montáží v Bottropu. Našel jsem i podstatně levnější alternativy, ale co můžeš chtít za záruku u prodejce na E Bay :-[] Obzvlášť po té převodovce.