Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Vylepšený Hyundai Ioniq 5 dostal nové akumulátory a digitální zrcátka

88 komentářů

Xylo
Parádní EV prémie :yes:
Avatar - Tielman
Tielman
Souhlasím
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ten pocit ked vyrabas nieco 130 rokov a potom pride niekto kto ta v priebehu dvoch desatroci posle do muzea ... hyundai :yes:
Avatar - Tielman
Tielman
To je dobrá poznámka... Však některé reakce níže touto frustrací vyhrabanou hluboko z podvědomí zástupně přímo srší... 😊
Avatar - xxc
xxc
Kodak by vedel nieco o tom 😄
Avatar - hugino
hugino
A ktorú že to automobilku poslal Hyundai do múzea ? Daj napíš ktorá automobilka skončila lebo ju prevalcoval Hyundai.Keď by si pár rokov vlastnil kórejské auto možno by si až taký nadšený nebol lebo kórejec nie je japonec.Ty keby si mal 57 000 € na auto tak by si si išiel kúpiť korejca / Ioniq 5/ ? Neverím.Však si chcel meniť auto tak máš k dispozícii nádhernú Konu s oranžovými blinkrami.
Avatar - Anonym
Anonym
A Hyundai je krom Genesisu prémie odkdy?

😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže ta značka zní prémiově a má podvědomí u těch co kupují prémii asi jako Hindustan 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Svět je pořád stejný, a jestli tahle nádhera narýsovaná za pomocí trojúhelníku a s tím krásným vnitřkem je prémiová, tak to sme na tom hodně, ale hodně špatně 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Vzdělání nemá s vkusem a designem a kvalitou materiálů nic společnýho. Ani 4 VŠ ti nepomohou k tomu mít vkus a neobdivovat plastový trsátka v úchylném designu, tvářící se jako palubka 😄 😄 😄
A i kdyby to bylo ruský nebo americký, stejně to obdivovat nebudu, což vidíš na tom, že fakt neobdivuji Teslu 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
No naštěstí dneska vyšel i článek o skutečném autu
https😐/www.auto.cz/…-giugiara-142678
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Nejsem důchodce ale mnoho veteránů je daleko zajímavějších a má větší kouzlo, než soudobá unifikovaná produkce.

PS: nejlepší sou V8 😊
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
No Lotusů se v ĆR prodalo loni 7, předloni, 6, 2019 taky 7, 2018 taky 7 😄

Jde o to, že ten veterán Lotus koupíš za 800, co si koupíš za 800 dneska zajímavého. Nic vid. 2 mega stojí vrcholný S4 z 00 let s motorem 3,5 V8 a zrychlení na úrpvni tehdejšího ferrari.

Takže o tom to je.

proto ty lidi ty veterány maj, navíc auta ze 70-80 let let jdou provozovat klidně i jako daily, pokud jsou ve slušném tech stavu.

To nejsou předválečný káry, který když řídíš dál než 20 km, upadávaj ti ruce, máš záda ko a musíš u toho 14 dní ležet, aby to jelo....
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Když si to myslíš, nebudu ti to vyvracet. Problém je, že spolu se mnou a s Arese se to nemyslí dalších 60% petrolheadů po celém světě, a to je hodně masivní číslo. Na youtube je asi miliardi videií s veterány, divný že to ty lidi maj, sbíraj a jezdí s tím klidně i na výlety 1000 km.

A za cca rok jich bude ještě víc, až v USA bude končit HEMI a možná ještě i další motory, bude platit ještě víc, že všechno co za něco stálo už bylo vyrobeno.
Avatar - Tielman
Tielman
Časy se mění (naštěstí)... je už na čase si to uvědomit a zvednout své líné evropské pérdele a začít taky něco dělat 😊 Ne jen střílet slepými argumenty, páč ty nikoho nezasáhnou... spíše jsou k smíchu 😊
Avatar - Anonym
Anonym
A to něco dělat je co? Vyrábět předražené EV klumpy které nebude z čeho nabíjet? A na které normální lidi nebudou mít peníze, aby si je mohli pořídit?

Jinak takové zajímavé téma, nějak raketově přibývá aut na CNG, LNG, LPG atd.
Divný co

https😐/ekolist.cz/…ajem-o-cng-a-lng
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Já hlavně zanm prognozy cen dopravy surovin a hotových výrobků a komponent, prognozy cen za težené a zpracované suroviny, ceny práce, (vše půjde raketově nahoru) a hlavně pořád nevím, čím to chcete, milí utopisté, v zimě nebíjet.

Šmejdský OZE to faaaaaakt nebudou, pokud to nich nechcete investovat v rámci stěta Triliony, protože sou země, které aby vyrobily to co německo nebo Norsko plánuje vyrábět z vetrníků, museli by jich mít 17x tolik co Německo 😄 😄 😄 A fotovoltaiky některé cca 50x tolik, bo tam jaksi nesvítí....

blbý co, utopisto.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Aby někde v Burunde Urindi vyrobili z větrníků to co německo a Norsko, museli by jich mít 17x tolik.

Kapišto? Takže helmut dá za větrníky plácnu 10 milionů euro av burunde uro ndi daj 170 milionů euro. Kde na to vezmou a kolik tam bude stát kilowatka? 10X tolik jako v německu pri 20% platech v nemcku? to lidi vezmou tu vládu pajcrem, to asi nepůjde, vid vědmo 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Tielman
Tielman
A co je na tom divnýho? Vždyť jsme si tu bídu sami vyseděli čuměním do telefonů, flákáním se na internetu, a sledováním navýsost intelektuálně problematických seriálů na co největších placatých televizích. K té bídě jsme se společně proseděli a prolhali... není se proto čemu divit a proto to není žádné překvapení...
Avatar - Anonym
Anonym
Ne každej má za životní cíl prosedět 70% života v práci a když se mu něco náhodou nepovede, jít skočit z okna.
Nejsme pošahaní japonci, kteří to tak mají.

Když šly po roce 1989 těžce do peeeeerdele mezilidské vztahy, kdy se rozpadají rodiny, lidi spolu už ani pomalu nemluví, i mladí maj problém najít nebo udržet vztah, spousta lidí je zklamaných ze vztahů že sou už radši sami, protože se bojí dalšího zklamání, tak lidem nezbývá než čumět do netu, na přiblbé seroše nebo drbat kočku za ušima, popřípadě hafana.

A vše to dorazil covid. Kdy lidi nemohli ani do hospody a baru.

Smutný vid.
Avatar - Tielman
Tielman
smutný to je, naštěstí máme toho kocourka na drbání za uchem 😊
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Renoo
Ještě zapracovat na aerodynamice a začne dávat i smysl.
Avatar - Doupik
Doupik
Proto letos vyjde IONIQ 6 vycházející z konceptu Prophecy. Ten by měl při stejné kapacitě baterky nabídnout větší dojezd. A uvnitř to je díky stejně natáhnutému rozvoru jak v limuzíně. Jsem zvědav.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Renoo
Tak to je ale sedan nebo nějaký hybrid kdoví čeho. Ioniq 5 je plus minus SUV. Kdo chce SUV (pseudo SUV), tak na trhu najde elektriky s lepší aerodynamikou a spotřebou při vyšších rychlostech. Třeba Enyaq je na tom s aerodynamikou líp, varianta kupé zásadně lépe. NA YT jsem našel videa, kde Ioniq 5 na dálnici docela pohořel.
Avatar - xxc
xxc
Čo nový Megane, máme niekde info, ako je na tom ten? Hyundai tiež nie je márny, s väčšou baterkou a menšou výbavou je o 3000 drahší. Ale tie autá na diaľnice veľmi nie sú, alebo na rýchlu jazdu.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
a co jak bude toyota bZ4X , to bude teprve výběr.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
toyota bude pro dělniky a lexus do zámku. Já myslím, že technicky to bude stejný.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
no toyota dává i jiné baterky i v modelech,třeba c-hr se liší baterkou v 1,8 a 2L, ale do Lexusu by po právu měli dávat to nejlepší, vždyt je taky dražší.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Johnn
Poslední norský test dojezdu elektromobilů ukázal, že si Ioniq 5 nevede špatně ani v zimě. Nevím v čem si polepšíš třeba s tím Enyaqem. Ten rozhodně nedopdl zrovna nejlépe.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
myslím, že enyaq si ten koeficient vymyslel, přeci není možný aby havaroval jen na HV.
Avatar - Tielman
Tielman
Korejci se s tím nepáraj... a protože vůči elektromobilitě přestávám být rezistentní... a protože v rámci plnění enviromentálních cílů si mohu v rámci zaměstnání tohle auto už druhý týden občas projet - no, asi dohromady 30 km 😊 (ale firemní pořadník na tenhle poolcar je obsazenej na rok dopředu, takže těch šancí není mnoho), můžu jen potvrdit, že Ioniq má vlastnosti prémie. Inovace kolem baterií - stejně tomu prd rozumím - inovace zrcátek je fajn, no já bych raději stěrač zadního okna... To tahle obr krabice nemá a ten zadní spojler je při nízké rychlosti neefektivní a zadní sklo se špiní docela dost.
Renoo
Od toho tam bude ta kamera, která nahradí vnitřní zpětné zrcátko. U těch baterií to řeší problém s rychlým opotřebením. Ioniq 5 má sice bombastické nabíjení 300 kW, jenže časté nabíjení takovým výkonem odpálí baterii dost rychle. Ta "příprava" by to měla omezit. Jinak osobně si myslím, že rychlé nabíjení by se mělo omezit na nějaké "normální" hodnoty. Větší nabíjecí "benzínka" s rychlými nabíječkami udělá bordel v síti. Dvě takové nabíječky budou mít špičkový výkon je menší továrna...
IPace
u vetsich nabijecich hubu budou casem normalne vznikat backup uloziste, treba v Praze to tak jiz PRE prave u rychlejsich nabijecek resi, neni tam v miste vykon, tak to resi prave baterkama u nabijecky a ta nabijecka online reportuje jakym vykonem je aktualne schopna nabijet

a tam kde ten vykon je tak to urcite zadnej bordel v siti neudela, cela rozb´vodna sit v cele Eu je zavysla vykonem na trafackach, ty kabely dokazou prenest nasobek toho co trafacky, a pokud proste v miste nestaci trafacka, tak tam nejde dana nabijecka legalne k siti pripojit, protoze ji proste distributor neudeli rezervovany prikon

ja jiz s distribuci resil pripojeni dvou nabijecich bodu, a mam projekt na mozne nasazeni az 8 na danem miste, a samozrejme pokud by distribuce na trafacce v danem miste nemela danej vykon a nemohla me ho prodat, tak me nedaj kladne rozhodnuti, a nedostal bych nasledne ani povoleni k tomu to tam postavit, protoze soucasti dokladu o ohlasce stavby bylo i dolozeni dokladu od distributora ze tam je pro dane zarizeni rezervovany prikon :yes: rozhodnuti jsem dostal na vsech 8 bodu, tedy muzu ve finale vyuzivat az 260A, tedy 8x22kW, prozatim vyuzivame 79A (CEZ, tazke zatim jsem tabulkove do 80A, az casem treba dostavim dalsich 6 nabijecek, tak budem spadat tabulkove nad 160A kde se to jiz neresi tabulkovou cenou ale co si s nima dohodnu jako vetsi odberatel), pro zajimavost za rezervovany prikon 80A platim mesicne cca 2050 korun bez dane, + samozrejme cena za energii ktera tam je odebrana za dany mesic

uplne stejnou vec vesmes resi kazdej kdo chce stavet treba i barak, predem si musi sam zjistit zda mu tam distributor vubec doda nejaky rezervovany prikon, a jedinej rozdil je v tom ze u stavebniho povoleni nemusi dodavat rozhodnuti od distributora, u ohlasky nabijeci ctanice se to dodat musi, tedy pokud je v ramci podnikani, pro soukrome ucely netusim jak to je
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mino 1
Ta priprava baterii tam bude od toho, aby prave vyriesila problem Ioniqa 5 s pomalym nabijanim v chladnom pocasi a so studenou bateriou, pretoze v takych podmienkach nedokaze nabijat vysokym vykonom. Na toto sa stazovali majitelia (a dokazali to aj testy), ktori v lete nabijali 220 kW vykonom a v zime aj na rychlonabijackach dokazali nabijat len cca 50 kilowattmi.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak hovadiny s kamerou v zrcátku už zkoušel tuším Nissan a asi se to neujalo.

300kW nabíjení to auto nemá.

Problém není v tom, že by dosavadní management odpálil baterii, on samozřejmě musí i bez předehřevu zajistit optimální teplotu, ale dělá to při nabíjení, což je neefektivní a proto je nabíjení za nízkých teplot mizérie.
Johnn
A potřebuje v dané cenové 300kW? Při 220kW ve velkém pásmu a při 80% ještě 140kW stačí na konkurenci v podobné cenové relaci s přehledem.
A i v zimě při upřednostnění životnosti baterie a tím nižšího výkonu nabíjení, je rychlejší než blízcí konkurenti.
I když budeš ohřívat bateri před nabíjením, tak spotřebuješ energii, takže efektivita klesá.
Tak je spíše sympatické, že dávají přednost životnosti,než rychlosti, aspoň nebudou mít problémy jako id3 kde baterie při rychlém nabíjení za rok zdegraduje. a je pravděpodobné (stejná platforma, technnika, že set o týká id4, Enyaq..)
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Na konkurenci stačit může, ale k těm krásným 18 minutám to má pak v zimě daleko.

S degradací to není tak jednoduché, některá EV prý mají záměrně vyšší kapacitu, aby úbytek v prvním roce skryla. Tesla Model 3 prý 6 % dolů taky zvládne. MEB nepoužívá nijak ohromující výkon nabíjení a nemyslím tedy, že by měla baterie trpět.
Johnn
Jo jenže v zimě nabíjí prakticky všechny BEV v této cenové déle než uvádějí.
Že MEB nepoužívá nijak ohromující výkon?Ano, ale také 400V architekturu, proto používá H/K u těchto BEV 800V. Takže může mít vyšší výkon, bez negativního vlivu na baterii.
Proč asi Rimac, Porsche/Audi používá 800V? Jenže to je prémie. Ale fyzika funguje všude stejně.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A je to úplně k ničemu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a u spalováků kopíruje citrouše a jeho světla polomlhovky.
gil54
...je na jediném snímku, na těch ostatních 63 snímcích je ten starý, nevylepšený. Takové klamání čtenářů si můžete klidně odpustit a těch 63 zbytečných fotek, už x krát omletých, které nemají s textem nic společného, si strčte do ...... .
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Nesouhlasím. Je to naprosto vědomá prasárna líných redaktorů, neschopných získat relevantní fotografie. V honbě za clickbait dají do galerie klidně záchodovou mísu. Ne omylem, záměrně.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Ok, souhlasíš, ale jen že jsi psal "Myslím že to není až tak (úmyslné)", jen proto jsem reagoval.
Avatar - Anonym
Anonym
Opravdu, nemůžeš posuzovat úroveň redakce a ostatních podle svých vlastních příspěvků. Trošku se snaž a ANO, BUDE LÍP!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Dá se říct, že je to křivácké a vlastně podvod.
gil54
Souhlasím.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Tielman
Tielman
... no nevím, vede to tak špatně, že tady můžeš spoluexistovat už více než dekádu... hmmm, tak to bude špatnej manažer, když to říkáš
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Tielman
Tielman
Vnímám únavu všech a všeho... Všichni toho máme plné kecky. Machyho nemám potřebu nijak obhajovat, ani ho osobně neznám. Ale ve své disciplíně toho dokázal dost a tvoje slova nebyla fér.
Uvědom si, že pod jeho vedením začínal třeba Ondra Chamilla, Mička atd...
Kdyby byl špatnej manažer, tak jsi o něm ani o těch dvou v životě neslyšel.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Tielman
Tielman
Upřímně, svoje jsem řekl a víc ani nemám chuť si s tebou vyměňovat argumenty.
Únava... na to ti ještě odpovím... když to vztáhnu na automobilovej průmysl, tak je v podstatě v podobných kleštích, v jakých jsme všichni byli (a ještě jsme) poslední dva roky. Nařízení, ve kterých aby se čert vyznal, neprůhledné zákony, nevyargumentované předpisy, domácí vězení... život převrácenej vzhůru nohama... každej kafrá do všeho, nadává, je frustrovanej... to je myslím dostatečnej zdroj únavy... a teď se probudili rádoby ekologové, kteří umí řvát jen skrz klávesnici počítače, ale řešení nenabízí žádné... jen přikazují, zakazují a křičí...genderový sra....čky, nadpráva debi...lů... Já myslím, že jsem toho řekl dost. Z toho už jeden musí být unavenej, když je zvyklej používat racio a vidí, že to racio je dnes málem zločin.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
podívej se, psal jsem o tom-usměv na tváři- Není jednoduché testovat škodovku, VW, Seat, Audi atd. Prostě jsou to stejný krabice a vy čekáte, že ji budou vychvalovat do nebes, nemají co a už je ten koncern štve a bááác, přijede toyota a hned mají usměv, nefalšovaný usměv, žádný koncernoví fanatici s grimasy se nekonají a projedou město a jsou spokojeni a vy co máte koncern vnucen toho nechápete i více.
gil54
Objektivně něco dokázal, ale ti Chamillové, Mičkové atd...zde již dávno nejsou a místo nich jsou zde kopírovači a automatičtí překladatelé, kteří o autech ví pramálo, nerozeznají LED světla od halogenů, RWD od FWD, svar od sváru a celou práci opatří texty, jejichž čeština koresponduje s "motýle" a "účelovkami" doplněné obsáhlými, leč marnými, galeriemi fotografií, z nichž 99 % nesouvisí s textem jinak, než - v nejlepším případě - shodou se značkou auta v titulku.

Edit: Materiály od pánů Dragouna, Haase, Machaly a snad poslední dobou i Kolmana z této kritiky vyjímám.
ptr078
Je to uplny fail, ze po negativnych skusenostiach z praxe, ci uz v osobnej alebo kamionovej doprave to vyrobcovia nasilu tlacia. Ako kopec inych ficur
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To, že termomanagement dosud snad ani nepředehříval baterii pro nabíjení, je spíš pěkný bizár a v praxi bylo vidět, že s tím dost bojoval. Otázka je, co to udělá se spotřebou. Kamerová zrcátka jsou dle mého názoru blbost bez většího přínosu.
Avatar - xxc
xxc
Lebo to zvyšuje spotrebu len tak zohrievať baterku. Ale ani teraz nebude možnosť manuálne zapnúť vyhrev, pokiaľ sa človek fakt chystá nabíjať rýchlo. Pokiaľ to dobre napísali.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To popravdě nechápu, proč běžně není možné. Chci nabíjet, ale nepotřebuji se patlat s navi, tak dám předehřev. Jednoduché a funkční řešení.
Avatar - xxc
xxc
Tiez to nechapem, zeby to nemalo manualny predohrev a nechce sa mi verit, ze to neopravia. Trosku mi chybaju informacie, ci updatuju aj stare verzie. A pokial som niekde dobre cital, tak to nema updaty?!
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
No před nabíjením předehřev. potom chlazení a když se nebudeš patlat v navi, tak ten začátek nabíjení budeš mět delší
Johnn
Bojuješ možná sám se sebou. Ale z testů a dlouhodobých zkušeností s BEV od H/K je jasné,že dávají přednost efektivitě a životnosti baterií. A za to :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proč ty stupidní narážky? Že dávají přednost efektivitě, se na dálniční spotřebě až tak neprojevuje.
Avatar - xxc
xxc
presne tak, az take efektivne to auto nevyzera a ze nieco robili v minulosti, nie je zaruka, ze v tom budu pokracovat 😄
Johnn
Na stupiditu, platí také stupidita.
A já bych řekl, že za stejných podmínek v testu stále nejsou nejhorší.Ale spíše lepší.
Viz poslední norský test. Určitě nemájí takovou odlišnost od papíru 30% jako některá konkurence.
Avatar - xxc
xxc
Ale to netestovali na dialnici, ale pri priemerke 50 km/h. Asi je jedno, aku maju odlisnost, nie? Hlavna je efektivita.
Johnn
Tak odlišnost od uváděné, nebo od letní je celkem důležitá a vypovídá o efektivitě.
Pokud chceš srovnání, tak si počti. Ioniq5 má efektivnější pohon, je to přímo zmíněno a pochybuji, že na českém webu bo toto bylo řečeno, pokud by to nebyla pravda.
http😐/zpravy.aktualne.cz/…106ac1f6b220ee8/

http😐/fdrive.cz/…na-spotrebu-8037

Jinak po upgradu jen odskakuje konkurenci (opět ber to v dané cenové hladině, ale musím říci že Tesla je přece jen v pohonu o kus dále, lepší).